Partyflock
 

12 opmerkingen

Negerssssss
Artiest Ree
prikke dima
ey mathijs en dj Estaw nice pic


grtz
Mathys lekker ding, leuke foto!

(K)
Ongelooofelijk...Dat is DJ WAtskeburrrrrrrrtt...

:-)
En hier werd het lekkerst gedraait !!!!!!!!!
Hier werd zeker heel lekker gedraaid!! ESTAW was goed bezig (Y)
 
Watze... je was top oud!! Lekker geklapt in het kleinste zaaltje
Jongens...en of dames....
heb een vraagje???
Wat word er voor muziek gedraaid op zo n avond?
ben nog nooit naar zo een feest geweest...
Groetjes Erik
Uitspraak van Lucky pietie op zondag 29 oktober 2006 om 18:05:
Wat word er voor muziek gedraaid op zo n avond?


dat is heel divers te noemen maar voornamelijk een mix van K3, kuss