Partyflock
 

Powerful Thunderstorm - Een moordend kersttafreel

gepubliceerd door , op
Powerful Thunderstorm - Een moordend kersttafreel
FeestPowerful thunderstorm · Kerstrag Editie
Datummaandag 25 december 2006
LocatieVernes Site
Maandag 25 December gaat Discotheek Vernes te Schagen voor de 4e keer tezamen met Forces of Nature een Powerful thunderstorm organiseren! Aangezien de voorgaande edities een waar succes bleken te zijn is er besloten om de 1e kerstdag een heuse kersteditie in te lassen. Omdat er in de regio Noord-Holland die dag bijna geen hardcorefeest word gegeven denkt de organisatie hiermee uniek te zijn en is er besloten om weer eens flink uit te pakken qua line up zodat de liefhebber van de hardere stijlen in de hardcore ruimschoots aan z'n trekken komt!

Forces of Nature heeft zich als organisatie de laatste edities verdiept in de hardere en duistere stijlen van de hardcore, echter is deze editie besloten om wat variatie in het spel te gooien en een line up in brede stijlen samen te stellen. Aangezien Schagen en omstreken een groot hardcorehart bezit denkt de organisatie hiermee de spijker op zijn kop te slaan en iedereen dan ook een spetterende avond te bezorgen!

Na heel wat gebrainstorm is het de organisatie dan ook gelukt om aantrekkelijke namen gevarieerd van Mainstream tot Speedcore en alles ertussen in tezamen met wat upcoming talents vast te leggen!

The Demon Dwarf: deze uit Alkmaar afkomstige talent komt Schagen voor het eerst aandoen met zijn harde visie op de core en de organisatie is dan ook overtuigd dat hij met zijn snoeiharde bassdrums iedereen gek gaat maken! 100 Kilo Maarten heeft eigenlijk helemaal geen introductie meer nodig en zal dan ook samen met de Q-factor winnaar Devillien een memorabel optreden neer gaan zetten. Uniek deze avond zal het optreden van Trilok & Chiren en Trilok & Chiren zijn, de heren zijn normaal gesproken te bewonderen in de hardstylewereld maar zulle speciaal voor deze avond afwijken naar hun oude roots en een lekkere uptempo hardcore set gaan draaien! Als hoofdact is besloten om deze avond niemand minder dan DNA DJ-Team uit te nodigen. Een naam die elk zichzelf respecterende hardcore liefhebber wel kent om hun harde en agressieve stijl van draaien die dan ook perfect aansluit bij de visie van Forces of Nature!

Om het feest nog spannender te maken is ook besloten om 2 live acts aan de line up toe te voegen, live acts die wellicht minder bekend zijn bij het grote publiek maar die zeker niet minder hard raggen! The Sneiterheadz hebben zichzelf op oa Reng Deng Deng voor een groot aantal mensen bewezen en Kali DTS vs Desolate One zijn de helden uit het oosten waarvan Kali zelfs op het album van Dj Partyraiser heeft gestaan en samen met The Prankster verantwoordelijk is voor de anthem van deze avond!

Voor de snelle mens zal R.U.S. samen met AXN en Up-skillz een spetterende uk/french/terror battle neer gaan zetten en voor de speedcore liefhebbers is niemand minder dan Noizefucker uitgenodigd om het feest een snoeihard einde te geven!

Al met al denkt de organisatie hiermee de perfecte namen voor een leuk avondje uit tijdens 1e kerstdag in huis te hebben! Dus heb je na het welbekende etentje zin in een leuk avondje hakken dan ben je in Schagen op het goede adres! Vergeet niet dat deze avond een dresscode geld: kom aub in zwart! Tevens is dit alweer de 5e editie van Powerful thunderstorm en is dan ook om de bezoeker in deze dure dagen tegenmoet te komen besloten om een laag entree van €10,- te hanteren!

18 opmerkingen

Gaat zeker weer gezellig feesie worden
vette shit alex (Y)
helaas niet aanwezig maar gaat goed komen, daar in schagen
zzozoo moppie komt helemaal goedddd ik ben er ...
Artiest {SHOWLIST artist 29841, 22933}
Uitspraak van melanie112 op donderdag 14 december 2006 om 19:39:
zzozoo moppie komt helemaal goedddd ik ben er ...


s goed schat!
Leuk stukkie, zeker aanwezig :)
Jammer dat het eerste kerstdag is :/
Ik ga dan echt niet feesten en met zo'n zwaar verrotte kop (en maag) aan tafel zitten bij m'n ouders :no:
waarvan Kali zelfs op het album van Dj Partyraiser heeft gestaan en samen met The Prankster verantwoordelijk is voor de anthem van deze avond!


Danku, danku :)
 
ik zal me best doen om het feest te verkloten :D
nah tot over 10 dage denk:D
Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op vrijdag 15 december 2006 om 14:23:
M4L


damn right je weet toch dat dit de marterachtigen meeting is??
 
hey alex wordt een top feessie
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 06:00:
ik zal me best doen om het feest te verkloten


mag ik dan ook mee?
daar gaan we ons zeker even vermaken ..

vette line-up, word vast gezellig toch Lex ?

zie je daar wel.
Word weer vet feessie lexie.. :-D
Tot Dan Jaaa...
(K)