Partyflock
 

26 opmerkingen

 
de buurmannen op een rijtje,
Leuke foto hoor!
 
prachtige oogjes zeg 8) (Y)
Best lekker die linker,.. :D
ziet er puik uit heren :)
 
Uitspraak van DeeZZZ Da Prutserige Klutser op maandag 21 augustus 2006 om 10:15:
was erg gezellig met Bas ,Rudy en Matt
herkende mezelf b9ijna niet met die bril op me kop


of het gat in je geheugen ;)
wat een koppies:D
aan de wausheid te zien was t maar goed dat ik ff een blokkie om was O:)
laatste aanpassing
Mattieeeeeeeeee (Y)
Heb erg om/ met je gelachen.. vooral in de rij waar we de bandjes gingen halen :D
Matt :D

Ziet er frisjes uit hoor ;)
 
Uitspraak van Eline.... op maandag 21 augustus 2006 om 10:03:
Best lekker die linker,..


Je hoort het bas:P

Uitspraak van DeeZZZ Da Prutserige Klutser op maandag 21 augustus 2006 om 10:15:
herkende mezelf b9ijna niet met die bril op me kop


Had je ook ff gemist ja:D

Leuke foto jongens (y)
 
Uitspraak van DeeZZZ Da Prutserige Klutser op maandag 21 augustus 2006 om 10:15:
was erg gezellig met Bas ,Rudy en Matt


ook met de huubist:D

djezus wat een moeilijke kop trek ik zeg...zwaar leven
Uitspraak van DeeZZZ Da Prutserige Klutser op maandag 21 augustus 2006 om 10:15:
was erg gezellig met Bas ,Rudy en Matt


jah zeker huubist ook met jou(Y)...wat kijk ik fucking moeilijk zeg:D
Uitspraak van Eline.... op maandag 21 augustus 2006 om 10:03:
Best lekker die linker,..


ghhahahahaah:lol:
 
Uitspraak van DeeZZZ Da Prutserige Klutser op maandag 21 augustus 2006 om 10:15:
herkende mezelf b9ijna niet met die bril op me kop


die heb ik voor je uitgekozen huub :D....the story of the sunglasses...maar hij stond je goed:lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 22:37:
....the story of the sunglasses...


whahahahah prachtig ja :roflol:
 
Uitspraak van technowaus op dinsdag 22 augustus 2006 om 01:42:
....the story of the sunglasses...


helemaal hubistisch! :woop:

vond het met iedereen superlachuh! en afgelopen weekend ook weer! (l)
 
Uitspraak van DeeZZZ Da Prutserige Klutser op maandag 21 augustus 2006 om 10:15:
herkende mezelf b9ijna niet met die bril op me kop


tis dat je t zegt..:lol:

hubisme 4 life :respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 10:56:
of het gat in je geheugen


zit geen gat in me geheugen
alleen een paar likkies M

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 01:58:
vond het met iedereen superlachuh! en afgelopen weekend ook weer


zo hoort het ook op een festival en in het weekend...nja dan doordeweeks er ook maar bij
Monster :D
 
Uitspraak van Anouk op dinsdag 22 augustus 2006 om 17:11:
Monster


KOEKIEMONSTER......mwhaaaaaaaah ik weet het zelf niet meer kwil van die naam af maar iedereen spreekt er mee aan:(
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 18:53:
KOEKIEMONSTER......mwhaaaaaaaah ik weet het zelf niet meer kwil van die naam af maar iedereen spreekt er mee aan


En hebben ze er ook nog je artiestennaam van gemaakt ;) arm schaap!

Maar lekkere foto ja.. niet heel raar dat je een aantal dagen moest recoveren ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 18:53:
mwhaaaaaaaah ik weet het zelf niet meer kwil van die naam af maar iedereen spreekt er mee aan


wen er maar aan ;)
 
Uitspraak van technowaus op woensdag 23 augustus 2006 om 02:09:
wen er maar aan


je hele leven WAUS genoemd worden wil je wel zeker.....:)
we keken moeilijk door alle felle lampen
 
Uitspraak van ®µD! op vrijdag 25 augustus 2006 om 14:16:
we keken moeilijk door alle felle lampen


tuurlijk rudy, geef de lampen maar de schuld....:roflol: