Partyflock
 
here

't Gooi meets Ibiza

foto's Facebook
't Gooi meets Ibiza
't Gooi meets Ibiza
georganiseerd door

Club C (binnen) op de kaart
IJsselmeerstraat 314
Huizen
Nederland🇳🇱
house × 7, club × 3, groove × 1, deep house
Beperking
Mannen alleen kunnen geweigerd worden.

Tickets & prijzen 't Gooi meets Ibiza

Early bird 1:€ 25,50→ uitverkocht
Early bird 2:€ 29,50
VIP 1:€ 42,50→ uitverkocht
VIP 2:€ 49,50
Voorverkoop:€ 37,50
VIP:€ 54,50
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
23
Kledingvoorschrift
Pure white & Ibiza style (bohemian / gypsy)
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.

Stemresultaat: zeer goed

geweldig533%
zeer goed533%
goed213%
ok17%
voldoende213%
onvoldoende0
slecht0
zeer slecht0
waardeloos0

4 waarderingen

!:bounce:!
Mooie locatie en leuke mensen:P Wist niet dat het zo groot was in Huizen:P
PaulenCis
We zijn echt tot t einde gebleven wat een leuk feest, wat hadden de meeste mensen zich mooi gemaakt, en heb ik heerlijk gedanst.
De Chinees
feest was gezellig hoor. muziek niet heel goed. Jean verprutste weer een halve set. toch een topavond gehad. goed volk binnen en de sfeer was onwijs goed. slaap lekker.
GJ184
Locatie was mooi en de mensen ook. Maar..... Jemig wat werd er slecht gedraaid zeg!! Als t dan ff op gang kwam gelijk weer een nutteloze break, zonder opbouw, zonder drop. Gelukkig hebben we t gezellig gehad met onze vriendjes! Wel voortijds naar huis want de muziek trokken we echt niet meer

Line-up 't Gooi meets Ibiza

house, disco
house, pop
house, trance
house, techno
house, latin
techno, trance, house
· MC 🇨🇼 house, urban, r&b, caribbean

Nieuws

Over ruim twee weken is het zover, de speciale The White Night party 't Gooi meets Ibiza op 8 maart. Na alle prachtige en exclusieve voorgaande locaties, van het Archeon tot de grotten van Neercanne vindt The White Night deze nieuwe locatie de allermooiste en meest sfeervolle waar zij met recht een Goois Ibiza feest kunnen geven! 5
Aanstaande zaterdag gaan we het indoor Adventure park Coronel omtoveren
tot een schitterende warme Ibizastyle party locatie.

De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang
en je zult je ogen niet gaan geloven als je deze unieke locatie zaterdag gaat zien!
Dit wil je echt niet gaan missen!
→ lees meer

Forum

35 opmerkingen

De mooiste locatie van het Gooi en dan je feest geven in een kinderklimparadijs??
Vast niet iemand die niet uit het Gooi komt en een IBIZA sfeer is in deze klimhal heeeeel ver te zoeken.
Ik zeg NIET DOEN!
Er zijn al waanzinnig veel mensen die ontzettend veel zin hebben in een heerlijke party met een prachtige Vip en al hun ticket hebben gekocht om bij deze feelgood beach party Ibiza style aanwezig te zijn! :bounce:
We gaan een super feest tegemoet!
Zin in!! (K)
:cheer: aan line Up toegevoegd:

Winston Post & Ruben Vitalis :cheer:

De allereerste Early Bird tickets zijn al uitverkocht!
Als je nog voor een voordeligere prijs erbij wil zijn dan snel boeken!
laatste aanpassing
Feel good beach party in een kinder speel zaal???
En veel mensen hebben al een ticket gekocht???
Vandaar dat ik zo veel reacties krijg op mijn bericht....
→ als beheerder
marrakesh, je kritiek is genoteerd. Niet nodig dat om de paar dagen te herhalen ;)
Laten we er vanuit gaan dat een organisatie wel iets zal doen aan aankleding van een locatie. Als je overdag in de Arena komt, is het ook iets heel anders dan als je er staat met Sensation ;)
Lijkt mij wel grappig zo'n feestje in mijn achtertuin. Aan de line-up zal het in iedergeval niet liggen! Dan kan ik op de fiets en stapvriendjes en vriendinnetjes kunnen bij me slapen. Over de aankleding maak ik me geen zorgen. Kleinere zaaltjes zijn goed aan te kleden. Bij de jaarbeurshallen in Utrecht gaat dat altijd minder goed vind ik. Dus ben benieuwd wat Armin er zaterdag van gaat maken, maar ook daar zal het wel goed komen gezien zijn Intense optreden in de Ziggo Dome eind vorig jaar.
laatste aanpassing
Lijkt mij een super leuk feestje!!!!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4082, 1776}
het heeft geen aankleding nodig, het is echt supermooi binnen daarom doen we er ook een feest!beetje duizend en een nachten versus piraten style het is echt super mooi daar geloof me!!!!
is het een soft feestje? of word dit zoals little sins feestje? dans en speelzaal ...
Wij hebben twee early bird kaarten over...50 euro samen, wie wil ze hebben?
kijken of ik mijn schat zo ver krijg dat we ook weer gaan ....................
Artiest {SHOWLIST artist 50699, 106, 18513}
Het aat een lekker feestje worden!!!
 
Uitspraak van DJ SPIDER op zondag 23 februari 2014 om 11:06:
Het aat een lekker feestje worden!!!


:-) okidoki x
Uitspraak van Latinfever op vrijdag 14 februari 2014 om 09:28:
is het een soft feestje? of word dit zoals little sins feestje? dans en speelzaal ...


Daar ben ik ook wel benieuwd naar....
Maar we krijgen geen antwoord op onze vraag....
laatste aanpassing
Uitspraak van NjoyLife op zondag 16 februari 2014 om 22:49:
Wij hebben twee early bird kaarten over...50 euro samen, wie wil ze hebben?


...kaartjes zijn weg...CU there!
Maar mijn kaartjes zijn nog beschikbaar.
Ik moet weg voor zaken...ik vertrek woensdag dus snel handelen....2 kaarten plus hotel voor € 150,00
Kaartje over...Welke leuke dame gaat er mee ?
Opzich wel zin om te gaan...
loopt niet storm zo te zien maar goed ondanks dat het in mij woonplaats is laat ik de """TOP LOCATIE """ maar schieten
Ik heb al kaartjes. Wat ga je dan doen Warner?
Uitspraak van marrakesh op vrijdag 31 januari 2014 om 16:37:
De mooiste locatie van het Gooi en dan je feest geven in een kinderklimparadijs??


Mooiste locatie + Paradijs, lijkt mij de perfecte combinatie om er een spannend feest gaan te beleven!!
Uitspraak van Deliciao op vrijdag 7 maart 2014 om 15:59:
Mooiste locatie + Paradijs, lijkt mij de perfecte combinatie om er een spannend feest gaan te beleven!!


Hahaha en anders de afterparty wel....
 
Hoe kom ik erachter naar welk hotel ik moet. Ik heb een ticket, maar nergens staat een hotel naam op. Wie weet hoe dit gaat?
Wordt denk wel gaaf feestjes!
Zijn erg benieuwd . Is weer eens iets anders dan Crazyland vermoed ik.
Locatie was mooi en de mensen ook. Maar..... Jemig wat werd er slecht gedraaid zeg!! Als t dan ff op gang kwam gelijk weer een nutteloze break, zonder opbouw, zonder drop. Gelukkig hebben we t gezellig gehad met onze vriendjes! Wel voortijds naar huis want de muziek trokken we echt niet meer
Uitspraak van marrakesh op zondag 2 februari 2014 om 20:40:
Feel good beach party in een kinder speel zaal???
En veel mensen hebben al een ticket gekocht???
Vandaar dat ik zo veel reacties krijg op mijn bericht....


En daarmee blijkt dat een mening vooraf vaak gebaserd is op niets, en weinig toevoegt, behalve stemmingmakerij. Het was een TOPfeest, locatie was geweldig, en mooi en sfeervol verlicht. En de mensen maken het feest uiteindelijk. En ook daaraan ontbrak het niet!
Damn wij hebben weer iets moois gemist , Maarja we kunnen niet bij elk feestje zijn (al zouden we het wel graag willen)
Top sfeer lekkere muziek super mooi locatie. Volgens mij voor herhaling vatbaar!!
Uitspraak van PaulenCis op zondag 9 maart 2014 om 18:14:
En daarmee blijkt dat een mening vooraf vaak gebaserd is op niets, en weinig toevoegt, behalve stemmingmakerij. Het was een TOPfeest, locatie was geweldig, en mooi en sfeervol verlicht. En de mensen maken het feest uiteindelijk. En ook daaraan ontbrak het niet!


Helemaal mee eens PaulenCis, het was echt een waanzinnig geweldige party!!!! :bounce:
Om al die mensen te zien genieten was: "the Cherry on Top"
Iedereen die niet kon komen heeft gewoon een SUPER PARTY gemist!
See you all @ the next edition xxxx
Uitspraak van DJ SPIDER op zondag 9 maart 2014 om 21:58:
Top sfeer lekkere muziek super mooi locatie. Volgens mij voor herhaling vatbaar!!


Een keer Full-Moon Black lijkt ons ook wel leuk :kwijl:
Top feestje. Mooie aankleding, prachtige locatie