Partyflock
 
here

Smash invites Ver2us

album,121 · goed · ical
Smash invites Ver2us
georganiseerd door ,

The Mix (binnen) op de kaart Site
J A van Seumerenlaan 1
Uithoorn
Nederland🇳🇱

Tickets Smash invites Ver2us

Gratis entree!
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18

Stemresultaat: goed

geweldig0
zeer goed415%
goed1765%
ok312%
voldoende0
onvoldoende0
slecht0
zeer slecht0
waardeloos28%

4 waarderingen

Shampoo
Werd lekker gedraait (Y) En was gezellig :)
!!VICTORIOUS!!
Opnieuw een vette editie van Smash! Was ook wat drukker dan normaal :yes: (Y) Op naar de volgende (6)
niels als nelis
hop hop hop, met Giel ging het gas er lkkr op
Splitt2nd
LEuk feestie toch lekker af kennen sluiten top mensen !! _o_

Line-up Smash invites Ver2us

hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
techno, hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore

Statistieken

52Partyflockbezoekers
10Partyflockgeïnteresseerd
71 / 25·mannen / vrouwen
21.4Partyflockgemiddelde leeftijd
21.8Partyflockleeftijd mediaan
121·albumfoto's
46·opmerkingen
4·waarderingen
goed·stemresultaat (26 stemmen)

46 opmerkingen

Artiest {SHOWLIST artist 95565, 41211}
hmmmmm
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op donderdag 6 mei 2010 om 07:04:
oeh, lekker housen


Aha ik draai met jou B)


We gaan toch niet heel zwak met cd's draaien he 8) geintje maat;)
laatste aanpassing
Hoop eigen spul is er alleen nog maar op CD :(

Als de booth weer net als vorige keer is ingedeeld met een beetje meer ruimte voor de veeleisende berichtschrijver hier dan gaan we een fijne avond tegemoet.

Vs? :P
Als trouwe Smash bezoeker kan het natuurlijk niet anders zijn dat ik hier ook weer aanwezig ben (6)

:bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 30241, 23157}
Uitspraak van Delugenist-Hardcore op woensdag 5 mei 2010 om 23:47:
Met wie heb ik t genoegen om n plaatje te leggen?


hebben wij de zelfde bingokaarten?
Artiest {SHOWLIST artist 53634, 56258, 23772}
zin in!! :cheer:
Uitspraak van Orphagan op donderdag 6 mei 2010 om 19:55:
Hoop eigen spul is er alleen nog maar op CD :(

Als de booth weer net als vorige keer is ingedeeld met een beetje meer ruimte voor de veeleisende berichtschrijver hier dan gaan we een fijne avond tegemoet.

Vs? :P


hmm geen platen?
Jazeker wel! 2xTT, 2xCD. Dat is fijn. En een miksurt. Alles binnen handbereik om lekker leip te doen..
 
Artiest {SHOWLIST artist 53889, 47537}
Ben er bij! Even mij mede-collega's steunen! :D
Artiest Mania
Kan er helaas toch niet bijzijn :( Had er wel zin in om met The Driller samen te draaien.
Heel misschien ben ik er bij... Eerst maar kijken of ik een oppas kan regelen :s..
Uitspraak van !Mania! op vrijdag 14 mei 2010 om 23:12:
Kan er helaas toch niet bijzijn Had er wel zin in om met The Driller samen te draaien.


Om Mania goed te kunnen vervangen hebben wij gekozen om Dazeac zijn plaats in te laten nemen!
Jammer dat Mania afwezig zal zijn deze editie.. Maar de vervanger zal er niet minder om zijn :D Dazeac :respect:
haha krijg gelijk een mailtje vet man!!:P
4 juni ben ik erbij!!(H)
Uitspraak van !Mania! op vrijdag 14 mei 2010 om 23:12:
Kan er helaas toch niet bijzijn :( Had er wel zin in om met The Driller samen te draaien.


Slap excuus hoor!! vakantie :P
Piraat Rutger!!!

Heb een aardig aantal nieuwe tracks af! Ben benieuwd!

DAZEAC!!! Ouwe trekvogel met wie ik mijn vetste liveset ooit heb gedaan. ETD! 2x2 decks, wh00t! :D

Dat was toch wel heel vet! Hoop je nog wel ff te zien hier ;)
laatste aanpassing
 
kom wel ff checken :P
 
We gaan ervoor, het dak eraf! :D
ik kom ook wel kijken :p
jammer dat het tot 2 is en niet tot 3 of 4 ofz ;)
maar ja tis gratis he 8)
Is de timetable eigenlijk al bekend?? :)
Uitspraak van De Raver op maandag 31 mei 2010 om 18:30:
ik kom ook wel kijken :P


Tot 3 of 4 is te lang voor jou Guus :P
Kijk maar naar Ouwe Stijl afgelopen weekend :lol:
Toen ging je ook eerder naar huis :P

:bier:
Uitspraak van RyanM. op dinsdag 1 juni 2010 om 16:10:
Is de timetable eigenlijk al bekend??


21.00 The Driller vs Dazeac
22.15 N-Deavour vs Gillah-S
23.30 Megalodon vs Full Contact
00.45 Orphagan vs Splitt_2nd
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op woensdag 2 juni 2010 om 19:06:
21.00 The Driller vs Dazeac
22.15 N-Deavour vs Gillah-S
23.30 Megalodon vs Full Contact
00.45 Orphagan vs Splitt_2nd


Helemaal goed man (Y)

Hoop wel dat ik me wat beter voel dan vandaag :( Maar komt goed ;)
Ryan...

Je gaat komen!!! ging om de battles van jou en Henk:P laat het nou niet zo zijn dat jullie beide afwezig zijn:P
Uitspraak van Eric (6) op donderdag 3 juni 2010 om 18:50:
Ryan...

Je gaat komen!!! ging om de battles van jou en Henk laat het nou niet zo zijn dat jullie beide afwezig zijn


Haha nee ik ga zoiezo draaien :P Wat er ook gebeurd! Heb er zin in!
Uitspraak van !!VICTORIOUS!! op woensdag 2 juni 2010 om 18:34:
Tot 3 of 4 is te lang voor jou Guus
Kijk maar naar Ouwe Stijl afgelopen weekend
Toen ging je ook eerder naar huis


jaja klopt maar tot 2 uur is wat kort
zal niet meer gebeuren ;)
Artiest Dazeac
Uitspraak van Orphagan op zondag 23 mei 2010 om 23:11:
DAZEAC!!! Ouwe trekvogel met wie ik mijn vetste liveset ooit heb gedaan. ETD! 2x2 decks, wh00t!

Dat was toch wel heel vet! Hoop je nog wel ff te zien hier


Yowz... dat was ook zeker mijn vetste set ooit! Dat ging mooi! Ik weet niet zeker of ik je vanavond kan spreken helaas, moet openen en weet niet of ik al te lang blijf..
We merken het vanzelf wel. Ik moet tot 22u werken, dan mijn tassie en mappie ff ophalen, de productiebak thuisbrengen en vervolgens op naar Uithoorn.
Moeten we ergens weer regelen zo'n opstelling he! ;)
Uitspraak van Splitt2nd op zondag 23 mei 2010 om 16:08:
Slap excuus hoor!! vakantie


Ik had de vakantie nog bijna gecancelled...:p

Succes boys!
Voor de geinteresseerde; ik heb de tracklist van Ryan en mij bijgehouden:

Megalodon vs Full Contact

01. Evil Activities & Tha Playah - Cold As Me
02. Ophidian & Hamunaptra - Whispers Of A Nameless Fear
03. Art Of Fighters - Redemption
04. Kutski & Bio-Weapon - One (Endymion Remix)
05. The Viper & Endymion - My Music World
06. Placid K - So Horny
07. The Viper - Intellectual Killer (Nosferatu & Endymion Remix)
08. Nosferatu & Endymion vs The Viper - Project Hardcore
09. Amnesys - Raw Generation
10. E-Noid - Piss U Off
11. Nosferatu - Intimidation
12. Art Of Fighters & Endymion - Let's Get It On
13. Tieum & Ophidian - Distorted Information
14. Amnesys - Underground Revolution
15. E-Noid - Back Up
16. Endymion - Abduction
17. Unexist - The Poem
18. Tieum & Ophidian - Black Sun
19. Art Of Fighters vs Meccano Twins - Dualism
20. Unexist - Liberate
21. Angerfist & Predator - The Milition
22. Dione - Oh God (SRB Remix)
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 6 juni 2010 om 18:01:
Voor de geinteresseerde; ik heb de tracklist van Ryan en mij bijgehouden:


Kijk is, top! Hier kan ik even wat van pikken ;)

Zaten een paar lekkere knallers bij (Y)