Partyflock
 

ID&T presenteert lineup Sensation White

gepubliceerd door , op
De Parijse glamour-DJ David Guetta is al jaren één van de supersterren van de internationale house-scene. Voormalig Underworld-bandlid en DJ Darren Emerson is één van de belangrijkste vertegenwoordigers van de Britse house-sound. Het Italiaanse DJ-team Junior Jack en Kid Crème kennen we van de mix-serie 'Defected in the house' en clubhits als 'E samba'. Het Nederlandse aandeel komt van Erick E, al jaren de populairste club-DJ van ons land, Fedde le Grand, wereldberoemd sinds zijn 'Put up your hands for Detroit' en Mason, die dit jaar doorbrak met zijn hit 'Exceeder'.

In de Deluxe area's staan dit jaar Funkerman, Ricky Rivaro, Roger Martinez, Marnix, Chuckie, Isis, Groove Addicts en Lucien Foort achter de draaitafels.

De Johan Cruijff ArenA blijft de thuisbasis, daarnaast worden er nu ook in verschillende andere Europese steden succesvolle edities van Sensation White gegeven. Zo zette Fedde le Grand eerder dit jaar in Antwerpen een onvervalste houseset neer. Afgelopen weekend domineerde David Guetta het podium tijdens Sensation in Praag, terwijl Junior Jack & Kid Crème een week eerder het uitverkochte stadion in Riga op zijn kop zetten.

Later dit jaar staat er ook nog een Sensation White in Wroclow in Polen op het programma, terwijl er concrete plannen zijn voor edities in St. Petersburg (Rusland), Belfast (Ierland), Budapest (Hongarije), Duitsland, Brazilië en Australië.

Het internationale succes van Sensation valt samen met de release van het speciale 'Sensation Photobook', een bundeling van de mooiste beeldmomenten van de eerste zeven edities in de Johan Cruijff ArenA. Het boek is uitgevoerd in wit leer en telt honderd pagina?s. Binnenkort wordt dit unieke Sensation Photobook gepresenteerd door Erick E.

255 opmerkingen

als house liefhebber leuke line-up, al denk ik dat de helft van het publiek wat naar Sensation White gaat niet eens weet wat die stroming precies is :x

Niks voor mij, beter trance/progressive maar goed ik dacht altijd dat Sensation zich richtte op nieuw publiek en de populaire stromingen...dat is house zeker...maar meer voor op het strand enzovoort...

Denk dat er weinig mensen zijn die er echt zo een feest voor pakken maar de tijd zal het uitwijzen.

Niet dat ik ooit naar white ga maar dat is een persoonlijke mening al zie ik graag een white ala Rank 1, Johan Gielen enzo...dat zou ik nou een feest vinden om heen te gaan. Dit lijkt me dus niks.

Kan ik net zo goed een dagje bloomingdale pakken...
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 9 juni 2007 om 19:22:
Die betalen dus NIET voor de muziek, want de line-up was niet bekend.


Ze kunnen toch ook een kaart gekocht hebben voor de line up, die ze verwachten dat die goed is als ze naar het verleden kijken? Waarom verkopen mensen nu anders hun kaarten? Omdat ze de line up klote vinden...
Mensen kopen denk eerder hun kaart op het verleden inderdaad. Sensation altijd een goed feest dat zal het nu ook wel weer worden daar twijfel ik niet over.

Alleen ik denk niet dat iedereen de muziek zal waarderen. Maar mensen die naar Sensation gaan dat zijn toch vaak mensen die niet vaak naar feesten gaan en het allemaal wel prima vinden zolang het gezellig is en er een beetje ok muziek word gedraait.

House altijd leuk voor het begin vd avond maar daar houdt het voor mij dan ook op...

Had liever iets gezien als dit..

Armin van Buren
Tiesto
Rank 1
Cosmic Gate
Bas & Ram

Maar ja dat is natuurlijk DUUR voor ID&T en als het ook uitverkocht raakt met een line up als dit...ja waarom zou je het zo duur maken? geen reden voor toch bedrijfsmatig gezien...

Als publiek wil je alleen wat anders...persoonlijke mening dan..
 
Uitspraak van joske op zaterdag 9 juni 2007 om 18:21:
Beetje moeilijk als ze de line up van een uitverkocht event niet op voorhand bekend maken, toch?


Welke dwaas koopt dan ook kaartjes voor een feest waarvan je de line up niet weet. Dan moet je achteraf niet gaan klagen. Als je echt van mening bent dat sensation 2000, 2001 & 2002 trance edities waren zou ik nog maar beter kijken naar de linup. Alleen in 2003 stonden er voornamelijk trance dj's op de line up en toen was er commentaar dat er teveel trance dj's waren..het is ook nooit goed ;)
Sensation is voornamelijk een zeer commercieel feest met een stroming van trance/house/progressive muziek. Naja als je dat een reden vind om een kaart te kopen voor de line up bekend is prima toch?

maar dat is niet de reden hoor. De reden is dat mensen deze kaart al kopen van te voren is door de naam van het feest, en veel mensen kennen dat als enigste feest in dat land, EN er gaan heel veel dagjesmensen...dus ja...had niks anders verwacht. Waarom zijn de verkoop cijfers van Sensation altijd zoveel hoger dan bijvoorbeeld mysteryland of innercity dan?

Komt puur door de populairiteit, de media, het imago enzovoort...

Terwijl het feest zelf tja, line up vind ik altijd redelijk...arena kut locatie kwa geluid...ehh...redelijk feest vind ik het altijd als persoonlijke mening.

Niet de moeite waard dus.
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op zaterdag 9 juni 2007 om 19:42:
Maar ja dat is natuurlijk DUUR voor ID&T en als het ook uitverkocht raakt met een line up als dit


Tis niet uitverkocht geraakt, met deze line up.. Tis uitvrkocht geraakt doordat mensen hoge verwchtingen hadden.. :-)
Ligt eraan wat jij denkt...ik denk dat het uitverkocht is geraakt door de status van het feest en omdat er veel mensen zijn die het feest kennen...of de line up nou goed is of niet.

Sensation is bekend, bij publiek en media...maar of het op dat feest nou ook om de line up gaat betwijfel ik...

Ik denk dat het zelfs nog uitverkocht geraakt was als de line up was..

Piet
Joop
Sjonnie
Bert

Denk ik...weet ik verder niet
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op zaterdag 9 juni 2007 om 20:04:
Ligt eraan wat jij denkt...ik denk dat het uitverkocht is geraakt door de status van het feest en omdat er veel mensen zijn die het feest kennen...of de line up nou goed is of niet.

Sensation is bekend, bij publiek en media...maar of het op dat feest nou ook om de line up gaat betwijfel ik...

Ik denk dat het zelfs nog uitverkocht geraakt was als de line up was..


Nou, ik denk dat het merendeels te danken is aan de sponsors! ( relatiegeschenken, bijv. )
:)
Voor alle trance liefhebbers koop volgend jaar geen sensation kaartje blijven er alleen house liefhebbers over voor iedereen beter :)
Uitspraak van Ouwe :D op zaterdag 9 juni 2007 om 20:57:
Voor alle trance liefhebbers koop volgend jaar geen sensation kaartje blijven er alleen house liefhebbers over voor iedereen beter


Zou jammer zijn. Dat is niet in lijn met de filosofie waarme ehet ooit is begonnen. En het is dan ook nog maar de vraag hoe het dan succesvol blijft.

Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 9 juni 2007 om 19:22:
Tienduizenden mensen betalen dus blijkbaar WEL dat geld om die mooi aangeklede Arena te zien en de shows mee te maken. Die betalen dus NIET voor de muziek, want de line-up was niet bekend. Je stelling gaat gewoon niet op Thijs.


Veel mensen kopen natuurlijk ook een kaartje omdat het in het verleden zo vet was :jaja: ik heb de kleine lettertjes niet gelezen: "In het velreden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst" :lol:


Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 9 juni 2007 om 19:22:
Ik dacht voorheen ook altijd zo maar heb me wel goed verdiept in het hele concept en de filosofie erachter en nu zie ik wel in dat sensation geen 'normaal' feest is zoals wij ze gewend zijn.


Dat zie ik nu ook wel in. Ik denk dat we Sensation wat dat betreft misschien meer kunnen zien als een soort van hengel van de dance die vist in de vijver van mensen die niet zo vaak in aanraking komen met dance. diegene die bevangen raken van dance (zoals ik ) stromen met de loop van de tijd vanzelf wel weer verder. Anderen blijven jaarlijkse bezoekers van sensation en evt 1 of twee andere feesten :jaja:
Maybe the best thing would be,if ID&T/Q-Dance would make a Survey about the Internet like UDC has done it,this year for the Dance Valley Edition....and escpecially what kind of Parties the People want.

In this Survey were Questions like "Big Events in the Rai and in the Jaarbeurs or Parties in smaller Locations like Westergasfabriek or Heineken Music Hall?!".Then what kind of Styles at these Parties... and especially what DJs they want. What favorite Parties the people have and so on.

In this Survey were over 10000 People involved and many People still want Trance,as you can see the result of this Survey in the Lineup. Because UDC has said,that they will make the Lineup after the Results of the Survey.

But there is not only much Trance at this Party. Many House,and Minimal Techno also.
 
Uitspraak van Ouwe :D op zaterdag 9 juni 2007 om 20:57:
Voor alle trance liefhebbers koop volgend jaar geen sensation kaartje blijven er alleen house liefhebbers over voor iedereen beter


En dan een dikke vette Trance line up !! Dat zou pas lachen zijn ;) We'll be back!
 
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 9 juni 2007 om 21:19:
Veel mensen kopen natuurlijk ook een kaartje omdat het in het verleden zo vet was ik heb de kleine lettertjes niet gelezen: "In het velreden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"


veel mensen gaan erheen omdat het "Sensation" is. ongeacht wat de line up is. zelfde tegenwoordig met Defqon en Qlimax. de naam is al voldoende mensen willen het meemaken en daar is geen line up voor nodig. ik denk ook niet dat een poll zou werken. op mijn werk gingen vorig jaar allemaal 30tigers naar White en die kijken echt niet op sites zoals dit.

de reden was dat ze het mee wilden maken:)
Wat een kut line-up.
OMG..ik ben zoooooo blij dat ik dit jaar niet naar sensation white ga maar ergens anders mijn vetier ga zoeken. Dit kan ID-T echt niet maken..het wordt steeds gekker joh! Sensation White hoort gewoon trance te zijn..sinds ze daar vanaf zijn gestapt holt het achteruit..voel je je nou beetgenomen met je kaartje in the pocket en deze line-up?
 
Artiest Kliniek
waar geld is is id&t..nu is house 'in' dus is id&t er voor het geld...is over een week weer trance 'in' dan is het eerst volgend sensation white feest weer alleen maar trance dj's
Uitspraak van Johnnydepp2508 op zaterdag 9 juni 2007 om 22:22:
Maybe the best thing would be,if ID&T/Q-Dance would make a Survey about the Internet like UDC has done it,this year for the Dance Valley Edition....and escpecially what kind of Parties the People want.

In this Survey were Questions like "Big Events in the Rai and in the Jaarbeurs or Parties in smaller Locations like Westergasfabriek or Heineken Music Hall?!".Then what kind of Styles at these Parties... and especially what DJs they want. What favorite Parties the people have and so on.

In this Survey were over 10000 People involved and many People still want Trance,as you can see the result of this Survey in the Lineup. Because UDC has said,that they will make the Lineup after the Results of the Survey.

But there is not only much Trance at this Party. Many House,and Minimal Techno also.


Het is wel goed om het publiek om zijn mening te vragen,
Maar een goede organisatie blijft toch vernieuwen.
UDC is niet vooruitstrevend, die hopen alleen op 40.000 bezoekers
en dan hebben ze weer even lucht
dit volgen is net zoiets als een soap :D

maar wel een grappige :P
Werkzaam bij PDX Events
Artiest PDX
Uitspraak van forbidden paradise op zondag 10 juni 2007 om 01:47:
sinds ze daar vanaf zijn gestapt holt het achteruit..


volges my is de boel elk jaar opnieuw uitverkocht?
maar het is idd te merken dat Duncan een jaartje vakantie heeft genome :)
laatste aanpassing
in 1 woord waardeloos ben blij dat ik geen kaartje heb het is de laatste 2 jaar al niks en nu is het helemaal baggerrrrrrr
Trance en progressiv was het toch ooit?
vroegah , had je house , trance en techno op white staan
tiesto en sven vath naast elkaar...vroegah ! :P

beetje eenzijdig deze muziek.
geld voor black trouwens ook ..al is dat nog beter .hardtrance , hardstyle , haardkoor ..

snap gewoon niet dat ze white niet wat afwisselender maken. club , trance , house ..heb je van alles wat..iedereen blij
In de sensation white in belgië was er een perfecte afwisseling van club, groove, elektro progressive en trance.

Dat ze maar gauw de line-up aanpassen zoals ze dan weer bij black in belgie hebben gedaan omdat die ni hard genoeg was. Deden ze ineens technoboy, darkraver & outblast erbij zetten en zo ging ie wel lekker ...
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Uitspraak van Mr Orange op zondag 10 juni 2007 om 14:45:
tiesto en sven vath naast elkaar...vroegah


Vergeet Carl Cox niet ;p

Ik vind de line up wel leuk..

niet aanwezig helaas :(
 
Uitspraak van Instant Frequency op zondag 10 juni 2007 om 16:16:
niet aanwezig helaas


Je kan vast nog wel een kaartje scoren! :lol: WAT een bout line-up....Sjeez.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1981, 2846}
.
laatste aanpassing
Sensation white is leuk geweest toen een paar jaar geleden met trance dj's.
Tegenwoordig weet je gewoon dat er geen trance namen meer komen op white. En kwa trance vind ik toch jammer dat het nie meer zo als vroeger was met alleen maar zweef deuntjes.
Maarja voor die wel gaan veel plezier ;)
waarschijnlijk de laatste sensation white want volgend jaar trappen mensen er niet meer in
Dance Valley Kut, Sensation Kut, wat blijft er over in de scene o,ja hahahaha EXTREMA outdoor, cee ya