halloo, wie heeft er hier ervaring met het stoppen na veelvuldig gebruik van bap (coke), ik ben nu op een punt dat ik het echt zat ben jwt heb gisteravond voor mezelf besloten dat ik nog 1 keer mocht gebruiken dus heb het er goed van genomen (nog niet geslapen)... hoe kan ik dit het beste volhouden??
Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 28 maart 2008 om 10:51:wie heeft er hier ervaring met het stoppen na veelvuldig gebruik van
Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 28 maart 2008 om 10:51:coke
...Ik ben overgestapt op water
Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 28 maart 2008 om 10:51:hoe kan ik dit het beste volhouden??
overstappen op wat anders mischien?
Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 28 maart 2008 om 10:59:wat zijn de besde alternatiefen dan
cursus Nederlands
Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 28 maart 2008 om 10:51:halloo, wie heeft er hier ervaring met het stoppen na veelvuldig gebruik van bap (coke), ik ben nu op een punt dat ik het echt zat ben jwt heb gisteravond voor mezelf besloten dat ik nog 1 keer mocht gebruiken dus heb het er goed van genomen (nog niet geslapen)... hoe kan ik dit het beste volhouden??
haha gappiej, heb je n0g wat overs dang? gerben wil het wel jwt
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op vrijdag 28 maart 2008 om 11:05:haha gappiej, heb je n0g wat overs dang? gerben wil het wel jwt
hee ja heb wel wat over maar dat ga ik echt niet meer nemen denk ik kriebelt wel maar hou me sterk jwt bel gerbens maar dat hij het kan komen halen
Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 28 maart 2008 om 11:07:hee ja heb wel wat over maar dat ga ik echt niet meer nemen denk ik kriebelt wel maar hou me sterk jwt bel gerbens maar dat hij het kan komen halen
Zorg eerst maar eens dat het weg is dan!
Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 28 maart 2008 om 11:13:jaaja word geregeld
Niet zelf pakken dan hè? Breng maar naar mij, ik bewaar het wel
Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 28 maart 2008 om 10:51:nog niet geslapen... hoe kan ik dit het beste volhouden??
speed snuiveng
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op vrijdag 28 maart 2008 om 15:29:hmm net wat resten van cdhoes gelikt van gisteravond, lekker verdoofs alles
als ik poeder op een cd-hoes leg wordt ie meteen dof
laatste aanpassing
Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 28 maart 2008 om 10:51:(nog niet geslapen)... hoe kan ik dit het beste volhouden??
meer bap nemen
stap over op meth
laatste aanpassing
bewust altijd bezopen?
Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 28 maart 2008 om 11:07:hee ja heb wel wat over maar dat ga ik echt niet meer nemen denk ik kriebelt wel maar hou me sterk jwt bel gerbens maar dat hij het kan komen halen
eyz heb je het nog? heb zin in wat te snuivens man
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 6 juni 2008 om 10:53:eyz heb je het nog? heb zin in wat te snuivens man
haha is al op man heb net weer nieuwe gehaald kom snels anders is het op jwt
brammetje je moet af en toe weer wat gebruike weet je anders is het niet goed dat je stopt in een x na zo`n lange tijd zo veel bappie te hebbe gebruikt..
dus ik zou dit weekend gewoon weer ff ouderwets use tot vrijdag weetje anders krijg je die leipe ontwenningsverschijnsele
dus gewoon tot zondag je weet tog lekker bap bij polen-duitsland lekker opegfockt als de kankeerrrrrrrrr weet je leipe sjit ouwe
dus ik zou dit weekend gewoon weer ff ouderwets use tot vrijdag weetje anders krijg je die leipe ontwenningsverschijnsele
dus gewoon tot zondag je weet tog lekker bap bij polen-duitsland lekker opegfockt als de kankeerrrrrrrrr weet je leipe sjit ouwe
Uitspraak van Topboy Bram op vrijdag 6 juni 2008 om 11:19:haha is al op man heb net weer nieuwe gehaald kom snels anders is het op jwt
haha bremmiej, was even op bed liggen ben al 3 dagen door jwt. maar nieuwe bap is bestelt dus zit nu lekekr zenuwachtig te wachtens tot de bel gaat jwt
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 6 juni 2008 om 13:21:haha bremmiej, was even op bed liggen ben al 3 dagen door jwt. maar nieuwe bap is bestelt dus zit nu lekekr zenuwachtig te wachtens tot de bel gaat jwt
zit hier nu nog met 4 grams we halen het net tot een uur of half 3 jwt

![[ NeLiZ ]](/images/user/21454_1303898.jpg)