5 juli 2016
organisator
Adres | Dempostraat 17 3029CL Rotterdam Nederland |
Telefoon | +31 6 50896504 |
KvK | 60153687 |
Links |
Concept
Informatie
Fusion Events Rotterdam is het evenementenbureau van Gianni Massaro dat ontstaan is uit de wensen en behoeften van vooral de Rotterdamse uitgaanswereld.
Zoals de naam al omschrijft is het de bedoeling dat de feesten een mooie mix vormen van verschillende mensen, muziekstijlen en locaties.
Nieuwe concepten zullen worden geïntroduceerd, maar ook het beste uit het verleden zal de revue passeren, waarin eigentijdse ontwikkelingen duidelijk zullen worden verwerkt.
Na jarenlange stapervaring en het bezoeken van de grootste feesten die zowel binnen en buitenland te bieden hadden, vond hij dat het tijd werd om zichzelf maar eens in die wereld te mengen. Door de jaren heen is de kwaliteit van feesten enorm achteruit gegaan. Zo zag hij dat er in Rotterdam niet veel meer over bleef om naartoe te gaan. Met die reden is hij begonnen met een concept gericht op de wat oudere doelgroep, omdat vooral zij weinig plekken hebben om zich uit te kunnen leven. Vanuit die gedachte is het de bedoeling voor elke doelgroep iets unieks neer te zetten binnen een aantal jaar. Je zou dan ook kunnen zeggen dat zijn grootste drijfveer voor dit bedrijf het opnieuw op de kaart zetten van zijn eigen stad is wat het uitgaansleven betreft. Vandaar dat Rotterdam terug komt in zijn bedrijfsnaam. Zijn zelf bedachte slogan is dan ook:
'Door Rotterdam, voor Rotterdam...' Laat het nachtleven weer bruisen!!!
Zoals de naam al omschrijft is het de bedoeling dat de feesten een mooie mix vormen van verschillende mensen, muziekstijlen en locaties.
Nieuwe concepten zullen worden geïntroduceerd, maar ook het beste uit het verleden zal de revue passeren, waarin eigentijdse ontwikkelingen duidelijk zullen worden verwerkt.
Na jarenlange stapervaring en het bezoeken van de grootste feesten die zowel binnen en buitenland te bieden hadden, vond hij dat het tijd werd om zichzelf maar eens in die wereld te mengen. Door de jaren heen is de kwaliteit van feesten enorm achteruit gegaan. Zo zag hij dat er in Rotterdam niet veel meer over bleef om naartoe te gaan. Met die reden is hij begonnen met een concept gericht op de wat oudere doelgroep, omdat vooral zij weinig plekken hebben om zich uit te kunnen leven. Vanuit die gedachte is het de bedoeling voor elke doelgroep iets unieks neer te zetten binnen een aantal jaar. Je zou dan ook kunnen zeggen dat zijn grootste drijfveer voor dit bedrijf het opnieuw op de kaart zetten van zijn eigen stad is wat het uitgaansleven betreft. Vandaar dat Rotterdam terug komt in zijn bedrijfsnaam. Zijn zelf bedachte slogan is dan ook:
'Door Rotterdam, voor Rotterdam...' Laat het nachtleven weer bruisen!!!
Uitgaansagenda Fusion Events Rotterdam
Statistieken
33 | · | feesten |
33 | · | in het verleden |
1 | · | nieuwsbericht |
10 | · | video's |
3 | · | winacties |
174 | · | bezoekers |
55 | · | unieke bezoekers |
13 | fans | |
zeer goed | · | stemresultaat (5.2291 stemmen) |
Stemresultaat (tijdgecorrigeerd): zeer goed
alle stemmen
geweldig | 1.3 | 25% | |
zeer goed | 2.5 | 48% | |
goed | 0.6 | 12% | |
ok | 0.4 | 9% | |
voldoende | 0.2 | 4% | |
onvoldoende | 0 | ||
slecht | 0 | ||
zeer slecht | 0 | ||
waardeloos | 0.2 | 3% |
Stemresultaat: zeer goed
tijdgecorrigeerde stemmen
geweldig | 6 | 24% | |
zeer goed | 12 | 48% | |
goed | 3 | 12% | |
ok | 2 | 8% | |
voldoende | 1 | 4% | |
onvoldoende | 0 | ||
slecht | 0 | ||
zeer slecht | 0 | ||
waardeloos | 1 | 4% |