Drek presenteert: feestje aan de haagbeuk:P ( 03-02-2008)
| 5 | 83% | heb er zin in! |
| 1 | 17% | eindelijk gebeurd er weer wat in Rijkevoort! |
| 0 | 0% | geen kut aan |
| 0 | 0% | we zien wel! |
| 5 | 83% | heb er zin in! |
| 1 | 17% | eindelijk gebeurd er weer wat in Rijkevoort! |
| 0 | 0% | geen kut aan |
| 0 | 0% | we zien wel! |