Partyflock
 

13 opmerkingen

Damnit t blijft gewoon een gruwelijk leker wijf die Patries! (k) voor jou lieffie!
WJ kan je dit keer niet tegenspreken;)
 
ik vind haar in het echt mooier dan op foto`s!

zag haar bij de uitgang van Tiesto en dat is meermalen mooier dan dat ze op foto`s staat! :-)
 
Nou dan wil ik dr in het echt wel zien.......!!!!
Ja maar Debsy, op de foto is ze ook al mooi...en in t echt nog moier inderdaad, kun je nagaan! Lief ook nog enzo, zucht...alleen zo fucking hetero! :( :P (k)
Hahaha WJ pech voor jou:P
 
jawel dat is ze ook zeker!

Wacky jij WANNABI!!!

:-P ;-)
Hey Renske!

Jammer dat ik je niet gezien heb :(

(K)
:HUG: voor Raketjuh.
 
Vind ze allebei mooi!
:vaag: Renske doet absoluut niet onder aan Patricia anders hoor! :D
Die digle:)(Y)(L):D
WoW mooie meid zeg!!!(L)