Partyflock
 
here

Hypnotize at the Beach

· Queensday Edition foto's Facebook
album,42 · goed · ical
Hypnotize at the Beach
Hypnotize at the Beach
georganiseerd door

Beachclub Vroeger (binnen, buiten, strand)
op de kaart
Zeeweg 83
Bloemendaal aan zee
Nederland🇳🇱
Zie ook
Hypnotize at the Beach official afterExposureza 27 apr 2013, 23:00

Tickets & prijzen Hypnotize at the Beach

Early bird:€ 10,-→ uitverkocht, 600 beschikbaar, tot 1 februari 2013
Voorverkoop:€ 17,50
Deurverkoop:€ 25,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Bezoekers
Maximaal 3500.
Kledingvoorschrift
Oranje/wit is gewenst maar niet verplicht
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Winactie (gesloten)

Stemresultaat: goed

geweldig1112%
zeer goed2124%
goed2730%
ok1112%
voldoende89%
onvoldoende44%
slecht56%
zeer slecht11%
waardeloos11%

Line-up Hypnotize at the Beach

1White
za 13:00 - 14:00:  trance
za 14:00 - 15:00:  trance
za 15:00 - 16:15:  techno, trance
za 16:15 - 17:30:  trance
za 17:30 - 19:00:  🇬🇧 trance
za 19:00 - 20:30:  🇺🇸 trance
za 20:30 - 22:00:  house, trance
za 22:00 - 23:00:  trance
· MC techno, house, trance
2Orange
za 16:00 - 17:30:  house, trance, downtempo
za 17:30 - 19:00:  🇮🇹 trance, house
za 19:00 - 20:00:  trance
za 20:00 - 21:30:  🇲🇹 house, trance
trance
za 21:30 - 23:00:  trance, house
za 23:00 - 00:00:  trance

Nieuws

Aankomende Zaterdag 27 april gaan om 13:00uur de deuren open voor één van Nederlands grootste trance beachparty's op Nederlands populairste beachclub Vroeger te Bloemendaal aan Zee. Met wederom een spetterende internationale line-up, een prachtig en sfeervol thema zal deze editie ook een evenement worden die je zeer zeker niet mag missen als echte diehard trance fan. Hierbij doet de organisatie dan ook de timetable releasen. 8
Ook in 2013 zal Hypnotize zich van zijn beste kant laten zien met maar liefst twee outdoor edities op hetzelfde geweldige strand en bij alweer uitgeroepen tot beste beachclub van Nederland Beachclub Vroeger, een locatie die perfect aansluit op de hoge kwaliteitseisen van Hypnotize. De eerste editie zal plaatsvinden op zaterdag 27 april met een editie die geheel in het teken zal staan van Queensday met dus zoals gewend van Hypnotize bijpassend decor en vele andere thema-elementen. 5
After the successful first edition of Hypnotize at the Beach 2011 the edition in 2012 @ Beachclub Vroeger was even better and almost a sold out party.

So Omnia B.V. will be back in 2013 with again a massive edition of Hypnotize at the Beach with this time a special "Queensday Edition" so don't miss this one at the most famous beachclub by the sea.
→ lees meer

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: Tickets tickets1

311 opmerkingen

Werkzaam bij 7th Heaven
Yesssss...dit wordt een bijzonder feestje!! Het is sowieso al een mooi feest, maar wij gaan hier tevens een feestje vieren te ere van het 12.5 jarige jubileum van John en Conchita van Dijk!! :yes: Dit wordt dus sowieso een feestje voor in de boeken!!

Tot straxx allemaal! :bounce::cheer:
Uitspraak van Swirl op zaterdag 27 april 2013 om 09:43:
te ere van het 12.5 jarige jubileum van John en Conchita


zelfs de vakantie laten schieten om hier tóch maar wel bij te zijn.. hihihihi wordt hemels!, tot straks
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 april 2013 om 08:19:
Tot straks allemaal .. vanaf 13:00uur zijn jullie meer dan welkom .. de deuren gaan dan open en niemand minder dan ANGELIQUE! zal dit ongelofelijke evenement openen.


Gaan we niet redden 1300 uur, jammer! want zij draait echt ToP! Check Angelique op Soundcloud en dan nr 5...zo lekker!
Uitspraak van Gerard op vrijdag 26 april 2013 om 16:26:
De koop van mijn 3 kaarten is niet doorgegaan, dus heb er nog 3 te koop 12 € p/s
tel 0650120106


2 verkocht
Geen oranje kleding maar wel super veel zin in dit feest!!! Tot straks allemaal :yes:
 
2 e-tickets te koop voor 15 euro ipv 20 euro! Stuur me snel een PM!
VERKOCHT!!
laatste aanpassing
zijn nu aan de kust en heerlijk zonnig Oranje weer !!!! Vriendjes ophalen her en der en dan naar Hypnotize....cu laters allemaal !!!!
Ik ben steeds te laat met reageren op de pm's, dus ook hier nog 2 tickets te koop!
 
:)
Zinnnnnnnn :bounce:
Uitspraak van DanceIng op zaterdag 27 april 2013 om 12:21:
Wij zoeken nog één kaartje.........


Ik heb er nog 1
Werkzaam bij Decisions
Have fun allemaal en maak er een super feest van :woop:
En John en Conchita gefeliciteerd met jullie 12.5 jarige jubileum op naar 25 jaar :woop:
laatste aanpassing
Ik heb nog twee e-tickets te koop voor samen 15 euro!
laatste aanpassing
Hoe is ut sfeertje? Knallen jullie al lekker? Straks nog de olijke nederbelg mister gielen himsef!
Zeer gezellig feestje! Iedereen die nog twijfelt: zeker komen!
Johan Gielen.....HELD!!!
Baalen .. Hoe is het daar nu ?
 
Of ut geslaagd is!!!!
 
Artiest Peg Gy
wij zijn eerder naar huis gegaan........vonden het niet zo een geweldig feest.
Johan Gielen was de enige die echt lekker draaide, van miij mogen ze Vroeger wel weer terugtoveren naar vroeger......
Tent alles afgesloten, kon de zee niet eens zien en daarbij is alles beton ipv zandstrand , als je binnen bent heb je niet een beach gevoel.
Weinig zitplekken, ook zo kinderachtig dat je weggestuurd werd als je even(bij gebrek aan andere zitplaatsen)op het podium zat...
Al met al een matig feest zou er volgend jaar niet weer heen gaan, ondanks dat ik best een gezellige avond heb gehad, maar dat kwam meer door t goede gezelschap waar ik me invertoefte!!!
Helemaal met peggyw eens,geld voor ons t zelfde......heel matig.gielen idd erg lekker...wel veel leuke mensen en bekenden gesproken......maar weinig mensen die echt uit hun dak gingen!organisatie feest verder ok!
Sluit mij bij de bovenste twee aan ..johan gielen top ..maar wat mis ik het strand gevoel lekker op mijn blote voeten uitzicht op zee mmmm ...en zeker plekje waar je ff kan gaan zitten nu plofte iedereen op de betonnen vloer .. ..verder prima vermaakt
 
Ik vond het dus helemaal top we hebben gevierd dat onze lieve vrienden John en Conchita 12 1/2 jaar getrouwd zijn.....zo enorm genoten..lieve gezellige party people, het was niet koud en de dansvloer was goed.....de zon zo heerlijk door het doorzichtig dak naar binnen zien schijnen (dat terwijl het buiten best hard waaide) hadden wij daar geen last van.....veel nieuwe mensen leren kennen....muziek was af en toe misschien een beetje softy kon wat mij betreft wat steviger....maar verder.....dikke 10 super feest!!!!!!!! Thx voor iedereen die dit georganiseerd heeft, tot de volgende Hypnotize at the Beach ik kom zekersssssssssss
laatste aanpassing
Leuk feest gehad met de mensen waar ik mee was en tegen ben gekomen maar qua muziek was het zeker minder. En wat ook even gezegd moet worden; binnen werd heerlijk gedraaid oa door Alberto Valenti maar het was daar gewoon zó koud dat het niet te doen was om daar te blijven. Daar hadden echt heaters aan gemoeten.
En idd....Vroeger moet weer terug verbouwd worden naar Vroeger ;-)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 april 2013 om 08:19:
THE HYPNOSIS HAS BEGON


ik kan r niet uit komen!!!!!wat een prachtig feest en genoten!!!!
wij zijn r iig weer bij de volgende editie van Hypnotized!!
en verder willen we iedereen ook erg bedanken voor alle lieve felicitaties,knuffels en mooie kadootjes echt super!!!!
t voelde voor ons of we opnieuw in t huwelijksbootje stapten!!!! thanks allemaal (k) (k) (k)
Wat een gaaf feestje was dit! Ik heb heerlijk genoten en leuke pica's gemaakt. De visitekaartjes waren nog niet in mijn postvak gedwarreld dus moest het met mijn stem doen...aan het eind vd avond had ik geen stem meer over lol;-) de pica's van mij komen op www.guestzone.nl te staan.
Gielen, Ram en Ashley Wallbridge waren top! Rest draaide ook lekker maar af en toe wel softy, maar dat kan ik ook wel weer waarderen! Enige minpunten: binnen steenkoud en het fruit wat 's middags uitgedeeld werd was niet helemaal vers... :(
Voor de rest dus prima vermaakt :)
ons eerste buitenfeest van dit seizoen, het zonnetje scheen heerlijk en met het doorzichtige dak van Vroeger kwam dat prachtig uit (werden we lekker warm van), maar de binnenzaal was net een vriescel zeg, wat was het daar koud waardoor ik Alberto Valenti gemist heb, buiten Angelique gemist (kwamen net te laat voor haar binnen) maar achteraf had beter Johan Gielen kunnen beginnen (vind ik) Marc Simz, Artento en Ram voor mij de helden van de dag en avond!!

Maar wat een zaligheid dat er geen zand lag!!! en super genoten van het 12 1/2 jarig bruidspaar!!!
en er werd 's middags fruit uitgedeeld??????? niet voorbij zien komen!!

Rob en Paul ondanks mijn kritiek puntjes heb ik me best vermaakt hoor!!! :)
 
Uitspraak van Miss KG op zondag 28 april 2013 om 10:08:
werd heerlijk gedraaid oa door Alberto Valenti


wat lees ik Alberto Valenti (K) ohhh ik heb iets gemistttttt.......ben grote fan van hem.....