30 september 2003 08:59 Waarom staat onze andere pic er niet op? Diez zoooooooooo lief... -je voor muh Sktja
Kamaya1 oktober 2003 12:06Tering hé... Je heb nou al een paar opmerkingen geplaatst! En nog steeds met die caps on.... Doe is AF!!!!!!!