annie is in tha house25 augustus 2004 12:55yakkie.. Op mysteryland lag meer modder dan op lowlands trouwens
Dreams25 augustus 2004 16:29dat komt omdat ze het op lowlands beter geregeld hebben. ML had makkelijk meer balen stro en hout snippers in kunnen zetten. Ze probeerden het idd wel...
Dreams25 augustus 2004 16:30Maar ja het blijft de Floriade hè, niet zo maar velden in de polder. Oh well...
TKteun10 september 2004 01:01Mysteryland is ook van id&t, die moeten het nog leren. Mojo en loc7000 die kunnen het allang