😏
Stemresultaat: zeer goed
geweldig | 1 | 25% | |
zeer goed | 1 | 25% | |
goed | 1 | 25% | |
ok | 0 | ||
voldoende | 1 | 25% | |
onvoldoende | 0 | ||
slecht | 0 | ||
zeer slecht | 0 | ||
waardeloos | 0 |
Line-up 12"
Line-up is niet compleet.
Axxonlab techno |
Demy Ottens house, techno |
DX-24 techno |
Rivo techno, house |
Strict drum & bass, dubstep |
Statistieken
8 | bezoekers | |
1 | geïnteresseerd | |
5 | · | opmerkingen |
1 | · | waardering |
zeer goed | · | stemresultaat (4 stemmen) |
5 opmerkingen
12" - CREATIVE IN ALL SENSE
Creativiteit, ofwel 'scheppend vermogen' zoals de Dikke van Dale dat omschrijft...
Een aankondiging schrijven over een nachtavontuur wat creatief gaat zijn is gevaarlijk. Ongewild sluipt het gevoel erin dat een dergelijke aankondiging heel creatief moet zijn. Want als het om creativiteit gaat, zitten we onszelf in de weg. Maar van creativiteit worden we gelukkig. Nieuwe dingen ontdekken, talenten en vaardigheden ontwikkelen, mooie dingen bekijken, beluisteren en maken. Het zorgt allemaal voor de afgifte van een natuurlijke drug in ons brein en daar worden we blij van.
Het nachtleven schreeuwt om creativiteit. Meer dan ooit tevoren. Organisatoren spreken van innovatie terwijl er slechts kleine wijzigingen worden doorgevoerd in hun huidige beleid. En het publiek? Feitelijk gezien is het potentieel publiek schuldig. Want we willen graag iets nieuws maar blokkeren dit onbewust omdat we zo 'gewend' zijn met het gebruikelijke en herkenbare. Hoe kan dat? En wat kunnen wij als 12" doen om de creativiteit en innovatie weer aan te zwengelen? Hoe creëren we iets nieuws zonder het gevoel van authentiek plaatjes draaien uit het oog te verliezen?
Er volgde een brainstormsessie binnen ons team. Ideeën kwamen net zo snel op tafel als dat ze eraf geveegd werden. We raakten in de 'flow' en we werden er weer uitgeschopt. Termen vlogen door de lucht en enkelen haalden het papier. De onleesbare aantekeningen werden opnieuw geïnterpreteerd en er ontstond een plan van aanpak.
We noemen termen als; 1) een zeer bijzondere vj-set 2) een spectaculair stel grafisch ontwerpers, 3) een gast dj met eigenaardige platenkeuze, 4) een liveset met hardware, 5) een drietal resident dj's met uiteenlopende muzikale inbreng en tenslotte 6) een foto expositie van een opkomend fotografisch talent. Al met al een mix van nieuwe ideeën zonder het belangrijkste aspect, goede muziek welteverstaan, uit het oog te verliezen.
Een avond uit voor de vooruitstrevende party-ganger. Voor iedereen die slimmer, creatiever, spannender wil zijn dan de rest. Tot 21 november in Bootleg DJ Café Rotterdam.
Check voor alle info de sectie 'events' op onze website, www.hiddenevents.nl
Creativiteit, ofwel 'scheppend vermogen' zoals de Dikke van Dale dat omschrijft...
Een aankondiging schrijven over een nachtavontuur wat creatief gaat zijn is gevaarlijk. Ongewild sluipt het gevoel erin dat een dergelijke aankondiging heel creatief moet zijn. Want als het om creativiteit gaat, zitten we onszelf in de weg. Maar van creativiteit worden we gelukkig. Nieuwe dingen ontdekken, talenten en vaardigheden ontwikkelen, mooie dingen bekijken, beluisteren en maken. Het zorgt allemaal voor de afgifte van een natuurlijke drug in ons brein en daar worden we blij van.
Het nachtleven schreeuwt om creativiteit. Meer dan ooit tevoren. Organisatoren spreken van innovatie terwijl er slechts kleine wijzigingen worden doorgevoerd in hun huidige beleid. En het publiek? Feitelijk gezien is het potentieel publiek schuldig. Want we willen graag iets nieuws maar blokkeren dit onbewust omdat we zo 'gewend' zijn met het gebruikelijke en herkenbare. Hoe kan dat? En wat kunnen wij als 12" doen om de creativiteit en innovatie weer aan te zwengelen? Hoe creëren we iets nieuws zonder het gevoel van authentiek plaatjes draaien uit het oog te verliezen?
Er volgde een brainstormsessie binnen ons team. Ideeën kwamen net zo snel op tafel als dat ze eraf geveegd werden. We raakten in de 'flow' en we werden er weer uitgeschopt. Termen vlogen door de lucht en enkelen haalden het papier. De onleesbare aantekeningen werden opnieuw geïnterpreteerd en er ontstond een plan van aanpak.
We noemen termen als; 1) een zeer bijzondere vj-set 2) een spectaculair stel grafisch ontwerpers, 3) een gast dj met eigenaardige platenkeuze, 4) een liveset met hardware, 5) een drietal resident dj's met uiteenlopende muzikale inbreng en tenslotte 6) een foto expositie van een opkomend fotografisch talent. Al met al een mix van nieuwe ideeën zonder het belangrijkste aspect, goede muziek welteverstaan, uit het oog te verliezen.
Een avond uit voor de vooruitstrevende party-ganger. Voor iedereen die slimmer, creatiever, spannender wil zijn dan de rest. Tot 21 november in Bootleg DJ Café Rotterdam.
Check voor alle info de sectie 'events' op onze website, www.hiddenevents.nl
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 12:12:Deze avond zal AXXONlab zijn studio het podium opslepen om daar live met synthesizers(o.a. MOOG) aan het werk te gaan!
Mis het niet!
Te gek he!