Partyflock
 

19 opmerkingen

Nice seeing you both:)
 
Zow! Mooie jongen!
Mooi meisje ook :D
:lief: stelletje :)
looking Good Guys! (Y)
 
haha erg moeilijke foto %-):)
liev :)
 
idd lang nie gezien :'(

lieve foto (L)

(K)
 
Wat zit er voor zwarte vlek op dan?
 
:lief:
 
hele leuke foto!
(y)
 
Hmm Maarten.. das nou schaduw ;P
 
Ja ik zie het :S

haha
LIEF!!!!!!

(K) aan jullie allebei;):D
 
(L)
 
2 toppertjes!! :lief:

Hoop jullie snel eens weer te zien!

(K) voor Maarten (K) voor Patries !