Partyflock
 
here

Raw inc & Friends Ⅱ

album,5 · ok · ical
Raw inc & Friends Ⅱ
Raw inc & Friends Ⅱ
georganiseerd door

Temptation (binnen) op de kaart
Tuinstraat 99
Veenendaal
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Raw inc & Friends Ⅱ

Deurverkoop:€ 6,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Bezoekers
Maximaal 400.

Stemresultaat: ok

geweldig13%
zeer goed13%
goed724%
ok1138%
voldoende27%
onvoldoende310%
slecht13%
zeer slecht13%
waardeloos27%

Line-up Raw inc & Friends Ⅱ

vr 22:00 - 23:00:  hardstyle, hard techno
vr 23:00 - 01:00:  house, hardcore, hardstyle
za 01:00 - 02:00:  hardstyle
za 02:00 - 03:00:  hardcore
hardstyle
hardstyle
za 03:00 - 04:00:  hardcore

Statistieken

49Partyflockbezoekers
16Partyflockgeïnteresseerd
73 / 20·mannen / vrouwen
19.4Partyflockgemiddelde leeftijd
20.2Partyflockleeftijd mediaan
5·albumfoto's
105·opmerkingen
12·waarderingen
ok·stemresultaat (29 stemmen)

105 opmerkingen

Stanley, zal ik maar filmeng dan? :P
Vet hij staat er op hoor :D
Uitspraak van [Illie] op maandag 18 mei 2009 om 21:07:
Stanley, zal ik maar filmeng dan?


dat mag :P..hopelijk zijn alle eindbazeng aanwezig
laatste aanpassing
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Denk dat ik ook maar kom ofzo:9
Artiest {SHOWLIST artist 56287, 42455}
vetttt
yezz!
1e editie was grof goed! _O_
ik kan ook wel filmen want krijg als het goed is
vandaag me camera binnen met HD film functie :)

Raw Inc. :$(L)
Uitspraak van Stanley3x0 op dinsdag 19 mei 2009 om 00:12:
dat mag :P..hopelijk zijn alle eindbazeng aanwezig


Ik ga mee maaties :P
Artiest {SHOWLIST artist 147611, 84044, 48570}
kzal aan jullie denken in spanje ;)
29 Mei voorproefje: Raw Inc. op 't domplein, DJ op de Dom contest gewonnen!
Half 12 tot 12 Live!
stanley mag ik blijven slapen :$ ?
(Y) Ekte Eindbazen!
ZIN IN!! :O
laatste aanpassing
Uitspraak van Jesper / Difesa op woensdag 27 mei 2009 om 09:45:
Hier ff een Test filmpje van me nieuwe camera waarmee ik ook zal gaan filmen @ Raw Inc & friends II
KLIK HD AAN!!


???
:lol: wat heeft dit er dan weer mee te maken!
:roflol: kwou net zeggen :lol: doe is normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!

er is maar één 3xniks B)
Uitspraak van E,rwin op woensdag 27 mei 2009 om 16:56:
???


Uitspraak van Joeyvdl op donderdag 28 mei 2009 om 12:42:
:lol: wat heeft dit er dan weer mee te maken!


Uitspraak van [Illie] op donderdag 28 mei 2009 om 15:48:
doe is normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!


how is, die embed helemaal niet posten alleen link >_<
nee klopt, filmpje hoort er eigenlijk niet.. dom van me om te posten eigenlijk..

njah, laat wel alleen linkie staan
 
Uitspraak van [Illie] op donderdag 28 mei 2009 om 15:48:
er is maar één 3xniks B)


@ deze party neemt hij zijn taak over denk ik :P?
Of gaat hij draaiengg + filmen tegelijk :D?
 
op vakantie:(