12 opmerkingen
sjosteuh!
En hier werd het lekkerst gedraait !!!!!!!!!
Jongens...en of dames....
heb een vraagje???
Wat word er voor muziek gedraaid op zo n avond?
ben nog nooit naar zo een feest geweest...
Groetjes Erik
heb een vraagje???
Wat word er voor muziek gedraaid op zo n avond?
ben nog nooit naar zo een feest geweest...
Groetjes Erik
Uitspraak van Lucky pietie op zondag 29 oktober 2006 om 18:05:Wat word er voor muziek gedraaid op zo n avond?
dat is heel divers te noemen maar voornamelijk een mix van K3, kuss









