Partyflock
 

27 opmerkingen

En geloof maar dat t ECHT een lekker ding is!!!
Ik vindt er niks lekkers aan :S
Heeeeeeeeeeeeeeeeel erg lekker!!!!!!!!!!!!!

:-P
 
geef mij maar carl cox :D
Tis wel aardige gozer, was keer bij ons in discotheek hier in de buurt, kregen wij gratis drank van em :D
 
Artiest Venance
mmm, zeker lekker die Winston!
 
die gast is zeker wel knap hoor!! maarree wat draait die dude eigenlijk??? wat voor style?
tja vind het eigenlijk zo'n NEP barbie ken figuur..
Ik vind hem ook echt niet knap. Helemaal mijn type niet. :S
 
Ik zeg niks, ik zeg niks :x :x
 
hij is wel een beetje erg lekker hoor.. :bloos:
 
Vind m ook lekker:d
mjammmmmmmm
 
idd ;p
goh wat een lekker ding die mag adriaan wel komen vervangen is ie net zo lenig weet iemand dat? kan hij de driedubbelflik flak en dan zn knuppel in mn kont douwen??
Artiest {SHOWLIST artist 2127, 2438, 122657}
plastic image, plastic gezicht, kortom grote wannabe dj en nepgast.
kvind m wel lekker hoor :D
ja ik vindt hem ook (y)
Neej sorry niet mijn smaak :BAH:
Artiest {SHOWLIST artist 44849, 1841}
waarom zijn hun nou weer de dj :S

zijn ze niet al bekend genoeg ???
 
Johny de Mol
:kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:
 
Kennen die lui draaien?????
pfffff
 
hij is mooiiii hoor!!
en hij is ook egt un goede dj..
ben naar Hype- Fuck de Winter, Kus de Lente geweest in Paard van Troje..
Hij draait echt super..
is gewoon ze hobby..