Wat zien jullie liever in een RPG spel, een turn-based vechtsysteem of real time? Bij turn-based moet je op je beurt wachten, en dan moet je je character een command geven. Final Fantasy bijvoorbeeld. Bij real-time is het gewoon echten en blijf je slaan, zoals bijvoorbeeld bij Zelda. Ik heb liever turn-based, omdat je hier meet tactiek voor nodig hebt, en turn-based is heel erg vet bij bosses, waar je soms uren lang aan't vechten kan zijn zonder dat het saai word. Een nadeel aan turn-based vind ik wel dat als je verdwaalt bent en een beetje rondloopt, je erlke keer van die irritante enemy's tegen komt. Dus wat hebben jullie liever, turn-based of real time?
Realtime hakken is het leukst!
Morgen ga ik weer Diablo2 installen.
Meer mensen die dit nog steeds op Battlenet spele?
Morgen ga ik weer Diablo2 installen.
Meer mensen die dit nog steeds op Battlenet spele?
Ik heb hem uitgespeeld. Hacken & slashen ruleerd
Tis trouwens ook meer hoe de situatie is.
Als ik in de trein zit ofzo met me GBA dan zijn turnbased games leuker.
Op de pc hakke!
Als ik in de trein zit ofzo met me GBA dan zijn turnbased games leuker.
Op de pc hakke!
Golden Sun






