😏

georganiseerd door Junior Dance Events
house × 12, tech house × 10, electro × 9, groove × 7, funk × 4, trance × 4, hard trance × 2, lounge × 2, classics × 1, disco × 1, hard house
Tickets & prijzen Wild Romance
| Voorverkoop: | € 25,- |
| Deurverkoop: | € 35,- |
Minimumleeftijd?
18Kledingvoorschrift
Zwart / wit / rose / rood
Zwart / wit / rose / rood
Winactie (gesloten)
Stemresultaat: goed
| geweldig | 11 | 14% | |
| zeer goed | 11 | 14% | |
| goed | 24 | 30% | |
| ok | 12 | 15% | |
| voldoende | 7 | 9% | |
| onvoldoende | 7 | 9% | |
| slecht | 1 | 1% | |
| zeer slecht | 1 | 1% | |
| waardeloos | 7 | 9% |
Line-up Wild Romance
Line-up is niet compleet.
Amber house |
Asino house |
Bob Bishop techno, house |
Brothers Funk house |
Chilly Palmer house, latin |
Dansa house, downtempo, disco |
Eugenio Ricci house |
Guan hip hop |
Jean house, pop |
José house |
Jurgen house |
Marcello disco, house, afro |
Mickey T house, techno |
Miss Kelly house, techno |
Miss Melody house, techno, trance |
Mitch B trance, house |
Praveen house, trance, techno, latin |
Stephen house, downtempo |
Sven S trance, house |
Ton TB trance, house |
Toyax techno, trance |
Triple MMM house, latin |
Nickie Nicole · MC |
Sensara · MC |
Statistieken
| 242 | bezoekers | |
| 118 | geïnteresseerd | |
| 52 / 44 | · | mannen / vrouwen |
| 30.1 | gemiddelde leeftijd | |
| 30.2 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | nieuwsbericht |
| 1 | · | forumonderwerp |
| 157 @ 5× 2 | · | winactie |
| 1 | · | meeting |
| 128 | · | albumfoto's |
| 146 | · | opmerkingen |
| 20 | · | waarderingen |
| goed | · | stemresultaat (81 stemmen) |
Nieuws
Wild Romance
16 oktober 2007
Bijna twintig jaar geleden, Nederland was nog niet klaar voor een volwaardige dansscène. House begon met Acid en kwam uit Chicago en Detroit, en was toen voor beperkt publiek bestemd. De Nederlandse hoofdstad(regio) Amsterdam was de voortrekker van de huidige dansscène(later gevolgd door Rotterdam). Met locaties als Roxy, Escape, Dino’s en After Hour Power/Lexion, maar vooral ook discotheek iT werd House op de kaart gezet. Discotheek iT Amsterdam genoot al snel ook internationale bekendheid. Door zijn extravagante avonden en op zaterdags de speciale Gay Nights. 20
Forum
| Forumonderwerp | Forum | # | Tijd |
|---|---|---|---|
Let's do iT Reunion ![]() | f:algemeen | 21 |
146 opmerkingen
Miss Nickie Nicole heeft vandaag medewerking toegezegd...om alles nog meer in de IT sfeer te brengen. Nu nog wachten op meer live-acts die de echte bezoekers van de IT gewend waren. Daarom is de definitieve flyer er nog niet!
Volgende week zullen er gesprekken gevoerd worden met de VIP medewerkster van de IT Amsterdam
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 18:13:Ik zal me anders even nader verklaren. (en inderdaad; ik kom lekker niet)
Dan kom je toch lekker niet..Ikke lekker wel!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 18:13:Verder was het idee iT van Manfred Langer juist bedoeld om iedereen zich een ster of beroemdheid te laten voelen, zonder onderscheid in portemonnee en status. Juist daarom kon je nog eens met een "VIP" een dansje maken. Beroemde mensen uitnodigen en er een complete aparte ruimte voor inrichten.........euh....ja? Vertel mij de logica maar.
Nou de logica is: Tijden veranderen schat! Ik vind het iig Fantastisch dat er een IT REUNION komt... !!!
Kan niet wachten!!
laatste aanpassing
https://partyflock.nl/weblog/68917
Lexion te Westzaan zal in zijn geheel voor het eerst opengetrokken worden, zoals het in de planning ligt. Er zal ook een set gedaan worden in de zaal die tegen de VIP ruimte ligt door niemand anders dan de man achter Crazyland, en de enige echte BITCH en Pleasure Island: Mike S. Ondanks andere berichten zal Mike S exclusief op deze dag draaien voor Wild Romance, en nergens anders in Nederland. In deze zaal komen ook enkele dj’s aan bod die gaan rouleren in mogelijk andere zalen. Naast Mike S zullen daar in ieder geval ook Tremenda, Triple MMM, The BrothersFunk, Asino gaan draaien. De planning is een aparte afgesloten VIP ruimte te maken, deze speciale VIP ruimte zullen gevuld gaan worden met BN-ers van de TV en radio, en sporthelden. Kaarten zijn niet in de vrije verkoop voor deze speciale room. Er is contact gemaakt met een zogenaamde BN-er uit de radio en TV wereld die BN-ers aan het uitnodigen is. Maar er zijn al enkele ingegaan op de uitnodiging om als VIP langs te komen. In de hoofdzaal zal op het bovenste gedeelte ook een VIP gedeelte komen, deze kaarten gaan wel in de vrije verkoop. Personen van de speciale afgesloten VIP ruimte kan men daar ook tegenkomen.
Lexion te Westzaan zal in zijn geheel voor het eerst opengetrokken worden, zoals het in de planning ligt. Er zal ook een set gedaan worden in de zaal die tegen de VIP ruimte ligt door niemand anders dan de man achter Crazyland, en de enige echte BITCH en Pleasure Island: Mike S. Ondanks andere berichten zal Mike S exclusief op deze dag draaien voor Wild Romance, en nergens anders in Nederland. In deze zaal komen ook enkele dj’s aan bod die gaan rouleren in mogelijk andere zalen. Naast Mike S zullen daar in ieder geval ook Tremenda, Triple MMM, The BrothersFunk, Asino gaan draaien. De planning is een aparte afgesloten VIP ruimte te maken, deze speciale VIP ruimte zullen gevuld gaan worden met BN-ers van de TV en radio, en sporthelden. Kaarten zijn niet in de vrije verkoop voor deze speciale room. Er is contact gemaakt met een zogenaamde BN-er uit de radio en TV wereld die BN-ers aan het uitnodigen is. Maar er zijn al enkele ingegaan op de uitnodiging om als VIP langs te komen. In de hoofdzaal zal op het bovenste gedeelte ook een VIP gedeelte komen, deze kaarten gaan wel in de vrije verkoop. Personen van de speciale afgesloten VIP ruimte kan men daar ook tegenkomen.
Zat jij begin jaren 90 niet onder de jeugdpuistjes ofzo??
Vermoeiend hoor!
Ik ga ervan uit dat velen die wel "oud" (of is het wijs??) genoeg zijn om te weten wat ECHT feestvieren daadwerkelijk inhoudt, ons zullen vergezellen op deze geweldige avond! VIP of geen VIP.. BN-er of geen BN-er.. we come to PARTY!!!! In de sfeer van wat toen was.. en nu is.. SAMEN in een geweldige locatie!
KOM... spring even mee..
laatste aanpassing
Wordt een echt leuk feest, omdat ik me bedenk dat een IT cd hetgeen was wat mij voor het eerst in 1996 in aanraking met house heeft gebracht. sindsdien helemaal verkocht aan deze sound.
Ik heb nog wel een paar verzoeknummers
ehhhh,
Wie kent deze nog!?(hinthint)
Stix'n Stoned -Outrageous
Of deze (kan je me echt opvegen) Furia II - Boy Pan
pfffffffff, of deze "Shades of Rhythm - Musical Freedom"
laatste aanpassing
T&M: Jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh word een knal fuif
Hebben er zin in

Wij ook krijg je een bepaald gevoel van van die muziek.

Uitspraak van Blonde Sparkle op woensdag 10 oktober 2007 om 18:01:Heb alle cd's dat word knallen!
Wij ook krijg je een bepaald gevoel van van die muziek.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 oktober 2007 om 23:34:Wie kent deze nog!?(hinthint)
Stix'n Stoned -Outrageous
Of deze (kan je me echt opvegen) Furia II - Boy Pan
pfffffffff, of deze "Shades of Rhythm - Musical Freedom"laatste aanpassing 15 oktober 2007 23:34
TJEEE ja echt wel die oude knallers hebben mijn beentjes heel wat danspassen doen maken !!!
Het concept LETS DO IT, is heel leuk gevonden, en zal zeker voor een hoop mensen doen denken aan hele leuke herinneringen.
Natuurlijk is de IT uniek geweest, je moet dit concept ook niet willen vergelijken, maar gewoon zien als een hele leuke stap terug in de tijd, met vernieuwingen links en rechts, Wild romance zal vast en zeker de mensen met verschillende muziekstijlen en keuzes qua zaal en dergelijke hun eigen weg laten bepalen op deze avond. DUSZZZZ GEZELLIGGGGG !!!
DUSSSZZZZZ voor ieder wat wils !!!!!!
Dit zal een hele mooie avond worden !!!!!
greetsz and see ya all @ LETS DO IT !!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 09:51:Natuurlijk is de IT uniek geweest, je moet dit concept ook niet willen vergelijken, maar gewoon zien als een hele leuke stap terug in de tijd, met vernieuwingen links en rechts, Wild romance zal vast en zeker de mensen met verschillende muziekstijlen en keuzes qua zaal en dergelijke hun eigen weg laten bepalen op deze avond. DUSZZZZ GEZELLIGGGGG !!!![]()
![]()
A M E N!!!!! Niets aan toe te voegen
Tot dan
Uitspraak van Wild Romance op vrijdag 19 oktober 2007 om 18:32:Line up is nog niet af..komen meer djs in de line-ups...eindtijd kan veranderen............officiele update komt er aan........MARCELLO
laatste aanpassing
Uitspraak van Nicky Beessie op vrijdag 19 oktober 2007 om 23:17:Wordt steeds gekker, lekkerder...
Net een verlaat Sinterklaas cadeautje
Hmmmm Let's go for IT !!!!
Nog nooit eerder zijn er na het sluiten van de IT Amsterdam zo veel oud-residents in een party naast elkaar gezet.. IT HIT 2007
JEAN GUAN MARCELLO STEPHEN JOSE JURGEN
laatste aanpassing
Wederom een andere preflyer...deze week komen er 20.000 flyers aan en een lading posters. Regio Amsterdam zal worden volgegooid, maar ook de rest van Nederland zal er aan moeten geloven.
Definitieve flyer zal volgende week verschijnen, net zoals de posters met vermelding van alle djs en mc.
laatste aanpassing
Straatposter regio Amsterdam
Update: Start 23.00 uur tot 13.00 uur zondagmiddag!
Party & Afterparty entree 25 euro(na 05.00 uur andere deurprijs)
DJ 's worden nog aangevuld deze week, tickets gaan deze week online alles is te volgen via www.wildromance.eu
Let's do iT reunion -> binnenkort op AT5
Mooi Weer de Leeuw & De Gouden Kooi?
http://easyticket.nl/main.php?p=event&s=details&EventID=552
In de volksmond de grote IT reunie, nog nooit eerder zijn er na het sluiten van discotheek IT Amsterdam zes residents bijelkaar gebracht in een opstelling.
Meer dan 30 artiesten, begintijd 23.00 uur zaterdag 8 december eindtijd 13.00 uur zondag 13.00 uur.
In de volksmond de grote IT reunie, nog nooit eerder zijn er na het sluiten van discotheek IT Amsterdam zes residents bijelkaar gebracht in een opstelling.
Meer dan 30 artiesten, begintijd 23.00 uur zaterdag 8 december eindtijd 13.00 uur zondag 13.00 uur.
laatste aanpassing




















