Partyflock
 

9 opmerkingen

wat een leuk stell ! ! WATERRR haha
jajaja best wel nuttuloze uitspraak
laatste aanpassing
Anders zet je ff kk trieste overbodige informatie neer ! :|
Uitspraak van *Lesje op dinsdag 27 december 2005 om 21:40:
ohja nou weet ik het zei moest kotsen in de plee! hoop dat je het wel in de pot heb gedaan


Ja zeg dan niks..of werp jezelf in de maas..
Uitspraak van CRIMI-HILL op dinsdag 27 december 2005 om 20:23:
wat een leuk stell ! ! WATERRR haha


danku zeer haha



Uitspraak van Bryguy op woensdag 28 december 2005 om 12:07:
Ja zeg dan niks..of werp jezelf in de maas..


helemaal mee eens ;)
Schattig hoor,.. :P
ohja nou weet ik het zei moest kotsen in de plee! hoop dat je het wel in de pot heb gedaan



jaah dankje dat ik jou wc mocht hebbe..anders had ik over je heen gekotst hardcore teefje
hihihihi nou doe maar niet he :P
oohhh lekker stelletje love jullie:) XxX bianc