Partyflock
 

International Hard Dance Sessions Vol. 2

door , gepubliceerd op , waardering: 87/100
Genre: hard dance, hard trance, hardstyle
hardstyle, trance
Een half jaar na de eerste editie ziet het tweede deel van International Hard Dance Sessions het levenslicht. Wat begon als zomaar een ideetje van twee harddance-iconen, is inmiddels uitgegroeid tot een begrip in de hardere dance. Binnen een jaar heeft IHDS twee compilaties, een label, een wereldtour en diverse eigen stages op grote festivals in hun portfolio en er lijkt nog lang geen einde aan te komen. Fausto en Phil York hebben met hun inzet er voor gezorgd dat harddance weer op de kaart staat en natuurlijk was dat niet mogelijk geweest zonder een aantal collega-DJ's en -producers. International Hard Dance Sessions Volume 2 is dus een feit, here we go!
Net zoals bij de eerste IHDS is mix nummer één voor Phil York. De toon wordt dan ook meteen gezet door deze sympathieke Engelsman, want vanaf de eerste seconde ramt hij in een heerlijk tempo zijn tracklist erdoorheen. Waar IHDS Vol. 1 goede, maar misschien wat meer voor de hand liggende tracks bevatte, wordt nu iets meer de diepte ingedoken. Meer tech-invloeden, meer trance-invloeden, maar zeker niet minder harddance. Ken je het gevoel dat je een mix luistert en gaandeweg word je steeds banger dat er een track tussen zit die de flow verbreekt? Die angst kreeg ik bij deze eerste cd meer en meer, maar York blijft pleasen en het dieptepuntje blijft wat mij betreft gelukkig uit. De opbouw is heerlijk, hij werkt echt naar een aaneenschakeling van climaxen. Die reeks begint rond de vijfenveertigste minuut en houdt pas op aan het einde van de mix. Opvallend is dat er meer hardstyle aan het einde voorbij komt dan bij IHDS Vol. 1, maar het zijn wel die lekkere feel-good-melodietjes die je uit je dak laten gaan. Het laat ook zien dat harddance geëvolueerd is, steeds meer stijlen zijn geaccepteerd binnen het toch al brede genre.
Twintig tracks in zesenzestig minuten. Indrukwekkend, om maar eens een understatement te gebruiken. Fausto slaagt erin om een boeiende mix te maken die bol staat van de energie en die ook nog eens in een razend tempo afwisselt. Het mooie aan harddance is dat je snel kunt schakelen; de ene track is full-on-hardtrance en daarna kun je met gemak een knallende plaat draaien waar een vette dubstepbreak in verwerkt zit. Natuurlijk kun je niet klakkeloos plaatjes gaan plakken, iets wat Fausto dan ook vakkundig vermijdt. Dit komt ook doordat er een aantal kwalitatief hoogstaande tracks gebruikt zijn, wat dacht je van 'Alberto Valenti – Subject One' of de Sa.Vee.Oh remix van 'Phil York vs Kidd Kaos - Lack Of Affection'? Het bewijst allemaal dat harddance beter is dan ooit tevoren en de rest van de wereld is het daar blijkbaar mee eens, aangezien de vorige IHDS binnen no-time was uitverkocht en de vraag naar deze stijl groter en groter wordt. Fausto levert hiermee een prestatie van formaat en zijn mix is misschien wel één van de beste die ik ooit van hem gehoord heb. Natuurlijk is het moeilijk helemaal objectief te klinken omdat ik vanaf mijn negentiende een groot fan ben van zijn stijl, maar ik kan wel zeggen dat een set als deze niet bij hem zou hebben gepast ten tijde dat hij voornamelijk bij HQ het dak eraf draaide. Zijn sound is volwassener en breder dan ooit tevoren en 'international' is een passende term in dit geval.
De heren leveren beiden weer een kunststukje af met een knallende mixcompilatie. IHDS Vol. 2 zal de harddanceliefhebber ongetwijfeld heel veel plezier doen en als dit een voorproefje is van wat er de komende tijd allemaal nog op de agenda staat, kan ik alleen maar zeggen: "Bring it on!"
Score: 87/100

www.internationalharddancesessions.com
www.djfausto.nl
www.djphilyork.com

International Hard Dance Sessions Volume 2: Disc One Sampler Mixed By Phil York

International Hard Dance Sessions Volume 2: Disc Two Sampler Mixed By Fausto

Tracklists

CD1 - Mixed by Phil York
  1. Klonez - Generation Z (Intro Mix)
  2. Kutski vs BRK3 - L4MP
  3. Mark Young & Damo Kay - For The Kids
  4. Stana - Network
  5. Fujin Ku - Downunder
  6. Alex Kidd vs In2ition - Check My Sound (Projekt Tek Rmx)
  7. Phil York vs Jim Justice - Tech Magnet
  8. Mindbender - Colonize
  9. Phil York & Kidd Kaos - Lack Of Affection
  10. Dark by Design - Unite
  11. Sa.Vee.Oh - Nohaker.exe (PY & DbD rmx)
  12. Kevin Energy & Nick The Kid - Acid Baby
  13. Fausto vs Phil York ft. Mc Da Syndrome - IHDS (Wragg & Log: One Rmx)
  14. Phil York vs BRK3 - Traffic (Shock:Force Rmx)
  15. Sa.Vee.Oh - Oh You Rock
  16. Andrea Montorsi - Now
  17. Zentiments - Deep Inside
  18. Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Rmx)
  19. Bioweapon - Bass Power
  20. Dkaito & DJ Nighthunter ft. A - The Game
  21. Proteus - Try Harder
CD2 - Mixed by Fausto
  1. Scott Attrill - Meet The Beat
  2. Nish - Kill The Beat (Dubstek Mix)
  3. Darwich - Air Raid (Fausto CDJ2011 Edit)
  4. Kidd Kaos - Push It
  5. NXT - Small Town USA
  6. Sam Punk - Beat Bang
  7. Lisa Lashes vs Anne Savage - Release Me (In2ition Rmx)
  8. Kamui vs Neal Thomas - PyroSlut
  9. Fausto vs Paul Caralito - SoSa
  10. DJ Thera - Tunnel Vision
  11. Anne Savage - I Can't Hear Ya (Projekt Tek Rmx)
  12. Alberto Valenti - Subject One (Fausto's late night edit)
  13. Shock Force - Future (Andrea Montorsi Rmx)
  14. Nomad - Crunch
  15. Wragg & Log: One - U R Zero
  16. Fausto vs Phil York ft. MC Da Syndrome - I.H.D.S. (Original Mix)
  17. Phil York vs Kidd Kaos - Lack Of Affection (Sa.Vee.Oh Rmx)
  18. Max Enforcer & Frontliner - On The Go
  19. DJ Vortex - Flawless Victory
  20. Luna & E Force - 5th Element

30 opmerkingen

Maar is aanschaffen.
Heb er genoeg vertrouwen in dat het geen miskoop zal zijn
donateur
Ik pak alvast popcorn en ga op het commentaar van LITA wachten;)
Ik vind de cd weer heerlijk! Staan genoeg vette klappers op, en het geheel klinkt super vet!
Echt wederom een vette mixcompilatie!
Maar ik heb er toch echt iets zwaar negatiefs over te melden:
Opvallend is dat er meer hardstyle aan het einde voorbij komt dan bij IHDS Vol. 1
Hardstyle hoeft er voor mij helemaal niet op. Bij IHDS vol. 1 kwamen er aan het einde ook iets van 2 platen langs. Hoeft van mij zeker niet, maar ach....laat maar.
Ik vind de cd van Phil York wederom super gaaf, maar vanaf nummer 16 voelde ik het al aankomen......."André-Hazes-mee-lal-hardstyle".....echt verschrikkelijk...heb daar helemaal niks mee.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het dood en dood zonde om die muziek op een harddance mixcompilatie te vinden.
En dan eindigt hij ook ineens ......met Proteus - Try Harder. Een leuke plaat, maar wat die daar aan het einde doet? Beats me.....Volgorderlijk klopt daar iig niets van.
Desalniettemin verders een vette compilatie. Nu maar hopen dat de hardstyle de volgende keer weer naar de achtergrond verdwijnt.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Ottowa op vrijdag 3 juni 2011 om 18:28:
Hardstyle hoeft er voor mij helemaal niet op. Bij IHDS vol. 1 kwamen er aan het einde ook iets van 2 platen langs. Hoeft van mij zeker niet, maar ach....laat maar.
Ik vind de cd van Phil York wederom super gaaf, maar vanaf nummer 16 voelde ik het al aankomen......."André-Hazes-mee-lal-hardstyle".....echt verschrikkelijk...heb daar helemaal niks mee.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het dood en dood zonde om die muziek op een harddance mixcompilatie te vinden.
En dan eindigt hij ook ineens ......met Proteus - Try Harder. Een leuke plaat, maar wat die daar aan het einde doet? Beats me.....
Ondanks dat ik wel van hardstyle hou, vind ik het ook niet helemaal passen op dit soort compilaties. Helemaal omdat er altijd zeer matige hs platen worden gekozen om op zulke albums neer te zetten.
Uitspraak van X-Field op vrijdag 3 juni 2011 om 18:15:
Ik pak alvast popcorn en ga op het commentaar van LITA wachten
Thanks. Flinke bak neem ik aan? ;) Moet de cds nog beluisteren. Staan wat 'wonderlijke' uitspraken in de 'recensie'. Kom er later op terug.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Uitspraak van X-Field op vrijdag 3 juni 2011 om 18:15:
Ik pak alvast popcorn en ga op het commentaar van LITA wachten
LOL, dacht pcies hetzelfde toen ik de recensie aant lezen was :D
Uitspraak van Ottowa op vrijdag 3 juni 2011 om 18:28:
Ik vind de cd weer heerlijk! Staan genoeg vette klappers op, en het geheel klinkt super vet!
Echt wederom een vette mixcompilatie!
Maar ik heb er toch echt iets zwaar negatiefs over te melden:
Opvallend is dat er meer hardstyle aan het einde voorbij komt dan bij IHDS Vol. 1
Hardstyle hoeft er voor mij helemaal niet op. Bij IHDS vol. 1 kwamen er aan het einde ook iets van 2 platen langs. Hoeft van mij zeker niet, maar ach....laat maar.
Ik vind de cd van Phil York wederom super gaaf, maar vanaf nummer 16 voelde ik het al aankomen......."André-Hazes-mee-lal-hardstyle".....echt verschrikkelijk...heb daar helemaal niks mee.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het dood en dood zonde om die muziek op een harddance mixcompilatie te vinden.
En dan eindigt hij ook ineens ......met Proteus - Try Harder. Een leuke plaat, maar wat die daar aan het einde doet? Beats me.....Volgorderlijk klopt daar iig niets van.
Desalniettemin verders een vette compilatie. Nu maar hopen dat de hardstyle de volgende keer weer naar de achtergrond verdwijnt
Kijk, er zijn ook mensen die gewoon op een normale manier kritiek leveren, zonder drammerig en betweterig over te komen. Dit is nou de manier waarop je een eventuele volwassen discussie aanzwengelt. Kunnen sommige mensen hier nog wat van leren. Laten we hopen dat deze recensie nu eens niet vervuild wordt door de persoon die inmiddels al wordt verwacht door anderen. Als je wil dat harddance serieus genomen wordt en als volwassen wordt beschouwd, dan help je door je op te stellen zoals Ottawa. (Y)
Uitspraak van Love is the answer op zaterdag 4 juni 2011 om 19:54:
Thanks. Flinke bak neem ik aan? Moet de cds nog beluisteren. Staan wat 'wonderlijke' uitspraken in de 'recensie'. Kom er later op terug.
Sommige mensen hebben echt een heel groot bord voor een hoofd :lol:

Uitspraak van Audiotic op zondag 5 juni 2011 om 20:26:
Dit is nou de manier waarop je een eventuele volwassen discussie aanzwengelt.
Yup ben ik het helemaal mee eens
Uitspraak van Ottowa op vrijdag 3 juni 2011 om 18:28:
Beats me.....Volgorderlijk klopt daar iig niets van.
Waarschijnlijk heeft dat te maken dat deze plaat binnenkort wordt uitgebracht op het label. Goed track trouwens ;)
Uitspraak van Eldorado op zondag 5 juni 2011 om 20:44:
mmige mensen hebben echt een heel groot bord voor een hoofd
Vind ik ook ;) Lees eens https://partyflock.nl/review/1370:FabricLive_57_Jackmaster voor een vergelijk. Een wereld van verschil qua toon, objectiviteit en beschrijving.
Uitspraak van Audiotic op zondag 5 juni 2011 om 20:26:
. Laten we hopen dat deze recensie nu eens niet vervuild wordt door de persoon die inmiddels al wordt verwacht door anderen. Als je wil dat harddance serieus genomen wordt en als volwassen wordt beschouwd, dan help je door je op te stellen zoals Ottawa.
Met zo'n 'recensie' wordt harddance serieus genomen? & Wat hierboven al gezegd is, met deze samenstelling?
Uitspraak van Ottowa op vrijdag 3 juni 2011 om 18:28:
Maar ik heb er toch echt iets zwaar negatiefs over te melden:
Uitspraak van Ottowa op vrijdag 3 juni 2011 om 18:28:
Hardstyle hoeft er voor mij helemaal niet op. Bij IHDS vol. 1 kwamen er aan het einde ook iets van 2 platen langs. Hoeft van mij zeker niet, maar ach....laat maar.
Ik vind de cd van Phil York wederom super gaaf, maar vanaf nummer 16 voelde ik het al aankomen......."André-Hazes-mee-lal-hardstyle".....echt verschrikkelijk...heb daar helemaal niks mee.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het dood en dood zonde om die muziek op een harddance mixcompilatie te vinden
vind ik het ook niet helemaal passen op dit soort compilaties. Helemaal omdat er altijd zeer matige hs platen worden gekozen om op zulke albums neer te zetten.
Even afgezien van hoe de 'recensie' is geschreven en de storende elementen die er in zitten, zijn er heel wat harddance liefhebbers die hardstyle volstrekt overbodig, kunstmatig op deze twee mixen vinden. Logisch dat daar iets van gezegd wordt.
Harddance is gewoon te goed om dit soort hardstyle 'nodig' te hebben. Maar goed ik moet de hele mix nog horen, misschien valt het in 320kb wel mee ;) Kijk er in ieder geval naar uit. Vorig jaar was het 1 van mijn favoriete albums.
laatste aanpassing
 
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 3 juni 2011 om 18:15:
Ik pak alvast popcorn en ga op het commentaar van LITA wachten
:lol: echt he. Vaste prik bij recensies over dit genre
En toch gewoon weer doen he... Grappig dat jij iedere keer beweert objectief te zijn en 'de waarheid' te verkondigen. En nu insinueer je al dat het een 'recensie' is die vol staat met 'wonderlijke uitspraken', om nog maar te zwijgen over deze uitspraak
Uitspraak van Love is the answer op zondag 5 juni 2011 om 20:46:
Met zo'n 'recensie' wordt harddance serieus genomen?
Leuk dat je ook aangeeft de cd nog niet beluisterd te hebben. Gelukkig zien we allemaal dan meteen wat je onder 'objectiviteit' verstaat. Het is gewoon je persoonlijke vete die weer de boventoon voert, word eens volwassen en ga normaal reageren. Zoals bijvoorbeeld dus Ottowa. Dan zal er niemand zijn die zich ergert aan je opmerkingen. En het feit dat ik normaal niks post op Partyflock, maar me aan jouw manier van verpesten van recensies en interview en topics wel zó gigantisch erger, zegt genoeg waarom ik er tóch even een paar posts aan waag.
 
donateur
Uitspraak van Love is the answer op zondag 5 juni 2011 om 20:46:
Een wereld van verschil qua toon, objectiviteit en beschrijving.
Grappig dat je dan deze Fabric recensie aanhaalt en niet die van Marcel Woods :)
Maargoed, dat is te verklaren natuurlijk, aangezien het anders niet in je straatje past..
Uitspraak van Eldorado op zondag 5 juni 2011 om 22:10:
k doelde niet op de recensie, maar op jouw manier van kritiek leveren
Okido, geen probleem mee als je het als een 'scheet laten in een overvolle treinwagon' vindt. ;) Xfield maakt die leuke opmerking wel vaker in het forum. Vandaar dat ik het grappig vind.
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2011 om 22:39:
Grappig dat je dan deze Fabric recensie aanhaalt en niet die van Marcel Woods
Maargoed, dat is te verklaren natuurlijk, aangezien het anders niet in je straatje past..
Bedoel je omdat die MW recensie een lage score heeft? Daar gaat het wat mij betreft niet om, gaat niet om de hoge score bij deze recensie. De recensent is best objectief zodra er niemand van zijn netwerk bij zit en/of niet over harddance gaat. MW recensie was dan ook prima. Had dan ook andere recensies kunnen laten zien. Het verschil is groot met de andere recensenten op dit vlak, op de punten die ik hierboven noemde ;) Niemand die zo PR-achtig recensies schrijft als deze recensent zodra het over harddance gaat. Dat is toch erg opvallend? Als collega recensent moet je dat toch ook zien? Of misschien vind je het niet erg, dat kan natuurlijk ook. En dat zou jammer zijn, want een meer objectieve beschouwing zou beter zijn. Dit is te doorzichtig. Het is alsof je de achterkant van een cd leest. Het zo kortzichtig promoten van harddance ('dat het weer op de kaart staat' & de stroming uitgebreid loven) werkt mijn inziens alleen maar contraproductief. De muziek is goed genoeg om meer publiek te trekken.
Uitspraak van Audiotic op zondag 5 juni 2011 om 22:36:
Leuk dat je ook aangeeft de cd nog niet beluisterd te hebben
Komt nog wel, benieuwd naar.
Uitspraak van Audiotic op zondag 5 juni 2011 om 22:36:
Grappig dat jij iedere keer beweert objectief te zijn en 'de waarheid' te verkondigen. En nu insinueer je al dat het een 'recensie' is die vol staat met 'wonderlijke uitspraken', om nog maar te zwijgen over deze uitspraak
Wat een onzin. Ik geef gewoon mijn mening, heb niet de waarheid in pacht, je hoeft het ook niet mee eens te zijn of wel. En als er goede argumenten komen, dan verander ik net zo gemakkelijk van mening ;)
Uitspraak van Audiotic op zondag 5 juni 2011 om 22:36:
Leuk dat je ook aangeeft de cd nog niet beluisterd te hebben. Gelukkig zien we allemaal dan meteen wat je onder 'objectiviteit' verstaat. Het is gewoon je persoonlijke vete die weer de boventoon voert, word eens volwassen en ga normaal reageren.
Ik heb hem nog niet beluisterd, vandaar dat ik nog niet op alles kan reageren (vandaar dat ik nog geen feedback heb over dingen als climax, flow e.d.). Dus jouw conclusie is onjuist en volstrekt onlogisch bedacht. Ik zie in ieder geval niet het verband tussen ´nog niet geluisterd´ en ´objectiviteit´. Persoonlijke vete is het niet, blijkbaar ben je dat vergeten?
Ik vind de recensies qua leesbaarheid een waar genot. Misschien wel de beste van PF. Wel is het zo dat de recensent behoorlijk hardnekkig bezig is met dezelfde verwerpelijke stijl van brengen van (des) informatie. Objectiviteit is ver te zoeken (geeft hij zelf eigenlijk ook al aan in de recensie).
Een voetbalverslag laat je toch ook niet schrijven door een fan? Tijdje terug was er verslaggeving door oa Frank Lammers bij Ajax-PSV. Erg grappig, maar niet serieus te nemen. In feite speelt hier ook zoiets. De enige die hier dan ook recensies 'verpest' is degene die blijft doorgaan met PR-achtige verhalen te schrijven om zijn eigen netwerk te 'pleasen'. Harddance heeft dit soort popie jopie verhalen geschreven met een dikke Roze Bril helemaal niet nodig, daarvoor is de muziek gewoon veels te goed. ;)
Bovendien wat is normaal? Bepaal jij dat? Of ik?
Het gaat dus om het uitwisselen van gezichtspunten, verschillende ´waarheden´.
laatste aanpassing
Zucht.............
Als we alle harddance releases in het vervolg niet meer bespreken, ga je dan een andere hobby zoeken???
Uitspraak van Eldorado op zondag 5 juni 2011 om 23:25:
Als we alle harddance releases in het vervolg niet meer bespreken, ga je dan een andere hobby zoeken???
Haha, nee joh ik ben gek op harddance. Al jaren. Heerlijke muziek is het, die fantastisch breed is en waar de laatste tijd weer heel wat lekkers op uitgebracht is. Uitstekend ook dat er aandacht voor is.

Enige wat nodig is -wat mij betreft- is dat bij dit soort recensies de scherpste PR/Netwerkachtige stukken eruit gehaald worden. Dat is toch nergens voor nodig? Je hoeft een 'recensie' toch niet gebruiken om er als recensent beter van te worden? Wat ik al zei qua leesbaarheid is het allemaal meer dan prima.
Misschien als een tryout eens dat jij er eentje gaat schrijven? ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Love is the answer op zondag 5 juni 2011 om 23:31:
Enige wat nodig is -wat mij betreft- is dat bij dit soort recensies de scherpste PR/Netwerkachtige stukken eruit gehaald worden. Dat is toch nergens voor nodig? Je hoeft een 'recensie' toch niet gebruiken om er als recensent beter van te worden? Wat ik al zei qua leesbaarheid is het allemaal meer dan prima.
De vraag is echter of de recensent daar daadwerkelijk beter van wordt?? Mijns inziens absoluut niet. PR achtige stukken, zijn in mijn ogen niet te vinden in deze recensie. Ik zou het eerder omschrijven als een stuk enthousiasme van de recensent en dat is in mijn ogen absoluut niet verkeerd. Mensen enthousiasmeren voor het genre muziek wat jezelf helemaal te gek vind.
Kijk dat je commentaar levert is prima, maar ik krijg de indruk dat dit commentaar niet op de recensie is gericht. Het lijkt meer op het verzieken en stabben van de recensent in kwestie. En dat vind ik niet netjes. Als je commentaar levert doe je dat op een nette volwassen wijze. En niet met het idee dat alles wat jij zegt waar is en voor waar aangenomen moet worden.
En gek genoeg zie ik alleen maar commentaar van jou bij de releases van de hardere stijlen en met name bij die van Charly Rocks. Bij andere recensies, waaronder die van mij en andere collega's ben je niet te vinden.
Uitspraak van Love is the answer op zondag 5 juni 2011 om 23:31:
Misschien als een tryout eens dat jij er eentje gaat schrijven?
Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten?;) Misschien schrijf ik in de toekomst wel een recensie over een harddance release.
laatste aanpassing
 
donateur
Uitspraak van Love is the answer op zondag 5 juni 2011 om 23:07:
De recensent is best objectief zodra er niemand van zijn netwerk bij zit en/of niet over harddance gaat. MW recensie was dan ook prima.
Hier spreek je jezelf dus enorm mee tegen (Y) Onlangs heb je namelijk bij de recensie van Artento Divini gezegd dat de score vast zo hoog was omdat de recensent banden met het High Contrast label heeft en er platen op heeft uitgebracht (iets wat overigens niet het geval is). Met de recensie van Musical Madness 3 wordt je eigen stelling dus onderuit gehaald, want deze release zou dan net zo goed binnen zijn netwerk vallen, maar kreeg daarentegen wél een slechte score. Maar daar hoor ik je dan niet over? Wat ik eerder al zei, omdat het dan niet meer in je straatje past..
Uitspraak van Love is the answer op zondag 5 juni 2011 om 23:07:
Niemand die zo PR-achtig recensies schrijft als deze recensent zodra het over harddance gaat. Dat is toch erg opvallend?
Ik sluit me bij de woorden van Eldorado aan denk dat dit 'PR-achtige' te wijten is aan het enthousiasme van de recensent en zijn liefde voor deze muziek. Tot voor kort hadden we ook zo'n enthousiasteling voor de trance recensies en met dat soort mensen ben ik alleen maar blij. Ik heb liever zulk soort recensies, die wellicht door een iets gekleurde bril zijn geschreven, maar wel bevlogen en enthousiast en voorzien van de nodige achtergrondinformatie, dan dat iemand de recensies schrijft maar verder weinig (of minder) binding met de muziekstijl heeft. Zouden we dat laatste wel doen, dan krijgen we ongetwijfeld weer te horen dat we niet iemand er op moet zetten die er weinig verstand van heeft..
Uitspraak van Love is the answer op zondag 5 juni 2011 om 23:07:
De muziek is goed genoeg om meer publiek te trekken.
Uitspraak van Love is the answer op zondag 5 juni 2011 om 23:07:
Harddance heeft dit soort popie jopie verhalen geschreven met een dikke Roze Bril helemaal niet nodig, daarvoor is de muziek gewoon veels te goed. ;)
Dat zeg je nu wel zo makkelijk, maar ik denk dat dit soort recensies de 'buitenstaanders' juist kunnen overhalen om eens een harddance cd op te zetten.
Wat me verder ook opvalt bij je commentaren, is dat je altijd weinig of zelfs niet inhoudelijks over de release te melden hebt. Je (veelal) commentaar spits zich toe op de recensent en zijn schrijfstijl, met name als dit Charly Rocks betreft. Het begint zo'n beetje op een persoonlijke vete te lijken, waarbij je hem zoveel mogelijk probeert in een negatief daglicht te stellen. Bovendien heb je hem er ook meerdere malen van beschuldigd dat hij zijn voordeel haalt uit dit soort recensies, maar zolang je hier niks van kunt aantonen, moet je hier gewoon je mond over houden. Je kan niet zomaar iedereen gaan lopen beschuldigen van vanalles, zonder dat je daar bewijs van hebt. Voorlopig is men nog altijd onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Ik heb je hier al eens op gewezen en gevraagd hiermee te stoppen, maar hier trekt je je niks van aan, in tegendeel. Bovendien begint het andere mensen nu ook op te vallen dat hij altijd wat te zeiken hebt, met name bij Charly. Jij ontkent dat het iets persoonlijks is, ik kan eigenlijk geen andere conclusie trekken dan dat het dit wel is. Met je gezeur zorg je er ook voor dat men minder zin heeft om recensies te schrijven en daar zit ik natuurlijk al helemaal niet op te wachten. Bedenk je eens in hoe het is als jij in je onbetaalde vrije tijd vol enthousiasme een recensie schrijft, om vervolgens na plaatsing weer jou gezeik te moeten aanhoren. Telkens weer.
Ik ben er dus wel een beetje klaar mee en vraag je vriendelijk om hiermee te stoppen. Natuurlijk mag je best eens onderbouwde kritiek geven, maar bij jou lijkt het puur om het afzeiken van een bepaald persoon te gaan, waarbij je al vaak genoeg beschuldigingen hebt geuit die niet te onderbouwen zijn. Het is nu wel mooi geweest. Ga je daar wel mee door, dan krijg je een waarschuwing op basis van ongewenst/ongepaste uitingen. Ga je dan alsnog door, dan kunnen we met de strafpunten beginnen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2011 om 15:43:
Hier spreek je jezelf dus enorm mee tegen Onlangs heb je namelijk bij de recensie van Artento Divini gezegd dat de score vast zo hoog was omdat de recensent banden met het High Contrast label heeft en er platen op heeft uitgebracht (iets wat overigens niet het geval is).
Ik heb gezegd dat ze elkaar kennen van het wereldje & nee ik spreek me zelf niet tegen want Divini heeft vaak quest mixes in de harddance show van Fausto.
http://lsdb.nl/set/52399/Fausto___Artento_Divini___DJ_Rico_-_Crossover_Show_028_15-07-10.html
http://lsdb.nl/set/60705/Fausto___Artento_Divini___Phil_York_-_Faustos_Crossover_042_21-10-10.html
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2011 om 15:43:
Met de recensie van Musical Madness 3 wordt je eigen stelling dus onderuit gehaald, want deze release zou dan net zo goed binnen zijn netwerk vallen, maar kreeg daarentegen wél een slechte score. Maar daar hoor ik je dan niet over? Wat ik eerder al zei, omdat het dan niet meer in je straatje past..
Ook weer niet juist, omdat het een groot verschil uitmaakt of er 1 track op staat of dat de cd als geheel door hem wordt gemixt. ;)
Uitspraak van Eldorado op maandag 6 juni 2011 om 12:33:
En gek genoeg zie ik alleen maar commentaar van jou bij de releases van de hardere stijlen en met name bij die van Charly Rocks. Bij andere recensies, waaronder die van mij en andere collega's ben je niet te vinden.
Klopt. Dat ik feedback geef bij de hardere releases komt omdat ik van die stijl hou en dan met name van harddance. De 'pech' is dus dat nou juist degene die in mijn optiek een grote Roze Bril draagt mijn lievelingsgenre op zich neemt. Af en toe maak ik een uitstapje, als ik opvallende dingen zie. ;)
Uitspraak van Eldorado op maandag 6 juni 2011 om 12:33:
Misschien schrijf ik in de toekomst wel een recensie over een harddance release
Cool. Als ik een interessante cd tegenkom, stuur ik je wel een pb. ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2011 om 15:43:
Wat me verder ook opvalt bij je commentaren, is dat je altijd weinig of zelfs niet inhoudelijks over de release te melden hebt. Je (veelal) commentaar spits zich toe op de recensent en zijn schrijfstijl, met name als dit Charly Rocks betreft. Het begint zo'n beetje op een persoolijke vete te lijken, waarbij je hem zoveel mogelijk probeert in een negatief daglicht te stellen. Bovendien heb je hem er ook meerdere malen van beschuldigd dat hij zijn voordeel haalt uit dit soort recensies, maar zolang je hier niks van kunt aantonen, moet je hier gewoon je mond over houden. Je kan niet zomaar iedereen gaan lopen beschuldigen van vanalles, zonder dat je daar bewijs van hebt. Voorlopig is men nog altijd onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Ik heb je hier al eens opgewezen en gevraagd hiermee te stoppen, maar hier trekt je je niks van aan, in tegendeel.
Het is absoluut geen persoonlijke vete, als ik hem tegen zou komen zou hij een biertje van me krijgen ;)
Daarnaast geef je aan dat dingen niet te onderbouwen zijn. Dat blijft een discutabel punt natuurlijk. Zelf weet ik via informatie die ik kreeg van 'insiders', via pb bijv. hoe een en ander tot stand komt. Dat zijn zaken die ik hier niet vermeld. Feit is wel dat hij in het verleden op Fausto's label tracks heeft uitgebracht (http://www.discogs.com/artist/Audio+Psychos), door (of via) Fausto wordt uitgenodigd om te draaien op feesten enz. Bijv. op de IHSS stage op Fusion Festival https://partyflock.nl/news/19113:Fusion_of_Dance_Festival_lanceert_arsenaal_aan_artiesten
Wat is bewijs, voor mij is het dan nogal duidelijk dat er een duidelijke relatie bestaat, waarbij er een voordeel te behalen is uit een recensie. Logischerwijs ben je positiever over iemand die je de kans geeft om tracks uit te brengen, die je de kans om te draaien. Dat lijkt me niet onlogisch. Daardoor krijgt het echter een nogal 'wij van WC eend adviseren WC eend'. Frank Lammers die commentaar geeft bij Ajax-PSV (http://www.youtube.com/watch?v=oLZwNfqAdUI Erg grappig, mooie uitslag ;)). Maar goed een ander kan daar uiteraard anders over denken.
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2011 om 15:43:
Bedenk je eens in hoe het is als jij in je ontbetaalde vrije tijd vol enthousiasme een recensie schrijft, om vervolgens na plaatsing weer jou gezeik te moeten aanhoren. Telkens weer.
Ja, okay, dat lijkt me idd. niet leuk als de kritiek terecht is, zo niet, dan valt het eerlijk gezegd van me af. Dat kan voor een ander weer anders zijn. Anyway veel respect voor wat jullie doen in je vrije tijd. Lijkt me nog niet meevallen om in een kort verhaal duidelijk te maken wat je er van vindt. En dan ook nog eens op een leesbare manier.
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2011 om 15:43:
Dat zeg je nu wel zo makkelijk, maar ik denk dat dit soort recensies de 'buitenstaanders' juist kunnen overhalen om eens een harddance cd op te zetten.
En dat vind je de taak van een recensent? Is dat niet het geven van een grote mate van objectiviteit bij de uiteenzetting? Het is toch aan de lezer. Wat je aangeeft van enthousiasme is ook een zienswijze. Zelf denk ik door jouw input dat het een combinatie is ;)
Wat misschien vervelend is dat ik er op terug blijf komen (heeft ook te maken met de terugkerende inhoud), daardoor kan de suggestie ontstaan dat het iets persoonlijks is. Ik zal me wat meer richten op de inhoud van de cds. Het lijkt me ondertussen wel duidelijk hoe ik over denk.

Bij deze nog wat inhoudelijke opmerkingen op de recensie. ;)
Fausto en Phil York hebben met hun inzet er voor gezorgd dat harddance weer op de kaart staat en natuurlijk was dat niet mogelijk geweest zonder een aantal collega-DJ's en -producers.
-> Harddance is al jaren bezig weer op te krabbelen. Vooral in de UK was het eigenlijk nooit echt weg. Feit is wel dat de de hardere harddance aan een opmars bezig is. O.a. Nomad, Shock:force enz. De tijden dat harddance gedomineerd werd door wat meer energieloze tracks, techtrance ligt wat meer achter ons. Het is m.a.w. dus eerder zo dat Fausto en Phil York op een al rijdende trein (HQ was bijv. ook al weer begonnen) zijn gesprongen, wel is het zo dat deze cds de scene een dienst bewijzen.

Twintig tracks in zesenzestig minuten.
Indrukwekkend, om maar eens een understatement te gebruiken.
->Dus bijna 15 minuten worden niet gebruikt.. Zonde, toch? Met zoveel goed materiaal wat er uitkomt. Snel mixen is idd fijn om te horen, maar niet echt een kunst vind ik. Waarschijnlijk is een en ander met de computer gemixt? Qua opbouw kan ik er nog niet over oordelen.
Fausto levert hiermee een prestatie van formaat en zijn mix is misschien wel één van de beste die ik ooit van hem gehoord heb.
Natuurlijk is het moeilijk helemaal objectief te klinken omdat ik vanaf mijn negentiende een groot fan ben van zijn stijl, maar ik kan wel zeggen dat een set als deze niet bij hem zou hebben gepast ten tijde dat hij voornamelijk bij HQ het dak eraf draaide.
Zijn sound is volwassener en breder dan ooit tevoren en 'international' is een passende term in dit geval.
->Fausto draaide ook 'back in the days' op HQ erg divers. Altijd al geweest. Dus dat zo'n set niet bij hem pastte klopt niet. Wel is het zo dat harddance in de loop van de jaren zich doorontwikkelt heeft en Fausto uit meer mogelijkheden kan putten.
Daarnaast vind ik een 'volwassenen' sound haaks staan op de hardstyle tracks (ondertussen op JUNO beluisterd) die naar voren worden gebracht. Eerder werden ze
Uitspraak van Ottowa op vrijdag 3 juni 2011 om 18:28:
......."André-Hazes-mee-lal-hardstyle
genoemd en daar kan ik me goed in vinden. Ik vind het dus nogal merkwaardig dat deze cd zo bejubeld wordt terwijl harddance zulke tracks helemaal niet nodig heeft. Bovendien wil men laten zien met de cds dat harddance veelzijdig is, toch ontbreken er nogal wat substromingen en of grote namen op de cd. Je zou kunnen zeggen dat het een cd die nogal vol is met tracks die uitkomen op het eigen label. In dat opzicht is het niet echt een overzicht van 'het beste' wat er op dit moment in harddance land is. Anderzijds zijn er heel wat cds die vol staan met eigen producties. En dat is vaak behoorlijk saai. Welke producer maakt immers alleen maar goede tracks?
Tenslotte 'aangezien de vorige IHDS binnen no-time was uitverkocht' klopt van geen kant ;) Bijv. https://www.recess.nl/cd-dvd/info/international-hard-dance-sessions-vol-1-v-a/47224/ & http://www.amazon.co.uk/International-Dance-Sessi-Various-Artists/dp/B00427SYQO/ref=sr_1_2?qid=1307478011&sr=8-2 Bovendien digitaal natuurlijk ook nog te verkrijgen.
laatste aanpassing
Tja, weet je....ook ik deel de mening die hier al een paar keer gepost is. Het feit dat men het al over "popcorn" heeft vind ik eigenlijk al sneu (niks ten nadele van de mensen die het schreven hoor....meer de situatie waar het telkens over gaat)
Ik mag graag discussiëren met mensen......het is ook iets wat heel leuk kan zijn.
Het kan echter ook verschrikkelijk irritant zijn/worden....zelfs zo erg, dat mensen je niet meer serieus gaan nemen (Maar toch weer de moeite nemen om er even op te reageren ;) )
Je kunt nml. ook zaken "dood discussiëren" (Laat ik het voor het gemak even discussiëren noemen) op dat moment doet het niemand er nog toe wat je te melden hebt. Dan sla je de plank compleet mis imo.
(...en ja, dan nog nemen her en der wat mensen de moeite om te reageren....zouden ze mbt die stelling dan ook niet moeten doen natuurlijk ;) )
Er wordt hier telkens op "objectiviteit" gewezen die niet aanwezig zou zijn bij de recensent..........
Uitspraak van Love is the answer op zaterdag 4 juni 2011 om 19:54:
Moet de cds nog beluisteren. Staan wat 'wonderlijke' uitspraken in de 'recensie'. Kom er later op terug.
Mijn eerste gevoel toen ik dat las, was: Talk about objectiviteit......
Ik ben iig blij dat iemand positieve energie stopt in het schrijven van recensies (of pr-verhaaltjes zoals een enkeling het hier noemt) en dat ook met veel enthousiasme doet!
Ik heb nog nooit een recesnsie of een pr-geschichte gelezen.....de cd gekocht....en toen gedacht....kut man ...die recensent is een lul man...die cd zuigt ongelovelijk!
Ik vind ook niet alles aan deze cd goed, maar schijnbaar toch goed genoeg om hem te kopen en hem vaak te beluisteren.
Dat ik hem vanaf nummer 17 bij Phil York vaak linea recta uit de cd-speler haal, doet daar niets aan af.
Hoop gewoon dat dat de volgende keer niet het geval is. :P
Als laatste nog even dit: Het lijkt idd echt op een "hetze" jegens de recensent inmiddels. (of eigenlijk....al heel lang) Hoe je het ook went of keert.....het komt echt zo over.
Daar kunnen alle quotes en argumenten die je aanhaalt niks aan veranderen. Misschien toch eens te rade gaan bij jezelf? :flower:
laatste aanpassing
Uitspraak van Love is the answer op maandag 6 juni 2011 om 17:25:
Cool. Als ik een interessante cd tegenkom, stuur ik je wel een pb.
Ik ben in blijde verwachting;)
Uitspraak van Love is the answer op maandag 6 juni 2011 om 17:25:
Het is absoluut geen persoonlijke vete, als ik hem tegen zou komen zou hij een biertje van me krijgen
Ik denk niet dat Charly Rocks daar blij mee is....
Uitspraak van Love is the answer op maandag 6 juni 2011 om 17:25:
Zelf weet ik via informatie die ik kreeg van 'insiders', via pb bijv. hoe een en ander tot stand komt. Dat zijn zaken die ik hier niet vermeld. Feit is wel dat hij in het verleden op Fausto's label tracks heeft uitgebracht (http://www.discogs.com/artist/Audio+Psychos), door (of via) Fausto wordt uitgenodigd om te draaien op feesten enz. Bijv. op de IHSS stage op Fusion Festival https://partyflock.nl/news/19113:Fusion_of_Dance_Festival_lanceert_arsenaal_aan_artiesten
Schijnbaar zit je toch iets dwars op dit punt. Ben jij een stalker ofzo......
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2011 om 15:43:
Dat zeg je nu wel zo makkelijk, maar ik denk dat dit soort recensies de 'buitenstaanders' juist kunnen overhalen om eens een harddance cd op te zetten.
Ik ben het volledig met Iguana eens.
Uitspraak van Love is the answer op maandag 6 juni 2011 om 17:25:
Dus bijna 15 minuten worden niet gebruikt.. Zonde, toch? Met zoveel goed materiaal wat er uitkomt. Snel mixen is idd fijn om te horen, maar niet echt een kunst vind ik. Waarschijnlijk is een en ander met de computer gemixt? Qua opbouw kan ik er nog niet over oordelen.
En dit is een fatsoenlijk onderbouwd commentaar??? Tja...

Uitspraak van Ottowa op maandag 6 juni 2011 om 23:48:
Ik ben iig blij dat iemand positieve energie stopt in het schrijven van recensies (of pr-verhaaltjes zoals een enkeling het hier noemt) en dat ook met veel enthousiasme doet!
Dat is nu tof om te horen! En met jou willen wij best discussieren, omdat het op een volwassen manier gaat en op een hoger niveau zit dan bij sommige andere mensen;)

Uitspraak van Love is the answer op maandag 6 juni 2011 om 17:25:
Ja, okay, dat lijkt me idd. niet leuk als de kritiek terecht is, zo niet, dan valt het eerlijk gezegd van me af. Dat kan voor een ander weer anders zijn. Anyway veel respect voor wat jullie doen in je vrije tijd. Lijkt me nog niet meevallen om in een kort verhaal duidelijk te maken wat je er van vindt. En dan ook nog eens op een leesbare manier.
Als je daadwerkelijk respect voor ons hebt, dan stop je met je kinderachtige gekloot en schrijf je kritiek wat ergens op slaat.
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Ottowa op maandag 6 juni 2011 om 23:48:
Ik vind ook niet alles aan deze cd goed, maar schijnbaar toch goed genoeg om hem te kopen en hem vaak te beluisteren.
Dat ik hem vanaf nummer 17 bij Phil York vaak linea recta uit de cd-speler haal, doet daar niets aan af.
Hoop gewoon dat dat de volgende keer niet het geval is.
Dat kan je denk ik wel vergeten. Ik denk dat ze graag aansluiting willen houden met de veel grotere hardstyle scene.
Uitspraak van Eldorado op dinsdag 7 juni 2011 om 00:01:
Ik ben in blijde verwachting
Haha, je ziet er anders behoorljk mannelijk uit. ;)
Uitspraak van Eldorado op dinsdag 7 juni 2011 om 00:01:
Ik denk niet dat Charly Rocks daar blij mee is....
Anders geef ik hem wel een colaatje.
Uitspraak van Eldorado op dinsdag 7 juni 2011 om 00:01:
Ik ben het volledig met Iguana eens.
De recensenten zijn het vrijwel altijd met elkaar eens. Ook degene die vast reageren bij recensies & bij negatieve feedback elkaar altijd steunen ;)
Uitspraak van Eldorado op dinsdag 7 juni 2011 om 00:01:
Als je daadwerkelijk respect voor ons hebt, dan stop je met je kinderachtige gekloot en schrijf je kritiek wat ergens op slaat.
Ja, ik heb respect voor de recensenten, tegelijkertijd niet eens hoe (in hoofdlijnen dus wel en met veruit de meeste) het er soms aan toe gaat. Dat lijkt mij goed te combineren. het is in ieder geval geen paradox. Ik vrees verder dat we het niet eens gaan worden. In mijn beleving heb ik zeer goede argumenten aangegeven, in de categorie 'waar rook is, is vuur'.
Uitspraak van Ottowa op maandag 6 juni 2011 om 23:48:
Daar kunnen alle quotes en argumenten die je aanhaalt niks aan veranderen
Okido. Volgens mij zijn de statements die ik ´wonderlijk´ vind, duidelijk uitgelegd als zijnde foutief of niet juist. Met daarbij juiste argumentatie.
laatste aanpassing
 
donateur
Uitspraak van Love is the answer op maandag 6 juni 2011 om 17:25:
Ik heb gezegd dat ze elkaar kennen van het wereldje & nee ik spreek me zelf niet tegen want Divini heeft vaak quest mixes in de harddance show van Fausto.
Uitspraak van Love is the answer op maandag 6 juni 2011 om 17:25:
Ook weer niet juist, omdat het een groot verschil uitmaakt of er 1 track op staat of dat de cd als geheel door hem wordt gemixt. ;)
Daar gaat het niet om, het ging er om dat je bij Divini zegt dat hij vast zo'n hoge score gekregen heeft vanwege Charly zijn banden met het label, High Contrast. Vervolgens krijgt een andere 'Hig Contrast release' en lage score, maar daar hoor ik je dan niet over. Bovendien haalt die lage score gelijk jouw eerdere bewering onderuit.
En als je niet precies meer weet wat je daar gezegd hebt, moet je het zelf nog maar even terug lezen. Ik ben wel klaar met dit soort discussies. Je kan namelijk wel aan de gang blijven bij jou.
Uitspraak van Love is the answer op maandag 6 juni 2011 om 17:25:
als ik hem tegen zou komen zou hij een biertje van me krijgen
Ik denk dat je die gelijk terug zou krijgen, in je gezicht waarschijnlijk :D
Uitspraak van Love is the answer op maandag 6 juni 2011 om 17:25:
voor mij is het dan nogal duidelijk dat er een duidelijke relatie bestaat, waarbij er een voordeel te behalen is uit een recensie.
Die link is er en ik zal niet ontkennen dat dit niet zo ZOU kunnen zijn. Ik vertrouw echter op de objectiviteit van mijn recensenten. Dat jij daar een andere mening over hebt is inmiddels bekend.
Uitspraak van Love is the answer op maandag 6 juni 2011 om 17:25:
En dat vind je de taak van een recensent? Is dat niet het geven van een grote mate van objectiviteit bij de uiteenzetting?
Het is niet het hoofduitgangspunt (dat is inderdaad het zo goed en objectief mogelijk bespreken van de release), maar kan toch zeker wel een rol spelen. Als ik naar mijzelf kijk, dan kom ik wel eens releases tegen waarvan ik denk dat de meeste mensen het weinig zal zeggen, of waar ik zelf nog nooit van gehoord heb, maar waarvan ik toch zoiets heb van dit klinkt ze lekker, hier moet ik wat over schrijven en ik wil dat andere mensen hier ook bekend mee raken :)
Uitspraak van Love is the answer op maandag 6 juni 2011 om 17:25:
Ik zal me wat meer richten op de inhoud van de cds
Lijkt me een goed plan, het zal mij benieuwen :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2011 om 12:15:
het ging er om dat je bij Divini zegt dat hij vast zo'n hoge score gekregen heeft vanwege Charly zijn banden met het label, High Contrast. Vervolgens krijgt een andere 'Hig Contrast release' en lage score, maar daar hoor ik je dan niet over. Bovendien haalt die lage score gelijk jouw eerdere bewering onderuit.
Ik had het daar niet over high contrast (als gezam. label waar ze op uit brachten) maar over dat zowel CR als AD track hebben uitgebracht op een ander label (Excessive; eigendom van Fausto!) en dat ze elkaar goed kennen uit het wereldje (Fausto & interview en nog veel meer). Wat ik zei is dat de hoge score te maken heeft dat CR en AD elkaar vrij goed kennen.
http://www.discogs.com/Fausto-Lupara/release/1469955
http://www.discogs.com/Fausto-Meets-Charly-16-Nazzz-Leaders/release/1986547
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2011 om 12:15:
Ik denk dat je die gelijk terug zou krijgen, in je gezicht waarschijnlijk
Haha, dat tekent dan zijn karakter ;) Had ik niet verwacht, ik sta er anders in. Soms kan het in discussie er stevig aan toe gaan, maar zodra de rook is opgetrokken 'even goede vrienden'. Boos worden over zoiets onbenulligs als een 'mening op een internet forum?'. Kom op zeg. Als je soms leest wat over bijv. voetballers wordt gezegd, dan zouden die geen leven meer hebben.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2011 om 12:15:
Die link is er en ik zal niet ontkennen dat dit niet zo ZOU kunnen zijn. Ik vertrouw echter op de objectiviteit van mijn recensenten. Dat jij daar een andere mening over hebt is inmiddels bekend.
Die link is er idd., en er is nog meer dan dat. Kijk zelf maar eens op discogs (bijv. http://www.discogs.com/Fausto-Meets-Charly-16-Nazzz-Leaders/release/1986547), of vraag het Fausto zelf. En dat je er op vertrouwt, vind ik naief, onzorgvuldig naar de lezers en blijkbaar weet je niet hoe het wereldje in elkaar steekt. Anyway er zijn ergere dingen in de wereld ;) Uiteraard moet je zelf weten wat je denkt. Het is ook niet erg om van mening te verschillen ;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2011 om 12:15:
Het is niet het hoofduitgangspunt (dat is inderdaad het zo goed en objectief mogelijk bespreken van de release), maar kan toch zeker wel een rol spelen. Als ik naar mijzelf kijk, dan kom ik wel eens releases tegen waarvan ik denk dat de meeste mensen het weinig zal zeggen, of waar ik zelf nog nooit van gehoord heb, maar waarvan ik toch zoiets heb van dit klinkt ze lekker, hier moet ik wat over schrijven en ik wil dat andere mensen hier ook bekend mee raken
Tuurlijk dat is ook te snappen, fijn dat je dat doet (als 'collega' muziekliefhebber altijd benieuwd wat anderen goede muziek vinden), in deze gaat om de manier waarop en waar je enthousiasme vandaan komt en wat je zelf al aan geeft is het een hoofduitgangspunt. Als ik in elke harddance recensie lees dat de scene zo geweldig is, helemaal opleeft, dan ben je duidelijk 'on a mission'. En dan ben je niet zuiver met recenseren bezig maar vooral heb je een breder 'plan'.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2011 om 12:15:
Lijkt me een goed plan, het zal mij benieuwen
Tuurlijk, komt goed ;) Anders wordt het ook zo'n herhaling van zetten en dat lijkt me niet nodig.
laatste aanpassing
Uitspraak van Eldorado op maandag 6 juni 2011 om 12:33:
En niet met het idee dat alles wat jij zegt waar is en voor waar aangenomen moet worden.
Zow wat een leeswerk :). Ben het helemaal met bovenstaande quote eens. Deze zin schiet heel vaak door mijn hoofd als ik Lita's posts lees. Jammer dat je na alle bovenstaande commentaren van diverse mensen en die in andere topics) blijft volhouden dat jouw mening de juiste is.
Uitspraak van MvDJ op woensdag 8 juni 2011 om 19:46:
Deze zin schiet heel vaak door mijn hoofd als ik Lita's posts lees. Jammer dat je na alle bovenstaande commentaren van diverse mensen en die in andere topics) blijft volhouden dat jouw mening de juiste is.
Heeft alles te maken met de argumentatie die vaak niet klopt en/of een andere dan de mijne is. Zie hierboven, vrijwel alles kan ik zeer gemakkelijk weerleggen of juist aantonen. Moet ik dan overstag gaan door zwakke argumentatie? Dat lijkt me niet juist. ;) Nogmaals met goede argumenten ben ik flexibel genoeg qua mening, ik heb helemaal niet de waarheid in pacht, vaak dat ook aangegeven.
laatste aanpassing