Partyflock
 

In Search Of Sunrise 8: South Africa - Mixed by Richard Durand

door , gepubliceerd op , waardering: 84/100
In Search Of Sunrise 8: South Africa - Mixed by Richard Durand
12 mei 2010
Genre: trance
In Search Of Sunrise. Een lastiger mixcompilatie-serie om over te nemen van je voorganger is er niet. Want je voorganger is Tiësto en diens zeven delen hebben een onaantastbare heldenstatus. Wanneer jij dan deel 8 mag gaan doen, dan doe je het natuurlijk nóóit goed. Of wel?

Het leverde bijna meer discussie op dan de mogelijke afschaffing van de hypotheekrenteaftrek en het spelen van de bekerfinale over één of twee wedstrijden: de keuze van Black Hole Recordings om deel 8 van de legendarische ‘In Search of Sunrise’ serie te laten mixen door Richard Durand. Voorafgaand was er al veel te doen over het überhaupt voortzetten van de ISOS serie. Want ISOS was Tiësto. En dat moest het blijven, vonden vele liefhebbers. De nieuwe Golf laat je ook niet door een ander automerk dan Volkswagen bouwen. Wie anders... zou deel 8 van deze serie, die onlosmakelijk met Tiësto verbonden is, moeten gaan mixen?

Want Tiësto zelf ging ‘m niet doen, zo veel was wel duidelijk. De banden tussen Tijs Verwest en Black Hole zijn doorgesneden en in muzikale zin is Tiësto een geheel andere weg ingeslagen. Maar omdat het ISOS concept natuurlijk te succesvol is om zomaar te laten afzinken, nam Black Hole de serie opnieuw in de vaart op het vertrouwde Songbird label. De keus voor de nieuwe kapitein viel op de man die al in 2006 door Tiësto werd getipt als talent om in de gaten te houden. En laat ik de naam Tiësto nu maar laten rusten wanneer ik het over ISOS heb. Dat was toen, dit is nu. Laat ik Richard Durand een eerlijke kans geven, door niet steeds over zijn voorganger –hoe onvergetelijk legendarisch ook- te blijven praten.

Richard Durand

Het eerste deel van de carrière van Richard van Schooneveld (1976) is gerubriceerd onder de naam G-Spott. Met onder andere de hits ‘Wrong is right’ en ‘N-R-G’ vergaart G-Spott (voornamelijk landelijke) bekendheid. Als Richard Durand breekt hij vanaf 2005 ook internationaal door, mede dankzij zijn remixen van ‘Flight 643’ en ‘Lethal Industry’ en zijn eigen producties ‘Make me scream’ en ‘Slipping Away’. Hij staakt zijn G-Spott activiteiten (althans op muzikaal gebied, over de rest doe ik geen uitspraken) en zet zijn loopbaan volledig als Richard Durand voort. Niet zonder succes, gezien zijn volle DJ agenda, 49e positie op de DJ Mag ranglijst, wereldwijd bekende remixen van ‘the Fall’ (Way Out West), ‘Madagascar’ (Art of Trance) en ‘Toca’s miracle’ (Fragma) en natuurlijk zijn vorig jaar verschenen debuut artiestenalbum ‘Always the sun’.

Zijn DJ gigs in dat land plus het aankomend wereldkampioenschap voetbal aldaar inspireerden Richard Durand om te kiezen voor Zuid-Afrika als thema voor deze achtste ISOS compilatie. En het grappige is, als ‘Africa’ dwaalt het zogenaamde achtste ISOS deel van Tiësto al jaren op internet rond. Het deel dat in werkelijkheid niet bestond en er ook nooit kwam. Tot nu. Uit de koker van Black Hole en uit de handen van Richard Durand.

CD1

De eerste cd vangt aan met een werkelijk schitterende track van First State, het zwoele ‘My Sanctuary’ (1). Een warmer intro had Sander van Dien (sinds 2009 zonder Ralph Barendse) niet kunnen bereiden voor deze nieuwe zonsopkomstzoektocht. De stem van Kathy Fisher draagt de eerste vocale bijdrage van deze dubbel-cd en daar volgen er uiteraard meer van. ‘Beatiful’ (2) van de Amerikaanse George Acosta doet z’n naam eer aan. Op (3) een eerste hoogtepunt, het oorstrelend mooie ‘The Violet Hour’ van Venaccio & Daigon. Voor dit soort muzikale liefdesbaby’s, komende uit de kraamkamers van passievolle tranceproducers, is de ISOS serie ooit bedacht.

De hele eerste set barst van de warmbloedigheid, getuige fijne vocale tracks als ‘As The Rain Falls’ (5) met de stem van Kerry Leva en ‘There Is Hope’ (7) van Zoo Brazil waarin Rasmus Kellerman van zich laat horen. Maar ook de diepe baslijnen en zomerse melodieën in de vele instrumentale juweeltjes zorgen voor het vertrouwde In Search Of Sunrise gevoel. De mooisten daarvan zijn naar mijn -geheel persoonlijke- smaak ‘Jorg Zimmer – Sydney’ (10) en ‘The Darkest Star’ (12) van Tom Cloud. Deze laatste staat tot mijn verbazing niet eens op zijn onlangs verschenen artiestenalbum ‘A New Day’, maar blijkt dan ook exclusief voor deze mixcompilatie te zijn geproduceerd. Wat een sublieme, zalige track!

CD2

‘Give me something for the pain’ zingt Renee Six op track 2 van de tweede schijf. Ik weet niet waar ze last heeft, maar haar keel doet het prima en oorpijn krijg ik er in ieder geval niet van. Na de goed gekozen opener ‘Deltree’ (1) is ook dit een uitstekend klinkende plaat, van Ad Brown (de Londense producer Adam Brown). Er valt volop te genieten, luister bijvoorbeeld eens naar het avontuurlijke ‘Ocean Terrace’ van Daniel Wanrooy (5) en het ijzersterke ‘Par’ (10) van Beltek (Martin Bijelic; uit Slovenië), dat doet denken aan Deadmau5 maar dan warmer. Op één of andere manier vind ik de track van BT ‘The Emergency’ ( 6) niet lekker passen in deze set, misschien had een instrumentale uitvoering zonder de zang van Andrew Bayer beter volstaan. Direct erna is met ‘Alex O'Rion – Jellyfish’ (7) het ISOS gevoel gelukkig weer helemaal terug. Lekker stevige plaat met knap uitgewerkte melodie. Eveneens lekker stevig –en wat een geweldige overgang verzorgt Durand hier- is zijn eigen productie samen met singer/songwriter JES, die vol overgave haar eigen woonplaats New York City (8) bezingt. Super vind ik de break en de ontlading in deze song! Andere vermeldenswaardige tune van deze heerlijke tweede set, die opbouwt naar een behoorlijk rockend slotstuk, is ‘Who.is - We.are’ (12). Dit betreft een samenwerkingsverband tussen Bart Claessen en Raz Nitzan, en voordat dat bekend werd waren de speculaties niet van de lucht. Niet in de laatste plaats door de vele plaagstootjes die de heren zelf de wereld in stuurden. Effectieve aandachttrekkerij voor een overigens zeer geslaagde productie!

Van de hoed en Durand

Zoals gezegd, het ís nogal een nalatenschap die je op je schouders neemt met het voortzetten van de ISOS serie. Richard Durand verdient het om op zijn eigen prestaties te worden beoordeeld, al zal een beoordeling van een post-Tiësto-ISOS-deel nooit zonder vergelijk plaatsvinden. Daarvoor is de ‘erfenis’ van de eerste zeven delen te groot en te relevant. Liefst had ik gezien dat Tiësto trance was blijven draaien en zelf een weergaloze ISOS 8 in elkaar had gezet. Maar zo is het nu eenmaal niet. Richard Durand heeft het aangedurfd om dit loodzware stokje over te pakken en daarvoor hulde. En eveneens hulde voor het resultaat: een zwaar genietbare achtste editie van de befaamde In Search Of Sunrise serie. Een vloeiende en heerlijk wegluisterende mix van een zwikkie zalig zomerse tranceproducties waar je U tegen zegt. In beste Tiësto traditie maar met toch een eigen stempel. Het stempel van Richard Durand, wie ik het van harte toevertrouw nog lang met ons te blijven zoeken naar de zonsopgang.

Score: 84/100


www.insearchofsunrise.net
http://richarddurand.com
www.blackholerecordings.com

Tracklists

CD1
  1. First State - My Sanctuary
  2. George Acosta featuring Fisher - Beautiful
  3. Venaccio & Daigon - The Violet Hour
  4. Kostya Veter featuring Madelin Zero - Envy
  5. Ad Brown and Matt Lange featuring Kerry Leva - As The Rain Falls
  6. Craving - Never Alone
  7. Zoo Brazil featuring Rasmus Kellerman - There Is Hope
  8. Ben Preston - Pillars Of The Earth
  9. San vs. Wendel Kos - Kiss Of Life (Ibiza Sunrise Mix)
  10. Jorg Zimmer - Sydney (Original Mix)
  11. Avis Vox - Introspection Attempts (Moonbeam Remix)
  12. Tom Cloud - The Darkest Star
  13. Richard Durand - For No Reason
CD2
  1. Michael Badal, Zya & Teddy C - Deltree
  2. Ad Brown featuring Renee Six - Something For The Pain
  3. Jason van Wyk - September Rain
  4. San featuring Therese - Kissed By The Sun (S1dechain Remix)
  5. Daniel Wanrooy - Ocean Terrace
  6. BT & Andrew Bayer - The Emergency
  7. Alex O'Rion - Jellyfish
  8. Richard Durand & JES - N.Y.C.
  9. Hodel & Sunstate - Distant Motion (Aurosonic Remix)
  10. Beltek - Par
  11. Bartlett Bros. vs. Mazza - Satellite Of Love (Fabio XB Rework Dub)
  12. Who.is - We.are
  13. DJ Observer & Daniel Heatcliff featuring Hannah Ray - With Me (Original Vocal Mix)

96 opmerkingen

Wow..... mooi omschreven Mars!! Ik had eerst ook zoiets van : What?? ISOS voorzetten zonder Tijs?? No way!! Dat doe je niet, dat kan niet.
Maar toen ik hoorde dat Richard Durand het zou gaan doen, werd ik al milder.... en nu ik het album gehoord heb ben ik enthousiast! Vind het een heerlijke CD en dat er nog maar veel mogen volgen!
laatste aanpassing
Ben erg benieuwd wat ik ervan moet verwachten.. Richard normaal niet iemand die tot mijn favoriete hoort ,maar dit lijkt toch de moeite waard van het proberen :)
Heb tot nu toe alleen nog cd1 gehoord, en die is erg lekker:) Prima review weer(y)
The moment we've all been waiting for...

Ben erg benieuwd wat RD ervan gemaakt heeft. De laatste ISOS-delen hebben toch niet meer de kracht van deel 1 t/m 3, maar toch is dit een serie waar je naar de nieuwe mix uitkijkt. Ga 'm zo snel mogelijk halen en zal mijn feedback hier zeker niet achterwege laten.

Opvallend is dat de schrijver aanzienlijk beter zijn best heeft gedaan op deze tekst dan op de ASOT-recensie. Wellicht de verhouding mee laten wegen tussen de tijd dat er aan het mixen van ISOS en ASOT is besteed? ;-)
Mooi geschreven en ieder zijn mening natuurlijk!

Heb mezelf na 2 dagen luisteren ook eindelijk door deze 2 cd's heen geworsteld!

Ik had na het horen van de overdracht van ISOS naar Richard eigenlijk al wel een vermoede dat het niet meer het gevoel zou hebben zoals het altijd geweest is.
En helaas is deze gedachte bevestigd!

Ik had gewoon moeite mijn aandacht bij de muziek te houden, wat ik nog nooit heb gehad bij een ISOS-cd.
De nummers (waar wel enkele lekkere tracks tussen zitten) doen me weinig, daarbij komt nog eens dat de overgangen me totaal niet boeien en de algehele opbouw en feeling die ik bij een ISOS verwacht hier echt nergens te vinden was.
Ik heb ook echt het idee dat er over de gehele tracklist niet is nagedacht, want het is echt alles behalve een ISOS-compilatie.

Ook het gehele Zuid-Afrika thema?
Het zal wel aan mij liggen, maar uhhh...als jullie hem gevonden krijgen, laat me even weten waar hij zich verstopt!?

Ik ben toch wel erg teleurgesteld!
Voor mij de beste series in de Trance had gewoon bij het stoppen van Tiësto zijn einde moeten hebben.
Hier wordt echt niemand beter van.... HELAAS!!

Doorzonde om dit zo te laten gebeuren!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 50699, 106, 18513}
vette cd :) vooral nr 2 :)
Uitspraak van |PartyAddict| op donderdag 13 mei 2010 om 23:21:
Ik had na het horen van de overdracht van ISOS naar Richard eigenlijk al wel een vermoede dat het niet meer het gevoel zou hebben zoals het altijd geweest is.
En helaas is deze gedachte bevestigd!

:-( helaas

7 delen origineel in mijn cd rekje, maar deel 8 zal hier niet bij komen te staan.
laatste aanpassing
Uitspraak van R½je. op donderdag 13 mei 2010 om 23:38:
7 delen origineel in mijn cd rekje, maar deel 8 zal hier niet bij komen te staan.

Same here...
(Zelfs alles dubbel..1 voor de kast en 1 om helemaal gaar te draaien!)
Maar vind dit echt de moeite om mijn kast mee te vullen.
laatste aanpassing
 
Super mix-cd, deze ga ik aanschaffen! Richard Durand stijgt direct een paar plaatsen in mijn achting, ik kende die eigenlijk enkel van naam :)

Goeie recensie ook!
 
Uitspraak van |PartyAddict| op donderdag 13 mei 2010 om 23:21:
Ook het gehele Zuid-Afrika thema?
Het zal wel aan mij liggen, maar uhhh...als jullie hem gevonden krijgen, laat me even weten waar hij zich verstopt!?

Heb je gelijk in, maar het is maar een naam. Meerder compilatieseries gebruiken steden- of landennamen zonder dat dit op wat voor manier dan ook in de muziek of het product is terug te vinden/horen. Beetje flauw alleen om dit als punt van kritiek op Richard Durand af te schuiven, want met de voorgaande compilatie's van Tiesto was dit precies hetzelfde :)
Kunnen jullie je Tiesto religie een keer aan de kant zetten? Als Tiesto ISOS 8 had gemixt was het een 538 dance smash cd geworden, met die commerciele zooi die hij tegenwoordig maakt. Dan had je het in principe meer In Search Of Shit kunnen noemen, in plaats van deze cd, die overigens erg puik in elkaar zit! Beter mixt Richard Durand ISOS 9 ook weer!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Trancepim op vrijdag 14 mei 2010 om 00:25:
Als Tiesto ISOS 8 had gemixt was het een 538 dance smash cd geworden, met die commerciele zooi die hij tegenwoordig maakt.

dat zou hij nooit op een ISOS compilatie zetten, dan snap je de beste man nog steeds niet! Hij is niet voor niets ooit met ISOS begonnen om een andere weg in te slaan dan de Magik compilaties
Uitspraak van Raggie76 op vrijdag 14 mei 2010 om 00:31:
dat zou hij nooit op een ISOS compilatie zetten, dan snap je de beste man nog steeds niet! Hij is niet voor niets ooit met ISOS begonnen om een andere weg in te slaan dan de Magik compilaties

magic deel 1, `mijn beste trance cd
Artiest Charon
ik ben erg benieuwd, want wat een reeks is die ISOS toch!
 
Ik vond zelf de Magik cd's veel vetter dan de ISOS moet ik eerlijk zeggen, maar dit terzijde.
Heb deze cd nog niet kunnen beluisteren, maar ben erg benieuwd wat hij er van heeft gemaakt. Zo te lezen zal hij in ieder geval niet teleurstellen. Gelukkig maar, want ISOS is natuurlijk wel een legendarische serie. Al moet ik zeggen dat de eerste uit de reeks ook de beste waren. Mijn aandacht verslapte wat toen het een dubbel-cd werd.
Uitspraak van Raggie76 op vrijdag 14 mei 2010 om 00:31:
dat zou hij nooit op een ISOS compilatie zetten, dan snap je de beste man nog steeds niet! Hij is niet voor niets ooit met ISOS begonnen om een andere weg in te slaan dan de Magik compilaties

Het ging me meer om het sarcasme eigenlijk :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 mei 2010 om 10:32:
Mijn aandacht verslapte wat toen het een dubbel-cd werd.

Vind ISOS 4 juist heeeeel eeeerg goed...
1,2 en 3 zijn uit een hele andere tijd, zat toch een aantal jaar tussen.
 
Tiësto is history. Die mag lekker achter de David Guetta style aangaan. Wel jammer dat David wel met de zangers in de clip staat en Tijs niet (Maxi Jazz en Nelly). Maar dat terzijde.

Het album van Durand klinkt heel aangenaam. Ik ben er zelfs door verrast! :D Ik zal hem binnenkort nog een keer luisteren voor een goed oordeel. Tot nu toe geef ik het 7,8 als cijfer.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 mei 2010 om 11:56:
Wel jammer dat David wel met de zangers in de clip staat en Tijs niet (Maxi Jazz en Nelly).

Dance 4 Life komt Maxi Jazz wel in voor ;)
 
Uitspraak van AREA 51 op donderdag 13 mei 2010 om 22:52:
deel 1 t/m 3

1, 2 en 3 zijn legendarisch voor mij. Nog steeds even goed als toen. Ben zeer benieuwd naar het nieuwe deel zonder Tiesto, vind Richard Durand in eerste instantie ook een beetje een vreemde keuze maar ik laat me verrassen :)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
Ik ga deze toch eens even aanschaffen binnenkort denk ik. ISOS 7 is de enige cd die heldenstatus heeft hier in huis, maar dat komt toch echt door eigen herinneringen. Tiesto kiest de laatste tijd een muzikale weg die mij absoluut niet kan bekoren dus wat mij betreft prima dat we nu een andere artiest krijgen in deze reeks. Ben benieuwd eigenlijk wel!
 
Leuke intro(y)
Net gekocht en het eerste nummer is in ieder geval erg lekker :)

Ben super blij dat deze mooie serie toch een vervolg heeft gekregen :D
laatste aanpassing
 
gemengde gevoelens nu, de 1e track is idd veelbelovend maar verder vind ik het niet echt indrukwekkend. Het haalt het niet bij deel 7, laat staan deel 1, 2 of 3. Hier en daar zit wel een leuke plaat maar voor ISOS vind ik het toch matig. Maar wie weet wat de toekomst nog brengt, misschien toch een kans geven dat de serie vervolgd wordt want op Tiësto hoeven we duidelijk niet te rekenen.
Wat een vreselijk goed album, luistert goed weg, goed gemixt en bevat een aantal prachtige nummers die totaal niet uit de toon vallen. Een nummer wat er voor mij echt uitspringt is 10. Beltek - Par :kwijl: wat een heerlijke sound
laatste aanpassing
 
Artiest John Sane
Heb de cd nu twee keer beluisterd en moet zeggen dat het gewoon een heerlijke compilatie is. Voor mijn gevoel is cd I iets te veel "on the beach", cdII is gewoon super!

Ik ben dan ook heel erg benieuwd hoe de releasparty morgen op de Ocean Diva zal zijn. :cheer:

Aan alle Tiesto critici: De afgelopen Kaleidoscope nacht in Antwerpen was magisch mooi. Niks 538 gebeuk oid. Maar een muzikale reis waar ik kippevel van kreeg (en dat op m'n 40e ;-) )
En zeker weten dat onze Tijs nog weet wat Trance draaien is!

Enfin: Mooie recensie Marcel! Mooie cd ook!
Zojuist gekocht en geluisterd, maar hij kan me niet bekoren.....
Het is gewoon niet ISOS (voor mij iig niet)

In deze serie zoek ik het gevoel dat ik had met bijv. Latin America en Los Angeles.
Die is echter ver te zoeken in deze release.
Dit komt in mijn ogen niet zozeer door Richard Durand.....Tiësto's laatste poging (Asia) sloeg in mijn ogen ook al de plank finaal mis.

Er zullen genoeg mensen zijn die deze release goed vinden.
Voor mij is het iig niet hetgeen wat ik zoek in ISOS.
De cd is het aanschaffen best waard in mijn ogen, maar hij had elke andere willekeurige titel kunnen dragen. De sound van RD is duidelijk terug te horen en dat gaat ten koste van wat men hier het ISOS-geluid noemt. Men verwacht zon, kabbelende watertjes en zwoele geluiden...dan kom je met deze schijfjes wat bedrogen uit inderdaad.

Buiten de hele discussie of het ISOS-waardig is: Eerlijk is eerlijk, het is zeker een lekkere dubbelaar. Mixwerk is niet overal even sterk overigens, soms lopen platen goed in elkaar over, soms is het erg abrupt en niet helemaal super, soms zelfs storend. Wat mij betreft een voldoende voor RD, maar een 84/100 is me te veel van het goede. Een 70/100 kan er wel vanaf!

Nummers die er voor mij uitsprongen:
CD1: Jorg Zimmer - Sydney (Original Mix)
CD2: Jason van Wyk - September Rain
CD2: Hodel & Sunstate - Distant Motion (Aurosonic Remix)
CD2: Who.is - We.are
laatste aanpassing
 
hmmm, interesting :D
hij staat hier ook op... en ik moet zeggen dat het een heerlijke cd is, MAAR er mist gewoon iets! Heeel veeel mixcompilaties al weggeluisterd en ISOS stond altijd boven aan de lijst. Stuk voor stuk legendarische, maar deze ISOS 8 lijkt me gewoon niet te kunnen pakken. Er staan wel een aantal heerlijke tracks op (Kostya Veter featuring Madelin Zero - Envy :kwijl: ). Misschien zijn het vooroordelen, dat niemand aan de ISOS van Tiesto kan tippen... terwijl ik totaal geen Tiesto fan ben/was overigens. :)

Neem bv ISOS 3... daar zit zoveel gevoel in! Tracks zoals Summer Calling, Southern Sun en Mindcircus (l) Dat is gewoon magisch... ISOS 4 is persoonlijk mijn favoriet met heerlijke vocale tracks en pakkende gitaartjes... ISOS 7 vind ik ook heel sterk... de eerdere delen van de ISOS serie nemen je bijna allemaal mee op een reis... en aan het einde wordt je weer afgezet en denk je wow! Dit gevoel mis ik een beetje bij ISOS 8. :) Toch geen slechte poging van Richard Durand! (y)
Leuk en goed geschreven :)!

Uitspraak van bl00m op vrijdag 14 mei 2010 om 23:52:
Neem bv ISOS 3... daar zit zoveel gevoel in! Tracks zoals Summer Calling, Southern Sun en Mindcircus Dat is gewoon magisch... ISOS 4 is persoonlijk mijn favoriet met heerlijke vocale tracks en pakkende gitaartjes... ISOS 7 vind ik ook heel sterk...

Mja andere tijd en andere DJ.
 
Uitspraak van bl00m op vrijdag 14 mei 2010 om 23:52:
de eerdere delen van de ISOS serie nemen je bijna allemaal mee op een reis... en aan het einde wordt je weer afgezet en denk je wow! Dit gevoel mis ik een beetje bij ISOS 8.

Mooi verwoord. Een groot deel van ISOS8 wordt je mee op reis genomen, maar dan blijken er opeens een paar ongeplande tussenstops in de reis te zitten. Dat valt vies tegen.

Met name de track die Marcel in zijn review noemt is zo´n saaie tussenstop (van BT).
Als Richard Durand de beste nummers van CD1 en CD2 had gecombineerd op 1 CD dan hadden we een toppertje kunnen toevoegen aan de collectie. Nu niet.

Mijn legaal gekochte ISOS collectie stopt bij deel 7. Tenzij 9 en 10 geweldig worden :)
laatste aanpassing
Wat een aanfluiting deze hele complicatie had gewoon geen isos mogen heten.
Ook slecht van Tijs Verwest zelf dat dit heeft plaatsgevonden.
Cd 1 valt nog redelijk mee maar cd-2 echt te erg voor woorden vooral hier ben ik het mee eens

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 mei 2010 om 08:00:
Met name de track die Marcel in zijn review noemt is zo´n saaie tussenstop (van BT).

gewoon om te janken zo slecht.

En laten we het vooral maar niet hebben over het mixwerk want dat is gewoon ver beneden peil
Als ik dit een cijfer moet geven krijgt het van mij een 4.
 
Als compilatie opzich is dit eigenlijk een prima cd (Y)
Als deel uit de ISOS reeks slaat dit eigenlijk wel de plank mis vind ik.

De eerste cd komt nog een beetje in de buurt en kent zeker een zomers gevoel (ondanks een aantal scherpe randjes), de tweede cd is natuurlijk veel te 'hard' voor een ISOS compilatie.

Aantal lekkere tracks op deze verzamelaar, die een goede platenkeus kent. Dat wil zeggen, voor een willekeurig compilatie, niet voor een ISOS cd. Mixwerk laat inderdaad wel wat te wensen over, zeker op de eerste cd zijn er nogal wat abrupte overgangen.

Al met al wel een cd die ik vaker ga luisteren, zou hem persoonlijk een 75/100 geven.
Uitspraak van Daantje^^ op zaterdag 15 mei 2010 om 12:48:
Wat een aanfluiting deze hele complicatie had gewoon geen isos mogen heten.
Ook slecht van Tijs Verwest zelf dat dit heeft plaatsgevonden.

ben ik het wel mee eens.
de koning had daar iets meer werk van moeten maken, zodat dit niet had kunnen gebeuren met de bijbel onder de mix-cd's;)
je merkt dat richard het leuk geprobeerd heeft, maar zoals hierboven al staat: je mist gewoon de magie zoals alleen
hij die platen kon uitzoeken, briljant inmixen en gewoon de hele opbouw. die is(zo ver je al van opbouw kan spreken)
erg rommelig. Lekkere platen dat wel maar ik mis het warme, bijzondere gevoel dat ik kreeg bij ISOS...
jorg zimmer: sydney wel heeeeel erg lekker maar voor de platenkeuze op cd-2 moet hij zichzelf echt gaan schamen..
richard durand is van een club-trance-dj naar een geweldige tech-trance dj doorontwikkelt maar hier had hij simpelweg niet aan moeten beginnen naar mijn mening....
 
Tja ik deel hier de mening met de grotere meerderheid: De cd begint veelbelovend echter ook ik mis gewoon iets. Het algehele gevoel wat deze cd teweeg brengt is niet hetzelfde als zoals de eerdere delen.
Maar begrijp ik het goed dat Richard Durand dus ook de komende delen gaat mixen?
Al me al vindt ik de score ook aan de hoge kant, persoonlijk zou ik hem 70/100 geven..
Iets waar je goed in bent, moet je eigenlijk niet mee stoppen Tijs!
gewoon lekker cd'tje (Y) ben benieuwd naar vanavond, hoop toch heel wat nummertjes voorbij te horen komen
en keihard klinken ze vaak nog lekkerder :D
Uitspraak van AREA 51 op vrijdag 14 mei 2010 om 22:01:
Mixwerk is niet overal even sterk overigens, soms lopen platen goed in elkaar over, soms is het erg abrupt en niet helemaal super, soms zelfs storend

Mix werk echt dik onder de maat!! Snap je toch niet??? Waarom breng je dit uit als het mixwerk niet eens oke is??

Plaat keuze redelijk. Leuke cd voor op de achtergrond. Verder eigenlijk geen één echt speciaal moment of speciale track.

:cry: Magie is weg :cry:
laatste aanpassing
Richard is een goede producer.
Tijs een leuke platendraaier.

Dus dat iets wat je mist. Zal net even dat verschil zijn (misschien)
 
Ten eerst Richard Durand is echt mijn held, ik vind hem de beste DJ/Producer van het moment.

Maar toen hoorde ik in een interview over TE 2010 dat hij bezig was met een Mix CD. Ik was echt blij met het horen daarmee, omdat zijn stijl zo vet is. Maar dat hij dan een ISOS deed vond ik wel weer jammer. Maar naar het luisteren vind ik dit toch een hele goede ISOS. Ik denk dat deze misschien nog wel net wat betere is als de ISOS van Tiesto, ondanks deze ook erg goed waren :-D.

Daarnaast vind ik het ook wel heel jammer dat de meeste mensen zeuren dat ISOS van Tiesto is. Ik bedoel Richard heeft enorm zijn best gedaan om een hele goede ISOS neer te zetten (Wat hem ook is gelukt). Daarnaast moet je ook even nadenken. Als Tiesto nu een ISOS 8 had gemix dan stonden er bijvoorbeeld veel track op als Electrixx - Tetris, of die track van Dada Life.

Dus ik vind dat Richard een hele goede ISOS heeft neer gezet. Hoop nu nog alleen dat hij een keer een lekker nummer gaat maken met zijn broertje Alex O'Rion :-D
Uitspraak van Daan Loesoe op zaterdag 15 mei 2010 om 16:37:
je mist gewoon de magie zoals alleen
hij die platen kon uitzoeken, briljant inmixen en gewoon de hele opbouw.

Ik ben van mening dat dit echt tussen de oren zit hoor! Waren die laatste ISOS-edities nou zo speciaal, zo sterk qua opbouw was dat ook niet!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 mei 2010 om 19:23:
Daarnaast vind ik het ook wel heel jammer dat de meeste mensen zeuren dat ISOS van Tiesto is.

De frustratie zit 'm bij sommigen wel hoog. Dat er het een en ander aan te merken is op de cd van RD kan ik inkomen,ben ik het ook helemaal mee eens, vooral mixtechnisch (cd1 voornamelijk) en ja, de ISOS-stijl wordt wat breder uitgelegd. Er zitten zeker wel een aantal dikke platen tussen. Een beetje minder kortzichtigheid, ff die Tiesto-bril af en kijk nog eens met een frisse blik naar de cd, of luister 'm vooral nog eens een paar keer...dan wordt hij echt beter! :-)
laatste aanpassing
Mag ik misschien zeggen dat ik dit een hele rare hoes vind voor een trance cd? De cd zelf heb ik overigens niet beluistert, maar dat komt doordat ik de trancemuziek van de laatste 10 jaar (goa en psy uitgezonderd) niks aan vind.
ik mis eerlijk gezegd weer een allure plaat...dat is voor mij de echte ISOS!!

leuk album voor in de auto....noting more, noting less..
Uitspraak van AREA 51 op zaterdag 15 mei 2010 om 21:58:
Ik ben van mening dat dit echt tussen de oren zit hoor!

Bij mij in ieder geval niet (y)
Want er is nog een groot verschil met deze isos van RD en de reeks die Tiësto heeft gemaakt
die van Tijs kun je zowel luisteren thuis of op een feest.
Uitspraak van AREA 51 op zaterdag 15 mei 2010 om 21:58:
Waren die laatste ISOS-edities nou zo speciaal, zo sterk qua opbouw was dat ook niet!

Ben ik het niet mee eens want dat waren ze juist wel.
Uitspraak van AREA 51 op zaterdag 15 mei 2010 om 21:58:
Ik ben van mening dat dit echt tussen de oren zit hoor! Waren die laatste ISOS-edities nou zo speciaal, zo sterk qua opbouw was dat ook niet!

Het is zondagmiddag, dus ik zou zeggen: trek ISOS7 uit de kast... luister 'm. Zet daarna ISOS8 aan... en trek je conclusie! :)

ISOS 7 is gewoon net even wat meer dan gewoon een mixcompilatie. Het neemt je echt even mee naar Asia... Het zit gewoon geniaal in elkaar wat betreft de breaks, vocals, platenkeuze en mixwerk. ISOS8 zou je naar Africa moeten brengen, maar je blijft gewoon in het koude Nederland. Niet vervelend om te luisteren, absoluut niet! maar het mist juist dat moeilijk te beschrijven extratje dat ISOS van Tiesto wel heeft. :)
Uitspraak van bl00m op zondag 16 mei 2010 om 14:46:
Het zit gewoon geniaal in elkaar wat betreft de breaks, vocals, platenkeuze en mixwerk.

Omdat die live is opgenomen :respect:



:lief:
Uitspraak van bl00m op zondag 16 mei 2010 om 14:46:
Het is zondagmiddag, dus ik zou zeggen: trek ISOS7 uit de kast... luister 'm. Zet daarna ISOS8 aan... en trek je conclusie!

ISOS 7 is gewoon net even wat meer dan gewoon een mixcompilatie. Het neemt je echt even mee naar Asia... Het zit gewoon geniaal in elkaar wat betreft de breaks, vocals, platenkeuze en mixwerk. ISOS8 zou je naar Africa moeten brengen, maar je blijft gewoon in het koude Nederland. Niet vervelend om te luisteren, absoluut niet! maar het mist juist dat moeilijk te beschrijven extratje dat ISOS van Tiesto wel heeft.

idd :jaja:
Mijn bescheiden mening: Isos cd's vind(vond) ik heerlijk, ik heb ze allemaal, maar van de dubbelaars luister(de) ik alleen de 1e cd's. Dat is Isos, de cd 2's niet!

Ik kon m'n nieuwsgierheid niet bedwingen en heb dus van Isos 8 alleen cd 1 gedownload (ja, sorry, ik ga m niet kopen, niet nu ik in deze fase van andere muziek zit, dus mss ooit, later, nog wel)
En.. jawel, ik luister m nu voor de 3e keer, en ik vind het wel degelijk de In Search of Sunrise sfeer hebben!!
Qua inmixen, geen verstand van, nog steeds niet. Maar t sfeertje en de platenkeuze bevallen me prima :D
 
Artiest Wijker
cd 1 goed, 2e cd iets minder.

ach, er is weer nieuwe muziek in de wagen, altijd goed! ;)
Ag het zit allemaal tussen de oren. Door alle technische hulpmiddelen is van mixen nauwelijks meer sprake... Mensen die daarop deze cd veroordelen zijn dezelfde die vroeger verschil konden horen tussen mp3 en cd s.
Uitspraak van Trancepim op vrijdag 14 mei 2010 om 11:20:
Het ging me meer om het sarcasme eigenlijk :)

Niet aan iedereen besteed, Pim. ;)

Uitspraak van bloesem op zondag 16 mei 2010 om 17:23:
ik luister m nu voor de 3e keer, en ik vind het wel degelijk de In Search of Sunrise sfeer hebben!!

Eens! Was net als iedereen sceptisch over het voortzetten van een concept zonder de initiële maker, maar Richard Durand logenstraft iedereen hier. Tegen beter weten in blijven roepen dat het ISOS concept van Tiësto alleen is, mag, maar getuigd ook van een nauwe blik.

Met ook de ISOS 8 release party (GrotesQue) achter de rug kan ik wel concluderen dat Richard Durand een waardig opvolger is om de ISOS serie te mixen, maar dat hem dat nog geen waardig opvolger van Tiësto maakt.
Daar is net ietsje meer voor nodig... ;)
Uitspraak van Daantje^^ op zondag 16 mei 2010 om 15:49:
Omdat die live is opgenomen

dit is toch mooi!! ik ben persoonlijk niet zo fan van tiesto en trance.. voraal niet in deze tijden!
maar ISOS 6 en 7 zijn zoooooooooooo fcking vet!! kan je idd echt wegdromen..

8 nog niet geluisterd.. ben niet van plan.. naam richard durand trekt me niet zo
Werkzaam bij Ravers Army
ISOS werd imo na deel 3 zoiezo minder, hoewel er zeker heerlijke edities tussen zaten (vond 7 wel weer erg lekker).

Richard Durand is een prima dj/producer en ISOS8 is an sich ook een lekkere cd. Alleen het is niet ISOS. Ze hadden beter met een nieuwe serie kunnen beginnen. Dat ze verder borduren op de naam van ISOS kan ik wel voorstellen, 'tis natuurlijk een aardige merk naam.

Ik miste Magik al als een gek, hoewel 7 vrij aardig zoog.En nu mogen we ISOS ook gaan missen. Helaas.
Artiest {SHOWLIST artist 99682, 41174}
mooi geschreven verslag en mijn oordeel is de raden:
7 was een mooi einde geweest..... sorry

maar vind hoe durand het gedaan heeft zeker niet slecht maar idd zoals schwing al zei: niemand kan tippen aan zn hoge man.

beetje jammer ook van gotesque en bhr om de ''isos party'' 23+ te maken :S
daardoor ben ik nogmeer van isos verwijdert nu

en mijn mening is ook en dat is ook waarom ik durand zo goed vind : hij is een party-trance dj , stampen , feesten , handen in de lucht
2x bij judgement sundays ibiza gezien en echt fenomenaal hoe hij de avond steelt van resident judge jules. (ook paar nl-gigs gezien die super waren)
tijs kan nogsteeds fantastische mixen maken en dat zullen we allemaal zien bij ''a new dawn'' ;)

ik zou het een 7 geven!

Danzz
Uitspraak van BraMW op maandag 17 mei 2010 om 11:51:
8 nog niet geluisterd.. ben niet van plan.. naam richard durand trekt me niet zo

Dan heb je dus geen hol begrepen van wat er in de recensie geprobeerd wordt je duidelijk te maken. Sterker nog, je doet jezelf tekort.

het resultaat: een zwaar genietbare achtste editie van de befaamde In Search Of Sunrise serie.

Maakt het dan nog uit wie 'm heeft gemaakt?
 
Artiest Ralphie J
Uitspraak van 5924ut_)*i+05I=034uj0=tjgn49tf43n80-(_*& op zondag 16 mei 2010 om 19:40:
Mensen die daarop deze cd veroordelen zijn dezelfde die vroeger verschil konden horen tussen mp3 en cd s.

Mensen die een fatsoenlijke stereo en een beetje muzikaal gehoor hebben hoorden het verschil tussen een 128kpbs mp3tje en een CD wel ja...

Maar veel plezier met je computerluidsprekertjes! :lol:
Uitspraak van DANZZ op maandag 17 mei 2010 om 15:25:
en mijn mening is ook en dat is ook waarom ik durand zo goed vind : hij is een party-trance dj , stampen , feesten , handen in de lucht

Wacht even...is dat Tiesto dat niet dan?
Uitspraak van Das Ges op maandag 17 mei 2010 om 18:29:
Uitspraak van DANZZ op maandag 17 mei 2010 om 15:25:
en mijn mening is ook en dat is ook waarom ik durand zo goed vind : hij is een party-trance dj , stampen , feesten , handen in de lucht

Wacht even...is dat Tiesto dat niet dan?

jawel maar richard durand is toch meer , ga een club in en je krijgt de feest hits en heerlijke adrenaline tracks , terwijl tiesto (me held) een eigen avond heeft , hij is de hoofd act , visuals en een heel verhaal erbij verteld en isos is toch meer moooie zomerse tracks

vind ik
 
Ah, klinkt als een heerlijk cd'tje! Ik weet wel wat ik het eerst ga doen als ik weer terug van vakantie ben! Die cd MOET ik hebben! :D
Uitspraak van DANZZ op maandag 17 mei 2010 om 22:34:
jawel maar richard durand is toch meer , ga een club in en je krijgt de feest hits en heerlijke adrenaline tracks , terwijl tiesto (me held) een eigen avond heeft , hij is de hoofd act , visuals en een heel verhaal erbij verteld en isos is toch meer moooie zomerse tracks

Ik krijg opeens een flashback naar Evolution in Assen, waar de liefhebbers aan de kant zaten te wachten tot Tiesto klaar was met zijn waardeloze schijtset
G spott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 16:54:
Mensen die een fatsoenlijke stereo en een beetje muzikaal gehoor hebben hoorden het verschil tussen een 128kpbs mp3tje en een CD wel ja...

Dat is een tamelijk subjectieve bewering. Er zijn onafhankelijke onderzoeken geweest die het tegenovergestelde aangetoond hebben.


Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 16:54:
Maar veel plezier met je computerluidsprekertjes!

Ik ga m'n pc waar door alle electronica ontzettend veel vervorming optreed inderdaad niet aansluiten op high-end speakers. Dat is net zoiets als Ferrari velgen onder en panda leggen en dan denken dat hij beter rijdt.

Je lijkt me een type dat mensen snel napraat en je alles klakkeloos laat aansmeren. Veel plezier in je panda met Ferrari wielen...
 
Lovely!! Wat een heerlijke cd en ik begin hm nu net pas te luisteren en hij is nu al lekker!! Heb ook Armins State of Trance 2010 maar ISOS is toch echt wel een heel stuk beter!!! Ik weet welke dj ik de komende tijd in de gaten ga houden;)
 
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 18 mei 2010 om 10:33:
Ik krijg opeens een flashback naar Evolution in Assen, waar de liefhebbers aan de kant zaten te wachten tot Tiesto klaar was met zijn waardeloze schijtset

Hahaha was het zo erg daar?;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 mei 2010 om 16:04:
Hahaha was het zo erg daar?;)

Nee dit viel allemaal best mee Tiësto introduceerde gewoon zijn nieuwe style.

ALLEEN SOMMIGE MENSEN MOETEN EENS HUN BRIL AFZETTEN EN VERDER KIJKEN.

PUNT

laatste aanpassing
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 18 mei 2010 om 10:33:
Ik krijg opeens een flashback naar Evolution in Assen, waar de liefhebbers aan de kant zaten te wachten tot Tiesto klaar was met zijn waardeloze schijtset

rot toch op johh
 
Wat Tiesto & team hebben gepresteerd kan je alleen maar een diepe buiging maken. Smaken verschillen, maar de wereld draagt zijn muziek op handen en heeft mij veel aangename momenten gebacht. Richard is een perfecte producer, met een eigen stijl en zaterdag na lange tijd weer eens horen en zien draaien en kan alleen maar zeggen: Chapeau! Het getuigd van lef om het stokje over te nemen en Richard heeft dat vind ik, heel goed gedaan.
Uitspraak van actief op dinsdag 18 mei 2010 om 22:59:
na lange tijd weer eens horen en zien draaien en kan alleen maar zeggen:

Ik hoorde dat het weinig met Isos platen van zijn cd te maken had :x
als ik het fout heb excuus ;p
Uitspraak van actief op dinsdag 18 mei 2010 om 22:59:
Wat Tiesto & team hebben gepresteerd kan je alleen maar een diepe buiging maken.

Vanuit ondernemers oogpunt heb ik er respect voor, maar vanuit muzikaal oogpunt is het 1 van de dieptepunten uit de dancegeschiedenis vind ik.
Uitspraak van DANZZ op dinsdag 18 mei 2010 om 22:23:
rot toch op johh

Owjee, val ik je religie aan?
Uitspraak van actief op dinsdag 18 mei 2010 om 22:59:
Het getuigd van lef om het stokje over te nemen en Richard heeft dat vind ik, heel goed gedaan.

helemaal mee eens! je moet wel ballen hebben om zo'n waanzinnig project als ISOS over te nemen... Dat ISOS8 het niveau van ISOS7 niet haalt is niet zo verwonderlijk, want de lat ligt gewoon enorm hoog... Heb zelf de laatste week toch zeker 10x het cdtje geluisterd en het is gewoon een lekker (dikbovengemiddeld) schijfje! :)
Vind eigenlijk alleen cd 2 goed, verder valt het me erg mee moet ik zeggen.
 
Nu ik heb zelf binnen heb gekregen, denk ik dat ik hem toch regelmatig zal luisteren (Y)
Hoewel er puntjes zijn ter aanmerking, is het toch zeker een lekker cdtje :)
Uitspraak van Trancepim op woensdag 19 mei 2010 om 12:10:
Owjee, val ik je religie aan?

OOK , maar kijke en luister nu zn sets is , is zeker niet meer assen (hoewel i t een topsets vond maarja)

your comment is sooooo 2009 :P
Uitspraak van |PartyAddict| op donderdag 13 mei 2010 om 23:21:
Ook het gehele Zuid-Afrika thema?
Het zal wel aan mij liggen, maar uhhh...als jullie hem gevonden krijgen, laat me even weten waar hij zich verstopt!?

Wijs ff de Asia-, LA, South America-sporen aan in de eerdere ISOS delen... zijn ook verstopt zeker?
Ik had gemengde gevoelens voordat ik de cd's geluisterd heb. Aan de ene kant heeft het alle schijn dat Black Hole het geld wil terugverdienen wat ze waarschijnlijk kwijt zijn geraakt aan het afkopen van de naam ISOS. Aan de andere kant was ik toch nieuwsgierig. Richard maakte dan vroeger simpele top40/Lexion house (niks mis mee overigens op zondagochtend om 10:00 :-) ), maar hij is wel altijd (misschien nu nog meer) vol passie met zn muziek bezig en sinds hij is gaan draaien is het wel goeie trance wat hij speelt en produceert. Iets wat ik de laatste tijd niet meer bij Tiësto zie, tenminste niet in dezelfde mate als vroeger.

Goed, back 2 ISOS8. Ik ben aangenaamd verrast, het is misschien niet ISOS 7 en eerder, maar 2 was ook heel anders dan 1, dus je kunt dat toch nooit 1 op 1 vergelijken. Als Tiësto was doorgegaan denk ik dat 'zijn ISOS 8' niet heel anders zou zijn geweest. Ook bij 6 en 7 was cd1 rustig en cd2 steviger. Dit keer ook. Het zou me niet verbazen dat hoe vaker ik hem luister, hoe beter hij wordt, net als alle andere delen (behalve 4). Topper: Beltek - Par. Bijna net zo goed als Beltek - Kenta op 7. Wat mij betreft is Richard geslaagd en heb er geen moeite mee wanneer hij ook 9 zou doen.
Uitspraak van DANZZ op vrijdag 21 mei 2010 om 22:10:
maar kijke en luister nu zn sets is , is zeker niet meer assen (hoewel i t een topsets vond maarja)

in assen draaide hij naar mijn mening ook lekker...maar wat ie tegenwoordig ten gehore brengt vind ik om van te smullen!
Uitspraak van 5924ut_)*i+05I=034uj0=tjgn49tf43n80-(_*& op woensdag 19 mei 2010 om 18:22:
Moet hierop terugkomen nu ik de cd goed beluisterd heb. Dat dit in 2010 nog kan, einde van cd 2 is dramatisch.

Idd las je reactie en dacht ach ik ga niet reageren maar je hebt het zelf al weer recht getrokken (Y).
Mix werk is drama!! Durven ze ook nog 15 euro voor te vragen :roflol:
 
Ik was een grote fan van de ISOS serie. Of dat nou aan Tiësto lag of aan het feit dat er in die tijd nog goede trance tracks werden gemaakt, weet ik niet. Ik ben er in ieder geval klaar mee. Dit deel kan mij niet boeien. Maar dat komt ook deels omdat ik de hedendaagse trance niets meer aan vind en mijn aandacht is verschoven naar andere 'stijlen'.
Ik vind die 2e CD wel erg dik hoor.
Klappperrrrr!!!!!!!!!!!!!!1

Uitspraak van 5924ut_)*i+05I=034uj0=tjgn49tf43n80-(_*& op zondag 16 mei 2010 om 19:40:
Ag het zit allemaal tussen de oren. Door alle technische hulpmiddelen is van mixen nauwelijks meer sprake... Mensen die daarop deze cd veroordelen zijn dezelfde die vroeger verschil konden horen tussen mp3 en cd s.

Weet niet waar je deze wijsheid vandaan haalt.. Door de technische hulpmiddelen kun je foutloos beatmatchen, maar het moment waarop je inmixt moet je wel kunnen kiezen, een set moet je op kunnen bouwen en je moet de juiste tracks achter elkaar selecteren.. Door de techniek is het simpelste trucje (beatmatchen) foutloos te doen, maar een goede set met een lekkere vibe neerzetten moet je toch echt zelf doen (en dus ook kunnen...)

Platen zijn soms nogal erg abrupt gemixed, er komt geen lekkere vibe in die je meeneemt in de mix. (Ondanks dat het bijna allemaal lekkere platen zijn) Vind het een typische "Plaatjesdraaier" mix en geen "DJ" mix
Uitspraak van K-Lab op donderdag 27 mei 2010 om 14:57:
Weet niet waar je deze wijsheid vandaan haalt.. Door de technische hulpmiddelen kun je foutloos beatmatchen, maar het moment waarop je inmixt moet je wel kunnen kiezen, een set moet je op kunnen bouwen en je moet de juiste tracks achter elkaar selecteren.. Door de techniek is het simpelste trucje (beatmatchen) foutloos te doen, maar een goede set met een lekkere vibe neerzetten moet je toch echt zelf doen (en dus ook kunnen...)

Ben hier reeds op teruggekomen...
Artiest {SHOWLIST artist 66903, 56925}
waar is de diep gang gebleven ?? ik vind niks die cd,s:( nummer 1 die was pas goed dit vind ik niks ...zonde maar ja dat weet je met die tiesto shit van nu !! :(
laatste aanpassing
Elke recensent vindt het leuk wanneer er onder zijn verhaal veel opmerkingen en reacties worden geplaatst, ook ik :) Iedereen bedankt voor de levendigheid hier! (y) (y)
Normaal reageer ik niet maar heb me nu speciaal aangemeld om deze af te kraken, wat een superslechte kut cd zeg. CD1 net geluisterd echt noooit meer!
Klinklare bagger!!!

DIT IS GEEN ISOS !!!!
Verschrikkelijk zeg dat ze die gozer een ISOS laten mixen hij kan beter plaatjes blijven draaien in de snollywood. Wat een mislukkeling!
Met zijn geblondeerde haar hahaha schaam je!

Beter stoppen met CD's maken dit is niet eens het downloaden waard!
Uitspraak van ..030.. op woensdag 2 juni 2010 om 23:08:
Normaal reageer ik niet

Nee, je reageert zeker niet normaal.


:lol:
Inmiddels een klein maandje verder... en ik moet zeggen dat ik ISOS8 nog bijna dagelijks aan heb staan... Het gaat echt niet vervelen.... Vooral cd1 komt met het zomerse weer van de afgelopen weken goed tot zn recht. In eerste instantie was ik niet zo enthousiast over deze schijf, maar ik moet mijn mening toch een beetje bijstellen... Ook ISOS8 staat hoog aan mijn lijstje! :)
Ben geen fan van de serie maar deze ISOS8 komt iig lekker aan. (y)
Cd 1 is goed te doen, ISOS komt wel degelijk naar voren, echter cd 2 daarentegen slaat de plank finaal mis brrr
Ik ga dus voor cd 1 .....Toch wel een klein aanradertje
 
'k had niet zo'n hoge verwachtingen, maar ik vind deze cd's echt goed!
Het is dan wel niet van Tiesto, maar deze cd's hebben toch echt de ISOS sfeer!
'k vind 'm zelfs 1 van de beste van de ISOS series. Samen met m'n persoonlijke toppers ISOS 4 en ISOS 6.
Vind het een goede CD, mis de mooie overlopen van Tiesto echter wel. Telkens betrap ik me erop dat ik de overgang wel wat abrupt is, Tiesto had in zijn geval meer "teaser" ingebouwd in aanloop van het volgende nummer. Wil echter niet alleen zeiken, ik vind de set prima en vind het meer dan moedig dat Durand dit heeft aangedurfd. Dit getuigd van zeer veel lef en ben dus zeer blij verrast. Tevens wil ik kwijt dat je de ontwikkeling van Durand duidelijk kan horen in vergelijking met zijn eerdere werk; Er is veel meer aandacht geschonken in het eind editten. Vraag me af hoeveeltijd erin is gaan zitten, maar kan alleen maar zeggen; Ga zo door;-)! Kijk uit naar een vervolg; Mijn oordeel: effort 10! Totaal resultaat; 8.