Partyflock
 

Armada komt naar Groningen

gepubliceerd door , op
Op maandag 28 mei komt Armada naar Groningen toe. Op deze mooie Pinksterdag zal de Grote Markt vanaf 15.00 uur in het teken staan van dance en zal er voor jong en oud een spetterend evenement plaatsvinden. Voor het eerst in de carrière van de huidige nummer 2 dj van de wereld, Armin van Buuren staat hij voor zo’n groot publiek in het Noorden van ons land. Armin van Buuren is op dit moment druk bezig met het afmixen van een kersverse editie van zijn succesvolle compilatiereeks “A State Of Trance”. Hierop zullen wederom lekkere pompende tracks staan waar hij je tijdens deze dag ook zeker weer van zal laten genieten.

Maar Armin van Buuren is niet de enige die op 28 mei de Grote Markt tot een waar dancefestijn zal doen omtoveren. Ook de Nederlandse koning van de house, Erick E zal deze dag achter de draaitafels verschijnen en zo is er dus voor ieder wat wils. Dit samenspel was eerder met Koninginnedag al een groot succes en was volgens menig bezoeker zeker voor herhaling vatbaar.

Verder zal ook de man uit Leeuwarden en tevens maker van het ‘Trance Energy Anthem’ van dit jaar zijn opwachting maken. Het gaat hier dan over een van Nederlands snelst opkomende djs internationaal gezien, JOOP. JOOP stond eerder dit jaar ook mainstage op het grootste trancefeest van Nederland Trance Energy. De ‘Held van het Noorden’ en resident van de Groningse The Palace, dj Orchid zal de line up helemaal compleet maken.

De dag gaat tot 22.00 uur door op de Grote Markt maar er is ook nog een toetje in petto voor diegenen die er geen genoeg van kunnen krijgen. Vanaf 22.00 uur zal de The Palace haar deuren openen voor Armada Official Afterparty - The official Afterparty. Voor slechts € 7,50 kan iedereen naar binnen om nog even lekker door te gaan op deze mooie Pinksterdag. Hier zullen een aantal artiesten die overdag op de'Grote Marktgestaan hebben nog even tot 05.00 doorgaan om de spreekwoordelijke kroon op de dag te komen zetten. Wie dat zullen zijn is nog een grote verassing maar dat hier het spektakel gewoon verder zal gaan is een ding wat zeker is. Kaarten zijn aan de deur te koop.

Meer informatie over het feest op de Grote Markt en de afterparty in The Palace kun je vinden op www.armadaevents.com

18 opmerkingen

oh dat klinkt leuk! daar moet ik eigenlijk even gaan kijken :D
 
yes eindelijk feesie op de grote markt. vooral met een supper dj.
 
aanwezig!
leuk, maar wel erg ver weg.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 09:33:
yes eindelijk feesie op de grote markt. vooral met een supper dj.


idd:D
lekker baco op de markt:P
Wordt vast zeer gezellig :)
Iedereen zal het inmiddels wel vergeten zijn, maar Orchid heeft de CPU (grootste zaal) van Shockers nog geopend in de RAI...

Geweldige DJ! :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 23:25:
volgens mij staat de verkeerde joop gelinkt


Kun je wel zeggen ja :-s
Voor het eerst in de carrière van de huidige nummer 2 dj van de wereld, Armin van Buuren staat hij voor zo’n groot publiek in het Noorden van ons land


Dancetour Leeuwarden vergeten?? :/

Maar erg leuk dit! Zal kijken of ik er bij ben :yes:
laatste aanpassing
 
hopen op korte boxem weer
Top :)


Idd op Danctour in Leeuwarden heeft hij ook al een keer gestaan :)
laatste aanpassing
 
zeker aanwezig.. pff Armin in het noorden :D
weer of geen weer dit mag niet gemist worden:D