Partyflock
 

Beleef Sensation White in Chili mee

anoniem gepubliceerd op
Beleef Sensation White in Chili mee
Bij Dance minnend [country=41]{element is niet toegankelijk} staat 8 maart rood omcirkeld in de agenda. De reden? Sensation doet het land aan! Lokale grootheden als Possitive, Morrison en Tweeter zorgen samen met de globale helden Sebastian Ingrosso, Armin van Buuren en Darren Emerson dat [country=41]{element is niet toegankelijk} op zijn grondvesten zal trillen. Jij kan dit mega event live meemaken! Dance-Tunes radio zal namelijk live verslag doen vanuit het Estación Mapocho. Op dit moment zit Dance-Tunes radio nog in de beta fase. Dit kan dus betekenen dat er hier en daar iets mis kan gaan. Ook voor ons is het nieuw en spannend om een event dat aan de andere kant van de wereld plaatsvindt live uit te zenden. Dit maakt het echter misschien nog wel leuker om er met ons live bij te zijn. Geniet van de uitzending en voel je vrij om je mening en/of aanmerkingen hieronder te plaatsen in de comments.

Timetable Sensation White Chile (times are GMT +1)

01:00 - 02:00 Possitive
02:00 - 03:15 Morrison
03:15 - 04:30 Tweeter
04:30 - 05:00 Megamix
05:00 - 06:20 Sebastian Ingrosso
06:20 - 07:40 Armin van Buuren

Klik hier voor: Beta test Dance-Tunes radio: Sensation White
Chile streamed live

Klik hier voor: Commentaar/opmerkingen over Sensation White Chile streamed

25 opmerkingen

 
Ben Benieuwdd

maar dat is ook wel chill dat dance-tunes nu ook een radio zendertje heeft
06:20 - 07:40 Armin van Buuren


Dát is pas een vage tijd als afsluiter :|?
emerson verdwenen van de time table???
Uitspraak van dr macabre op zaterdag 8 maart 2008 om 18:44:
emerson verdwenen van de time table???


Helaas heeft hij geen toestemming gegeven om uit te zenden heb ik begrepen!

ARMIN erg dik!

Bedankt Dance-Tunes.
laatste aanpassing
 
(times are GMT +1)

chili +1? lijkt me dat dat veel meer is
Uitspraak van >>Massive<< ® op zaterdag 8 maart 2008 om 18:42:
06:20 - 07:40 Armin van Buuren

Dát is pas een vage tijd als afsluiter :|?


waarom?
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 19:08:
chili +1? lijkt me dat dat veel meer is


Doe maar minder ... tis daar een paar uur vroeger. Ofwel de aangegeven tijden zijn gewoon lokale tijd NL!
 
Werkzaam bij Stylez-eventz
Heb ik wat te doen vanacht 8)
Slimme zet. Try out en wachten op de commentaren. Vervolgens wordt Sensation Amsterdam met een betaalde stream aangeboden, wedden?
precies dit zijn de nl tijden maar daar is het vroeger dus het feest duurt nog niet eens tot 07.00 als ik het goed heb
 
Uitspraak van Blutz² op zaterdag 8 maart 2008 om 20:15:
Slimme zet. Try out en wachten op de commentaren. Vervolgens wordt Sensation Amsterdam met een betaalde stream aangeboden, wedden?


Een paar jaar geleden kon je voor ik dacht 1,75 , de hele nacht live meekijken met een livevideo-stream. Jammer dat dat niet vaker wordt gedaan...
laatste aanpassing
 
Hier ingetuned :)

Trance Energy was ook goed uitgezonden hoorde ik van vrienden dus hopelijk vanavond ook.

Het is trouwens 4 uur later in nederland dan in CHILI.
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:14:
Het is trouwens 4 uur later in nederland dan in CHILI


6 zul je bedoelen
 
Even mierenneuken...

Het is er 5 uur vroeger dan Nederland...

Nederland is GMT +1
Chili is GMT -4
Uitspraak van Blutz² op zaterdag 8 maart 2008 om 20:15:
Slimme zet. Try out en wachten op de commentaren. Vervolgens wordt Sensation Amsterdam met een betaalde stream aangeboden, wedden?


Help, straks kunnen we nog gaan partyen voor 2 eurie :roflol:
 
Momenteel is het in België: 12:16:59
Momenteel is het in Chile: 07:16 op 09/03/2008

http://www.netonline.be/reizen/wereldtijden.asp
Chili, zal inderdaad wel een 'witte' Sensation zijn..
 
Artiest iQue
Jij bent wel grappig zeg :gaap:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:04:
Een paar jaar geleden kon je voor ik dacht 1,75 , de hele nacht live meekijken met een livevideo-stream. Jammer dat dat niet vaker wordt gedaan...


En dat was daarvoor... Gratis! Juist! :cheer:
En dus lekker doorknallen tot 08:00 uur :D
Zouden ze hier ook moeten doen :yes: