De Parijse glamour-DJ David Guetta is al jaren één van de supersterren van de internationale house-scene. Voormalig Underworld-bandlid en DJ Darren Emerson is één van de belangrijkste vertegenwoordigers van de Britse house-sound. Het Italiaanse DJ-team Junior Jack en Kid Crème kennen we van de mix-serie 'Defected in the house' en clubhits als 'E samba'. Het Nederlandse aandeel komt van Erick E, al jaren de populairste club-DJ van ons land, Fedde le Grand, wereldberoemd sinds zijn 'Put up your hands for Detroit' en Mason, die dit jaar doorbrak met zijn hit 'Exceeder'.
In de Deluxe area's staan dit jaar Funkerman, Ricky Rivaro, Roger Martinez, Marnix, Chuckie, Isis, Groove Addicts en Lucien Foort achter de draaitafels.
De Johan Cruijff ArenA blijft de thuisbasis, daarnaast worden er nu ook in verschillende andere Europese steden succesvolle edities van Sensation White gegeven. Zo zette Fedde le Grand eerder dit jaar in Antwerpen een onvervalste houseset neer. Afgelopen weekend domineerde David Guetta het podium tijdens Sensation in Praag, terwijl Junior Jack & Kid Crème een week eerder het uitverkochte stadion in Riga op zijn kop zetten.
Later dit jaar staat er ook nog een Sensation White in Wroclow in Polen op het programma, terwijl er concrete plannen zijn voor edities in St. Petersburg (Rusland), Belfast (Ierland), Budapest (Hongarije), Duitsland, Brazilië en Australië.
Het internationale succes van Sensation valt samen met de release van het speciale 'Sensation Photobook', een bundeling van de mooiste beeldmomenten van de eerste zeven edities in de Johan Cruijff ArenA. Het boek is uitgevoerd in wit leer en telt honderd pagina?s. Binnenkort wordt dit unieke Sensation Photobook gepresenteerd door Erick E.
ID&T presenteert lineup Sensation White
gepubliceerd door Karian, op

| Feest | Sensation · White |
| Datum | zaterdag 7 juli 2007 |
| Winactie | Sensation actie![]() |
| Locatie | Johan Cruijff ArenA ![]() |
255 opmerkingen
Uitspraak van TranceFlavour op zondag 10 juni 2007 om 18:02:waarschijnlijk de laatste sensation white want volgend jaar trappen mensen er niet meer in
Mensen trappen er altijd in helaas.Maarja misschien is de Trance volgend jaar weer terug.Ze zijn het haast verplicht met de groei wat nu plaatsvindt!
denk dat het concept sensation gewoon te groot aan het worden is en ze bij id-t toch wel verwachten dat de mensen komen
maar als het zo door gaat kunnen ze dit beter als het laatste feesje houden wand mij zien ze er niet meer terug na 7 jaar vind ik het wel mooi geweest de sensation is er van af
dus mensen bij id-t ik hoop dat jullie al deze berichten ook lezen en volgend jaar is ff wat beter na gaan denken
ik ga er nu wel heen omdat ik een kaart heb maar dan hoop ik dat de hele show erom heen wel goed inmekaar zit
wand nou gaan de meeste er al heen met zoiets van nou ja het moet maar
we al dress in white you are the creatiors of the night
maar zou die creatiors toch maar is ander werk gaan aanbieden
en op zoek gaan naar niewe creatiors
maar als het zo door gaat kunnen ze dit beter als het laatste feesje houden wand mij zien ze er niet meer terug na 7 jaar vind ik het wel mooi geweest de sensation is er van af
dus mensen bij id-t ik hoop dat jullie al deze berichten ook lezen en volgend jaar is ff wat beter na gaan denken
ik ga er nu wel heen omdat ik een kaart heb maar dan hoop ik dat de hele show erom heen wel goed inmekaar zit
wand nou gaan de meeste er al heen met zoiets van nou ja het moet maar
we al dress in white you are the creatiors of the night
maar zou die creatiors toch maar is ander werk gaan aanbieden
en op zoek gaan naar niewe creatiors
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juni 2007 om 23:05:Want alle mensen die nu lopen te zeiken over Sensation hier op partyflock, zijn een kruimeltje van een heel brood,
Achter fanatieke flockers staat vaak een groep mensen die toch wel hetzelfde erover denkt.
Daarbij heb ik andere fora af zitten speuren zoals bijv Fok. En eingenlijk nu overal de reacties negatief. En dan druk ik het nog zacht uit. Via de pb heb ik al erg heftige /emotionele reacties gekregen.
ik ga er nu wel heen omdat ik een kaart heb maar dan hoop ik dat de hele show erom heen wel goed inmekaar zit
Ik ga nu ook maar idd. Wel onder het mom van "het moet" en ik probeer er nog een mooie nacht van te maken. Maar als ID&T op deze koers blijft dan is dit wrs de laatste sensation white voor mij. Als ze qua line-up geen variatie en kwalitiet willen bieden dan is de kous af. Maar noem het dan ook niet "worlds leading dance event" als je hier in NL het concept te grabbel gooit.
Voor alle trance liefhebbers koop volgend jaar geen sensation kaartje blijven er alleen house liefhebbers over voor iedereen beter
Euhm, Sensation is volgens mij ooit begonnen als een trance gelegenheid..heb zelf niks met dit feest maar dat sommigen gaan beweren dat trance liefhebbers weg moeten blijven
denk dat het concept sensation gewoon te groot aan het worden is en ze bij id-t toch wel verwachten dat de mensen komen
maar als het zo door gaat kunnen ze dit beter als het laatste feesje houden wand mij zien ze er niet meer terug na 7 jaar vind ik het wel mooi geweest de sensation is er van af
ik heb precies hetzelfde want dit is geen sensation meer maar meer wat is er op dit moment het bekenst en doordat het gewoon te groot is geworden is dat echte sensation gevoel voor mij er echt vanaf jammer maar helaas.. as mijn eerst feest maar cker nie mijn laatste
Dit zou mijn line up zijn Sensation white :
Erick morillo
Benjamin bates
markus schulz
Sean tyas
Carl cox
Armin van buuren
Menno de jong of een rank 1
Erick morillo
Benjamin bates
markus schulz
Sean tyas
Carl cox
Armin van buuren
Menno de jong of een rank 1
Dit zou mijn line up zijn Sensation white :
Erick morillo
Benjamin bates
markus schulz
Sean tyas
Carl cox
Armin van buuren
Menno de jong of een rank 1
Ik zou zeggen, organiseren de handel. Oftewel, de beste stuurlui
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juni 2007 om 02:55:waar geld is is id&t..nu is house 'in' dus is id&t er voor het geld...is over een week weer trance 'in' dan is het eerst volgend sensation white feest weer alleen maar trance dj's
Kijk beste Ancos.....dat is nu de essentie van ondernemerschap, vraag en aanbod............. goed van ID&T toch?
Sorry jongens en meisjes.
Het is misschien geen Trance, maar zeg alsjeblieft niet dat David Guetta, Darren Emerson, Junior Jack&Kid Creme waardeloze kut-DJ/producers zijn die je iedere week voor een prikkie in een Club ziet draaien hier in Nederland?!
Post hier direct dan maar een aantal links van Nederlandse club avonden en kleine feestjes waar je voor een tientje bovenstaande DJ's ziet draaien?
Dat je ID&T afkraakt omdat ze dit jaar niet een standaard Trance Line-Up presenteren met Trance DJ's die je iedere week wel op een feest of in een club ziet draaien .... prima!
Maar ga niet bovenstaande DJ/Producers afkraken als goedkope prut artiesten! Want de bovenstaande heren hebben effe wat meer succesvolle producties op hun naam staan dan jullie favo fan Tiësto en verdienen wel even wat meer respect en credit dan wat de meeste hier zo uitspugen op het forum.
Volgende keer gewoon je kaartje kopen als een line-up bekend is!
Ik geef wel toe dat ID&T misschien had moeten aangeven dat ze dit jaar een andere weg qua muziekstijl zijn ingeslagen.
Maar ja! ID&T en communiceren? Das nog nooit samengegaan
Enne...maak er nu gewoon een gezellig feestje van
David Guetta en Kid Creme (aan de zijde van Junior Jack) kunnen je misschien best nog wel eens gaan verbazen met een flink stampende party set!
Cheers
Het is misschien geen Trance, maar zeg alsjeblieft niet dat David Guetta, Darren Emerson, Junior Jack&Kid Creme waardeloze kut-DJ/producers zijn die je iedere week voor een prikkie in een Club ziet draaien hier in Nederland?!
Post hier direct dan maar een aantal links van Nederlandse club avonden en kleine feestjes waar je voor een tientje bovenstaande DJ's ziet draaien?
Dat je ID&T afkraakt omdat ze dit jaar niet een standaard Trance Line-Up presenteren met Trance DJ's die je iedere week wel op een feest of in een club ziet draaien .... prima!
Maar ga niet bovenstaande DJ/Producers afkraken als goedkope prut artiesten! Want de bovenstaande heren hebben effe wat meer succesvolle producties op hun naam staan dan jullie favo fan Tiësto en verdienen wel even wat meer respect en credit dan wat de meeste hier zo uitspugen op het forum.
Volgende keer gewoon je kaartje kopen als een line-up bekend is!
Ik geef wel toe dat ID&T misschien had moeten aangeven dat ze dit jaar een andere weg qua muziekstijl zijn ingeslagen.
Maar ja! ID&T en communiceren? Das nog nooit samengegaan
Enne...maak er nu gewoon een gezellig feestje van
Cheers
laatste aanpassing
Uitspraak van TranceFlavour op zondag 10 juni 2007 om 18:02:waarschijnlijk de laatste sensation white want volgend jaar trappen mensen er niet meer in
shure
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 21:15:David Guetta, Darren Emerson, Junior Jack&Kid Creme
Want de bovenstaande heren hebben effe wat meer succesvolle producties op hun naam staan dan jullie favo fan Tiësto
Dit is echt de belachelijkste opmerking die ik hier tot nu toe gelezen heb! Ik hoop echt dat je zelf niet gelooft wat je daar zegt
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 11:09:Uitspraak van gabriel lang op maandag 11 juni 2007 om 21:15:
David Guetta, Darren Emerson, Junior Jack&Kid Creme
Want de bovenstaande heren hebben effe wat meer succesvolle producties op hun naam staan dan jullie favo fan Tiësto
Dit is echt de belachelijkste opmerking die ik hier tot nu toe gelezen heb! Ik hoop echt dat je zelf niet gelooft wat je daar zegt laatste aanpassing 12 juni 2007 11:13
David Guetta en Junior Jack gaan al wat langer mee dan onze Thijs.
Ik kraak Tiësto ook helemaal niet af. Petje af voor wat hij bereikt heeft.
Vito Lucente bijvoorbeeld produceert al bijna 20 jaar onder onnoemelijk veel aliassen en heeft echt heel veel succesvolle tracks op zijn naam staan.
Hij is pas sinds 2000 onder de naam Junior Jack gaan produceren en heeft hiermee de een na de andere hit gescoord.
Daarvoor was hij allang bekend als Benny B, Room 5, Mr. Jack, Latino Brothers, Hugh K, en kan nog wel even doorgaan.
Kid Creme is een trouwe vriend en collega van Vito en is o.a. verantwoordelijk voor de wat stevigere remixen van Vito's producties.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 11:09:Dit is echt de belachelijkste opmerking die ik hier tot nu toe gelezen heb! Ik hoop echt dat je zelf niet gelooft wat je daar zegt
Volgens mij geloof jij niet wat je zegt. Zij zaten al in the business toen jij nog in je luier scheet, dat je daarom misschien nooit van ze hebt gehoord wil niet zeggen dat het zo maar de eerste de beste zijn.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 12:45:David Guetta en Junior Jack gaan al wat langer mee dan onze Thijs.
Ik kraak Tiësto ook helemaal niet af. Petje af voor wat hij bereikt heeft.
Ze gaan misschien wel wat langer mee.Maar bij het grote publiek is Tiesto gewoon de nummer 1 dj van de wereld jaren geweest.
Uitspraak van DeManZonderAnus op dinsdag 12 juni 2007 om 15:45:Volgens mij geloof jij niet wat je zegt. Zij zaten al in the business toen jij nog in je luier scheet, dat je daarom misschien nooit van ze hebt gehoord wil niet zeggen dat het zo maar de eerste de beste zijn.
Haha ga asjeblieft niet over luiers praten met je 3 jaartjes ouder.Ik heb zeker van ze gehoord.Maar wat ik probeer te zeggen is het publiek op SW niet.Die zien 10x liever een Tiesto dan een voor hun onbekende.Denk daar dan ook es aan!Het zullen best goeie dj's zijn(ken alleen wat liedjes maar heb ze nooit live gehoord) maar niet op een feest als Sensation.Mede ook omdat ze misschien niet de waardering krijgen die ze verdienen dan!En dat is meteen het hele probleem.ID&T boekt dj's die niet op het feest passen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 17:38:Haha ga asjeblieft niet over luiers praten met je 3 jaartjes ouder
Ik heb volgens mij ook nergens gezegd dat ik NIET in de luiers zat toen Junior Jack in de scene begon. Bij mij was dat net zo. beetje jammer die conclusie meteen van jouw!
Uitspraak van DeManZonderAnus op dinsdag 12 juni 2007 om 19:03:Ik heb volgens mij ook nergens gezegd dat ik NIET in de luiers zat toen Junior Jack in de scene begon. Bij mij was dat net zo. beetje jammer die conclusie meteen van jouw!
Dan lees gewoon voor de aardigheid eens de manier waarop jij dat zegt









![[D]edemsvaart84](/images/user/367391_3212279.jpg)












