Partyflock
 

13 opmerkingen

uuhhmmm jha...



ooohh daarboven zit ie
laatste aanpassing
ja klopt daar wast ok heel gezellig
sekerssss van de wereld
 
hier hedde hem weer... ik kan zo naar binnen kijken en leeg da het daarv issss....




gasjeeeeeesssss vet hebben ofnie dan..
Wat kwam daar voorbij vliegen ?
 
nog meer vattuh!
 
AI AI AI IS DA NOU FAMILIEEEEEE...ACH JA ALS T MAAR GEZELLIG IS!
laatste aanpassing
 
ik zie het wel weer v.d.k. nl.
ik hing aan het plafond.........niet gezien ?
 
volgens mij kwam der een groene space shuttle voorbij
Uitspraak van kellybeest op woensdag 14 december 2005 om 17:47:
ik hing aan het plafond.........niet gezien ?


En dan staat je vriendje er zo naar te kijken. Lekker is dat.
 
Gasjuhs