Bij Dance minnend [country=41]{element is niet toegankelijk} staat 8 maart rood omcirkeld in de agenda. De reden? Sensation doet het land aan! Lokale grootheden als Possitive, Morrison en Tweeter zorgen samen met de globale helden Sebastian Ingrosso, Armin van Buuren en Darren Emerson dat [country=41]{element is niet toegankelijk} op zijn grondvesten zal trillen. Jij kan dit mega event live meemaken! Dance-Tunes radio zal namelijk live verslag doen vanuit het Estación Mapocho. Op dit moment zit Dance-Tunes radio nog in de beta fase. Dit kan dus betekenen dat er hier en daar iets mis kan gaan. Ook voor ons is het nieuw en spannend om een event dat aan de andere kant van de wereld plaatsvindt live uit te zenden. Dit maakt het echter misschien nog wel leuker om er met ons live bij te zijn. Geniet van de uitzending en voel je vrij om je mening en/of aanmerkingen hieronder te plaatsen in de comments.
Timetable Sensation White Chile (times are GMT +1)
01:00 - 02:00 Possitive
02:00 - 03:15 Morrison
03:15 - 04:30 Tweeter
04:30 - 05:00 Megamix
05:00 - 06:20 Sebastian Ingrosso
06:20 - 07:40 Armin van Buuren
Klik hier voor: Beta test Dance-Tunes radio: Sensation White
Chile streamed live
Klik hier voor: Commentaar/opmerkingen over Sensation White Chile streamed
Beleef Sensation White in Chili mee
anoniem gepubliceerd op

25 opmerkingen
Uitspraak van dr macabre op zaterdag 8 maart 2008 om 18:44:emerson verdwenen van de time table???
Helaas heeft hij geen toestemming gegeven om uit te zenden heb ik begrepen!
ARMIN erg dik!
Bedankt Dance-Tunes.
laatste aanpassing
Uitspraak van >>Massive<< ® op zaterdag 8 maart 2008 om 18:42:06:20 - 07:40 Armin van Buuren
Dát is pas een vage tijd als afsluiter?
waarom?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 19:08:chili +1? lijkt me dat dat veel meer is
Doe maar minder ... tis daar een paar uur vroeger. Ofwel de aangegeven tijden zijn gewoon lokale tijd NL!
Slimme zet. Try out en wachten op de commentaren. Vervolgens wordt Sensation Amsterdam met een betaalde stream aangeboden, wedden?
Een paar jaar geleden kon je voor ik dacht 1,75 , de hele nacht live meekijken met een livevideo-stream. Jammer dat dat niet vaker wordt gedaan...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:14:Het is trouwens 4 uur later in nederland dan in CHILI
6 zul je bedoelen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:04:Een paar jaar geleden kon je voor ik dacht 1,75 , de hele nacht live meekijken met een livevideo-stream. Jammer dat dat niet vaker wordt gedaan...
En dat was daarvoor... Gratis! Juist!
Uitspraak van BassFreak! op zaterdag 8 maart 2008 om 19:09:waarom?
Een feest wat om 07:40uur afgelopen is?

















