Partyflock

Defqon.1 Festival
9 april 2006
defQon1. Festival 2006 :lol:

wat vooraf ging aan dit dikke feest. zaterdag ochtendal vroeg me bed uit om optijd in zaandam te komen voor de bus, je moest namelijk een kwartier van te voren aanwezig zijn.
toen die bus er eindelijk om 10 uur was, en we (ik en [userid=143723] ) een half uur hebben staan wachten :S eindelijk op weg naar defqon.

in de bus, was de helft opeens verkouden, al dat ophalen van die neuzen. :D

eenmaal daar aangekomen en een tering stuk gelopen, stonden we in de rij, wat opzich nog wel snel ging.
voor die 11:45 uur vond ik het al aardig druk, maarjah dit wil je toch wel vanaf het begin meemaken.

na een nare ondervoeling van de security of wat dan ook konden we verder, eerst maar een kluis geregeld en munten gehaald, en daarna een bak fruit gehaald als ontbijt, wat twee broodjes is ook niet genoeg voor de dag.

toen we dat allemaal geregeld hadden, zijn we eerst het terrein maar een beetje gaan verkennen, en daarbij kwamen we erchter dat het ongeveer het tegenover gestelde van vorig jaar was, alles gespiegeld zeg maar. we kwamer er al snel achter dat de black toch wel een van de betere tenten was en zijn daar ook wel effies gebleven tot het iets later werdt. tijd om de andere tenten en stages te bezoeken.

in ons snelle lopen naar de zwarte toko, hadden we de main een beetje gemist, wel ff snel gekeken , maar niet goed gekeken, dar deden we later wel, em kwamen we tot de conclusie dat dit echt een dikke vette stage was, echt imposant (Y) echt top.

de hele middag verder hebben we een beetje overal gekeken, maar vooral tussen blauw, grijs en zwart :bounce: dat waren toch wel de vettere tenten :d
ook wel bij de main geweest toen showtek -live- kwam was echt lekker :yes:

effe terug naar outblast en angerfist. wat een zooitje zon onwijs druk, wou wilden weg naar een ander tent, en probeerden dat ook maar lukte gewoon niet, ik stuikelde over iedereens voeten, maar kon gewoon niet vallen, omdat iedereen zo proppie op elkaar stond. :s
echt vervelend.

rond een uur of acht begonnen we toch wel honger te krijgen maar een flinke bak fruit gehaald als diner, jammer dat de druiven vol met pitten zaten.
daarna naar activator gegaan, activater draaide wel goed door en wij gingen verder naar de viper die ook lekker draaide, iedereen draaide gewoon lekker en dat was goed (Y).

daarna weer flinke stukken gelopen wat tent naar tent en zo tegen het einde aan zijn we naar vince geweest in ge grijs, toen moesten we dara maar weer weg en nam ik een massage wat wel erg lekker is echt aanrader (Y)
daarna naar partyraiser geweest, en serieus die gast weet party's te geven, wat draaide hij onwijs bruut :bounce:
en als eind klapper naar de prophet geweest in de blauw, ook cker goed, had niet ander verwacht van hem.
na de prophet op het strand gaan zitten en ff uitrusten nog heel ffies technoboy aangehoord tijdens het vuurwerk, mooie combinatie :yes:

en daarna weer richting bus gegaan, die dus zowat helemaal achteraan stond en we nog een half uur op een gozer hebben staan wachten die van een 1 pak sos helemaal wauz was :s
en eenmaal bij zaandam aangekomen een half uur op de trein wachten en daarna in krommenie nog een stuk of wat jointjes gerookt om maar in slaap te kunnen vallen.

echt een gruwelijk feest om niet te vergeten een oppervette mainstage en lekker zon, alleen jammer van het stof, maar dat heeft de plezier cker niet weggenomen.
volgend jaar weer van de party :bounce:

5 opmerkingen

was wel ff lagge of ni met ze 2e
Buitenfeesten waren altijd crap bij mij, maar defqon heeft dat flink veranderd :)
mooi verslagie roelie. Was zeker bruut