Partyflock

Fast and The Fabulous op 1 maart brengt nieuw soort feest · Check de trailer

 

Fast and The Fabulous op 1 maart brengt nieuw soort feest · Check de trailer

gepubliceerd door , op
Heb jij zin in iets nieuws? Heb jij zin in een nieuw soort feest? Iets bijzonders en vol met verrassingen? Fast and the Fabulous is een feest wat uniek is in zijn soort! Het feest staat vol van entertainment en car tuning. Een feest waar je kunt karten tussen de mensen door! Een feest met pitspoezen en steltenlopers,een feest met de beste dj's, kortom een feest dat je niet mag missen. Dit feest is zeker de moeite waard om te komen kijken, want waar kun je je zo inleven in een thema als hier op de kartbaan in Harderwijk? Kom jij als pitspoes of automonteur? De organisatie doet er alles aan om iedereen deze beleving te laten voelen! Eindelijk eens niet een normale avond maar een speciale avond.

Bekijk de trailer van het feest:



Heb jij zin om te komen 1 maart? De organisatie heeft de early bird actie van €23,75 verlengd met twee weken! Koop bij Ticketscript of Paylogic je kaartje nog in de early bird en of haal je VIP kaartje. Hier zijn er maar een aantal van.

Voor meer informatie kijk op www.crazyland.org


[dump id=9638] [dump id=9783] [dump id=9784]

13 opmerkingen

Raar feest, mannen mogen niet eens alleen komen.­ Echt een afknapper Harders Plaza!
Uitspraak van HardcorePrincess op woensdag 29 januari 2014 om 21:44:
Raar feest, mannen mogen niet eens alleen komen.­ Echt een afknapper Harders Plaza!Ton30071989 volgen

Heeft niets met harders plaza te maken. Is trouwens een fantastisch concept wat een feest een stuk sfeervoller maakt. Zouden meer organisaties moeten introduceren!
Nou, ik vind t vaag dat mannen niet alleen mogen.­ Dat maakt t een stuk onaantrekkelijker voor de vrijgezelle vrouwen! T is misschien super bedacht maar ik vind t echt focking dom!
Uitspraak van HardcorePrincess op woensdag 29 januari 2014 om 22:38:
Nou, ik vind t vaag dat mannen niet alleen mogen.­ Dat maakt t een stuk onaantrekkelijker voor de vrijgezelle vrouwen! T is misschien super bedacht maar ik vind t echt focking dom!

Is wel over nagedacht, en de crazyland feesten zijn in Hemkade al weken van tevoren uitverkocht;) Sfeer is super, publiek ook! Dus misschien eens langskomen en dan oordelen (K)
Nah, dit feest sla ik wel over.­ Ik hou t wel bij hardstyle en hardcore, is veel betere muziek.­
Uitspraak van HardcorePrincess op donderdag 30 januari 2014 om 09:26:
Nah, dit feest sla ik wel over.­ Ik hou t wel bij hardstyle en hardcore, is veel betere muziek.­

waar praat je over joh.. als je niet eens geweest bent dan al oordelen.....pffff Bij dit feest is de man vrouw verhouding wel goed! Dus niet alleen maar mannen binnen! En er wordt ook hardstyle freestyle early rave etc gedraaid.. dus waar heb je t over?
Uitspraak van Mike S en Tanya S op donderdag 30 januari 2014 om 11:56:
waar praat je over joh..­ als je niet eens geweest bent dan al oordelen.....­pffff Bij dit feest is de man vrouw verhouding wel goed! Dus niet alleen maar mannen binnen! En er wordt ook hardstyle freestyle early rave etc gedraaid..­ dus waar heb je t over?

Lid sinds 24 januari 2014 18:11

Maak je niet druk, ze komt pas net kijken (f)
Uitspraak van Mike S en Tanya S op donderdag 30 januari 2014 om 11:56:
waar praat je over joh..­ als je niet eens geweest bent dan al oordelen.....­pffff Bij dit feest is de man vrouw verhouding wel goed! Dus niet alleen maar mannen binnen! En er wordt ook hardstyle freestyle early rave etc gedraaid..­ dus waar heb je t over?

Nou idd zeg :lol:



Uitspraak van HardcorePrincess op woensdag 29 januari 2014 om 22:38:
ou, ik vind t vaag dat mannen niet alleen mogen.­ Dat maakt t een stuk onaantrekkelijker voor de vrijgezelle vrouwen! T is misschien super bedacht maar ik vind t echt focking dom!

Gewoon lekker bij vaag houden (Y) je komt pas net kijken. En weet nog niet dat er nog meer is in de scène :loser:
Haha, ja natuurlijk! Ik mag toch best mijn uitspraak doen. Dus kom niet bij de hand doen met je ze komt net pas kijken ;).
Uitspraak van HardcorePrincess op woensdag 29 januari 2014 om 22:38:
Nou, ik vind t vaag dat mannen niet alleen mogen.­ Dat maakt t een stuk onaantrekkelijker voor de vrijgezelle vrouwen! T is misschien super bedacht maar ik vind t echt focking dom!

Tis helemaal niet focking dom zoals jij zegt. Of jij moet graag door mannen lastig gevallen willen worden. Sommige mannen kunnen zich nou eenmaal niet gedragen op een licht erotisch getint feest. Daarom geen mannen alleen. Tis alleen extra bescherming voor de vrouwen! Er zijn zoveel clubs die geen mannen alleen naar binnen laten. Helemaal niks raars aan.
Er komen ook vrijgezelligge mannen en niet of niet zo erg gebonden mannen hoor.­ beeeeeeregezellig! een maandja later ga ik naar de hemkade maar zit toch lelijk te twijfelen of ik hier ook maar niet heen ga.­ crazyland is sowieso top!!!
Remco
Artiest Remco
Uitspraak van HardcorePrincess op donderdag 30 januari 2014 om 17:55:
Haha, ja natuurlijk! Ik mag toch best mijn uitspraak doen. Dus kom niet bij de hand doen met je ze komt net pas kijken ;).

@Femke...
Als je naar de andere feesten van Crazyland bent geweest... dan zou je bij voorbaat een ander oordeel hebben gehad ;)
Als je om attentie schreeuwt, ga dat dan op een poezie of borderline forum doen aub ... love and peace
Uitspraak van !:bounce:! op donderdag 30 januari 2014 om 06:29:
Is wel over nagedacht, en de crazyland feesten zijn in Hemkade al weken van tevoren uitverkocht;) Sfeer is super, publiek ook! Dus misschien eens langskomen en dan oordelen (K)

inderdaad eerst eens bezoeken voor oordeel, crazyland feesten altijd top sfeer!