Partyflock
 

13 opmerkingen

terrorvriendinnetje wat kijk je weer toe,

dikke kus je terrorvriendje
 
Het was gezellig met je Bianca!!

(K)
 
bianca kijkt anders best schattig.....
Leuke foto :D

Helaas was ik er Niet bij :( :(

Volgende keer weer :bounce:
 
Tessa, leuke foto hoor!!!
 
Artiest Renegade
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 15:15:
Tessa, leuke foto hoor!!!


:jaja: alleen eff zonnebankje nemen :P
Hoooooooooooooiiii :D Leuke foto!!

terrorvriendinnetje wat kijk je weer toe,


Is ze aan de drank, ben ik de BOB, is het nog niet goed...... ;p
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 18:22:
alleen eff zonnebankje nemen


of de volgende keer je nek ook vol met poeder smeren
 
------->SaDy!!!

Zeg geen dingen waarvan je niet eens weet of ik het wel of niet gebruik??? Heb van nature een extreem wit gezicht ( en dan alleen het gezicht) Heb van alles geprobeerd ook zonnebank helpt niet.
En op de foto valt lichtinval soms ook anders en dan lijkt er groot verschil te zitten dus nek en gezicht. Maar dit is dus niet zo.

Dus oordeel allemaal niet zo snel!!! Het is al ellendig genoeg zonder al dat gezeik van mensen daarover!!
laatste aanpassing
 
oke sorry (F)
Hey wijffie.....
Heb ik je jammer genoeg net gemist.....
Maar ja, zie je vast gauw weer!!!

(k) Lin!!!
bianca en tessa :LIEF:
Uitspraak van inactief op woensdag 10 augustus 2005 om 21:45:
Zeg geen dingen waarvan je niet eens weet of ik het wel of niet gebruik??? Heb van nature een extreem wit gezicht ( en dan alleen het gezicht) Heb van alles geprobeerd ook zonnebank helpt niet.
En op de foto valt lichtinval soms ook anders en dan lijkt er groot verschil te zitten dus nek en gezicht. Maar dit is dus niet zo.

Dus oordeel allemaal niet zo snel!!! Het is al ellendig genoeg zonder al dat gezeik van mensen daarover!!


pcies wijffie :yes: :respect: