Partyflock
 

22 opmerkingen

 
heyyyyy was gister zeker gezellig he gister:d
 
Moppie's kus voor jullie:)
 
chikkie (L)
 
gaby je kent dus 1 van die 2..?!

hossel ff 06 nummer voor me dan... (Y)
Die meid rechts heeft me toch een mooie bos krullen (Y)
Nice :)
Zaligheid...
 
06488978.. en de laatste 2 cijfers moeten jullie zelf maar horselen :D

leuke foto pris en sem
(k)
laatste aanpassing
 
eyyyy lieffie :D

leuk dat ik je heb gezien :D
was gezellig..
dikke (K) voor jou mop !!!
heey schat heb je helemaal niet gezien

heb je het leuk gehad

leuke foto (k)
 
Ja heb me wel vermaakt..
en jij?
Dank jullie :) Was wel een top feessie.. heb me cker vermaakt!! Hoop jullie ook.

(K)
 
:cheer:
 
Uitspraak van MISS-LIZZ op maandag 16 april 2007 om 04:57:
Die meid rechts heeft me toch een mooie bos krullen


:yes: Idd he (Y)
 
Artiest B@ss
heeeyy meis !!

Leuk gehad heb je niet gezien !!

(K)
Moooooi haaaarr!! die krullen gewelig :D
 
:respect: (K) voor jullie
laatste aanpassing
 
mooie foto! :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 april 2007 om 12:10:
voor jullie


Dank je wel schat (K) terug...

Waar was jij eigenlijk?