Partyflock
 

29 opmerkingen

 
Hier ... Doar hej 'm wa ... ! :D
Mooie keerl ... :)
 
Zeker een mooie kerel!!!

Op op te vreten gewoon!!

:P:P:P
 
Artiest {SHOWLIST artist 16446, 19760, 48082}
dj winston post
 
dat ik die weer gemist heb :s:
 
:kwijl:
 
Hey dat is toch die gozer van onderweg naar morgen ;P
 
ha winston
die wil ik wel eens horen draaien
Jah ik ben idd ook wel benieuwd naar hem :/ Wat draait hij?
 
2 GTIpassion:
Hij komt uit GTST!!!
 
Draait ie nu ook al??:S
Eerst Wehkampboy.. toen gtst en nu ook al dj.. moet nie gekker worden!
Vast geen Hardcore :9
 
Volgens de rode plaat... de boogie pimps... zal wel de salt shaker zijn...
ken je wel..
 
Kan die goed draaien?
 
Winston Post?????
lekker ding!!!!
 
had 6 gratis kaartjes...maar f@ck weer !!!!!!


ben niet gegaan....zucht wel winston misgelopen!!!
Wat staat er op zijn plaat????
wow! :kwijl:
Hmmmm jammie :kwijl::yes:
 
nondejuu :kwijl:

welke style draait ie?
 
Das toch wel een van de knapste dj's denk ik zo:kwijl: Maar vraag me idd af wat hij draait en of hij het ook echt kan. Of heeft hij het gewoon mee dat hij een bekende Nederlander is...
 
:kwijl: :9
 
onder die tas staat een cd speler!
hij draait wel eens samen met die andere bekende gozer speelde ook ooit in GTST. Weet zijn naam niet meer! MAar weet nu nog steeds niet wat ie draait:-S
 
nou die heb ik niet gezien