😏

georganiseerd door Mid-Town 

–
Hollywood Music Hall (binnen) †
Delftsestraat 11
Rotterdam
Nederland🇳🇱
Hollywood Music Hall (binnen) †

Delftsestraat 11
Rotterdam
Nederland🇳🇱
hardcore × 22, early hardcore × 10, oldschool × 8, early rave × 2
Tickets & prijzen Hardcore to the Bone
| Voorverkoop: | € 12,50 |
| Deurverkoop: | € 15,- |
Voorverkoopadressen
- Mid-town Rotterdam
- Mid-town Eindhoven
Minimumleeftijd?
16Meetings
Er waren 4 meetings, de drukste drie om 21:30 met 18 bezoekers, om 20:30 met 5 bezoekers en om 20:00 met 5 bezoekers.
Er waren 4 meetings, de drukste drie om 21:30 met 18 bezoekers, om 20:30 met 5 bezoekers en om 20:00 met 5 bezoekers.
Stemresultaat: goed
| geweldig | 57 | 13% | |
| zeer goed | 122 | 29% | |
| goed | 181 | 43% | |
| ok | 30 | 7% | |
| voldoende | 24 | 6% | |
| onvoldoende | 3 | 1% | |
| slecht | 4 | 1% | |
| zeer slecht | 1 | ||
| waardeloos | 3 | 1% |
Line-up Hardcore to the Bone
Line-up is niet compleet.
| 1Mainstage |
|---|
| 2Early |
za 02:00 - 03:00: The Nightraver |
| 3Oldschool |
vr 23:30 - 00:30: Rotterdam Termination Source |
za 02:00 - 03:00: Rob & MC Joe techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house |
| 4Present |
za 00:00 - 01:00: Andy B Redrum hardcore |
| 5Freestyle |
Statistieken
| 1020 | bezoekers | |
| 703 | geïnteresseerd | |
| 61 / 34 | · | mannen / vrouwen |
| 20.5 | gemiddelde leeftijd | |
| 20.3 | leeftijd mediaan | |
| 3 | · | nieuwsberichten |
| 4 | · | meetings |
| 698 | · | albumfoto's |
| 481 | · | opmerkingen |
| 92 | · | waarderingen |
| goed | · | stemresultaat (425 stemmen) |
Nieuws
Hardcore to the Bone
25 september 2009
Het is weer bijna zover, vrijdag 2 oktober vind er een nieuwe editie plaats van Hardcore to the Bone in de Hollywood Music Hall te Rotterdam. Maandenlang heeft iedereen er naar uit kunnen kijken, maar over een paar dagen gaat het toch echt gebeuren. De Hollywood Music Hall zal opnieuw getransformeerd worden tot hardcoretempel nummer een en de speakers zullen deze locatie weer ouderwets uit haar voegen doen springen. 23
Hardcore to the Bone van vijf naar zes areas
11 september 2009
Met nog minder dan een maand te gaan en de Hollywood Music Hall in Rotterdam wordt weer op zijn kop gezet door zieke beats en oorverdovende bassen. Op vrijdag 2 oktober zullen gabbers uit het hele land aanwezig zijn bij een nieuwe editie van Hardcore To The Bone. Zoals gebruikelijk wordt er weer van alles uit de kast gehaald om er wederom een geslaagde avond van te maken. Aangezien er al even geen nieuws is geweest over deze editie, is het dus weer tijd voor een kleine update. 20
Hardcore to the Bone
7 mei 2009
Na de afgelasting van Hardcore to the Bone op 20 juni door het vervelende voorval dat HappyDayZZ zijn deuren moest sluiten, kan Mid-Town eindelijk mededelen dat er inmiddels een nieuwe datum is gevonden in een oude locatie. Vrijdag 2 oktober keert Hardcore to the Bone terug naar haar thuisbasis: de Hollywood Music Hall te Rotterdam. Weer zal deze populaire club omgetoverd worden tot een waar hardcore oord, waar de beukende beats en de vette bass door het hele pand zullen galmen. 26
481 opmerkingen
Uitspraak van sportfriek op zaterdag 3 oktober 2009 om 07:41:zanzibar ofzo?
DJ Secrifice - Use or Mind
http://www.youtube.com/watch?v=hBDBdeLU124
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 oktober 2009 om 23:28:www.hmh.nl morgen staan daar ook foto's
Waar dan ik zie ze niet
ik zie ook nog nix, kom maar op met die fotooooooo's!!
bijkomen niks ervan heb maar 4uurtjes geslapen en gewoon weer door gegaan
Hoppaaa kwam om kwart over 6 thuis en om 7 er al weer uit, mocht weer de hele zaterdag werken
was zeker goed los! er werd ook nog gefilmd weet iemand waar dat van was???
ben ik ook wel benieuwd naar!
Misschien enkel maar voor de reclame/trailer voor de volgende httb
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 oktober 2009 om 12:19:Duurt het nu zo lang om al die lijpe koppen ertussen uit te hale...?
Er liepen vast meer leipe koppen rond dan zaterdag. dus waren ze met die van zaterdag eerder klaar
+ hmh kiest maar een x aantal foto's uit en de rest komen niet op internet.
ff w8ten op de aftermovie
En maar wachten op de hmh foto's dan
kijk ook uit naar die aftermovie!
Uitspraak van G.I.T. Shaker op zondag 11 oktober 2009 om 21:58:hebben we met zijn allen zo leip gedaan die avond dan?
ja ik denk het wel, te erg voor de buitenwereld dan?
Uitspraak van Daniella*NL op maandag 12 oktober 2009 om 11:52:te erg voor de buitenwereld dan
heb me niet anders gedragen dan anders
Uitspraak van Daniella*NL op vrijdag 9 oktober 2009 om 20:03:ben ook bang van niet, ff mailen met die hap!
en nog antwoord op je mail gehad?
Ik heb een paar dagen terug ook gemailt, en geen reactie gekregen.
Klote hmh!
Klote hmh!
Eindelijk een reactie van hmh:
maar ik ken ze niet vinden op de website van mid-town hoor
!!
Beste Nick,
Dank je wel voor je e-mail.
De foto’s staan op de site van Midtown.
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Hollywood Music Hall
Dank je wel voor je e-mail.
De foto’s staan op de site van Midtown.
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Hollywood Music Hall
maar ik ken ze niet vinden op de website van mid-town hoor
de foto's staan erop hoor
bij www.mid-town.nl en dan naar media en dan photo gallery
en mijn foto staat er weer nie tussen

laatste aanpassing














