Partyflock
 
­ Nederland

8 December Unique Sexycity
Ibiza prijs winnaars en Thema Sexy White & Mysterious Black

gepubliceerd door , op
Het was een heerlijk feest afgelopen zaterdag bij de Xtra Large 5yr Reunion. Namens Nachtboetiek allemaal bedankt voor de opkomst en het vette feestplezier dat jullie hadden! Het was echt geweldig. De geweldige lichtshow en de lekkere beats. Het volgende feest is Unique op 8 december in de HappydayZZ. Vorig jaar in december was het een super feest met een super sfeer met de mooie ledtegels en de verlichte discodansvloer. Iedereen ging heerlijk uit zijn dak, het was een knallend feest. Nu gaan we het nogmaals dik over doen op 8 december. Nachtboetiek zal de hele HappydayZZ ombouwen en alles op een andere plek zetten. Om te laten zien dat Unique unique is en dat wij altijd vernieuwend zullen zijn. En dat niemand Nachtboetiek kan evenaren. Lees hier het laatste nieuws over Unique en over de Ibiza prijs uitreiking.

Nu al zijn de helft van de kaarten voor Unique verkocht en het gaat snel. Vorig jaar was de VIP uitverkocht net zoals de laatste 2 feesten van Nachtboetiek was de VIP uitverkocht, dus als je als VIP naar binnen wilt kun je beter nu alvast je kaartje halen. Voor VIP-kaarten kun je deze link gebruiken om ze rechtstreeks bij Ticketbox te kopen. Wat krijg je voor VIP: lekker vers fruit, hapjes, het mooiste uitzicht over het feest, meer zitgelegenheid, VIP entrance (dat betekent dat je snel binnen bent), speciale shows en veel meer.

Heb je nog geen kaart ga dan naar www.ticketbox.nl of naar 1 van de 1100 verkooppunten van Ticketbox: Primera, Zigger & Free Record Shop. En haal je kaart voor 8 december Unique Sexycity in HappydayZZ.

Check de LED-lights zoals het vorig jaar was:



Unique Sexycity is niet voor niets het paradepaardje van Nachtboetiek. Dit zijn de meest exclusieve sexy feesten waar je volop kan genieten van de mooie stijlvolle en meest wilde shows. Mooie sexy meiden, gekke acrobaten en maffe creatures komen 1 voor 1 op het podium om jullie allemaal te vermaken. Unique onderscheid zich van alle erotische feesten. Unique is de cabaret van Nachtboetiek, het Boetiek van de Nacht, een nachtclubavond die veel eist voor aandacht, gevoel voor humor (die je terugvindt in het entertainment), nauw contact met het publiek en uiteraard top dj’s. Ze houden zelf echt van het nachtleven, dus ze weten precies wat jullie willen en zij zullen proberen om het voor iedereen naar zijn zin te maken. Daarom is Nachtboetiek Unique en zal het feest op 8 december weer uitverkocht gaan. Ze zullen jullie versteld doen staan van de ombouw/ decoratie in HappydayZZ en de geweldige shows. Ze zullen net zoals vorig jaar vet uitpakken, want Unique bestaat 4 jaar en dit zullen we ook groots vieren met z’n allen.

De dresscode maakt het je makkelijk om geheel in stijl te komen en toch gewoon lekker je eigen sexy outfit aan te doen: Mysterious Black en Sexy White is de verplichte dresscode, en bijna iedereen zal zich hierin wel kunnen vinden! Laat je inspireren om zo sexy mogelijk te komen. Maar zorg er wel voor dat je in het zwart, wit of zwart en wit binnenkomt!

Op Unique zullen er 4 zalen met verschillende muziekstijlen aanwezig zijn. Waaronder ook een Bi-rotic zaal met jacuzi met genoeg handdoeken, lapdances, erotische massages, paaldanseressen en mooi decor. De andere zaal zal gehost worden door Fake! met lekkere house, club, electro. En uiteraard zal de stand van MoreAmore aanwezig zijn met massages, sexy PA’s en leuke speeltjes.

Unique in The The Sand
Het volgende feest van Unique zal in de spectaculaire nummer 1 top locatie in Amsterdam gehouden worden. De beste en hotste locatie van Amsterdam. Deze locatie wordt momenteel gezien als DE locatie van Amsterdam. Niet voor niets staan hier de grootste dj’s van de wereld zoals: Roger Sanchez, Sven Väth, Armin van Buuren, Audio Bullys. Al deze dj’s zijn verliefd op deze locatie, daarom geven ze ook hun feesten hier. En verlenen ze niet alleen hun djnaam aan deze locatie, maar ook hun feestnaam, zoals Armada Night, Cocoon, Come With Me enz. Dit zijn dj’s die niet zomaar overal draaien en zijn zeer exclusief in Nederland. Deze namen en feesten staan nu in deze club en niet 2 jaar geleden, want deze club is Hot op dit moment. En daarom heeft Nachtboetiek besloten in de nieuwe hotspot van Amsterdam hun feest Unique te houden op zaterdag 12 april 2008!

Zie hier wat foto’s van de locatie:



Binnen twee weken uitreiking Ibiza Prijs
Het is zover! De superreis naar Ibiza in het hoogseizoen volgend jaar gaat er binnen twee weken uit! In die tijd zullen 25 mensen gekozen worden die aan de prijsvraag voldoen. Deze 25 mensen mogen op Unique gratis naar binnen en krijgen daar een nummertje. Op de avond zal er dan een speciaal moment zijn waarop met een rad van fortuin de winnaar gekozen zal worden die een grote mooie cheque krijgt uitgereikt op het podium. Zo weet iedereen dat de prijs naar Ibiza eerlijk verloot zal worden. De mensen van Nachtboetiek vonden dit een mooie en eerlijke manier om te laten zien dat iedereen kans maakt om deze mooie prijs naar Ibiza te winnen. Partyflock zal bij de uitreiking van het Rad natuurlijk ook bij zijn en het geheel op een mooie fotoserie vastleggen.

Je maakt toch nog kans:
Ook zullen ze 10 bezoekers die elk de 100e bezoeker zal zijn, een nummertje geven om kans te maken op de reis naar Ibiza. Zo heb je nog kans als je niet hier op partyflock bent gekozen, om de reis naar Ibiza te winnen.



De winnaar krijgt de keus tussen een reis naar Ibiza of een geldbedrag van 500,- Euro. Speciaal voor alle Partyflockleden zijn er natuurlijk andere prijzen te winnen. Heb je minimaal 3 van de 4 feesten hieronder in jouw agenda dan maak je kans op een eigen VIP-tafel op Unique, een jaar lang gratis feesten bij Nachtboetiek, 100,- Euro of een fles goede champagne. De troostprijs is 2x VIP entrance op Erotic New Year Vibe op 31 december. Als de winnaar bekend is gemaakt laat dan sowieso de feesten in je agenda staan, want Nachtboetiek zal snel weer een nieuwe prijs gaan weggeven naar een mooi eiland.

Zet de feesten hieronder in je agenda, binnen 2 weken wordt de uitslag bekend gemaakt hier op Partyflock:
Unique Sexycity – 8 december – HappydayZZ
Erotic New Year Vibe – 31 december – Lexion
The First XXL – 2 februari 2008 – Lexion
Xtra Large Reunion – 1 maart 2008 – North Sea Venue

Dus kijk snel in je agenda of je deze feesten hierboven al in je agenda hebt staan.



Is er een mooier begin voor jouw feestmaand? Niet alleen wordt het natuurlijk weer een geweldig feest, het wordt ook spannend voor alle Partyflockers die meedoen met de Ibiza actie! Val jij in de prijzen? Heb je minstens drie van de vier feesten hierboven in je agenda staan? Zaterdag 8 december wordt misschien wel jouw dag!

31 december Erotic New Years Vibe @ Lexion – nu flinke korting (early bird)
Erotic New Years Vibe 31 december in de Lexion de verkoop gaat heel hard. De eerste 800 kaarten zijn al verkocht. Je kan je kaart nu nog met flinke korting halen bij de Ticketbox. Niet meer voor de helft van de prijs, maar voor een fikse korting van maar liefst 7,50 euro voor een gewone kaart en 10 euro voor een VIP kaart. Dus de gewone kaarten zijn nu 22 euro en de VIP tickets voor 30 euro. Wees er snel bij, want er zijn nog maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Bestel je ticket nu hier bij Ticketbox, klik hier!

Afterparty Unique in Palazz
De officiële afterparty van Unique zal plaats vinden in de Palazz in Woerden. Dj’s zoals Spider, M.e.m, Mr. X-Qlusive & Iwan zullen hier gaan draaien. De afterparty zal vanaf 5:30 open zijn tot 12 uur. Uiteraard zullen hier genoeg lekkere zitjes aanwezig zijn, hapjes, sexy danseressen en nog veel meer!

78 opmerkingen

 
na de hemkadse tellen wij af naar 8 dec...Mysterious Black en Sexy White?welke zal ik doen....
 
Helemaal zin hierin :kwijl:
Na afgelopen weekend heerlijk bijkomen 2 weekendjes, en dan de 8e weer helemaal los :banana: Voor mij wordt het Mysterious Black :devil:
En oooooh wie zal de reis winnen :O:O Spannend :cheer:
Nice nice, ziet er weer goed uit :)
yeahh.. wordt eg hooggg tijd voor een weer Unique editie :banana:

Ennn... vooral.. wie gaat zijn koffers pakken!! :cheer: uhhuhh :yes:

ennuh... ik ben er klaar voor O:) bijna dan, kan nog ff wat voorbereidigen
doen tot... tot... :bounce: de 8e december, damn wat een zin, kijken hoe
HD er uitziet nadat de Nachtdienst-crew er ff mee bezig is geweest!! (y)
 
zowwww hey ik ben zooooooooooo toe aan een vakantie....!!!

en jezusss wat een locatie hey THE SAND!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 09:30:
because I will be your DOOR BITCH!!!!!!!!!

And she can be a bitch! ;-)
Nee hoor, schat! Als mensen zich netjes aan de dresscode houden, ben jij heel erg lief!!! (K)

Ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik wil naar ibiza
 
Eindelijk weer een Unique editie! Zijn nu wel héél erg benieuwd wat Nachtdienst van de Happy Dayzz gaat maken! Dat het unique word weten wij nu al zeker, want staan altijd weer verbaast van op te kijken hoe Nachtdienst de tenten weet te vertoveren!!
Dus wij zijn er 1000% zeker bij!!! Kunnen haast niet wachten!:banana:
 
Heb er superveel zin in:bounce:!! Weet inmiddels ook al wat mn outfit gaat worden, dus moet helemaal goedkomen:yes:

Dit wordt een Unique nachtje:banana:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 10:35:
Heb er superveel zin in

hehe bezig bijtje :9 ff kijken of deze keer een dansie inzit :yes:
ya never know O:)

Ohohhhh... ben zo benieuwd.. gimme party!! :cheer: en die verrassings
oufit... uhuh :bloos: ik zeg nix.. ik zeg nix!! :banana:
Over 2 weekjes is het zover!!

Voetjes van de vloer :bounce: alle lieve bekenden zullen er weer zijn, ik heb er heel veel zin in :hug:
 
Uitspraak van Partyspacer op vrijdag 23 november 2007 om 11:00:
ff kijken of deze keer een dansie inzit

Ja, Spacertje! Wij hebben afgelopen zaterdag ook niet gedanst! En geen fotootjes... :-(
De 8e dus weer even goedmaken he????!!!! :yes:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 11:36:
De 8e dus weer even goedmaken he????!!!!

Eg wel, ik neem wat valeriaan-thee voordat ik deur uit ga :9

Ennuh, damn.. ik heb mijn koffers al gepakt.. ik kan niet wachten O:)
Hmm.. Kim.. en.. heb jij binnekort nog een weekie vrij :D
 
Zeker vet feessie hopelijk kan ik ook !!

ziet er leuk uit en spannend :D

Tot dan allemaal hoop ik !
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 13:00:
Zeker vet feessie hopelijk kan ik ook !!

Tuurlijk ben jij er ook!!

Ze een feestje kan je niet missen!
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 13:02:
Tuurlijk ben jij er ook!!

en ik ben er ook!
dit is er weer 1tje voor in de boeken ,wedden!!!

:cheer:
 
Uitspraak van Partyspacer op vrijdag 23 november 2007 om 11:46:
Hmm.. Kim.. en.. heb jij binnekort nog een weekie vrij

Ik maaaaaaaak vrij, spacer! Echt wel!!! Als ik die reis win... :kwijl:....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 13:08:
Ik maaaaaaaak vrij, spacer!

hey.. en ik maak ook een weekie vrij als jij uhm wint :lol:

Nouja.. weekje vissen tijdens de Sneekweek ofzo dan maar!!
Ohja.. hoe ziet dat er uit?? :lol:

Werkzaam bij MEM events
Artiest {SHOWLIST artist 29750, 54821}
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 13:08:
Ik maaaaaaaak vrij, spacer! Echt wel!!! Als ik die reis win... ....

Wordt echt super spannend!!!

Wordt on stage verloot!!!!
Afgelopen weekend was helemaal super :cheer: , 8 december is nog maar 2 weekendjes weg, we hebben er zin in!!!!!!!!!!
Mooi pakje uit de kast trekken en losssssssssssssss :bounce: !!!!
Uitspraak van MEM op vrijdag 23 november 2007 om 13:49:
Wordt on stage verloot!!!!

*tromgeroffel* hartkleppen op turbostand.. en de winnaar issss... ikkuh :roflol:
 
Nou een reisje is nooit weg!!!

en idd vette locatie The Sand!!!

maar eerst 8 december fff knalluh!!!!
laatste aanpassing
 
...sjowww...ff vanuit mn werk ff loeren op PF zie ik dit nieuws bericht....wat een super mooie lokatie zeg...The Sand...ben er nog nooit geweest maar dat duurt dus niet lang meer....:P

...spannend hoor...de reis Ibiza gaat gewonnen worden....en on stage verloot...das helemaal spannend...mag de winnaar naar voren komen...:kwijl:

...ach...ik ben niet verlegen...:roflol:....
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 14:47:
Nou een reisje is nooit weg!!!

Nee idd..:kwijl:
Laten we maar eerst een reisje maken naar de HappYDayZZ met Nachtdienst..
Daarna ga ik wel naar Ibiza en zal aan jullie denken:lol::roflol:
laatste aanpassing
Uitspraak van Partyspacer op vrijdag 23 november 2007 om 14:29:
en de winnaar issss... ikkuh

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 15:10:
en zal aan jullie denken

Kijk.. dat is nou de ware spirit van partypeepz!! :cheer: plat in da sun,
wetend dat je gemist wordt.. en aan je gedacht wordt.. *snik* ik word er
heel emotioneel van :yes: :9
 
whoeeeeeeeeeehie

were going to ibiza:D
ik kan wel een vakantie gebruiken nog niet gehad dit jaar

echt super die ectie
ten eerste ook al van die heerlijke feesten
en dan ook nog een vakantie en nog meer prijzen

en the sand echt een super locatie

heb er zin aan .....nog heel ffies dan :D

nachtdienst jullie zijn twee toppers (K)
tot de 8ste
Ik ga naar Ibiza.... en neem mee Kim V......
hahaha


Veel geluk en plezier voor degene die de reis daadwerkelijk gaat winnen.

Who knows
;-)
 
Uitspraak van Ray_is_oke op vrijdag 23 november 2007 om 16:25:
Ik ga naar Ibiza.... en neem mee Kim V......

Wow!!! Ik maak veel kans! Met spacer mee... Met Ray mee... Zelf...
Wie weet is 1 van ons de gelukkige!!! :yes: :yes: :yes:

:banana: :banana: :banana:
 
Gaat lekker met de party's!
Reisje Ibiza hmmm dat klinkt superrrr! :banana:
Ik baal dat ik er 8 dec niet bij kan zijn :)
Voor degenen die wel gaan!! Havwe fun (k)(k)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 15:10:
Laten we maar eerst een reisje maken naar de HappYDayZZ met Nachtdienst..
Daarna ga ik wel naar Ibiza

...word druk in Ibiza...:lol:...

Uitspraak van Ray_is_oke op vrijdag 23 november 2007 om 16:25:
Ik ga naar Ibiza.... en neem mee Kim V......

Uitspraak van Partyspacer op vrijdag 23 november 2007 om 14:29:
*tromgeroffel* hartkleppen op turbostand.. en de winnaar issss... ikkuh

Uitspraak van Mariah* op vrijdag 23 november 2007 om 09:39:
ik wil naar ibiza

...word echt een Unique nachtje daar in de happy dayzz...!! :banana:
 
Werkzaam bij Afterdreams
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 17:12:
...word druk in Ibiza.

owww vind ik helemaaaaal niet erg!O:)


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 17:12:
een Unique nachtje

en of het unique word!!!


 
...leuk die dress code trouwens....:P

"Mysterious Black en Sexy White is de verplichte dresscode, en bijna iedereen zal zich hierin wel kunnen vinden! Laat je inspireren om zo sexy mogelijk te komen. Maar zorg er wel voor dat je in het zwart, wit of zwart en wit binnenkomt!"

is niet zo moeilijk..dit heeft iedereen wel in de kast hangen...zelf combineren...altijd leuk...ik ga mn best doen...zal er zo sexy mogelijk uit zien....:vaag:...ga het proberen in ieder geval....haha
laatste aanpassing
12 April ben ik jarig!! :cheer: Wordt een leuk verjaardagsfeestje zo :D
laatste aanpassing
 
word altijd zooo vrolijk van deze feessies!!!




en dan die actie!!!:p:9:k
(y)
Uitspraak van Mariah* op vrijdag 23 november 2007 om 09:39:
ik wil naar ibiza

Deze keer wil ikkeeeeeeee want ik ben er nog nooit geweest en ben super nieuwschierig!!!!!!!!

Dus please please please please !!!!

(k) (k)
Op de avond zal er dan een speciaal moment zijn waarop met een rad van fortuin de winnaar gekozen zal worden die een grote mooie cheque krijgt uitgereikt op het podium. Zo weet iedereen dat de prijs naar Ibiza eerlijk verloot zal worden. De mensen van Nachtdienst vonden dit een mooie en eerlijke manier om te laten zien dat iedereen kans maakt om deze mooie prijs naar Ibiza te winnen.

Dat is idd op een eerlijke manier :respect:

We zijn erbij dressed in black B) :D
Artiest {SHOWLIST artist 41013, 53733, 46330}
Unique sexycity:respect: Zeker aanwezig!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 17:12:
word echt een Unique nachtje

Dat wordt het zeker!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 15:10:
Daarna ga ik wel naar Ibiza

ga jij die prijs ook al winnen?;)
ik was namelijk ook van plan te gaan!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 53733, 54821, 18897}
Wordt weer knalle! :)
 
Uitspraak van Partyspacer op vrijdag 23 november 2007 om 11:00:
hehe bezig bijtje ff kijken of deze keer een dansie inzit

Tuurlijk zit er een dansje in:yes:

Uitspraak van Partyspacer op vrijdag 23 november 2007 om 11:46:
ik heb mijn koffers al gepakt.. ik kan niet wachten
Hmm.. Kim.. en.. heb jij binnekort nog een weekie vrij

Nou, das lekker dan.. dacht dat ik mee mocht:P;)

Tamaartje gaat voor Mysterious Black:banana:
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 17:12:
word druk in Ibiza...

Ja gezelli hoe meer zielen hoe meer vreugde!

Let's party on People

:cheer:
 
Uitspraak van Um op zaterdag 24 november 2007 om 01:07:
Wordt weer knalle!

ja echt wel whooohooo!!!

 
Uitspraak van Raimond op vrijdag 23 november 2007 om 20:48:
Dat is idd op een eerlijke manier

Zeker weten!!!!! Goed bedacht!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 13:16:
Ja gezelli hoe meer zielen hoe meer vreugde

Gezellig .....we gaan met z'n allen en nemen Nachtdienst mee:banana:
Ibiza.............oeh zou niet verkeerd zijn maaruh.....

Was het al maar de 8e...want ben al wel weer klaar voor een nachtdienst feessie. Lekker losssssss en als ik win in het mooi meegenomen :D!

Gelukkig nog maar even aftellen.. en dan kunnen we weer boys and girls!!

C U over een paar daagjes.
(k)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 12:45:
dacht dat ik mee mocht

:yes: dat mag ya ook, vandaar.. nog 5 vrije daaguh?? :devil: alhoewel,
zou ééntjuh extra neemuh.. partyspacer in Ibiza.. oooeeff :bounce:


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 12:45:
Mysterious Black

Yeah... ennuh.. ya mag ook een stukkie in mijn buidel meehobbelen!!

PS: wist ya dat kangaroe in het maori 'ik begrijp je niet' betekend :lol:
 
Uitspraak van Blaquira op zaterdag 24 november 2007 om 14:53:
Gelukkig nog maar even aftellen.. en dan kunnen we weer boys and girls!!

...ben al begonnen met aftellen....mega zin in aan deze kant...:banana:..dit weekendje energie sparen...ook wel eens lekker

(F)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 15:17:
mega zin in aan deze kant

Nou aan deze kant ook super veel zin hoor :cheer:...
Vind eigenlijk alleen dat ik nog te veel daagjes moet aftellen....
Ben ik ongeduldig :lol: ?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Robbert Ladiges op vrijdag 23 november 2007 om 21:28:
ga jij die prijs ook al winnen?
ik was namelijk ook van plan te gaan

Mag ik ook met jou mee, Robert? HAha!! heb ik nog meer kansjes!

Het wordt echt met de dag spannender hoor! Pffff...
Mogen we al???
 


:respect:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 19:47:
Mag ik ook met jou mee, Robert?

Hmm.. :lol: kijk, misschien dat ik toch wel ga azzik niet win (kan ik me
haassstttt niet voorstellen).. maar.. tsja.. tegen die tijd gooi ik er
nog wel een beriggie uit.. :lol: weet bij ik moet zijn :bounce:

Maarrrrr.. damn.. eerst nog ff dit weekie door.. dan nog een weekie :|
Pfewww.. tegen de 8e sta ik op knappen hoor :banana:
Ik wil er een beetje rood bij doen.... Mag dat??? De rest is wit! Ow en De Shameless.... mijn outfit is door dezelfde dame gemaakt als het outfit waarmee jij op de foto staat!
Uitspraak van P@mmie op maandag 26 november 2007 om 10:43:
Ik wil er een beetje rood bij doen....

Hmm... :| tikkie rood, tikkie bloot.. wedden dat dat lukt :yes:
Zolang je niet met een bloedrooie dracula-cape komt.. :yes:

Damn.. ik moet nog steeds op zoek naar die buidel.. maaruh, mysterious
black wordt het wel.. wedden dan niemand me herkent?? :yes:
laatste aanpassing
 
Ik laat t lekker nog ff spannend wat het gaat worden... Zwart of wit... Ik weet het ook nog niet!!! :-S
 
:cheer:
SUPER VEEL ZIN!!

dit weekendje goed opladen..
en 8 dec gaan we er weer goed tegen aan!!

:banana:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 11:56:
Ik laat t lekker nog ff spannend wat het gaat worden... Zwart of wit... Ik weet het ook nog niet!!!

...me2...ik weet het ook nog niet...:-S...ik heb genoeg maar ja...wat gaat het worden...!!

Uitspraak van Partyspacer op maandag 26 november 2007 om 11:34:
mysterious
black wordt het wel.. wedden dan niemand me herkent??:yes:

...natuurlijk herkennen we je spacertje...hahaha...altijd keurig met de dresscode...met nét dat beetje meer...(Y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 21:12:
met nét dat beetje meer...

Ohhh Patricia, het viel ya op, he? :bloos: eg hoor, ga nu 2 per jaar naar
da sportschool :yes: ennuh.. da's te zien!! :cheer:

Nouja.. kan ik wat hoger springen in mijn zwarte kangaroe-pak :bounce:
en ja.. ya mag rondje mee in de buidel!! :cheer: :lief:
laatste aanpassing
Volgend weekend is het weer zover :cheer:, een super feestje van de nachtdienst in de HappydayZZ mét een Bi-Rotic zaal :cheer:,
kan niet beter :cheer:!

Was het maar 8 december, we hebben er nu al zin in, en losssssssssssssssssss :bounce:
Uitspraak van Ma®tijn op dinsdag 27 november 2007 om 09:22:
Volgend weekend is het weer zover , een super feestje van de nachtdienst in de HappydayZZ mét een Bi-Rotic zaal ,
kan niet beter !

gelukkig wel het aftellen is begonnen :bounce:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 20:23:
8 dec gaan we er weer goed tegen aan!!

Absoluut Yasmin!! Wordt weer een superfeestje zo te zien van Nachtdienst:yes:!!!
Helemaal zin in:bounce:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 21:55:
Helemaal zin in

hihi... eg wel.. twee weekeindzz rustig gehad.. duzzz.. :cheer: ga ik wel
ff twee feestiezz doen :banana: hehe.. die after in Palazz Woerden, yeah :cheer:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Partyspacer op dinsdag 27 november 2007 om 08:54:
Ohhh Patricia, het viel ya op, he? eg hoor, ga nu 2 per jaar naar
da sportschool ennuh.. da's te zien!!

..ah...dat is het dus...2 jaar naar de sportschool...:lol:...ja nou...dat is te zien hoor Sjoerd...!Haha...


Uitspraak van Ma®tijn op dinsdag 27 november 2007 om 09:22:
Volgend weekend is het weer zover , een super feestje van de nachtdienst in de HappydayZZ mét een Bi-Rotic zaal ,
kan niet beter !

...juist...:banana:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 14:41:
2 jaar naar de sportschool...

Oopzz.. babbelistische spraakverwarring mijnerzijds, 2 x per week.. en ja hoor,
al sinds twee weken!! :bounce:

Duzz.. mijn uitspraak: ik ben gespierd!! Het heeft alleen
niet veel om het lijf :lol:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Ma®tijn op dinsdag 27 november 2007 om 09:22:
Volgend weekend is het weer zover

oeoeoe! spannend he :p
gaan we weer knallhu bij nachtdienst!!!:bounce:

 
Nou wij zijn het aftellen ook begonnen :cheer:
Hebben reuze zin in weer een Nachtdienst-feest!!!
Zijn zeeeeeeeer benieuwd hoe de Happy Dayzz er uit gaat zien:yes:
 
aftellen jaa :P

word vet zowiso :P (K)
Wij zijn heel benieuwd wat de Nachtdienst allemaal voor ons in petto heeft, het kan niet anders dan dat het helemaal super wordt!!

Alvast gefeliciteerd met het 4 jarige bestaan van
Unique :cheer: :cheer: :cheer:!!!
En een Bi-Rotic zaal, geweldig :cheer:!!!!

We hebben er super veel zin in en daarna hup door naar de Palazz :bounce: !!
laatste aanpassing
Uitspraak van Ma®tijn op donderdag 29 november 2007 om 13:52:
En een Bi-Rotic zaal, geweldig !!!!

Ik heb al een beetje gehoord wat er gaat komen hihihi maak je borst maar nat!!!!!!!!!

(k)
 
Nog dik een week en dan is het eindelijk weer zo ver en gooit Nachtdienst de deuren open!!!!!!!!!:cheer:
nog 8 nachtjes slapen tot Unique!!

Hier heb ik zin in!!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 11161, 194, 2434, 2062}
Artiest {SHOWLIST artist 128, 50507}
Dit wordt echt lekker!
;)
 
Uitspraak van Ma®tijn op donderdag 29 november 2007 om 13:52:
Alvast gefeliciteerd met het 4 jarige bestaan van
Unique

Uitspraak van Fire! op donderdag 29 november 2007 om 21:05:
Ik heb al een beetje gehoord wat er gaat komen hihihi maak je borst maar nat!!!!!!!!!

Niet alleen je borst hihi .. we gaan met zn allen in de jacuzi in de Bi-Rotic zaal :)!! Wordt weer een geweldig feestje van Nachtdienst!!
laatste aanpassing
 
 
Vet veel zin in Unique...! :9
Altijd weer top de feesten van Nachtdienst.
Dus een volle bak en allemaal weer lekker los @ Happy Dayzz zaterdag...!!!:woep:
Nog een paar daagjes en dan...


Sesam open U... :respect:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 14:32:
Sesam open U...

:respect:
 
Uitspraak van Martijn van Langen op vrijdag 30 november 2007 om 19:58:
Dit wordt echt lekker!

Dit wordt megalekker:9!!!
Top, weer een feestje van Nachtdienst, altijd super!!
Uitspraak van Partyflockje op zaterdag 1 december 2007 om 14:29:
Niet alleen je borst hihi .. we gaan met zn allen in de jacuzi in de Bi-Rotic zaal !! Wordt weer een geweldig feestje van Nachtdienst!!laatste aanpassing 1 december 2007 14:31

Ik heb gehoord dat er genoeg handoeken aanwezig zijn :jaja:
Dus ik schroom niet om een duik te nemen in de jacuzzi 8)
 
Uitspraak van Fire! op dinsdag 4 december 2007 om 16:49:
Dus ik schroom niet om een duik te nemen in de jacuzzi

mag ik er ook bij?



:lol: