Partyflock
 
Goodbye
Goodbye

Nou mensen, dit was het dan. Het laatste feest van ''Het MuziekCafé'' en wat voor feest ook! Helemaal geweldig dus, nog nooit zagen we de mensen zo uit hun dak gaan en was de gezelligheid zo onwijs heftig en super! Daar wil ik natuurlijk iedereen voor bedanken.…

Infinity Events, 8 augustus 2008 15:03
FeestDatumAuteurPublicatie
GoodbyeInfinity Events8 aug 2008