Parkzicht · Reunion 2009 · · Maasgebouw · Rotterdam
fotografie: Dave
• mars manizzz

??? · ??? · mars manizzz · ???
9 opmerkingen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 december 2009 om 15:50:Eef!!!! waar loop jij nou mee rond?!
Ik liep met één en al gezellig- en zorgzaamheid rond.
Dor je bent echt een schat, we spreken gauw weer eens af en dan nemen we onze meiden mee
Lieve, lieve, lieve man van me....we hebben wel eens betere foto's gekend, volgende keer weer onze 'Happy' face, hahaha. Love you!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 december 2009 om 15:50:Eef!!!! waar loop jij nou mee rond?!
Heey
Beetje jammer dat ik mn ogen dicht heb
Dor je bent echt een schat, we spreken gauw weer eens af en dan nemen we onze meiden mee
thanks sweet! Jij bent ook een schat!! Spreken heeeel snel af!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 december 2009 om 10:44:Heey niet zo hè
om het nog maar ff te benadrukken....ik had het over apuhdapuh natuurlijk,
die ken ik als iemand MET humor.
verder wil ik er niet teveel woorden aan vuil maken, dit is een leuke foto met leuke mensen erop en ik vind het jammer dat ik er niet bij was.




