Partyflock
 
here

Raw inc & Friends Ⅱ

album,5 · ok · ical
Raw inc & Friends Ⅱ
Raw inc & Friends Ⅱ
georganiseerd door

Temptation (binnen) op de kaart
Tuinstraat 99
Veenendaal
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Raw inc & Friends Ⅱ

Deurverkoop:€ 6,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Bezoekers
Maximaal 400.

Stemresultaat: ok

geweldig13%
zeer goed13%
goed724%
ok1138%
voldoende27%
onvoldoende310%
slecht13%
zeer slecht13%
waardeloos27%

Line-up Raw inc & Friends Ⅱ

vr 22:00 - 23:00:  hardstyle, hard techno
vr 23:00 - 01:00:  house, hardcore, hardstyle
za 01:00 - 02:00:  hardstyle
za 02:00 - 03:00:  hardcore
hardstyle
hardstyle
za 03:00 - 04:00:  hardcore

Statistieken

49Partyflockbezoekers
16Partyflockgeïnteresseerd
73 / 20·mannen / vrouwen
19.4Partyflockgemiddelde leeftijd
20.2Partyflockleeftijd mediaan
5·albumfoto's
105·opmerkingen
12·waarderingen
ok·stemresultaat (29 stemmen)

105 opmerkingen

Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Uitspraak van Jesse Digital Skills op dinsdag 23 juni 2009 om 10:27:
ou succes met ze drieen in dat hokje


Ik ben afgevallen dus dat gaat best O:)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 24361, 46946}
Uitspraak van Jesse Digital Skills op dinsdag 23 juni 2009 om 10:27:
nou succes met ze drieen in dat hokje :lol:


Mja qua ruimte komt t wel goed alleen hoop ik niet dat de booth hoger dan 1m30 komt ;P
Ja zou idd nie handig zijn aangezien jij er dan niet overheen kan kijken:-p
Precies. En heb geen zin om mn krukje mee te nemen :9
We tillen je wel op:P
Nee je komt er wel bovenuit hoor jochie :lol:
:roflol: de eindbazeng zijn weer aan t spammeng hoor! :lol:
Artiest In-Phase
Uitspraak van [Illie] op dinsdag 23 juni 2009 om 21:10:
:roflol: de eindbazeng zijn weer aan t spammeng hoor! :lol:


Die avatars _O_
* bezig met trailer :)


word mooi feestje!
laatste aanpassing
Dietâh in tha mothafocking house!!
Gazzerooooop
Dit wordt vettig :D
 
Uitspraak van Timo || Overload op maandag 29 juni 2009 om 20:57:
heb er heel veel zin in :D


Timo is aanwezig dus Shoarmatent Alladin maakt weer de nodige winst (H)
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 22:51:
Timo is aanwezig dus Shoarmatent Alladin maakt weer de nodige winst (H)


ckr, vorige x met bas was ook lekker :P
Kom ook wel ff buurten! :D
Uitspraak van [Illie] op dinsdag 30 juni 2009 om 09:05:
Kom ook wel ff buurten! :D


Das je geraden ook
Artiest {SHOWLIST artist 147611, 84044, 48570}
bijna weekend :D
34 · bezoekers ·
26 · twijfelaars ·

hoop wel dat het wat drukker word dan dat.. :P
Komen wel wat vrienden van mij die geen PF hebben maar dat vult de zaal niet haha
Komt wel goed joh! Zolang het maar gezellig is!
Ik heb ook wel wat aanhang mee als t goed is O:)
 
Whahah Raw Inc & Friends 2 in de Veenendaalse Krant :P
Nou ik heb er zin an B)
http://www.veenendaalsekrant.nl/page/Lokaal/Regionaal/Uit/Cultuur/Hardstyle-en-Cuba-in-Temptation.389686.news
Uitspraak van Timo || Overload op donderdag 9 juli 2009 om 00:00:
draaien met een manke poot (y)


Heb je toch je poten niet voor nodig B)