Partyflock
 
­ Nederland

Thunderdome line-up bekend gemaakt

gepubliceerd door , op
Thunderdome line-up bekend gemaakt
13 juli 2017
FeestThunderdome · 25 Years of Hardcore
Datumzaterdag 28 oktober 2017
LocatieJaarbeurs Site
Vandaag is bekend gemaakt welke artiesten 25 years of Hardcore moeten vertegenwoordigen:

70 opmerkingen

Wie verzint het tegenwoordig dat op een feestje dat 10 uurtjes duurt, er maar liefst 22 artiesten in een area gepropt moeten worden?
Idd mijn idee. Veel b2b waarschijnlijk maar zal de kwaliteit niet ten goede komen.
Lady Dana had daar trouwens wel tussen mogen staan
Ik mis dano 3/4 van het dreamteam staat er
Wat een waardeloze mainstage. Wat heeft dit (een paar uitgezonderd) met Thunderdome te maken...
Heroes of Hardcore had een betere main geweest.
Uitspraak van Schreudster op donderdag 13 juli 2017 om 21:16:
Wat een waardeloze mainstage. Wat heeft dit (een paar uitgezonderd) met Thunderdome te maken...
Heroes of Hardcore had een betere main geweest.



100% mee eens, de namen op de main zijn niet echt de namen die thunderdome groot hebben gemaakt. Maar mag de pret niet drukken, hele avond op en neer hobbelen tussen heroes of hardcore en thundergods 😎
Uitspraak van Gurk op donderdag 13 juli 2017 om 21:40:
hele avond op en neer hobbelen tussen heroes of hardcore en thundergods 😎


Denk dat dat voor de meesten geldt. Mogen alle first timers in de main staan. Hopelijk zijn Heroes en Thundergods zalen wel groot genoeg
Uitspraak van Schreudster op donderdag 13 juli 2017 om 21:46:
▶Uitspraak van Gurk op donderdag 13 juli 2017 om 21:40:hele avond op en neer hobbelen tussen heroes of hardcore en thundergods 😎
Denk dat dat voor de meesten geldt. Mogen alle first timers in de main staan. Hopelijk zijn Heroes en Thundergods zalen wel groot genoeg

Dit zal waarschijnlijk ook mijn loopje gaan worden :-)
Uitspraak van joop op donderdag 13 juli 2017 om 21:15:
Ik mis dano 3/4 van het dreamteam staat er

Die staat er op Facebook idd wel bij ja
Uitspraak van joop op donderdag 13 juli 2017 om 21:15:
Ik mis dano 3/4 van het dreamteam staat er


Staat er ook bij op de site. Dreamteam is volledig bij de thundergods
Uitspraak van MAPO op donderdag 13 juli 2017 om 21:06:
Idd mijn idee. Veel b2b waarschijnlijk maar zal de kwaliteit niet ten goede komen.
Lady Dana had daar trouwens wel tussen mogen staan


Meen ergens gelezen te hebben dat die ziek Is, en dan bedoel ik geen griepje ofzo
Uitspraak van Gurk op vrijdag 14 juli 2017 om 06:36:
▶Uitspraak van MAPO op donderdag 13 juli 2017 om 21:06:Idd mijn idee. Veel b2b waarschijnlijk maar zal de kwaliteit niet ten goede komen.
Lady Dana had daar trouwens wel tussen mogen staan
Meen ergens gelezen te hebben dat die ziek Is, en dan bedoel ik geen griepje ofzo


Klopt idd allicht dat ze nog wel aanwezig zal zijn. Maar geen 'vaste" vermelding op de line up inderdaad
Balen dat het uitverkocht. Iemand nog kaartje over?
Uitspraak van Genieter op vrijdag 14 juli 2017 om 07:18:
Balen dat het uitverkocht. Iemand nog kaartje over?


Gewoon met 100 euro binnen lopen, wedden dat je binnen komt.
Uitspraak van MAPO op donderdag 13 juli 2017 om 21:06:
Lady Dana had daar trouwens wel tussen mogen staan


Zeg Thunderdome kenners..... Verdiep je eerst eens in een Thunderdome artiest alvorens je begint te roepen waarom er een bepaalde dj niet geboekt is.
Heerlijke lineup al valt de main inderdaad wel wat tegen.. Zal veel wandelen tussen Heroes & Thundergods worden!
Enige die ik echt mis is Neophyte live / Bodylotion / Masters of Ceremony.. Had toch wel genieten geweest die mafkezen
Uitspraak van Frenckel op vrijdag 14 juli 2017 om 08:33:
▶Uitspraak van MAPO op donderdag 13 juli 2017 om 21:06:Lady Dana had daar trouwens wel tussen mogen staan
Zeg Thunderdome kenners..... Verdiep je eerst eens in een Thunderdome artiest alvorens je begint te roepen waarom er een bepaalde dj niet geboekt is.

:lol: idd. Denk dat Dana zich niet wil en niet kan vastleggen. Dat zou ook niet eerlijk zijn naar ons toe. Denk dat ze tegen die tijd kijkt of het kan of niet.

Ik vind het een prima line up. Staan toch wel heel veel namen die ik verwacht/gehoopt had. Wordt een mooie avond :lief:
laatste aanpassing
Uitspraak van Genieter op vrijdag 14 juli 2017 om 07:18:
Balen dat het uitverkocht. Iemand nog kaartje over?


Je kan ook een tatoo laten zetten. Een tijdelijke .
Laat Dana een mix op een usb zetten en aan Amada geven .Krijgt Amada ook eens applaus .
Redelijke goede line-up .Mis alleen een paar retro dj's als Frantic en Putty .Zij draaien nog wel de echte ouwe meuk
laatste aanpassing
Uitspraak van rick65 op vrijdag 14 juli 2017 om 13:10:
Je kan ook een tatoo laten zetten. Een tijdelijke


de inschrijving voor de tatoo tickets is al een tijdje gesloten...
gaat helaas niet meer lukken :P
Wel slim van ID&T want na het uitverkopen van TD the final in 2012 hebben ongeveer 900 mensen alsnog een tattoo laten zetten :lol:

bron: Celebrate Life ;)
Werkzaam bij Partyflock
Waarom krijgt uptempo in godsnaam een eigen area? Die kuthype is pas begonnen na de "laatste" thunderdome en heeft zodoende niks bijgedragen aan Thunderdome. Maar intussen wel millenium en early op één berg gooien :facepalm:
Uitspraak van LongaViaEst op vrijdag 14 juli 2017 om 21:03:
Waarom krijgt uptempo in godsnaam een eigen area? Die kuthype is pas begonnen na de "laatste" thunderdome en heeft zodoende niks bijgedragen aan Thunderdome. Maar intussen wel millenium en early op één berg gooien :facepalm:


Ja het is niet dat ze het nodig hebben om het vol te krijgen...
Uitspraak van LeCcY op vrijdag 14 juli 2017 om 09:06:
Heerlijke lineup al valt de main inderdaad wel wat tegen.. Zal veel wandelen tussen Heroes & Thundergods worden!
Enige die ik echt mis is Neophyte live / Bodylotion / Masters of Ceremony.. Had toch wel genieten geweest die mafkezen

Hij is er wel :Guerrillas.
Uitspraak van Schreudster op vrijdag 14 juli 2017 om 22:53:
Nee, dat is de oldschool/early, en zit waarschijnlijk in een achterafzaaltje


Ja is idd Oldschool/early en Vrees het ook ja dat het in achterafzaaltje is, was bij Final Exam ook zo :(
Uitspraak van rick65 op zaterdag 15 juli 2017 om 13:30:
▶Uitspraak van LeCcY op vrijdag 14 juli 2017 om 09:06:Heerlijke lineup al valt de main inderdaad wel wat tegen.. Zal veel wandelen tussen Heroes & Thundergods worden!
Enige die ik echt mis is Neophyte live / Bodylotion / Masters of Ceremony.. Had toch wel genieten geweest die mafkezen
Hij is er wel :Guerrillas.


Klopt, Jeroen (DJ Neophyte) komt inderdaad. Ik bedoelde alleen de groep Neophyte. Dan zijn ze er alle 3 incl guitar etc en die zetten de zaal compleet op zn kop met zn 3en
Uitspraak van LeCcY op zaterdag 15 juli 2017 om 21:15:
Dan zijn ze er alle 3 incl guitar etc en die zetten de zaal compleet op zn kop met zn 3en


Dat moeten we hebben!
(l) Tunnel of terror, pendelen tussen daar en de Heroes Of hardcore. Zoals altijd weer niets te zoeken. Op de main.
Uitspraak van rick65 op vrijdag 14 juli 2017 om 13:10:
▶Uitspraak van Genieter op vrijdag 14 juli 2017 om 07:18:Balen dat het uitverkocht. Iemand nog kaartje over?
Je kan ook een tatoo laten zetten. Een tijdelijke .
Laat Dana een mix op een usb zetten en aan Amada geven .Krijgt Amada ook eens applaus .
Redelijke goede line-up .Mis alleen een paar retro dj's als Frantic en Putty .Zij draaien nog wel de echte ouwe meuk


Putty of Frantic Freak zou goud zijn inderdaad! :hyper:
Dat wordt dan toch maar een kaartje van 100 euro halen
Uitspraak van Schreudster op donderdag 13 juli 2017 om 21:16:
Wat een waardeloze mainstage. Wat heeft dit (een paar uitgezonderd) met Thunderdome te maken...
Heroes of Hardcore had een betere main geweest.


Dit zijn toch wel de hedendaagse "grote namen" op een naam of 2/3 vind ik het allemaal ook niet echt boeiend, aan de ene kant hadden ze inderdaad de echte helden op main moeten zetten, het is toch uitverkocht. Aan de andere kant denken ze nu dus wel aan de nieuwe garde.

Ik vind dr peacock echt 10x niks, maar toch staat de hele area vol als hij zn set aan het doen is, misschien worden we wel te oud :')
laatste aanpassing
Ik hoop dat PCP met nieuw werk van Mescalinum United komt. Het is 2017 .
Uitspraak van d-russo op maandag 17 juli 2017 om 09:14:
Dit zijn toch wel de hedendaagse "grote namen" op een naam of 2/3 vind ik het allemaal ook niet echt boeiend, aan de ene kant hadden ze inderdaad de echte helden op main moeten zetten, het is toch uitverkocht. Aan de andere kant denken ze nu dus wel aan de nieuwe garde.


Het was al uitverkocht voordat er een line-up bekend was, dus rekening houden met een nieuwe garde was juist niet nodig. Het had juist onderscheidend kunnen zijn van al die andere grote feesten door gewoon 3 uur dreamteam neer te zetten in de main ofzo.

Uitspraak van d-russo op maandag 17 juli 2017 om 09:14:
misschien worden we wel te oud


Dat sowieso, we worden hoe dan ook klagende oudjes met dat het vroeger beter was
De mainstage was toch de laatste jaren altijd hardcore van dat moment? Dus zo raar is dat toch niet? Ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op een main met alleen early, heb dat inmiddels wel vaak genoeg gehoord. Daar draaien ze toch altijd dezelfde tracks.
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 17 juli 2017 om 10:47:
De mainstage was toch de laatste jaren altijd hardcore van dat moment?


Ja maar toen was Thunderdome ook van dat moment. Op 25 Jaar Thunderdome zou je zeggen een line-up van 25 jaar thunderdome, dus geen present, geen early, maar alles door elkaar, gedraaid door de dj's die belangrijk geweest voor Thunderdome. Eigenlijk dus de Heroes zaal :)
laatste aanpassing
Ik vind de opstelling die men gekozen heeft goed. 25 jaar Thunderdome gaat gewoon een Thunderdome worden zoals het hoort. Ik zelf zal voornamelijk een beetje rondjes lopen bij The Thundergods en Heroes of Hardcore ;)
Het aanvankelijke enthousiasme is weer omgeslagen in scepsis en zeiken .Ouwerwets TD dus.Er is geen feest met 25000 early-liefhebbers , dus wat hardcore van nu is logisch.Het zal wel met publieksspreiding te maken en waarom zouden de oudjes niet van nieuwe hardcore of uptempo houden ? Hopelijk dat het een teken is dat er elk jaar een TD wordt gehouden .Het zit op de vergunning van Unlocked , dus wie weet .

Uitspraak van Schreudster op maandag 17 juli 2017 om 11:01:
▶Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 17 juli 2017 om 10:47:De mainstage was toch de laatste jaren altijd hardcore van dat moment?
Ja maar toen was Thunderdome ook van dat moment. Op 25 Jaar Thunderdome zou je zeggen een line-up van 25 jaar thunderdome, dus geen present, geen early, maar alles door elkaar, gedraaid door de dj's die belangrijk geweest voor Thunderdome. Eigenlijk dus de Heroes zaal :)


Dan kan je het beter hebben over19 /20 jaar Thunderdome. De laatste 5 jaar heeft niemand een ruk betekend .
Uitspraak van rick65 op maandag 17 juli 2017 om 11:50:
.Er is geen feest met 25000 early-liefhebbers , dus wat hardcore van nu is logisch


Dat spreekt ook niemand tegen. Het gaat puur voor de keuze van de main. Al zijn er 24 zalen waarvan 17 met present, dan zal me dat een worst zijn.
Het is alleen gek om op een feest wat al 5 jaar niet bestaat te kiezen voor een mainstage die 100% gefocust is op de laatste paar jaar.
Uitspraak van Schreudster op maandag 17 juli 2017 om 12:20:
Het is alleen gek om op een feest wat al 5 jaar niet bestaat te kiezen voor een mainstage die 100% gefocust is op de laatste paar jaar.


Dat gaat om deze area?:
Thunderdome
Amada
Decipher Australië
Destructive Tendencies Verenigd Koninkrijk
Drokz
Evil Activities
Guerrillas
Korsakoff
Mad Dog Italië
Noize Suppressor Italië
Partyraiser
The Melodyst Italië
Live: Dr. Peacock
Live: N-Vitral
Live: Unexist Italië
MC: Da Mouth of Madness
MC: Ruffian


Deze draaien toch al een tijd mee?:
Drokz
Evil Activities
Korsakoff
Mad Dog Italië
Noize Suppressor Italië
Partyraiser
Live: Unexist Italië
MC: Da Mouth of Madness

Of zie ik dat nou verkeerd?
Uitspraak van Schreudster op maandag 17 juli 2017 om 11:01:
▶Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 17 juli 2017 om 10:47:De mainstage was toch de laatste jaren altijd hardcore van dat moment?
Ja maar toen was Thunderdome ook van dat moment. Op 25 Jaar Thunderdome zou je zeggen een line-up van 25 jaar thunderdome, dus geen present, geen early, maar alles door elkaar, gedraaid door de dj's die belangrijk geweest voor Thunderdome. Eigenlijk dus de Heroes zaal :)

Thunderdome is bijna nooit een zaal geweest. Alle stijlen zijn aanwezig, de meeste mensen van vroeger ook. Als je maar een zaal hebt kun je ook veel minder mensen kwijt. Ik vind het prima zo. Nu kan iedereen de stijl kiezen waar die van houd.

Het aanvankelijke enthousiasme is weer omgeslagen in scepsis en zeiken

Nou echt he. Eerst was iedereen blij dat het weer gehouden werd en nu loopt iedereen weer te zeuren en te zeiken en is niets goed. Lijkt wel alsof ik een van de weinige ben die tevreden is. Verkoop je kaart dan als het allemaal kut is, er zijn genoeg mensen die kaartje zoeken.
laatste aanpassing
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 17 juli 2017 om 13:00:
Thunderdome is bijna nooit een zaal geweest.


Ik had het alleen over de main. Natuurlijk niet in totaal 1 zaal
Uitspraak van God is a gabber op maandag 17 juli 2017 om 12:24:
Deze draaien toch al een tijd mee?:


Yes, ik had het ook alleen over de stijl, die is present en dus de laatste paar jaar.
Een indeling zoals bij A decade had mooi geweest als main. Dus in dit geval openen met 1992 en eindigen met 2017 en alles daartussen aan bod laten komen.

Nu komt er wel, als ik het goed begrijp, een mix van Promo met een half uur / uur 25 jaar Thunderdome, maar de hele avond had mooier geweest.
[quote element=news_comment id=689284]Dat spreekt ook niemand tegen. Het gaat puur voor de keuze van de main. Al zijn er 24 zalen waarvan 17 met present, dan zal me dat een worst zijn.
Het is alleen gek om op een feest wat al 5 jaar niet bestaat te kiezen voor een mainstage die 100% gefocust is op de laatste paar jaar.[/quote
De grootste groep bezoekers zal wel tussen de 18-24 zijn en daar is de mainstage op aangepast . Misschien onlogisch voor ons dertigplussers, maar het is waarschijnlijk niet om de ouderen te zieken .TD25 is hopelijk niet alleen een terugblik , maar ook een vooruitblik .
Uitspraak van rick65 op maandag 17 juli 2017 om 13:23:
TD25 is hopelijk niet alleen een terugblik , maar ook een vooruitblik .


Als dat zo is, dan ben ik het met je eens. Ik ga er alleen van uit dat dit eenmalig is (er is tot op heden geen reden om aan te nemen dat het anders is). En wat ik zo overal hoor is dat hier meer 'oude' TD gangers heen gaan, dan alle andere festivals bij elkaar. Zie alleen al de gemiddelde leeftijd van de Flockers (dat is ook wel een oudere groep), die is volgens mij nog nooit zo hoog geweest.
Dus ik denk dat de 18-21 jarigen in de minderheid zijn
Uitspraak van rick65 op vrijdag 14 juli 2017 om 13:10:
Redelijke goede line-up .Mis alleen een paar retro dj's als Frantic en Putty .Zij draaien nog wel de echte ouwe meuk


dus dat ja :) ik vind de groet zaal ook iets teveel gefocust op het heden, terwijl het verleden hierbij juist zo belangrijk is

voor de rest zal het me geen donder uitmaken, waar en hoe ik er sta, los gaan we toch wel
Heerlijke line-up. :banana: Voor ieder wat wils en dat is alleen maar goed. Bijna iedereen staat er wel. Had heel stiekem gehoopt op Dj Sim, vanwege zijn super vette platen uit het verleden, maar goed dat is dan ook alles ;)

Uitspraak van #81 -[D.K]- op maandag 17 juli 2017 om 16:18:
geen donder


goede woordkeuze ;)

Uitspraak van #81 -[D.K]- op maandag 17 juli 2017 om 16:18:
los gaan we toch wel


Precies! Als dat nu nog niet lukt weet ik het ook niet meer :bounce:
laatste aanpassing
denk ik ook; btw ik zoek nog 2 kaarten voor een "normale" prijs :)
 
Artiest {SHOWLIST artist 44702, 68263}
Promo vs. Catscan vs. D-Passion. dit wordt de set van Thunderdome
Uitspraak van actief op dinsdag 18 juli 2017 om 17:09:
Promo vs. Catscan vs. D-Passion. dit wordt de set van Thunderdome

Eens! Kan niet anders :lief:
Uitspraak van actief op dinsdag 18 juli 2017 om 17:09:
Promo vs. Catscan vs. D-Passion. dit wordt de set van Thunderdome


Absoluut! Hopelijk een beetje goed tijdstip
Ben wel benieuwt of de DJ's echts millennium only draaien. Op elk feest hoor ik die pauper refixen weer en mainstream tussendoor in de millennium area's

Daarom vind ik het ook niet erg dat neopiet er niet staat. Aanfluiting op dominator.

Menace 2 society heeft toen wel echt een bazenset neergezet. Helaas staat hij er niet.
laatste aanpassing
10 Punten voor de opmerking Neopiet haha die gaan we erin houden.
Uitspraak van Schreudster op maandag 17 juli 2017 om 10:34:
Het was al uitverkocht voordat er een line-up bekend was, dus rekening houden met een nieuwe garde was juist niet nodig. Het had juist onderscheidend kunnen zijn van al die andere grote feesten door gewoon 3 uur dreamteam neer te zetten in de main ofzo.


Had gekunt, een line up zoals de eerste thunderdome zou ook kunnen, gewoon een handje vol grote namen.
Maar dan weet je dat achteraf iedereen onder de 25 gaat lopen janken.
Uitspraak van d-russo op woensdag 19 juli 2017 om 12:49:
Had gekunt, een line up zoals de eerste thunderdome zou ook kunnen, gewoon een handje vol grote namen.
Maar dan weet je dat achteraf iedereen onder de 25 gaat lopen janken.

Denk iedereen ongeacht welke leeftijd. Vroeger wisten we niet beter, waren we al blij dat het er was. Nu is er zoveel veranderd en zijn we zo verwend. Elk weekend weet ik hoeveel feesten waar we uit kunnen kiezen.
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 18 juli 2017 om 23:47:
neopiet


Heerlijk! Zo noemen wij hem ook altijd :')
 
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 18 juli 2017 om 21:15:
Eens! Kan niet anders :lief:


Uitspraak van Schreudster op dinsdag 18 juli 2017 om 22:23:
Absoluut! Hopelijk een beetje goed tijdstip


snap je
Ik wordt wel blij van de Thundergods line-up, ik weet zeker dat ik mij ga vermaken.
Wat mij betreft geen dj's op de main. Enkel re-live setjes afspelen van legendarische optredens in het verleden.
3SA en Neophyte '96
Public domain '97
Boris Valeo GHN '98

Enzovoort enzovoort :D
laatste aanpassing
Delerium in het FEC (met stage dive)
Uitspraak van MAPO op vrijdag 21 juli 2017 om 00:13:
Wat mij betreft geen dj's op de main. Enkel re-live setjes afspelen van legendarische optredens in het verleden.

Hoe leuk dit ook is hoor dit kan gewoon niet. Een hoe is de geluidskwaliteit ten opzichte van nu? Ten tweede betaal je een hoop geld om in een zaal naar een cd te luisteren. Kan me echt niet voorstellen dat dat een succes wordt.
Weet ik ook wel ;)
Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 21 juli 2017 om 13:25:
▶Uitspraak van MAPO op vrijdag 21 juli 2017 om 00:13:Wat mij betreft geen dj's op de main. Enkel re-live setjes afspelen van legendarische optredens in het verleden.
Hoe leuk dit ook is hoor dit kan gewoon niet. Een hoe is de geluidskwaliteit ten opzichte van nu? Ten tweede betaal je een hoop geld om in een zaal naar een cd te luisteren. Kan me echt niet voorstellen dat dat een succes wordt.


Kaartje €59,25 = fl. 130,02
Muntjes €2,85? = fl. 6,61
Parkeren €15? = fl. 33,06
Brandstof €25 = fl. 55,09

Persoonlijk zou ik met z'n tweeen zijn. En een stuk of 50 muntjes nodig hebben.
Tickets fl. 260,02 + 330,50 + 33,06 + 55,09 = 678,67
En dan wil ik geen merchandise omdat de kwaliteit tegenwoordig bagger is!

Al met al een nacht voor net geen fl. 700.
laatste aanpassing
Bedankt voor de info. En in guldens ook, hoelang hebben we die al niet meer? :')
Dingen met guldens vergelijken. Dat klopt voor geen meter. Net of je vroeger 2 keer zoveel geld kon uitgeven.
enige negatieve wat ik te melden heb is dat ik nog steeds geen kaart heb......
denk dat het een avondje rondjes lopen word indd. drokz op de main. promo vs D-Passion vs catscan in de heroes of hardcore. endymion. Art of fighters. maar ook akira vs drokz in de tunnel of terror lijkt mee geweldig!
Uitspraak van rick65 op maandag 17 juli 2017 om 10:27:
Ik hoop dat PCP met nieuw werk van Mescalinum United komt. Het is 2017 .


Dat hoop ik al bijna 20 jaar ondertussen,,,,... volgens mij gaat dat nooit meer gebeuren,,...
Ik heb hem laatse 25 jaar wel 30 keer gezien, maar hij heeft altijd dezelfde drumcomputer mee met zn hitjes,... echt dood en doodzonde.

(volgens mij maakt hij nu alleen nog maar hardstyle achtige spul en een enkel uitstapje naat techno met the mover)

Hij had gewoon het gezicht van hardcore kunnen worden, maar geen idee waarom hij er niks mee doet...
Uitspraak van Allstyles op zaterdag 22 juli 2017 om 10:42:
Hij had gewoon het gezicht van hardcore kunnen worden, maar geen idee waarom hij er niks mee doet...


Ik meen laatst ergens een interview met hem gelezen te hebben waarin hij verklaare dat al zijn hits gemaakt waren onder zware invloed van dope.. nu hij al jaren niks meer gebruikt is daarmee zijn creativiteit verdwenen.. Hij is er destijds ook een tijdje tussenuit geweest vanwege de zware racisme die vroeger heeft geheerst in de HC scene..
Uitspraak van Allstyles op zaterdag 22 juli 2017 om 10:42:
Dat hoop ik al bijna 20 jaar ondertussen,,,,... volgens mij gaat dat nooit meer gebeuren,,...
Ik heb hem laatse 25 jaar wel 30 keer gezien, maar hij heeft altijd dezelfde drumcomputer mee met zn hitjes,... echt dood en doodzonde.

(volgens mij maakt hij nu alleen nog maar hardstyle achtige spul en een enkel uitstapje naat techno met the mover)

Hij had gewoon het gezicht van hardcore kunnen worden, maar geen idee waarom hij er niks mee doet...


Het was de belofte in het nummer, maar als zijn creativiteit alleen aan de dope lag .Ja , dan maar jammer...