-Catwoman-19 september 2005 19:06Woooooooeeeeeeei Skeleton Komt ie dan he Ennuh volgende keer ff lief lachen hoor als je op de foto komt Nu lijk je zo serieus
19 september 2005 19:36deze dj moet je gewoon hebben op je feessie, dan heb je een knap party!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skeleton Werkzaam bij S.E.S Artiest Skeleton20 september 2005 19:34thanks, ik begin al haast te blozen