Waren de hardcore feesten van vroeger gezelliger als de feesten van nu?
| 83 | 48% | Ja, absoluut |
| 69 | 40% | Geen mening, ben nog niet zo oud |
| 23 | 13% | Nee, er is weinig verschil |
| 83 | 48% | Ja, absoluut |
| 69 | 40% | Geen mening, ben nog niet zo oud |
| 23 | 13% | Nee, er is weinig verschil |
sfeer is totaal anders. kun je niet met elkaar vergelijken.
toen wij begonnen te housen was alles nieuw, de muziek, de feesten en de drugs.
lijkt me vrij logisch dat dit na een jaar of 15 (met al een aantal nieuwere generaties) niet meer hetzelfde is.