Partyflock
 
Poll op profiel van [S.D.G]TERRORDWERG[NL][ZVB.V]:vaag:, geopend op vrijdag 3 augustus 2012, looptijd van 5197.6 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Frenchcore/Early blijft de beste voor mij, en voor jou?;)

862%
early hardcore
646%
frenchcore
431%
early terror
431%
early rave
431%
Industrial Hardcore
323%
mainstream
323%
oldskool
215%
terror
215%
speedcore
215%
darkcore

7 opmerkingen

Je hebt gestemd, jouw keuzes waren: "Industrial Hardcore" en "darkcore"
Je hebt gestemd, jouw keuzes waren: "early hardcore", "early terror", "frenchcore", "early rave" en "oldskool"
Je hebt gestemd, jouw keuzes waren: "early hardcore", "speedcore", "early rave", "Industrial Hardcore" en "oldskool"
"mainstream" en "Industrial Hardcore"
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "frenchcore"... Maar waar staat TEKNO dn..?? :nocheer:
laatste aanpassing