Partyflock
 

6 opmerkingen

 
:cheer: yeah...cheers !! :cheer:
was ie nu alwéér leeg Rando :O :X
jij deugniet :devil:
 
thymen:D
was weer mooi:)
 
tijmen.....
was wel lagge of niet dan.....
Was wel zeer zekers lache jongens!
Nou rando tis voor mekaar we staan er op, we zijn nu nie meer te stoppe. ghehe
 
Uitspraak van randox op maandag 13 februari 2006 om 13:53:
ja het bier ging wel heel snel die avonde erg gezellie


hehehe (Y)

Je was lekker dronken