Partyflock
 

Club Elite

Club Elite
4 november 2009
georganiseerd door

Eventcenter Zak (binnen) op de kaart Site
Rudolf-Diesel-Strasse 14
Uelsen
DuitslandDuitsland
house × 8, club × 6, electro × 4, eclectic × 1, minimal

Tickets & prijs Club Elite

Deurverkoop:€ 6,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18

Stemresultaat: goed

geweldig18%
zeer goed18%
goed542%
ok18%
voldoende18%
onvoldoende0
slecht0
zeer slecht0
waardeloos325%

Line-up Club Elite

1Area 1
Nederland hardcore, trance, house, hardstyle
Nederland house
Bosnië Nederland house
Nederland house, trance
· MC Nederland house, techno
2Area 2
Nederland house, trance, hardstyle
3Area 3
urban, r&b, hip hop, latin
Nederland house
4Area 4
Nederland house, disco

Statistieken

38Partyflockbezoekers
14Partyflockgeïnteresseerd
52 / 39·mannen / vrouwen
24.4Partyflockgemiddelde leeftijd
25.4Partyflockleeftijd mediaan
36·opmerkingen
goed·stemresultaat (12 stemmen)

36 opmerkingen

 
Skitzofrenix :cheer:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
Leuke namen in de main area
 
toch wil het volgens mij niet echt lopen dat club elite :no:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 december 2009 om 15:47:
toch wil het volgens mij niet echt lopen dat club elite :no:

Grotendeels weinig reacties hier omdat je op partyflock, waar de meeste mensen toch van de hardere stijlen zijn.

Club/House muziek is gewoon heel erg aan het opkomen en gaat zeker nog ver komen. Nu die trein langskomt moet je erop springen, en Zak doet dat goed met Club Elite.

Nu nog de juiste mensen weten te bereiken, en de avonden goed vol krijgen, maar dat gaat wel goedkomen.

Ben er nu een paar keer geweest, en ik kan zowel van Hardstyle als CLub muziek goed uit me dak gaan, vind het daarom ook erg leuke avonden.

Het enige jammere vind ik dat het overgrote deel wat hier komt erg kortzichtig denkt, en op het moment dat er geen hardcore word gedraait men al niet meer komt. Door dit soort mensen zullen er straks helemaal geen discotheken meer zijn. Trends zijn er om te veranderen, en hardstyle zal gewoon wat minder worden (verwacht ik) en Club/House zal wat meer opkomen.

Een discotheek doet er goed aan om een zo breed mogelijk publiek aan te trekken, ik zie in de toekomst dan Club/House en Hardstyle/Hardcore samen afwisselend op een avond langskomen.
Uitspraak van Devian op woensdag 9 december 2009 om 17:45:
en ik kan zowel van Hardstyle als CLub muziek goed uit me dak gaan, vind het daarom ook erg leuke avonden.

leuk voor je


Uitspraak van Devian op woensdag 9 december 2009 om 17:45:
Trends zijn er om te veranderen

wat praat jij een onzin zeg. Waarom zou iemand die van hardcore houd naar house feesten gaan? omdat trends er zijn om te veranderen?

ben jij zo 1.. alles wat "in" is, hou jij van? jij draagt zeker ook skinny jeans omdat het een trend is. en zodra de tuinbroek weer helemaal populair is, draag jij die ook ? omdat trends er zijn om te veranderen.


Uitspraak van Devian op woensdag 9 december 2009 om 17:45:
Het enige jammere vind ik dat het overgrote deel wat hier komt erg kortzichtig denkt, en op het moment dat er geen hardcore word gedraait men al niet meer komt.

als je niet van house houd, moet je niet eens naar club elite komen. Doe je dit wel, tja dan weet je wat je kan verwachten.
Uitspraak van Mattieeebattieee op donderdag 10 december 2009 om 08:40:
ben jij zo 1.. alles wat "in" is, hou jij van? jij draagt zeker ook skinny jeans omdat het een trend is. en zodra de tuinbroek weer helemaal populair is, draag jij die ook ? omdat trends er zijn om te veranderen.

Nee die tuinbroek draag ik nu al ;).

Wat ik bedoel te zeggen is dat een discotheek met zijn tijd mee moet gaan, dat het ernaar uitziet dat hardsyle aan populariteit verliest, club-house aan populariteit wint.

Als deze trend doorzet, en Zak blijft gewoon hardstyle/hardcore draaien en vernieuwd niet dan hebben ze over een jaar of 4 niet genoeg bezoekers meer.
Uitspraak van Devian op donderdag 10 december 2009 om 12:41:
en Zak blijft gewoon hardstyle/hardcore draaien en vernieuwd niet dan hebben ze over een jaar of 4 niet genoeg bezoekers meer.

en waar baseer jij dat op?

bij een hardcore night in zak is het stampvol. Net alsof iedereen die nu hardcore leuk vind over 4 jaar ineens naar house luistert.

En daarbij komt dat als je van hardcore houd, zak 1 van de weinige opties is waar het altijd leuk is! Dus er zullen altijd wel een boel mensen blijven komen. kijk hoeveel vaste "zak gangers" er wel niet zijn
Dat ben ik ook wel met je eens, maar over 4 jaar is die generatie iets ouder en zal het uitgaan onder die groep minder zijn. Als je kijkt naar de komende generatie dan zie je dat hardstyle/hardcore een stuk minder geworden is.
Als ze dit soort feesten vaker zouden doen wil ik wel wat vaker hier komen
ik ben er een keer geweest en dat is mij wel bevallen
 
Uitspraak van Devian op woensdag 9 december 2009 om 17:45:
Het enige jammere vind ik dat het overgrote deel wat hier komt erg kortzichtig denkt, en op het moment dat er geen hardcore word gedraait men al niet meer komt. Door dit soort mensen zullen er straks helemaal geen discotheken meer zijn. Trends zijn er om te veranderen, en hardstyle zal gewoon wat minder worden (verwacht ik) en Club/House zal wat meer opkomen.

ben ik het mee eens je heb te veel lui die in hokjes denken

en vooral de 16 jarige hardcore gastjes want lees regelmatig opmerkingen op pf dat het homo muziek zou zijn dat house daar ben ik
het niet mee eens tis niet mijn stijl maar respecteer het zeker sta altijd open voor andere muziek
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 december 2009 om 13:18:
maar respecteer het zeker sta altijd open voor sex met mannen

tim tim tim...

(K)
 
Werkzaam bij Psychofunkadelic
Anders wel even gekomen maar helaas verhinderd! Zet hem op Jay!!

Wanneer spreken we nu eens een keer af :p
 
Uitspraak van Mattieeebattieee op zondag 13 december 2009 om 15:17:
tim tim tim...

mattie ook jij kan te ver gaan :[

anders ga jij verplicht een avond naar takens
Uitspraak van Devian op donderdag 10 december 2009 om 12:41:
dat het ernaar uitziet dat hardsyle aan populariteit verliest,

Zolang ik op PF zit (en das best lang) lees ik dit soort (uit de lucht gegrepen?) opmerkingen. De best bezochte Zak avonden van 2009 waren denk ik bijna allemaal hardstyle avonden.

Uitspraak van Devian op donderdag 10 december 2009 om 12:41:
club-house aan populariteit wint.

In deze regio lijkt het idd donders populair te zijn. Druk het stempel Ex Porn Star of Nope Is Dope en al het klootjesvolk dat deze regio rijk is gaat richting Zak. We noemen het Club Elite, boeken bekende namen (Luciën Foort, Quintin, Billy The Klit; zelfs ik als niet house liefhebber ken ze!) en er gaat helemaal niemand heen. Volgensmij is het de vraag OF club/house wel eens zo pupulair is als het lijkt.
laatste aanpassing
Uitspraak van Arjan :woop: op woensdag 16 december 2009 om 12:39:
In deze regio lijkt het idd donders populair te zijn. Druk het stempel Ex Porn Star of Nope Is Dope en al het klootjesvolk dat deze regio rijk is gaat richting Zak. We noemen het Club Elite, boeken bekende namen (Luciën Foort, Quintin, Billy The Klit; zelfs ik als niet house liefhebber ken ze!) en er gaat helemaal niemand heen. Volgensmij is het de vraag OF club/house wel eens zo pupulair is als het lijkt.

Zak heeft het imago van hardstyle discotheek nu eenmaal, en zal daar niet zo snel van afkomen.

En op partyflock komen practisch alleen maar liefhebbers van hardere stijlen, hier zo je dan ook niet snel merken dat de populariteit afneemt. Zoals je zelf aangeeft worden er steeds meer club/house feesten gehouden, draaien andere discotheken ook steeds meer club/house muziek, en krijgen ze de zalen vol zonder dure dj's.
Artiest {SHOWLIST artist 37098, 42954}
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 16:39:
Anders wel even gekomen maar helaas verhinderd!

Komen nog wel meer leuke feestjes ;)


Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 16:39:
Wanneer spreken we nu eens een keer af

gauw :P
Uitspraak van Devian op woensdag 16 december 2009 om 14:25:
Zoals je zelf aangeeft worden er steeds meer club/house feesten gehouden

Dat geef ik helemaal niet aan, maar de rest van mijn reactie lijk jij ook niet te snappen. Omdat ik de vervelendste niet ben, probeer ik het gewoon nog eens!

Ex Porn Star en Nope Is Dope waren goed bezocht. Dit zijn feesten met landelijke bekendheid, die voor het eerst in deze regio zijn gehouden. De Club Elite avonden met dj's van naam die volgensmij ook op beide concepten draaien, zijn leeg. Is het concept (EPS, lekker mensen kijken heuj) of de muziekstroming (club/house) populair?

Uitspraak van Devian op woensdag 16 december 2009 om 14:25:
Zak heeft het imago van hardstyle discotheek nu eenmaal

Dus? Daar lijkt bij EPS/NID ook geen haan naar te kraaien?
Uitspraak van Arjan :woop: op woensdag 16 december 2009 om 16:30:
Dat geef ik helemaal niet aan, maar de rest van mijn reactie lijk jij ook niet te snappen. Omdat ik de vervelendste niet ben, probeer ik het gewoon nog eens! Ex Porn Star en Nope Is Dope waren goed bezocht. Dit zijn feesten met landelijke bekendheid, die voor het eerst in deze regio zijn gehouden. De Club Elite avonden met dj's van naam die volgensmij ook op beide concepten draaien, zijn leeg. Is het concept (EPS, lekker mensen kijken heuj) of de muziekstroming (club/house) populair?

En zo is het maar net. Qua hardstyle zit er ook weinig vernieuwing in vanuit de huisdj's (elke avond zelfde tracklist, 123 stampen e.d.). Terwijl Rico dat wel kan gezien zijn producties.
Een leuk avondje early hardstyle of een hardtrance/tech trance avond mag wel weer eens verschijnen in ZAK :9
(maar ja, dat zit er toch niet in, met de organisatie die er in zit :S)

Lang leve the good old times!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Devian op woensdag 16 december 2009 om 14:25:
en krijgen ze de zalen vol zonder dure dj's.

Er was eens een tijd dat er 1 max 2 dj's op een avond draaiden, en dat het om de muziek ging en niet om de namen.

Zak zal altijd wel op een toptent blijven :cheer:, is voor mij nu ook leuker om es een keertje heen te gaan, aangezien ik niet zo van de hardere stijlen ben.
laatste aanpassing
Uitspraak van Alex_ op vrijdag 18 december 2009 om 14:10:
Er was eens een tijd dat er 1 max 2 dj's op een avond draaiden, en dat het om de muziek ging en niet om de namen.

Check! hier heb jij zoooooooooo gelijk! Het gaat om de muziek en niet om de hitjes die en paar van die jukeboxen spelen! Want dat zijn het, ze hebben gewoon het lef niet om keer wat anders te draaien.


Uitspraak van Alex_ op vrijdag 18 december 2009 om 14:10:
Zak zal altijd wel op een toptent blijven

Ook waar :D
Uitspraak van Charly op woensdag 16 december 2009 om 18:16:
Qua hardstyle zit er ook weinig vernieuwing in vanuit de huisdj's (elke avond zelfde tracklist, 123 stampen e.d.). Terwijl Rico dat wel kan gezien zijn producties.

Gekeken naar 2-3 jaar geleden toen Freddy regelmatig draaide tot laat, die kan(of kon toen) het ook zeker wel....
Maar is hij slecht? Of krijgt hij de opdracht om de zaal niet te uitzinnig uit de dak te laten gaan omdat er een uur later wat duur betaalde dj's komen?
Denk dat beide Zak dj's, afgaand op hun (productie) resultaten in het verleden, de kwaliteit hebben om Zak naar een hoog niveau te tillen. Maar week in week uit presteren ze het weer om een 13 in een dozijn set neer te zetten. Misschien is dat ook wel de reden dat een aantal duur betaalde dj's gewoonweg nodig zijn om bezoekers te trekken, want van Rico & Freddy loopt niemand warm.

Oja, voor de rest vind ik Zak de beste toko om uit te gaan!
Uitspraak van Arjan :woop: op zaterdag 19 december 2009 om 02:45:
week uit presteren ze het weer om een 13 in een dozijn set neer te zetten. Misschien is dat ook wel de reden dat een aantal duur betaalde dj's gewoonweg nodig zijn om bezoekers te trekken, want van Rico & Freddy loopt niemand warm.

hun hebben het ook liever anders, maar ze krijgen die opdracht nou eenmaal mee.
Uitspraak van Devian op vrijdag 18 december 2009 om 23:05:
Maar is hij slecht? Of krijgt hij de opdracht om de zaal niet te uitzinnig uit de dak te laten gaan omdat er een uur later wat duur betaalde dj's komen?

Het is wel logisch dat je bepaalde hits/nummers van die artiesten niet draait, maar ik denk niet dat ze zulke opdrachten krijgen. Lijkt me sterk dat ze dan daar blijven draaien met zulke beperkingen.
 
Uitspraak van Mattieeebattieee op donderdag 17 december 2009 om 21:30:
huilen joh

idd, azijnpissers.. :gaap:
 
Uitspraak van Q-Rious¼ is seriously easy going b) op donderdag 17 december 2009 om 11:37:
Een leuk avondje early hardstyle of een hardtrance/tech trance avond mag wel weer eens verschijnen in ZAK
(maar ja, dat zit er toch niet in, met de organisatie die er in zit )

juist met degene die het nu organiseert weet je maar nooit..
niet gelijk gaan veroordelen..
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
E-Mc zal vanavond de vocale ondersteuning verlenen :p
Uitspraak van Mattieeebattieee op zaterdag 19 december 2009 om 09:07:
hun hebben het ook liever anders, maar ze krijgen die opdracht nou eenmaal mee.

Mss is dat wel zo, maar op Q-Base deed Rico exact hetzelfde kunstje als hij in Zak ook doet.
 
dat was dan de laatste club elite....
kan niet zeggen dat ik er getreurd onder ben :lol:

op naar het betere werk :honger:
Artiest Darkon
Uitspraak van Devian op woensdag 9 december 2009 om 17:45:
Het enige jammere vind ik dat het overgrote deel wat hier komt erg kortzichtig denkt, en op het moment dat er geen hardcore word gedraait men al niet meer komt. Door dit soort mensen zullen er straks helemaal geen discotheken meer zijn. Trends zijn er om te veranderen, en hardstyle zal gewoon wat minder worden (verwacht ik) en Club/House zal wat meer opkomen.

toen er nog r&b en hiphop werd gedraaid in NY zaaltje liep het goed. met de komst van de hele avond club was er een flinke leegte rara hoe kan dat.
Dus het verbaast me waarom er dan een complete avond aan zou worden besteed in de main.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 december 2009 om 17:18:
juist met degene die het nu organiseert weet je maar nooit..
niet gelijk gaan veroordelen..

Hahaha ik ben niet iemand die snel gaat veroordelen, maar de party agenda laat het toch zien?!?! :D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 december 2009 om 16:24:
idd, azijnpissers..

:lol: Wat je zegt ben jezelf....... :gaap: