Partyflock
 
­ Nederland

'Roemeense bende slaat toe op feesten'

gepubliceerd door , op
'Roemeense bende slaat toe op feesten'
12 december 2012
FeestTime Warp · Holland
Datumzaterdag 8 december 2012
LocatieJaarbeurs Site
De bezoekers van dance-evenement Time Warp in de Jaarbeurs zijn afgelopen zaterdag massaal bestolen van hun mobieltje en/of tas. Het vermoeden is dat een Roemeense bende erachter zit.

Voor honderden bezoekers liep een bezoekje aan het grootschalige dancefeest Time Warp in de Utrechtse Jaarbeurs uit op een grote teleurstelling. Ze werden slachtoffer van zakkenrollers die waarschijnlijk bij een georganiseerde internationale bende horen. De dagen na het feest stroomden de boze reacties binnen op de Facebookpagina van Time Warp Holland. De bezoekers hoopten daar meer te weten te komen over wie er achter deze grootschalige diefstal zit. Maar niemand heeft een concrete aanwijzing; de één geeft een groep verdachte Italianen de schuld, de ander zegt weer dat het Polen waren.

Roemeense bende
Uiteindelijk is het de organisator van Time Warp, Tjeerd Bijnsdorp, die op Facebook bekendmaakte dat het zeer waarschijnlijk om een bende gaat. 'Het is bekend bij politie en gemeente dat er de laatste tijd sprake is van een georganiseerde golf van diefstallen van mobiele telefoons op Amsterdamse evenementen. Het vermoeden is dat dit gaat om een georganiseerde Roemeense bende. Die was waarschijnlijk afgelopen weekend ook operationeel bij Swedish House Mafia in de Ziggo Dome en bij Ben Howard in de Heineken Music Hall.'

Vorig jaar was er ook wel het één en ander voorgevallen op Time Warp, maar Bijnsdorp heeft een georganiseerde bende niet zien aankomen. 'Vorig jaar hadden we last van een groepje Italianen die kettinkjes ritsten. Bij mij is één geval bekend van een iPhone die uit iemands hand werd gepakt. Er was afgelopen zaterdag een team van undercoveragenten om hier op te letten. Ik heb ook tegen de politie gezegd dat het verstandig zou zijn iemand te hebben die Italiaans spreekt voor arrestanten.'

Bron: Spits

74 opmerkingen

Wil wel zien of ze het ook op Thunderdome a.s. zaterdag gaan doen.... Denk dat de mensen daar toch wat anders reageren dan bij de Swedish house maffia!
Die gasten niet meer binnen laten!
Uitspraak van Bassie de clown jwt op woensdag 12 december 2012 om 09:16:
Wil wel zien of ze het ook op Thunderdome a.s. zaterdag gaan doen.... Denk dat de mensen daar toch wat anders reageren dan bij de Swedish house maffia!


BAM :D
heeft toch niet veel met het 'type' mensen te maken en hoe ze reageren he...

Als ik zou merken dat zo'n Roemeen of wie dan ook mijn spullen probeerde te jatten, zijn lazers en lampjes niet het enigste wat door de zaal "vliegt".

Dit zijn gewoon georganiseerde bendes die slachtoffers kiezen, je zakken rollen , en exit gaan !
En drukte, onder invloed zijn van alcohol of anders is niet echt bevorderlijk voor de oplettendheid...
Ik heb het eerder gezegd en zeg het nu weer, Persoonsgebonden controleren bij entree sla je 2 vliegen in 1 klap ! Geen zwarthandel en geen zakkenrollers die nooit hun eigen id bij zich zullen hebben...
maarjah..dat zal wel weer op weerstand leiden van mensen die naïef zijn wb. de risico's om van de secondaire markt tickets te kopen. :-(
Of denken dat de doorstroming in gevaar komt als ze naar binnen gaan.
laatste aanpassing
Uitspraak van mobqb op woensdag 12 december 2012 om 09:24:
Die gasten niet meer binnen laten!


Klinkt lekker makkelijk maar of het uit te voeren is..

Misschien krijgen ze wel leuke reacties bij Thunderdome als ze daar heen gaan :p
Uitspraak van davidjd_b op woensdag 12 december 2012 om 09:38:
heeft toch niet veel met het 'type' mensen te maken en hoe ze reageren he...


Nou weet toch wel 100% zeker dat het gros van de mensen die op thunderdome komt anders reageert dan een gemiddelde bezoeker op een "house" feestje :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van mobqb op woensdag 12 december 2012 om 09:24:
Die gasten niet meer binnen laten!


...ze weten niet wie het is..
daarbij, die gasten zijn zo goed en geoefend dat je er niks van merkt..

ik hoop dat ze het bij mij niet doen, maar als ik erachter kom ga ik inderdaad kijken of ze maatje 47.5 terug kunnen koppen:loL:
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van Bassie de clown jwt op woensdag 12 december 2012 om 10:00:
Nou weet toch wel 100% zeker dat het gros van de mensen die op thunderdome komt anders reageert dan een gemiddelde bezoeker op een "house" feestje


Wat een bevooroordeelde nonsens. Ik denk dat 90% van de mensen niet merkt dat ze wordt bestolen. Anders waren er ook niet zoveel slachtoffers.
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4138, 1961}
Jammer dat dit gezeik een fantastische Time Warp lijkt te overschaduwen.
Gelukkig niemand bij ons in het groepje hier slachtoffer van geworden! Moet wel zeggen dat er idd nogal veel buitenlands gespuis rondliep, maar die kwamen vaak niet verder dan "Do you have some pills/ MDMA" ;-)
De organisatie vindt het blijkbaar belangrijker om de mensen te weren die wat drugs gebruiken, althans die conclusie trek ik uit de soms erg strenge controles bij de ingang. Nog nooit meegemaakt dat ze bij mensen met een hand in de broek gingen om ff aan het kruis te voelen! Gelukkig bij mij niet, anders was ik mooi de Sjaak geweest haha. Eenmaal binnen gelukkig geen gezeik :-)
Maar ondanks wat kleine opstartprobleempjes, wat was het een vet feest! Echt genoten :bounce:
laatste aanpassing
Uitspraak van Karian op woensdag 12 december 2012 om 10:12:
Wat een bevooroordeelde nonsens. Ik denk dat 90% van de mensen niet merkt dat ze wordt bestolen. Anders waren er ook niet zoveel slachtoffers.


dus dat.

Uitspraak van MegaBASs op woensdag 12 december 2012 om 10:17:
Jammer dat dit gezeik een fantastische Time Warp lijkt te overschaduwen.


er is helaas altijd een smet op een feest, al gaat het niet altijd voor iedereen op.
Zaterdag ogen open dus :| :D
Uitspraak van Feestmeneer op woensdag 12 december 2012 om 10:24:
De organisatie vindt het blijkbaar belangrijker om de mensen te weren die wat drugs gebruiken,

Dat wordt volgens mij opgelegd door de gemeente hoor. Heeft de organisatie weinig over te vertellen volgens mij.
Uitspraak van Karian op woensdag 12 december 2012 om 10:12:
Ik denk dat 90% van de mensen niet merkt dat ze wordt bestolen


Ik heb het uiteraard ook niet over de mensen die het niet merken.

En je kan het een vooroordeel noemen ieder zijn ding.
Toch een goede waarschuwing voor de mensen die vanavond en morgen(zoals ik) naar Swedisch House Mafia gaan :)

Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Uitspraak van Jochem * op woensdag 12 december 2012 om 10:44:
Toch een goede waarschuwing voor de mensen die vanavond en morgen(zoals ik) naar Swedisch House Mafia gaan :)


en op Thunderdome ook alles m'n kluisje in dus..
Word tijd dat er weer grensbewaking komt. Oprotten met heel die tering EU!
Bendes zakkenrollers die kaarten á €50,- pp aanschaffen??? WAT EEN ONZIN!!
Uitspraak van "The Mad One" op woensdag 12 december 2012 om 11:13:
Bendes zakkenrollers die kaarten á €50,- pp aanschaffen??? WAT EEN ONZIN!!


Dat verdienen ze x5 alweer makkelijk terug met een telefoontje..
ah fijn.... nu weet ik waar ik op vakantie moet gaan om m'n portemonnee terug te halen :D
TUURLIJK NIET!! stelletje sukkels..... als je weet dat er bendes actief zijn, doe er dan wat aan i.p.v. achteraf te concluderen dat ze er waren....lekker makkelijk!
Uitspraak van "The Mad One" op woensdag 12 december 2012 om 11:13:
Bendes zakkenrollers die kaarten á €50,- pp aanschaffen??? WAT EEN ONZIN!!


1 telefoon of tasje jatten en die €50,- is er weer uit..
 
Gewoon met zn allen die oude Nokia 3310 uit de kast halen en die meenemen ipv je laatste nieuwe smart-phone.
Ja, dan moet wel iedereen iets hebben..volgens mij proberen heel veel mensen gewoon lekker de verzekering op te lichten!
Polen,Roemenen of wat dan ook meteen terug sturen naar hun eigen land.
laatste aanpassing
Gelukkig is dit me bespaard gebleven..

Ben bang dat zodra ze extra zouden gaan controleren op dat soort louche buitenlanders ze simpelweg weer een ander werkveld gaan zoeken omdat het te heet wordt onder hun voeten.
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Uitspraak van pipapills op woensdag 12 december 2012 om 11:21:
1 telefoon of tasje jatten en die €50,- is er weer uit..

Precies.. en op zo'n feestje of een festival is iedereen stukken onoplettender, dan op straat. Lekker makkelijk dus, heb het helaas ook al eens mogen ervaren.
 
zakkenrollen dat merk je niet 1 2 3
let er wel bij op dat je niet afgeleid word.meestal gaan ze een praatje met je proberen te maken of proberen je af te leiden op een andere manier.
op een feest zit toch bijna iedereen aan de snoepies en in een overvolle zaal voel je vanalles langs je heen gaan..dus voor hun eigenlijk appeltje eitje.
Wat moeten ze met je telefoon dan? blokkeer je en dan is dat ding nutteloos.
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 12 december 2012 om 10:39:
Dat wordt volgens mij opgelegd door de gemeente hoor. Heeft de organisatie weinig over te vertellen volgens mij.


Lijkt me niet dat een gemeente aangeeft dat je met je handen in iemands broek op zoek moet gaan naar een pilletje :-(
Als we die kant opgaan met z'n allen zijn we toch we lerg slecht bezig! Maar goed, das mijn bescheiden mening ;-)
vind sowieso dat het er in NL allemaal wat minder vrij wordt, dit in tegenstelling tot andere landen die ons links en rechts inhalen... Zelfde bullshit dat ik op een festival geen jointje mag roken. Stel je voor dat er iemand rondloopt die stoned is ;-)
Zaterdag dus goed opletten bij thunderdome. Als iedreen nog een beetje oplet:vaag: Dan gaan we dat tuig een lesje leren. BAM
Uitspraak van pipapills op woensdag 12 december 2012 om 11:21:
1 telefoon of tasje jatten en die €50,- is er weer uit..


Die 50 euro is inderdaad uit het tasje :(
Uitspraak van Bassie de clown jwt op woensdag 12 december 2012 om 09:16:
Denk dat de mensen daar toch wat anders reageren dan bij de Swedish house maffia!


Als je de tijd heb om te reageren. 1 van de jongens die met ons mee was. Stond gewoon midden in de zaal, voelt een ruk aan zijn ketting van achteren.. voordat je beseft wat er gebeurd is zijn die gasten al verdwenen in de massa..
Ander meisje van onze groep gsm pleitus.. echt ziek dat die gasten onze avond ff komen verzieken!
laatste aanpassing
Uitspraak van Karian op woensdag 12 december 2012 om 10:12:
Wat een bevooroordeelde nonsens. Ik denk dat 90% van de mensen niet merkt dat ze wordt bestolen. Anders waren er ook niet zoveel slachtoffers


Nou idd!
gewoon een ouwe lege portomonee in je kontzak doen zonder wat erin
beetje uitlatten steken en met een stukje touw aan je riem
en dan opletten wie hem eruit trekt :yes:
en die gast ze lesje leren :yes:
laatste aanpassing
zo'n ijzeren ketting wat die skaters vroeger hadden
helemaal naar de klote stompe trappen douwe beuke geen genade!!!
Uitspraak van "The Mad One" op woensdag 12 december 2012 om 11:26:
Ja, dan moet wel iedereen iets hebben..volgens mij proberen heel veel mensen gewoon lekker de verzekering op te lichten!


Ik denk niet dat honderden mensen tegelijk het idee krijgen om de verzekering op te lichten. Mijn portemonnee is ook gejat... had niet eens cash!
Uitspraak van Feestmeneer op woensdag 12 december 2012 om 12:30:
Lijkt me niet dat een gemeente aangeeft dat je met je handen in iemands broek op zoek moet gaan naar een pilletje

Jij denkt dat de organisatie er blij van wordt. Bv met Time Warp, er zijn geloof ik iets van 70 mensen opgepakt. Mensen die op je feest hadden kunnen staan, 70 man die eten en drinken koopt. En dan zou jij geld uitgeven aan politie om drugs controles te houden en die mensen buiten te houden. :nee: Volgens mij bepaald de gemeente waar het feest gehouden wordt het drugs beleid en de organisatie is verplicht op te draaien voor de kosten en dat beleid uit te voeren. Doen ze dat niet krijgen ze geen vergunning en wordt het feest niet gehouden.
Uitspraak van Feestmeneer op woensdag 12 december 2012 om 12:30:
vind sowieso dat het er in NL allemaal wat minder vrij wordt, dit in tegenstelling tot andere landen die ons links en rechts inhalen...


Nou..dit is natuurlijk niet helemaal waar ! Toegegeven op TW schijnt de visitatie iets te extreem te zijn geweest maar wordt je in Duitsland gepakt met verboden middelen of rij je onder invloed, ga je keihard op de bon ! En dat zijn geen misselijke boetes en/of vrijheidsbeperkingen.

Wat betreft softdrugs in nl. vind ik het idd raar dat je in A'dam met 5 gram max. op zak naar binnen mag en in Utrecht of andere steden niet...

Maar goed dit gaat om zakkenrollers en en ander opdringerig gespuis die naar het "rijkere" Nederland komen om snel geld te stelen !
Ik heb weinig vertrouwen in het Roemeense justitie apparaat dus we moeten er hier iets aan doen.

Verder vind ik het ook jammer dat Timewarp Holland wordt overschaduwd door negatieve berichtgeving. irritante security en jattende Roemenen zijn toch externe factoren die je als organisatie niet tegen kunt houden.
Dat zijn zaken die je alleen achteraf kunt concluderen en proberen mee te nemen naar een vlg. editie.
Uitspraak van Bassie de clown jwt op woensdag 12 december 2012 om 10:00:
Nou weet toch wel 100% zeker dat het gros van de mensen die op thunderdome komt anders reageert dan een gemiddelde bezoeker op een "house" feestje


Ik snap deze "vergelijking" niet...als je suggereert dat hardcore liefhebbers minder over zich heen laten lopen of als groep, elkaar meer in de gaten houden...
Dat is niet voorbehouden aan de hardcore scene !
Je geeft eigenlijk toe dat men agressiever is. Maar een knokpartij in de zaal is voor velen een domper op de feestvreugde omdat niet iedereen weet waar het over gaat !
Dus ik weet niet of 'anders reageren' zo goed is voor de sfeer.
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 12 december 2012 om 15:03:
Jij denkt dat de organisatie er blij van wordt. Bv met Time Warp, er zijn geloof ik iets van 70 mensen opgepakt. Mensen die op je feest hadden kunnen staan, 70 man die eten en drinken koopt. En dan zou jij geld uitgeven aan politie om drugs controles te houden en die mensen buiten te houden. Volgens mij bepaald de gemeente waar het feest gehouden wordt het drugs beleid en de organisatie is verplicht op te draaien voor de kosten en dat beleid uit te voeren. Doen ze dat niet krijgen ze geen vergunning en wordt het feest niet gehouden.


Vandaar dat er op de site nog een hele pagina gewijd werd aan het 'drugsloos feesten' ;-)
Maar goed, housepartys in het algemeen staan toch blijkbaar minder goed bekend dan andere festivals. Als je de berichtgeving over welk housegerelateerd festival leest moet het altijd gaan over hoeveel mensen ze opgepakt hebben voor bezit etc. Lees je bijv over Lowlands (ben er zelf geweest, das praktisch het zelfde qua gebruik) dan gaat het over de mooie concerten etc.
Het maakt mij allemaal niet uit, maar ik schrok wel een btje van die strenge controles
Uitspraak van davidjd_b op woensdag 12 december 2012 om 15:22:
Dus ik weet niet of 'anders reageren' zo goed is voor de sfeer.


Ik heb ook helemaal niet gezegd of het anders reageren goed is voor de sfeer, ik ben het er namelijk 100% mee eens dat het juist de feestvreugde met 100% verlaagd als er in mijn directe omgeving een rel plaatsvind.

Het punt wat ik alleen wou maken is dat er naar mijn idee (dit hoeft helemaal niet de waarheid te zijn) de reactie op een feest als bijv. thunderdome anders kan uitpakken dan op een feest als bijv. Time Warp.

Dit kan in iemand anders zijn ogen over komen als vooroordeel maar na 10 jaar in de house scene mee te lopen weten de meeste mensen ook wel het verschil qua sfeer op een "house" feest of op een hardcore feest.
Uitspraak van davidjd_b op woensdag 12 december 2012 om 15:09:
Verder vind ik het ook jammer dat Timewarp Holland wordt overschaduwd door negatieve


Das altijd toch? Moet bij housefeesten altijd over hoeveel mensen er zijn opgepakt gaan. Hoor je bij bijv lowlands maar weinig to niks over en daar gebeurd ook zeker genoeg ;-)


Uitspraak van davidjd_b op woensdag 12 december 2012 om 15:09:
Wat betreft softdrugs in nl. vind ik het idd raar dat je in A'dam met 5 gram max. op zak


bij loveland in amsterdam mag je volgens mij ook helemaal niks naar binnen nemen, ook geen wiet. Op straat mag ik in Enschede ook wel wiet bij me hebben trouwens

Uitspraak van davidjd_b op woensdag 12 december 2012 om 15:09:
Nou..dit is natuurlijk niet helemaal waar ! Toegegeven op TW schijnt de visitatie iets te extreem te zijn geweest maar wordt je in Duitsland gepakt met verboden middelen of rij je onder invloed, ga je keihard op de bon ! En dat zijn geen misselijke boetes en/of vrijheidsbeperkingen.


landen als Portugal en Tjechie zijn al aardig wat soepeler dan NL anders ;-) Er zijn nu zelfs staten in de VS waar je legaal wiet mag hebben en verbouwen :-)
laatste aanpassing
Nee ok dan....nou ja de reactie komt altijd achteraf he ;-) ik denk niet dat je met 'anders reageren' kan bedoelen dat die Roemeen op TW een kusje op wang krijgt en op Thunderdome een schouderklopje....Als ze dat gespuis nu bij de ingang tegen houden hoeven we ons daar iig. niet meer druk om te maken ! In welke stroming dan ook...
laatste aanpassing
Uitspraak van Feestmeneer op woensdag 12 december 2012 om 15:38:
landen als Portugal en Tjechie zijn al aardig wat soepeler dan NL anders


Dat klopt.....maar ik denk dat dat toch meer met de capaciteit van handhaving te maken heeft. Dat men simpelweg meer geld steekt in zaken die in die landen belangrijker zijn.
Ik ben het met je eens hoor dat iig. Nederland te ver gaat in regelgeving. Maar je kunt helaas niet van de ene kant zeggen, het moet soepeler en toleranter terwijl van de andere kant criminelen daar dan misbruik van maken en mensen benadelen !
Uitspraak van davidjd_b op woensdag 12 december 2012 om 16:03:
Dat klopt.....maar ik denk dat dat toch meer met de capaciteit van handhaving te maken heeft. Dat men simpelweg meer geld steekt in zaken die in die landen belangrijker zijn.
Ik ben het met je eens hoor dat iig. Nederland te ver gaat in regelgeving. Maar je kunt helaas niet van de ene kant zeggen, het moet soepeler en toleranter terwijl van de andere kant criminelen daar dan misbruik van maken en mensen benadelen !


Helaas heb je altijd een paar typjes die het verpesten voor de rest; bij voetbal, bij feesten...overl. Maar goed, ik ga al wat jaartjes naar feesten en gelukkig vermaak ik me altijd prima, eigenlijk nooit gezeik met security of andere mensen. De keuze aan feesten is reuze hier in NL :-) Maar het is toch wel een btje raar dat zo'n ernorme securitydude zijn hand bij je broek naarbinnen wil steken haha! (waar zijn de mooie vrouwelijke beveiligers als je ze nodig hebt ;-))
:lol: Jah die zijn bezig met de vrouwen want een vrouw zou het nooit tof moeten vinden als een vreemde man tussen haar tieten of anders voelt...en eigenlijk zou een man dat ook moeten vinden van een vreemde vrouwelijke security !
Private parts is universeel. Maar als man begrijp ik je "sentiment" ;-)

In Duitsland en Belgie staat er een politiepost na de visitatie en pikken ze "verdacht" uitziende figuren eruit om maar eens mee naar een afgesloten container te gaan...en daar komen rubberen handschoentjes tevoorschijn :S dat mag nl. wel !
Maar security heeft geen mandaat om zo te visiteren iig.
laatste aanpassing
Uitspraak van "The Mad One" op woensdag 12 december 2012 om 11:26:
Bendes zakkenrollers die kaarten á €50,- pp aanschaffen??? WAT EEN ONZIN!!


Uitspraak van "The Mad One" op woensdag 12 december 2012 om 11:13:
Ja, dan moet wel iedereen iets hebben..volgens mij proberen heel veel mensen gewoon lekker de verzekering op te lichten!


God wat onnozel. Mensen bedenken na één bepaald evenement toevallig massaal om de verzekering op te lichten, sjongejonge -_-
Uitspraak van Formaldehyde op woensdag 12 december 2012 om 16:44:
God wat onnozel. Mensen bedenken na één bepaald evenement toevallig massaal om de verzekering op te lichten, sjongejonge -_-


haha zei ik ook al :p
Uitspraak van Bassie de clown jwt op woensdag 12 december 2012 om 09:16:
Wil wel zien of ze het ook op Thunderdome a.s. zaterdag gaan doen.... Denk dat de mensen daar toch wat anders reageren dan bij de Swedish house maffia!


Wat een onzin man.
laatste aanpassing
Dit is waarom ik één standaard broek voor feesten heb, diepe zakken afsluitbaar met knoop en rits.
Laat in me kluisje alles achter , en neem alleen de ID en Bankpas mee + sleutelkluis en een oudere nokia (n95). En nooit meer dan 20eu cash in geval van nood.
Mensen die wat zijn verloren, succes en sterkte ermee, hopelijk pakke ze die boeven bende op.
Uitspraak van davidjd_b op woensdag 12 december 2012 om 15:42:
Als ze dat gespuis nu bij de ingang tegen houden hoeven we ons daar iig. niet meer druk om te maken ! In welke stroming dan ook...


ja en hoe kan je van te voren weten wie dat zijn dan ik bedoel heb vaak zat rare dingen gehoord en gezien maar dat waren geen roemenen of iets dergelijks. Ik bedoel je kan niet zomaar zeggen nederlander loop maar door en de volgende roemeen jaaa sorry maar jij mag niet naar binnen want er zijn roemeense zakkenrollers bezig ik bedoel....
Uitspraak van StampHamsteR op woensdag 12 december 2012 om 18:10:
Ik bedoel je kan niet zomaar zeggen nederlander loop maar door en de volgende roemeen jaaa sorry maar jij mag niet naar binnen


Dat kan idd niet maar ik heb eerder het wat extremere standpunt dat er bij een ticketcontrole op naam een id controle zou moeten zijn !
Een zakkenroller of wie dan ook met criminele bedoelingen neemt natuurlijk nooit z'n eigen id mee..en komt de id niet overeen met de naam op de ticket..kom je in 1e instantie niet binnen.
En dat zou ook een klap voor de zwarthandel zijn he ;-)
Maarjah..dat wil men niet in Nederland. Omdat een kleine groep mensen die hun ticket met goede bedoelingen willen verkopen, die mogelijkheid willen behouden...
Maar de consequentie daarvan is is dat mensen met slechte bedoelingen vrij spel hebben.
laatste aanpassing
Haat aan dat volk!

Uitspraak van Tumult op woensdag 12 december 2012 om 10:56:
Word tijd dat er weer grensbewaking komt. Oprotten met heel die tering EU!
Iedereen mag hier zijn mening geven he :S

Jah....dat soort 2e wereld oorlog meningen is wat platvloers imo.

id controle aan de ingang is realistischer !
Uitspraak van Feestmeneer op woensdag 12 december 2012 om 10:24:
Nog nooit meegemaakt dat ze bij mensen met een hand in de broek gingen om ff aan het kruis te voelen


Dat is wel heel erg bijzonder. Dat mag een agent nog niet eens, laat staan simpele beveiligers en/of portiers.

Uitspraak van Pepsi. op woensdag 12 december 2012 om 17:18:
Laat in me kluisje alles achter , en neem alleen de ID en Bankpas mee + sleutelkluis en een oudere nokia (n95). En nooit meer dan 20eu cash in geval van nood.


Nou de kluisjes zijn ook al meer dan eens massaal leeggeroofd. Ik neem altijd wel een oude android telefoon mee maar vertrouwen op de pinautomaten van een feest vind ik wel gevaarlijk :)
Uitspraak van MegaBASs op woensdag 12 december 2012 om 10:17:
Jammer dat dit gezeik een fantastische Time Warp lijkt te overschaduwen


Eens. Echt enorm lullig voor de mensen die bestolen zijn, laat ik dat voorop stellen.
Maar dit staat los van een geweldige Time Warp waar hierdoor helaas (te) weinig over gesproken wordt. Ik heb me super vermaakt! Hulde aan de organisatie voor het intense gevoel en de sfeer die ze gecreeerd hebben (visuals!!!! (L) aankleding!!!! (L)), ondanks dat het feest in grote getalen bezocht is. Gui Boratto HELD :respect:
Hoop dat dit stelletje lamlendigen snel opgepakt wordt en dat we de volgende keer weer met zijn allen terug kunnen kijken op een zeer geslaagd feest!
Artiest {SHOWLIST artist 61829, 82990, 66584}
Wat een kansloze mensen!!

Ik denk dat ze bij de ingang gewoon vragen moeten stellen over het feest..... Bv welke djs welke stylen muziek... Kleine quiz :p
Echt ziekelijk.. Ben zo blij dat ik niks kwijt ben geraakt (behalve geld, maar dit komt volgens mij gewoon door mn stomme zelf). Ga je naar een feest, is je telefoon of je geld gestolen.. Echt ongelofelijk dat dit in zo'n grote hoeveelheid is gebeurd.
Uitspraak van "The Mad One" op woensdag 12 december 2012 om 11:26:
Ja, dan moet wel iedereen iets hebben..volgens mij proberen heel veel mensen gewoon lekker de verzekering op te lichten!


Denk niet dat zoveel mensen dat proberen hoor ;) En weet je hoeveel moeite het überhaupt kost om zoiets bij je verzekering hard te maken? Nou geloof me, meerendeel zou dit echt niet doen hoor. Die hebben we wat beters te doen dan hun verzekering op te lichten.
 
@ all Freaqshow is verplicht toegang met ID..goed bedoeld hoor begrijp me niet verkeerd maar ja en dan worden er telefoons bijv Laten we het niet hopen! ...willen ze dan alle 10.000 man ofzo stuk voor stuk fouilleren :P :) ??
Misschien heb je wel gelijk Roosje :-)

Dan maar alles in een kluisje of beter in het zicht houden totdat de bendes beter in kaart zijn gebracht en kunnen worden 'opgerold' :-)
Uitspraak van Arrr69 op woensdag 12 december 2012 om 10:56:
en op Thunderdome ook alles m'n kluisje in dus..


steelt ie je kluissleutel :lol:
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op donderdag 13 december 2012 om 15:29:
steelt ie je kluissleutel :lol:


kan je ook niet meer bijpakken, de lullo's!:lol:
'Er was afgelopen zaterdag een team van undercoveragenten om hier op te letten. '

Wat hebben die dan al die tijd gedaan als het hier gaat om honderden bezoekers?! Niet hun werk in ieder geval.. :vaag:
Fijn die grenzen open ;) Ik bied me bij deze vrijwillig aan om te patrouileren bij events en als er zoiets voorvalt t dan ook op MIJN manier af te handelen :D Wie nog meer wil stuur me n PB
ze waren al actief op mysteryland de laatste keer, tenminste, toen heeft een groep buitenlanders de telefoon van mn vrouw gewoon uit haar tasje geript, in die grote tent (mainstage) en ook nog boven in de viproom waar wij stonden. Ze waren dus gewoon vip! de klootzakken. Mijn meisje had het wel gemerkt, en achter ze aan gerend, toen de portier ingreep, 1 van die gasten snel haar telefoon op de grond. Vervolgens werden ze uit de tent verwijderd, maar omdat die portier nix kon vinden, mochten ze verder gewoon blijven. Ik was er helaas op dat moment niet, misschien maar gelukkig ook. Wij gaan vanavond naar Amsterdam, Melkweg, ook daar goed uitkijken. Misschien is het nu wel goed dat er stillen op die feesten lopen, kunnen ze mooi uitkijken naar zakkenrollers...ipv argeloze partypeople..
Uitspraak van Tumult op woensdag 12 december 2012 om 10:34:
Zaterdag ogen open dus


ik denk dat er niet veel mensen zijn die hun óogjes niet ''open '' hebben :D:D:D:D:D
klopt idd bij thunderdome tot 2x toe hadden van die buitenlanders mn tas in de handen.. Hij pakte mn tas en gaf hem meteen door aan een ander heb hem een duw gegeven zei die in gebrekkig engels dat de tas van zn vriend was maar als blikken konden doden was hij nu dood geweest hij gaf meteen mn tas terug dit was vooraan bij main en de 2de keer bij een trap stond op een tree en zag in mn ooghoeken een dubiouse man in eens bij mn tas staan en keek om zich heen of iemand hier op reageerde ik draaide me om en ik zei: do you want to die???
en liep meteen weg.. echt waardeloze lui. mn vriendin hebben ze wel haar tel en camera gestolen zucht.. Jammer dat ik niet in op dat moment bij haar was.. Echt wat een .......maar goed achteraf had ik gewoon meteen een hem voor de bek moeten slaan maar tja je weet nooit wat voor zieke geesten ze zijn en me na de auto volgen... Ik heb dus donders geluk gehad dat ik mn tas nog heb