^Niels19 mei 2008 17:53ja man we waren met de voetbal laatste geworden dus moest mn koppie kaal haha maarja groeit wel weer trug
Co*__20 mei 2008 17:28zou niet goed zijn alst niet truggroeid ej matjlaatste aanpassing 20 mei 2008 17:39