Op 29 september 2007 leggen Multigroove en UDC in de Amsterdamse Amstelborgh / Borchland Hallen de rode loper uit voor een sinistere familie van onderwereld figuren uit Italie en Nederland. Aan het hoofd van deze familie staat de godfather van de Hardstyle, de scratch-gangster waar iedereen voor buigt; Daniele Mondello. Met een aantal succesvolle internationale DJ Mix Kampioenschappen, tientallen eigen producties en compilaties en een eindeloze lijst boekingen achter zijn naam, komt Daniele Mondello dan ook als geen ander in de Hardstyle scene in aanmerking voor de titel “il Capo di tutti capi”.
Zoals het een echte Don betaamd, staat Daniele Mondello niet alleen in deze schemerwereld van drank, gokken, intriges en beukende, energieke Hardstyle en Hardance. Gedurende deze nacht wordt “il Capo di tutti capi” als altijd bijgestaan door zijn ‘men of honour’; Een internationale familie die de harde klappen van de zweep kent en dus precies weet hoe ze de bezoekers naar hun pijpen kunnen laten dansen:
MAINSTAGE
Daniele Mondello 🇮🇹
Express Express Viviana 🇮🇹
Pavo 🇳🇱
Pila 🇳🇱
Super Marco May 🇮🇹
Max B. Grant 🇨🇭
Vortex 🇮🇹
Abyss 🇳🇱
Zenith 🇮🇹
Clive King 🇳🇱
Dutch Master 🇳🇱
Live: The Overminds 🇮🇹
MC Da Syndrome 🇳🇱
MC Treno 🇮🇹
VJ Saga Video Jockeys 🇳🇱
AREA 2
Micha B. 🇳🇱
Spider 🇳🇱
Fausto 🇳🇱
JP 🇳🇱
Bas & Ram 🇳🇱
Brian M. & Brian M vs McBunn 🇳🇱
Sunny D. 🇳🇱
TICKETS
Tickets kosten 30 Euro (ex. fee) in de voorverkoop en zijn online verkrijgbaar via www.ilcapoditutticapi.nl en via Ticketbox (www.ticketbox.nl / tel. 0900-9393) en de Free Record Shop outlets.
Daniele Mondello “il Capo di tutti capi“
Meet the family
gepubliceerd door MarrieMarrie, op

| Feest | Daniele Mondello · Il Capo di tutti capi |
| Datum | zaterdag 29 september 2007 |
| Winactie | Daniele Mondello actie![]() |
| Locatie | Amstelborgh / Borchland Hallen |
106 opmerkingen
Tjah mondello mixtechnisch zeergoed en het scratchen is leuk soms wat te veel, maar zijn producties vind ik maar matig dus..en ja waar blijven namen als technoboy,tatanka,zatox en acti
tsja je kunt hem matig vinden, maar juist mensen als clive king, zenith, vortex hebben allang hun strepen verdiend in de ''hardstyle'' scene al . De zatoxjes enzo komen allemaal pas net kijken en dana, technoboy en prophet showtek die staan in elke boerentent elk weekend..
Dit feest trekt ook wel wat aardig wat mensen die oude hardstyle, hardtrance kunnen waarderen denk ik!
Dit feest trekt ook wel wat aardig wat mensen die oude hardstyle, hardtrance kunnen waarderen denk ik!
Uitspraak van << Malvin >> op donderdag 26 juli 2007 om 14:35:namen die er staan zijn namen die gewoon op de weg terug zijn en het niet halen bij producties van nu... ze WAREN grootheden, nu gewoon niet meer...
Baas de Bazen... laat me niet lachen, tis een leuke dj met een goeie reputatie... maar echt kwaliteit heeft hij de laatste tijd niet geleverd... hij teert gewoon op zijn goeie naam die hij vroeger heeft opgebouwd zoals meer dj's in deze line-up.
Niks mis mee, maar baas der bazen ben je door altijd beter te zijn en blijven dan de rest, anders wordt je gewoon van de troon gestoten door iemand jonger en gretiger... zo simpel werkt het.laatste aanpassing 26 juli 2007 14:35
en welke dj is zogenaamd beter volgens jou?
Uitspraak van Gelache woar op donderdag 26 juli 2007 om 18:43:De zatoxjes enzo komen allemaal pas net kijken
Whahaha pardon??? Dat 'zatoxje' loopt nu al een jaartje of 3-4 met dijken van platen te strooien. Goedemorgen!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juli 2007 om 19:03:en welke dj is zogenaamd beter volgens jou?
Zany bijvoorbeeld. Technoboy, A-lusion, Tatanka..
En nog wat anderen die sowieso al een betere platenkeus hebben dan meneer Mondello.
laatste aanpassing
Whahaha pardon??? Dat 'zatoxje' loopt nu al een jaartje of 3-4 met dijken van platen te strooien. Goedemorgen!
maak daar maar 6 van
Zany bijvoorbeeld. Technoboy, A-lusion, Tatanka..
En nog wat anderen die sowieso al een betere platenkeus hebben dan meneer Mondello.
zijn ze dus geen betere DJ, alleen de platenkeus staat jou meer aan
Uitspraak van Mr Mondello op donderdag 26 juli 2007 om 17:24:mensen die zeiken over de line-up zijn juist van die standaard commerciele feest bezoekertjes...
wat een onzin, k vind juist deze line-up veel te commercieel en makkelijk
neem dan echte vette Italianen mee, een Trance Generators, Nino Pipito, doe eens gek, een paar onbekenden
Pavo, Max B Grant, Clive King, Super Marco May en vooral Dutch Master hoef ik echt niet te zien
zaal 2 is mmisschien wel de moeite waard, met uitstapjes voor Pila, Mondello zelf
Uitspraak van d'un tableau historique op donderdag 26 juli 2007 om 19:42:zijn ze dus geen betere DJ, alleen de platenkeus staat jou meer aan
Platenkeus is nog altijd onderdeel van het DJ zijn.
Mixtechniek
Platenkeus
Performance
De 2 laatstgenoemden heeft Mondello sowieso al slechte punten voor wat mij betreft. En dat beetje gekras wat ie af en toe laat horen is niet genoeg om de boel te compenseren.
Uitspraak van d'un tableau historique op donderdag 26 juli 2007 om 19:45:neem dan echte vette Italianen mee, een Trance Generators, Nino Pipito, doe eens gek, een paar onbekenden
SMM, Zenith Vortex vind ik persoonlijk nog wel lekker, maar idd namen zoals Dutch Master etc hoef ik niet te horen
heb wel eens een setje van Express Viviana gehoord, neigt heel erg naar mondello, maar dat vind ik niet erg
ben zeker wel aanwezig, maar had liever echt alleen maar italianen gezien...
hoop dat ie nog een 2 uur durende early set doet..
dat setje van mondello op in qontrol (o.a. tatarola - who's calling)
laatste aanpassing
Uitspraak van De te kloppen man op donderdag 26 juli 2007 om 23:06:misschien niet de hardstyle die je op elk feest hoort maar wat meer underground is alleen maar vetter
Amen
Uitspraak van Rave Steef op donderdag 26 juli 2007 om 13:45:Tatanka & Zatox niet op dit feest omdat ze bij andere organisaties zoals Q-Dance zijn aangesloten
Ik weet niet hoe jij er bij komt maar deze twee DJ's zitten allebei niet bij Q-bookings. Pila en Pavo wel, dus je theorie gaat niet helemaal op
Oh ik ga er trouwens zelf niet heen, zijn echt zoveel feesten die avond (tja wanneer eigenlijk niet
). Ik ga eens een keer voor Club r_AW. Maar ik wens Daniele veel succes en een vette avond toe 
Uitspraak van d'un tableau historique op donderdag 26 juli 2007 om 19:45:neem dan echte vette Italianen mee, een Trance Generators, Nino Pipito, doe eens gek, een paar onbekenden
idd! op dit soort gasten zat ik te wachten..
desalniettemin ben ik nog steeds erg tevreden met deze namen
Uitspraak van Mr Mondello op donderdag 26 juli 2007 om 17:24:mensen die zeiken over de line-up zijn juist van die standaard commerciele feest bezoekertjes...
maar laat die aub thuisblijven dan of naar andere balhaar feesten gaan waar ze lekker kunnen gaan jumpen ofzo...
dit feest is alleen voor de echte feesters!
tot dan!
Uhum er zijn genoeg andere namen te bedenken en vind deze line-up een stuk commerciëler als wat ik verwacht had.
En ben zeker geen standaard commerciële feest bezoeker, kan juist veel onbekende en weinig geboekte dj's zeker wel waarderen.
Had eigenlijk deze dj's wel verwacht:
Activator, Blackmail, Tatanka, Technoboy, Trance Generators, Zatox, Bruno Power, Analogic Disturbance, Brain Ovulation, Zenith, Davide Sonar, Vortex, Kayem, Mauro Monaci, Lorenzo de Preti en Nino Pipito.
Als ze deze dj's hadden geboekt was het tenminste een echt vet italiaans feestje geworden.
De line-up die er nu is vind ik echt matig.
Pavo: Draait tegenwoordig meer Jump dan HS
Pila: Leuk maar draait niet echt veel italiaanse shit en zie ook de connectie met mondello en italiaanse HS niet.
Super Marco May: Kan leuk draaien zolang hij maar niet de nieuwe sigma plaatjes draait.
Max B. Grant: Kan zeker wel leuk draaien, scratchen en tricks uit halen en hij heeft ook in de finale van de DMC championships gestaan geloof ik. Maar iedere keer als ie moet battlen tegen Mondello moet Mondello zich inhouden om niet te hoog te pitchen anders kan ie het niet bijhouden met als gevolg dat er weing gescratched en tricks uitgehaald worden in de set. terwijl deze 2 daar toch echt goed in zijn. (zie decibel 2004 DVD en Qlimax 2003 DVD)
Vortex: Kan ook zeker leuk draaien. Op Ground Zero 2006 deed ie het ook zeker goed, alleen ook hij heeft z'n ups & downs. Toen hij een tijd geleden in Time-Out moest draaien bakte hij er niks van.
Abyss: Kon vroeger altijd leuk draaien, maar heb em laatst gehoord op Ground Zero 2007 en daar heeft ie het echt goed verknald voor mij. Jezus wat een dijk mixfouten toen!
Zenith: Kan net als Vortex zeker leuk draaien maar hoor em laaste tijd alleen nog maar Early HS draaien.
Clive King: Kan ook leuk draaien maar zie ook hier de connectie met Mondello en italiaanse HS niet.
Dutch Master: Leuk dat ze een upcoming DJ boeken maar zie ook hier de connectie met Mondello en italiaanse HS weer niet, beter hadden ze Kayem geboekt.
Voor de rest snap ik al helemaal niet waarom de DJ's in Area 2 er staan.
Dit heeft helemaal niks met Mondello te maken. Boek dan gewoon een aantal italiaanse (Hard)Trance DJ's of beter laat deze area weg.
En voornaamste reden dat ze geen vettere dj's boeken is denk ik toch het budget.
Ze hebben helaas een kleiner budget als Q-Dance en dat was ook op Ground Zero goed te merken. Ze gebruikten slechts de helft van het terrein dat ze voorheen tijdens Impulz Outdoor gebruikten en ook de tenten/stages waren een stuk kleiner en de indeling chaotisch.
En over jumpen, Mr Mondello check m'n userpic dat zegt genoeg.
En ga zeker wel naar andere feesten, al jaren zelfs (zou zeggen check m'n party archief) maar organisatorisch kan UDC echt niet tippen aan Q-Dance, beter doen ze dit over in de HMH of kleinere lokatie als ze de HMH niet vol krijgen met bovengenoemde line-up.
En Mondello is idd op z'n retour vind ik.
Laatste tijd draait ie alleen nog met cdtjes (zoals vele dj's helaas) en eigenlijk vind ik dat niet kunnen voor een dj die op de DMC championships heeft gestaan en hij gebruikt tegenwoordig iedere keer dezelfde track om te scratchen.
In het verleden gebruikte hij nog verschillende platen zodat iedere scratch nog speciaal klonk.
Over z'n produceren zullen we het maar niet hebben want dat is de laatste tijd gewoon echt ruk vind ik. De beste man teert volgens mij al weer bijna 3 jaar op z'n grootste hit "Commander".
Zo ik ben m'n verhaal ook weer kwijt, laterz
laatste aanpassing
Hehe maakt verder ook niet uit. Verder ben ik het aardig eens met je verhaal. Maar ik heb Kayem een aantal keren uitspraken horen doen over Mondello en daar spatte niet al te veel waardering van af.
Overigens een goede dj/producer. Hoop dat ie wel binnenkort een keer doorstoot naar Nederlandse feesten.
Overigens een goede dj/producer. Hoop dat ie wel binnenkort een keer doorstoot naar Nederlandse feesten.
btw Brian M & McBunn komen niet uit NL maar uit de UK volgens hun myspace: http://www.myspace.com/brianmvsmcbunn
nounou wat n onderwereldfiguren heej, me broek wordt r nat van
Uitspraak van De te kloppen man op donderdag 26 juli 2007 om 23:06:misschien niet de hardstyle die je op elk feest hoort maar wat meer underground is alleen maar vetter
precies, en deze line-up is alles behalve underground
alleen Pila, Zenith, Mondello, en Viviana draaien beetje andere Hardstyle, Pila & Zenith ouder werk, Mondello en Viviana de Mondello-style
de rest draait allemaal de standaard plaatjes





















