Partyflock
 
here

Dance @ Dokkum

· The Extended Edition
Dance @ Dokkum

Dance @ Dokkum
hardcore × 4, classics × 2, club × 2, hardstyle × 2, house × 2, early hardstyle × 1, progressive trance × 1, trance × 1, electro

Tickets & prijzen Dance @ Dokkum

Voorverkoop:€ 7,50
Deurverkoop:€ 10,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16

Stemresultaat: zeer goed

geweldig635%
zeer goed318%
goed847%
ok0
voldoende0
onvoldoende0
slecht0
zeer slecht0
waardeloos0

6 waarderingen

Oanus
dolle boel 8) volgende keer zeker weer aanwezig
Newcourt
VET!! Volle bak en lekker sfeertje:D Op naar de volgende met weer een TOP artiest!;)
T.S
Was Super !!! :bounce:
Punanski 8)
Echt vet! :D volle toko daar!
in 1 woord: GENOTEN (Y) :D
Rabies
Voor de derde keer op rij volle bak. Hij was weer fijn :woop:

Line-up Dance @ Dokkum

house, hardcore
house, techno
house, techno, trance
hardcore, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardcore, hard techno

Statistieken

33Partyflockbezoekers
7Partyflockgeïnteresseerd
63 / 27·mannen / vrouwen
23.6Partyflockgemiddelde leeftijd
22.2Partyflockleeftijd mediaan
32·opmerkingen
6·waarderingen
zeer goed·stemresultaat (17 stemmen)

32 opmerkingen

Werkzaam bij Deliciouz Events
Artiest {SHOWLIST artist 17860, 49085}
Dit wordt een voor in de boeken!


:bounce: :D
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij HouseVibes
Artiest {SHOWLIST artist 35298, 39339, 70095}
Uitspraak van Punanski 8) op vrijdag 20 augustus 2010 om 18:03:
Pavo


Thrillseekers :D
(Y)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169295, 55694, 50902, 511}
Yes!
 
een heerlijke 2 uur set (Y) early Hardstyle en Hardstyle
okee :) ik bekijk het nog even of het dokkum wordt of Berlikum.. of beide :) haha
 
Uitspraak van :bounce: Guppez :bounce: op vrijdag 3 september 2010 om 16:46:
ik bekijk het nog even of het dokkum wordt of Berlikum..


lijkt me niet zo moeilijk...... Dokkum natuurlijk (Y) :D
haha dat zou jij graag willen natuurlijk ;)
allebei is wel leuk..

we zien het wel.. duurt nog wel maandje
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 september 2010 om 19:25:
lijkt me niet zo moeilijk...... Berlikum natuurlijk


;)
Wordt wel weer een leuk feestje !
 
Uitspraak van T.S op woensdag 8 september 2010 om 21:10:
Wordt wel weer een leuk feestje !


reken daar maar wel op :D
 
Artiest Spiderhead
Vette line-up! (Y)
 
Artiest Diabolic
wat gaat pavo draaien? oud, nieuw? hardstyle, hardcore?:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 20:35:
wat gaat pavo draaien? oud, nieuw? hardstyle, hardcore?


Uitspraak van verwijderd op maandag 30 augustus 2010 om 23:09:
een heerlijke 2 uur set early Hardstyle en Hardstyle


 
Dokkum gaat voor hartig en niet voor zoet.

De zomer is helaas voorbij ondanks dat deze nog steeds in het hoofd van velen zit. De horeca in en rond Dokkum gaat weer over tot haar winterslaap ondanks dat het uitgaanspubliek daar zeker nog geen behoefte aan heeft. Daarom slaan Housevibes en Bowlingcentrum Dokkum voor de derde maal de handen ineen om samen een nieuwe editie van Dance @ Dokkum neer te zetten, dit maal in een andere setting als voorgaande edities. Omdat de meeste houseliefhebbers uit het noordelijke deel van Friesland de stevige no-nonsense beats verkiezen boven zoete, slappe hap heeft de organisatie een speciale gast op het menu voor deze extended edition op zaterdag 16 october 2010.

Grondlegger en grootmeester Pavo is uitgenodigd voor de derde editie van Dance @ Dokkum.
Pavo, bekend als een van de eerste dj’s die in Nederland de hardstyle introduceerde gaat op deze spetterende editie een twee uur durende set weggeven waarin alle hardstyleklappers van het moment voorbij komen. Omdat in Dokkum nog niet eerder een naam van dit formaat op de planken heeft gestaan mag je dit absoluut niet missen.

Ook de liefhebbers van andere stijlen dance komen aan hun gerief op deze derde editie van Dance @ Dokkum, the extended edition. Er zit net als op de vorige edities een duidelijke opbouw in de avond van classics, club, electro, house naar (hard)trance, (early) hardstyle en hardcore. Dit wordt gebracht door verschillende regionale helden uit het heden en verleden. Het tijdschema is als volgt.

22:00 Brainmaster & Deetek
23:00 Newcourt
00:00 Rabies & Alian
01:00 Pavo
03:00 Thrillseekers

Zalen/Bowlingcentrum Dokkum is makkelijk bereikbaar en ligt aan de ring van Dokkum richting Oostrum aan de Tichelwei. Het zalencentrum is geopend vanaf 22:00. De deuren sluiten om 04:00. De minimale leeftijd op dit feest is 16 jaar. Kaarten zijn te koop in de voorverkoop voor € 7,50 via de website http://www.dancedokkum.nl en voor € 10,00 aan de deur.

De organisatie gaat er vanuit dat deze editie net zo sfeervol wordt als de eerste twee edities en nodigt iedereen uit die zin heeft in een gezellig feest. Iedereen (met een goed humeur) is van harte welkom op Dance @ Dokkum. Tot zaterdag 16 october!
Ik ga ook voor hartig en zeker niet voor


:lol: zin in!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Rabies op vrijdag 8 oktober 2010 om 18:27:
Ik ga ook voor hartig en zeker niet voor zoet zin in!


zoetzuur :S
Hier heb ik zin in!!
Artiest {SHOWLIST artist 31728, 25550}
Ik kom ook kijken ;)

Ben benieuwd :D
 
Artiest Synthopia
Hej Reinier kom je ook :D?
 
Door omstandigheden kaartjes te koop voor Dance @ dokkum
Ze kunnen eventueel opgehaald worden in obdam.
Anders stuur ik ze naar je toe. mogen goedkoop weg
my phone: 0614743108
 
4 kaarten te koop
bel me 0611124329
laatste aanpassing
ik vond het prachtig _o_ trusten :P
Was vet feestje!:D

Ook nog een fietssleutel gevonden! Iemand?
Lekker :D
Uitspraak van Bass-addicted:D op zondag 17 oktober 2010 om 13:21:
Ook nog een fietssleutel gevonden! Iemand?


:| mine I guess..
100 · feesten bezocht 8) cloud9 lag in de planning als 100e, maar zal wel 102de worden :P
Uitspraak van Oanus op maandag 18 oktober 2010 om 09:08:
100 · feesten bezocht


wat zul je trots zijn dat #100 uitgerekend in Dokkum was! :)
Uitspraak van Banga op maandag 18 oktober 2010 om 14:35:
wat zul je trots zijn dat #100 uitgerekend in Dokkum was! :)


Nah :P haha. Was wel vetter dan verwacht! (Y)
Uitspraak van Oanus op maandag 18 oktober 2010 om 16:15:
Was wel vetter dan verwacht!


Echt wel! enorme gezelligheid, en er werd lekker gedraaid! :D