Partyflock
 

9 opmerkingen

 
was gezellie met jullie!!!
 
Eef!!!! waar loop jij nou mee rond?! :lol:


Apuhdapuh.........weer goed naar je zin? wat ken je lekker lachen he? :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 december 2009 om 14:53:
was gezellie met jullie!!!


Het was zeker gezellig, voor herhaling vatbaar ;-)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 december 2009 om 15:50:
Eef!!!! waar loop jij nou mee rond?!


Ik liep met één en al gezellig- en zorgzaamheid rond.

Dor je bent echt een schat, we spreken gauw weer eens af en dan nemen we onze meiden mee ;-)

Lieve, lieve, lieve man van me....we hebben wel eens betere foto's gekend, volgende keer weer onze 'Happy' face, hahaha. Love you!!
Japie maat,hoe is het dan,als ik had geweten dat jij ook zou komen,dan had ik wel gekomen...:roflol:
Zie je vast wel weer ergens een x pik...(Y)

B)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 december 2009 om 15:50:
Eef!!!! waar loop jij nou mee rond?!


Heey :@ niet zo hè :looser:

Beetje jammer dat ik mn ogen dicht heb :s :x

Uitspraak van E.J.k.k. op woensdag 2 december 2009 om 17:51:
Dor je bent echt een schat, we spreken gauw weer eens af en dan nemen we onze meiden mee


thanks sweet! Jij bent ook een schat!! Spreken heeeel snel af!
laatste aanpassing
 
Hallo Eefje en haar mannetje :bye: ;)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 december 2009 om 10:44:
Heey niet zo hè


om het nog maar ff te benadrukken....ik had het over apuhdapuh natuurlijk,

die ken ik als iemand MET humor.

verder wil ik er niet teveel woorden aan vuil maken, dit is een leuke foto met leuke mensen erop en ik vind het jammer dat ik er niet bij was.
 
Hahaha ik zie deze foto nu pas!!!

Mars wat een kop! :| hihihihihi

Djin...Kop houden ;) :[