320 km/h en 550 pk
Tja tis maar een ferrari.....

Even more power for the Mercedes E 55: BRABUS lends the top-of-the-line E-Class model even more power. With BRABUS K8 performance tuning power output jumps to 530 hp / 390 kW while peak torque increases to 775 Nm. With an acceleration time of just 4.3 seconds for 0 - 100 km/h and an electronically limited top speed of 320 km/h the E 55 sedan and wagon achieve performance on the level of purebred sports cars
Ik ga weer tegen de draad in en hou het lekker op brabus....
Elektronisch begrenst op 320 km/h? En dan is maar een 8 cilinder? hep je de V12 nog niet gehad
Nee brabus = en blijft de snelste 4 persoons auto met 4 deuren!
Dit is dan geen echt model maar dat is de brabus v12 wel!
laatste aanpassing
hmmm gisteren heb ik hem nog gezien bij google....
Omdat er meerdere zeiden dat het een nepperd was....
Heb hem sowieso van een andere forum, waar die een heel ander formaat heeft (wat stukken beter uitziet)
Ik heb gezocht op BMW M3 en heb er lang voor moeten zoeken totdat ik dezelfde auto kreeg te zien....
Maar hij staat er wel.
Omdat er meerdere zeiden dat het een nepperd was....
Heb hem sowieso van een andere forum, waar die een heel ander formaat heeft (wat stukken beter uitziet)
Ik heb gezocht op BMW M3 en heb er lang voor moeten zoeken totdat ik dezelfde auto kreeg te zien....
Maar hij staat er wel.
Waarschijnlijk GT-R en tweedeurs, hoewel de foto daar te onduidelijk voor is...
En die 472 haalt hij ook werkelijk (dan verneem ik zeer graag op welke banden zeker met die ledige voertuigmassa) of is het gewoon wat theoretisch mogelijk zou moeten zijn met 1200 pk?
Sorry, dat ik weer twijfel maar VW heeft al problemen om 400 te halen met de Veyron o.a. door problemen met de banden.
En die 472 haalt hij ook werkelijk (dan verneem ik zeer graag op welke banden zeker met die ledige voertuigmassa) of is het gewoon wat theoretisch mogelijk zou moeten zijn met 1200 pk?
Sorry, dat ik weer twijfel maar VW heeft al problemen om 400 te halen met de Veyron o.a. door problemen met de banden.
Het is idd een GT-R en een tweedeurs maar de vraag was een 4 persoonauto...in deze auto kunnen 4 personen...de top van 472 is geclockt op een verlaten vliegveld op het griekse eiland Ellinikon. Nog een leuk fietje is dat deze skyline de 400 meter in 7.67 seconden aflegt.
Het motorblok wat er in de R34 ligt is er 1 van een R33
Het motorblok wat er in de R34 ligt is er 1 van een R33
Nog iets verifieerbaars... ? Ik ben echt zeer benieuwd welke streetlegal banden dat uithouden...
Toch typisch dat de ene auto op Ehra-Lessin de kombaan van 30 km moet nemen en een ander gewoon Vmax op een vliegveld weet te halen.
Naast dat overigens de vraagstelling halverwege wat bijgesteld was... (4-deurs)
Toch typisch dat de ene auto op Ehra-Lessin de kombaan van 30 km moet nemen en een ander gewoon Vmax op een vliegveld weet te halen.
Naast dat overigens de vraagstelling halverwege wat bijgesteld was... (4-deurs)
laatste aanpassing
Banden: Dunlop SP Sport in de maat 285/35 R18
De bronvermelding komt uit Tuning & Acceessoires 2004
Als ik van het weekend mijn USB kabeltje van mijn digitale camera terugheb zal ik stukken uit het boek hier neer zetten!
En geloof me...ik moest echt alles 10x lezen voordat ik het geloofde...want moet je je voorstellen dat je in 2,50 sec opvan 0-100 zit...als ik naar mijn klok kijk en ik begin denkbeeldig op 0 en 2,50 sec later op de 100....ongeloofelijk....
De verslaggever vond het Manisch
En ik citeer: Een auto die op een simpel recht stuk zo snel accelereert dat hij je bang maakt. Ik was ervan overtuigd dat een dergelijke auto niet bestond.
De auto heeft trouwens een waarde van meer dan 300.000 euro...
Edit*
Het onderhoud van de motor kost meer als de speciale onderdelen van het voertuig, na elke twee olieverversingen worden ook de cilinderbussen vervangen. Uit voorzorg, ongeacht of er schade is, wnat elke zwakke schakel kan catastrofaal zijn!
De bronvermelding komt uit Tuning & Acceessoires 2004
Als ik van het weekend mijn USB kabeltje van mijn digitale camera terugheb zal ik stukken uit het boek hier neer zetten!
En geloof me...ik moest echt alles 10x lezen voordat ik het geloofde...want moet je je voorstellen dat je in 2,50 sec opvan 0-100 zit...als ik naar mijn klok kijk en ik begin denkbeeldig op 0 en 2,50 sec later op de 100....ongeloofelijk....
De verslaggever vond het Manisch
En ik citeer: Een auto die op een simpel recht stuk zo snel accelereert dat hij je bang maakt. Ik was ervan overtuigd dat een dergelijke auto niet bestond.
De auto heeft trouwens een waarde van meer dan 300.000 euro...
Edit*
Het onderhoud van de motor kost meer als de speciale onderdelen van het voertuig, na elke twee olieverversingen worden ook de cilinderbussen vervangen. Uit voorzorg, ongeacht of er schade is, wnat elke zwakke schakel kan catastrofaal zijn!
laatste aanpassing
Ik geloof absoluut wel dat jij je bron prima overneemt, maar ik kan die bron niet echt geloven. Alle vergelijkbare auto's die ik kan vinden geven specs tot de 400 km/h. 72 km/h is op die snelheid gewoon enorm veel. Die 7.67s wordt overigens opgegevens voor de HKS Skyline, ik weet niet of dat dezelfde is als de Sumo Power.
Iig, Skylines komen me nu weer de neus uit, voor de liefhebber:
http://sumopictures.sumopower.com/Sumo%20Power%209.68%20Drag%20Run.wmv
Iig, Skylines komen me nu weer de neus uit, voor de liefhebber:
http://sumopictures.sumopower.com/Sumo%20Power%209.68%20Drag%20Run.wmv
Misschien een typefoutje dat ze 372 bedoelen, dat lijkt me een snelheid die voor een 'beest' als dat toch wel mogelijk moet zijn. 427 is nog steeds erg hoog, alhoewel dat nog wel enigzins realistisch zou kunnen zijn met dat vermogen.
Overigens, foto's zijn redelijk bedriegend bij dit soort auto's. De setup wil regelmatig wijzigen.
Al sla je me dood
Bij 'load index van 101' verlies je me al 
Indien het overigens de (Sumo) HKS Skyline is (wat waarschijnlijk is, daarvoor wordt 7.67 als 1/4 mile tijd opgegeven) dan zal hij absoluut niet op straatbanden rijden. Vergelijk die auto gewoon met een dragster.
Overigens, ondanks dat de auto waarsch. geen 472 haalt (op internet heb ik 250 mph gelezen), is deze 1/4 mile tijd toch ook enorm snel. Daarnaast, 13.000 rpm, niet mis
Overigens, foto's zijn redelijk bedriegend bij dit soort auto's. De setup wil regelmatig wijzigen.
Dan heb je waarschijnlijk een load index van 101 en een Y speedrating (op basis van MAXX, de rest is beroerder).
Vanaf 270 vermindert de load index met 5% / 10 km... Hoe ga je daar 472 km/h mee halen ?
Vanaf 270 vermindert de load index met 5% / 10 km... Hoe ga je daar 472 km/h mee halen ?
Al sla je me dood
Indien het overigens de (Sumo) HKS Skyline is (wat waarschijnlijk is, daarvoor wordt 7.67 als 1/4 mile tijd opgegeven) dan zal hij absoluut niet op straatbanden rijden. Vergelijk die auto gewoon met een dragster.
Overigens, ondanks dat de auto waarsch. geen 472 haalt (op internet heb ik 250 mph gelezen), is deze 1/4 mile tijd toch ook enorm snel. Daarnaast, 13.000 rpm, niet mis
Heel veel onderdelen zijn gemaakt door HKS en zijn goedgekeurd voor dragstars...
De gehele uitlaat is gemaakt van titanium inclusief einddemper, spruitstuk etc...de turbo's zijn bij 5000 rpm op volledige druk (2,2bar)
Alle onderdelen zijn ook speciaal gemaakt voor deze Skyline...
De transmissie is ook weer van HKS, kan 1500 PK bij hoge toerentallen hebben. De zestraps dogbox, type H van HKS, is gecombineerd met de eindetransmissie van een R33. Bij de keuze van de bakverhoudingen is niet alleen naar de acceleratie op de dragstrip gekeken, maar speelde ook de topsnelheid een rol. Met de huideige configuratie heeft de skyline van Sumo Power een theoretische top van 472 km/h (typfoutje?!?!?!?!?!) bij 11000 toeren.
Etc etc...
De gehele uitlaat is gemaakt van titanium inclusief einddemper, spruitstuk etc...de turbo's zijn bij 5000 rpm op volledige druk (2,2bar)
Alle onderdelen zijn ook speciaal gemaakt voor deze Skyline...
De transmissie is ook weer van HKS, kan 1500 PK bij hoge toerentallen hebben. De zestraps dogbox, type H van HKS, is gecombineerd met de eindetransmissie van een R33. Bij de keuze van de bakverhoudingen is niet alleen naar de acceleratie op de dragstrip gekeken, maar speelde ook de topsnelheid een rol. Met de huideige configuratie heeft de skyline van Sumo Power een theoretische top van 472 km/h (typfoutje?!?!?!?!?!) bij 11000 toeren.
Etc etc...
Ik wil wel weten wtf er met de camera gebeurt bij de in-car view bij schakelen.
Opschakelen geeft een redelijke klap, helemaal bij deze snelheden en auto's. De koppeling laten ze bijv. behoorlijk snel opkomen, probeer dat maar eens in je eigen auto
Ongelofelijk... Ueberhaupt iets van het voorafgaande meegekregen?
F1 viel bij opschakelen van 5 naar 6 zo uit m'n hoofd 30 km/h terug.
Wat je camera ziet, hangt af van hoe deugdelijk je hem weet te monteren. Standaard beugeltje aan een rolkooi wordt waarschijnlijk meer dak en vloer dan uitzicht.
F1 viel bij opschakelen van 5 naar 6 zo uit m'n hoofd 30 km/h terug.
Wat je camera ziet, hangt af van hoe deugdelijk je hem weet te monteren. Standaard beugeltje aan een rolkooi wordt waarschijnlijk meer dak en vloer dan uitzicht.
laatste aanpassing










