Partyflock
 
Forumonderwerp · 717623
Wie heeft er wel eens een mobieltje met nieuw abbonnement bij T-Mobile.nl besteld?
Ik dus donderdag de 14e jl. en ik heb nog steeds niets binnen. Afgelopen donderdag gebeld om te vragen of ik het nog kon cancellen zodat ik er eentje in de winkel kan halen. Dat kon dus niet. De telefoon zou vrijdag of zaterdag bij hun binnen zijn en dan moest ik maandag maar terugbellen om te vragen wanneer ik alles zelf zou ontvangen. Dus ik vanmorgen vol goede moed gebeld, hebben ze helemaal geen gegevens van mij! Volgens die man zou de bestelling wel eens niet goed kunnen zijn. Vreemd, want donderdag zei iemand daar dat mijn telefoon vrijdag of zaterdag binnen zou komen.
Ik weer vragen of de hele boel gecanceld kon worden zodat ik vandaag of morgen een winkel in kan lopen en er daar eentje kan kopen die ik dan meteen mee krijg. Hij raadde het me niet aan omdat het 14 dagen (!!!!) duurt eer een bestelling is verwerkt, daarna moet de telefoon dus nog besteld worden en de hele riedel. En omdat de bestelling dus deze week wel eens verwerkt kan worden, zit ik straks met 2 telefoons en 2 abbo’s. En cancellen was absoluut geen optie!
Dus nu moet ik vrijdag a.s. terug bellen om te vragen of de bestelling nou wel of niet goed is gegaan. Zo ja, nog minstens een week wachten voor ik alles binnen en zo niet, alsnog naar de winkel.
Al met al kan ik sinds de 15e jl. niet meer bellen of gebeld worden… :(

Nog meer ervaringen? Wellicht ook positieve zodat ik het weer van de zonnige kant kan bekijken?
Das kut voor je, ik heb weleesn wat besteld, via telecomvergelijker.nl en dan zoeken naar een goed en gratis! abbonement, ik heb er goede ervaringen mee, maar het kan idd wel ff duren voor dat je wat krijgt!!
 
Ik heb 3x al een telefoon via et net besteld....
nooit problemen gehad...... en ze waren binnen no time binnen....
verder heb ik 1x een telefoon bij een winkel aangeschaft...
waarna ik later nog is terug ben geweest met mn telefoon...
maar ze hebben geen reet voor me gedaan daar!
zelfs geen leentoestel terwijl ik dik geld in de maand betaal!

maar goed.... waar heb jij em besteld???

*edit*
ik zie net dat je ze bij T-mobile.nl hebt besteld....
dat is idd ruk! dan kan je net zo goed naar een winkel gaan :jaja:

www.2call.nl
prima site voor nieuwe abbo's en/of het verlengen van je abbo
laatste aanpassing
Ik heb er vorig jaar een besteld via een of andere site en daar had ik 'em binnen 5 werkdagen binnen.

Nu besteld bij T-Mobile... DRAMA!!
zelfs geen leentoestel terwijl ik dik geld in de maand betaal!


moet je maar een verzekering afsluiten... wat heeft de winkel er mee te maken dat jij een hoge maandrekening hebt...

geld gaat naar de provider, niet naar jou...

Heb in 2 telecomzaken gewerkt, irritatie nr 1 is mensen die komen zeiken om een leentoestel...
 
Nou ehm... als die winkel mij een toestel verkoopt wat niet goed werkt dan mogen zij best een service hebben waarin ze een leentoestel verstrekken.....

Heb in 2 telecomzaken gewerkt, irritatie nr 1 is mensen die komen zeiken om een leentoestel...

ik ben in 2 telecomzaken geweest..... irritatie nr 1 is dat verschrikkelijke personeel wat daar over et algemeen werkt :[

geld gaat naar de provider, niet naar jou...

hahahah je meent et.... zou wat weze he als ik dat geld ook nog is vang :D zou goedkoop bellen zijn....
 
ik heb mijne via gsm plaza besteld. ik kreeg hem na 4 weken wat eerst 3 weken zou zijn. maarja
Tab als ik jou was zou ik t-mobile gewoon even terug bellen, want het lijkt erop dat die 2e niet eens weet waar hij mee bezig was. Anders vragen of je het directe nummer van deafdeling mag die dit afhandeld, die kunnen je vaak wel helpen.
(Gr Ex medewerker T-Mobile)
Mijn collegaatje heeft gebeld (die is nogal mondiger dan ik, ik laat me heel snel onder de tafel lullen) en heeft een heel verhaal opgehangen waardoor alles nu wel geannulleerd is. Dus ik ga morgen naar de winkel en hoop eruit te lopen met een toestelletje.
goed zo!
zou toch nog eens hier kijken: www.bestelmaar.nl: die gasten zijn de goedkoopste en snelste