Hardcore Revival · · Loco · Steenwijk
fotografie: Je\/\/e

13 opmerkingen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 15:15:Tessa, leuke foto hoor!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 18:22:alleen eff zonnebankje nemen
of de volgende keer je nek ook vol met poeder smeren
------->SaDy!!!
Zeg geen dingen waarvan je niet eens weet of ik het wel of niet gebruik??? Heb van nature een extreem wit gezicht ( en dan alleen het gezicht) Heb van alles geprobeerd ook zonnebank helpt niet.
En op de foto valt lichtinval soms ook anders en dan lijkt er groot verschil te zitten dus nek en gezicht. Maar dit is dus niet zo.
Dus oordeel allemaal niet zo snel!!! Het is al ellendig genoeg zonder al dat gezeik van mensen daarover!!
Zeg geen dingen waarvan je niet eens weet of ik het wel of niet gebruik??? Heb van nature een extreem wit gezicht ( en dan alleen het gezicht) Heb van alles geprobeerd ook zonnebank helpt niet.
En op de foto valt lichtinval soms ook anders en dan lijkt er groot verschil te zitten dus nek en gezicht. Maar dit is dus niet zo.
Dus oordeel allemaal niet zo snel!!! Het is al ellendig genoeg zonder al dat gezeik van mensen daarover!!
laatste aanpassing
Uitspraak van inactief op woensdag 10 augustus 2005 om 21:45:Zeg geen dingen waarvan je niet eens weet of ik het wel of niet gebruik??? Heb van nature een extreem wit gezicht ( en dan alleen het gezicht) Heb van alles geprobeerd ook zonnebank helpt niet.
En op de foto valt lichtinval soms ook anders en dan lijkt er groot verschil te zitten dus nek en gezicht. Maar dit is dus niet zo.
Dus oordeel allemaal niet zo snel!!! Het is al ellendig genoeg zonder al dat gezeik van mensen daarover!!
pcies wijffie




![.: |[{ S }]| :.](/images/user/19257_3854604.jpg)



