😏


georganiseerd door Recon Events & Promotions
–
Discotheek The Movies (binnen) —
Julianaweg 106a
Volendam
Nederland🇳🇱
Discotheek The Movies (binnen) —

Julianaweg 106a
Volendam
Nederland🇳🇱
early hardcore × 4, hardstyle × 3
Tickets & prijs The Dark Ages
| Deurverkoop: | € 10,- |
Minimumleeftijd?
16Stemresultaat: goed
| geweldig | 3 | 5% | |
| zeer goed | 8 | 15% | |
| goed | 37 | 67% | |
| ok | 1 | 2% | |
| voldoende | 5 | 9% | |
| onvoldoende | 1 | 2% | |
| slecht | 0 | ||
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 0 |
Line-up The Dark Ages
Line-up is niet compleet.
Champ-e-on hardcore |
Chosen Few hardcore |
Dannix techno, hardcore, house |
Dano hardcore, retro |
Jappy hardcore, hardstyle |
ProCeela hardstyle, hardcore |
Sequence & Ominous house, hardcore |
ShadowPhaxx hardstyle |
Sunny D hardcore, hardstyle |
The Deal hardcore |
Statistieken
| 101 | bezoekers | |
| 66 / 31 | · | mannen / vrouwen |
| 21.8 | gemiddelde leeftijd | |
| 20.3 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | forumonderwerp |
| 1 | · | meeting |
| 2 | · | albumfoto's |
| 105 | · | opmerkingen |
| 22 | · | waarderingen |
| goed | · | stemresultaat (55 stemmen) |
Forum
| Forumonderwerp | Forum | # | Tijd |
|---|---|---|---|
18 Mei Dark Ages - Early Edition !! ![]() | f:hard | 104 | |
Vet feessie 18 mei in The Movies Volendam - lekkere line-up :yes: ![]() | f:hard | 2 |
105 opmerkingen
DANO 
lord of illusions - for dano
Name of the dj ( dano remix ) is pas echt >>
Name of the dj ( dano remix ) is pas echt >>
Uitspraak van inactief op zaterdag 12 mei 2007 om 10:52:boem boem boem
Uitspraak van Harrar APC op maandag 14 mei 2007 om 16:56:01:15-02:30 Chosen Few
Afsluiten en toch om 2.30 klaar zijn, zouden ze elke week moeten doen!
Uitspraak van Harrar APC op maandag 14 mei 2007 om 16:56:22:15-23:15 Sunny D Vs Champ e on
champ kan er helaas niet bij zijn,..
DANNIX zal hem vervangen
Gaat lekker met je line up Harrar... vrijdag de hele line up veranderd.
Laat maar helemaal weg...Vinnet nix die Hardstyle haha
Early Hardcore
Uitspraak van Harrar APC op woensdag 11 april 2007 om 16:57:
hierdoor zal alleen het eerste uur early HS worden gedraaid
Laat maar helemaal weg...Vinnet nix die Hardstyle haha
Early Hardcore
laatste aanpassing
word helemaal top 
beter ja
Uitspraak van Da Mitch APC op dinsdag 15 mei 2007 om 19:15:Gaat lekker met je line up Harrar... vrijdag de hele line up veranderd.
Uitspraak van Dj Mixem op woensdag 9 mei 2007 om 10:22:
Uitspraak van Harrar APC op woensdag 11 april 2007 om 16:57:
hierdoor zal alleen het eerste uur early HS worden gedraaid
Laat maar helemaal weg...Vinnet nix die Hardstyle haha
Early Hardcore
nee mitch, early hardstyle is de bom!
hardstyle van tegenwoordig mag wel de prullenbak in
Uitspraak van Da Mitch APC op dinsdag 15 mei 2007 om 19:17:Maar zal er niet omheen draaien...
Dit word volgens mij een editie van The dark ages waar er nog maar weinig van zijn geweest..
wordt zekers weer gezellig!
Uitspraak van Harrar APC op dinsdag 15 mei 2007 om 18:09:champ kan er helaas niet bij zijn,..
DANNIX zal hem vervangen
too bad.... maar evengoed lekker beuken!!!!
zeker vet gezellig

Uitspraak van Harrar APC op vrijdag 18 mei 2007 om 17:17:word lekker avondje ouder wets HAKKUH
je kwam niet eens aan hakkuh toe jij man je kon niet meer op je benen staan
gezellig
















