Verslagen · Het MuziekCafé events
Nou mensen, dit was het dan. Het laatste feest van ''Het MuziekCafé'' en wat voor feest ook! Helemaal geweldig dus, nog nooit zagen we de mensen zo uit hun dak gaan en was de gezelligheid zo onwijs heftig en super! Daar wil ik natuurlijk iedereen voor bedanken.…
Infinity Events, 8 augustus 2008 15:03
| Feest | Datum | Auteur | Publicatie |
|---|---|---|---|
| Goodbye | Infinity Events | 8 aug 2008 |


