Ik word echt moe van opmerkingen dat je mag niks zeggen over Paul want hij is de grondlegger blabla... 
Ten eerste is hij dat niet voor mij...voor de rotterdam sound ja...maar er is meer dan dat...veel meer...
En ten tweede daar gaat het niet om...het gaat erom wat je NU doet...en voor iemand die al zolang meedraait vind ik hem maar zeer zwakjes...zoals audio nail al zegt...kan allemaal stukken beter...
Verwacht absoluut geen kwalitatieve meesterwerken van hem die vernieuwend zijn want daar zijn anderen voor maar een kopie van een kopie maken keer op keer is ook weer niks...
Alhoewel Paul met zijn ervaring wel een pioneer had kunnen zijn!
Zun laatste cd is een gehele rip-off van zun vorige...die opzich nog wel ermee door kan ookal is het totaal niet mijn stijl...
Boterham verdienen...ook bullshit...hij heeft een vrouw en een kind...lullig voor hun als hij enkel zun boterham verdiend met plaatjes maken en dergelijke...ene keer is de verkoop minder als andere keer en op een gegeven moment houd dat succes zowieso op en dan mogen ze zeker honger lijden...
Tis geen vast inkomen...dus je hypotheek kan je er ook niet mee betalen...
Tis een centje erbij...en je mag een centje erbij verdienen als artiest maar de manier waarop is belangrijk...
Je kan ook met betere kwaliteit je geld verdienen...
Paul kan toch doen en laten wat hij wil...iedereen pikt het toch en men luisterd volgens mij vaak niet eens naar zijn tracks maar kijkt meer naar het labeltje Paul wat eraan hangt...
Voor je cashflow is het goed maar voor je ontwikkeling en dergelijke als artiest schiet je er niks mee op en dat is nog altijd het belangrijkste...
Als dat niet meer het geval is mag je je afvragen wat het uberhaupt nog voor nut heeft om door te gaan...
Hardcore in een beter daglicht zetten met die clip...nieuwe zieltjes trekken bij het the box publiek zal je bedoelen...
Net of de scene die nodig heeft...liefhebbers komen vanzelf wel is zo'n clip niet voor nodig...
En het blijft niet beperkt bij die clip...zie hem ook in bladen en dergelijke op duiken...
Tis absoluut populariteit boosten en niks anders...
ik haat religie

Ten eerste is hij dat niet voor mij...voor de rotterdam sound ja...maar er is meer dan dat...veel meer...
En ten tweede daar gaat het niet om...het gaat erom wat je NU doet...en voor iemand die al zolang meedraait vind ik hem maar zeer zwakjes...zoals audio nail al zegt...kan allemaal stukken beter...
Verwacht absoluut geen kwalitatieve meesterwerken van hem die vernieuwend zijn want daar zijn anderen voor maar een kopie van een kopie maken keer op keer is ook weer niks...
Alhoewel Paul met zijn ervaring wel een pioneer had kunnen zijn!
Zun laatste cd is een gehele rip-off van zun vorige...die opzich nog wel ermee door kan ookal is het totaal niet mijn stijl...
Boterham verdienen...ook bullshit...hij heeft een vrouw en een kind...lullig voor hun als hij enkel zun boterham verdiend met plaatjes maken en dergelijke...ene keer is de verkoop minder als andere keer en op een gegeven moment houd dat succes zowieso op en dan mogen ze zeker honger lijden...
Tis geen vast inkomen...dus je hypotheek kan je er ook niet mee betalen...
Tis een centje erbij...en je mag een centje erbij verdienen als artiest maar de manier waarop is belangrijk...
Je kan ook met betere kwaliteit je geld verdienen...
Paul kan toch doen en laten wat hij wil...iedereen pikt het toch en men luisterd volgens mij vaak niet eens naar zijn tracks maar kijkt meer naar het labeltje Paul wat eraan hangt...
Voor je cashflow is het goed maar voor je ontwikkeling en dergelijke als artiest schiet je er niks mee op en dat is nog altijd het belangrijkste...
Als dat niet meer het geval is mag je je afvragen wat het uberhaupt nog voor nut heeft om door te gaan...
Hardcore in een beter daglicht zetten met die clip...nieuwe zieltjes trekken bij het the box publiek zal je bedoelen...
Net of de scene die nodig heeft...liefhebbers komen vanzelf wel is zo'n clip niet voor nodig...
En het blijft niet beperkt bij die clip...zie hem ook in bladen en dergelijke op duiken...
Tis absoluut populariteit boosten en niks anders...
Onthoudt goed dat hij een van de grootste hardcore-goden is!
ik haat religie
laatste aanpassing
Inus
Hier sluit ik mij volledig bij aan
Verder vind ik de Offensivestijl van Paul erg relaxt hoor!!
Wat doe je dan in dit topic
waarom gaan mensen ineens raar doen als een zogenaamd "underground" dj iets commercieel doets (in jullie ogen)
alles wat uitgebracht wordt heeft een commerciele intentie ... of het nou "underground" is of niet
zeikerds ...
alles wat uitgebracht wordt heeft een commerciele intentie ... of het nou "underground" is of niet
zeikerds ...
Hier sluit ik mij volledig bij aan
Verder vind ik de Offensivestijl van Paul erg relaxt hoor!!
ik hou nie zo van hardcore. doe maar trance en techno dan
Wat doe je dan in dit topic
Happy hardcore is wel relaxed hoor, nix mis mee.
Life is like a dance is ook wel gaaf, gebruik het plaatje nog regelmatig in mixen.
Hm niet altijd, laatst draaide hij super kut in een discotheek hier in de buurt.
Stond gewoon wat nonchalant plaatjes op te gooien.
En was ook gelijk weer weg toen ie klaar was met draaien.
paar van die dikke bodyguards om hem heen lopen.
Dat laatste vond ik wel weer stoer
Life is like a dance is ook wel gaaf, gebruik het plaatje nog regelmatig in mixen.
Britainnnn! 21 april 2004 18:11
BOEIEND!!!!
hoe draaid hij op feesten?? nou SUPER en dat weet iedereen!!
BOEIEND!!!!
hoe draaid hij op feesten?? nou SUPER en dat weet iedereen!!
Hm niet altijd, laatst draaide hij super kut in een discotheek hier in de buurt.
Stond gewoon wat nonchalant plaatjes op te gooien.
En was ook gelijk weer weg toen ie klaar was met draaien.
paar van die dikke bodyguards om hem heen lopen.
Dat laatste vond ik wel weer stoer
Iedereen vindt dit en vindt dat, iedereen heeft er gewoon zijn eigen mening over en tja dat mensen zijn nieuwe platen de laatste tijd niet zo goed vinden... Weet je wel hoe moeilijk het is om een plaat te maken tegenwoordig die ook nog aanslaat, er is al zoveel en hardcore is al zo oud!
Wat Tyharo zegt over dat het maar een soort bijbaantje moet zijn klopt ook niet. Om een plaat te maken kost heel veel tijd en je kan dus als profesionele dj geen fulltime baan ernaast hebben. Ze zitten vaak dag en nacht in de studio om een cd op te nemen of dus nieuwe platen te maken neem dat maar van mij aan!!!
Mensen moeten niet zo doen alsof ze het allemaal beter weten, als ze in zijn schuitje hadden gezeten hadden ze zeker anders geluld!!!
Vergeet niet dat zo een dj misschien wel op 3/4 feesten per weekend staat dus waarschijnlijk moest hij daarna nog ergens anders heen en je kan niet altijd maar op elk feestje een topset draaien...
Wat Tyharo zegt over dat het maar een soort bijbaantje moet zijn klopt ook niet. Om een plaat te maken kost heel veel tijd en je kan dus als profesionele dj geen fulltime baan ernaast hebben. Ze zitten vaak dag en nacht in de studio om een cd op te nemen of dus nieuwe platen te maken neem dat maar van mij aan!!!
Mensen moeten niet zo doen alsof ze het allemaal beter weten, als ze in zijn schuitje hadden gezeten hadden ze zeker anders geluld!!!
Hm niet altijd, laatst draaide hij super kut in een discotheek hier in de buurt.Stond gewoon wat nonchalant plaatjes op te gooien.
En was ook gelijk weer weg toen ie klaar was met draaien
En was ook gelijk weer weg toen ie klaar was met draaien
Vergeet niet dat zo een dj misschien wel op 3/4 feesten per weekend staat dus waarschijnlijk moest hij daarna nog ergens anders heen en je kan niet altijd maar op elk feestje een topset draaien...
ik wil niet lullig doen maar je ken niet eens opnieuw goed spellen!
dus als je een topic maakt doet het dan wel goed he.
EN paul is gewoon paul.
dus als je een topic maakt doet het dan wel goed he.
EN paul is gewoon paul.
Wat Tyharo zegt over dat het maar een soort bijbaantje moet zijn klopt ook niet. Om een plaat te maken kost heel veel tijd en je kan dus als profesionele dj geen fulltime baan ernaast hebben. Ze zitten vaak dag en nacht in de studio om een cd op te nemen of dus nieuwe platen te maken neem dat maar van mij aan!!!
Dan vraag ik me toch af hoe Paul zun hypotheek bijvoorbeeld betaald enzo...de mensen van de belastingdienst accepteren het geld wat je verdiend met draaien en dergelijke iig NIET als inkomen...
En ja fulltime is ook weer wat he...dat zeg ik ook weer niet...
Vergeet niet dat zo een dj misschien wel op 3/4 feesten per weekend staat dus waarschijnlijk moest hij daarna nog ergens anders heen en je kan niet altijd maar op elk feestje een topset draaien...
En dat is dus het probleem...zodra kwantiteit belangrijker is gaat de kwaliteit achteruit...
En nee als ik in zijn schuitje had gezeten had ik het absoluut WEL anders gedaan...voor mij is muziek mijn passie en dat is voor mij tig keer belangrijker als geld...
laatste aanpassing
Daarom moet hij zich dus ook gaan afvragen of hij zun tijd niet misschien toch heeft gehad... 
Ik kan me hartstikke goed voorstellen dat het hem allemaal niet meer zo boeit als je al zolang erin zit...maar dat lijkt me wel het belangrijkste...
Maar een nieuwe uitdaging pakt hij dus ook niet aan...daar kan het allemaal wel minder "saai" door worden...
Ik kan me hartstikke goed voorstellen dat het hem allemaal niet meer zo boeit als je al zolang erin zit...maar dat lijkt me wel het belangrijkste...
Maar een nieuwe uitdaging pakt hij dus ook niet aan...daar kan het allemaal wel minder "saai" door worden...
Het gaat hem niet erom dat het hem niet meer boeit het gaat erom dat hij er al zolang in zit dus dat het dan op een gegeven moment moeilijk wordt om nummers te maken die eruit springen.
En geloof me, hij heeft nog zat fans die hem nog wel goed vinden en die wel blij zijn als hij op een feestje draait dus hij is zeker nog niet afgeschreven.
En geloof me, hij heeft nog zat fans die hem nog wel goed vinden en die wel blij zijn als hij op een feestje draait dus hij is zeker nog niet afgeschreven.
Het gaat hem niet erom dat het hem niet meer boeit het gaat erom dat hij er al zolang in zit dus dat het dan op een gegeven moment moeilijk wordt om nummers te maken die eruit springen.
En geloof me, hij heeft nog zat fans die hem nog wel goed vinden en die wel blij zijn als hij op een feestje draait dus hij is zeker nog niet afgeschreven.
En geloof me, hij heeft nog zat fans die hem nog wel goed vinden en die wel blij zijn als hij op een feestje draait dus hij is zeker nog niet afgeschreven.
Ik denk persoonlijk dat Paul met zijn ervaring nou net wel nummers kan maken die eruit springen...er zijn nog zat paden niet bewandeld door hem...waarom kunnen anderen het wel en iemand zoals Paul niet...dat geloof ik niet...
En das een compliment...
Dat laatste is waar...maar af en toe vraag ik me ook af tot in hoeverre de support van sommige mensen naar Paul reikt...
Ik kan het absoluut ook niet geloven namelijk dat Paul er nooit weleens aan denkt om iets nieuws op een ander gebied te proberen...
Maar sja...je kent de attitude van het hardcorepubliek he?
Zodra er iets anders gedaan word heb je de kans op uitgekosts te worden en als verrader bestempeld te worden...
Ik denk dat dat Paul er misschien enigzins van weerhoud om het niet te doen...en met hem meerdere artiesten...want stel dat dat avontuur op niks uitloopt...dan heb je op een gegeven moment niks meer...
Dus kiest voor de veilige weg...
Dus eigenlijk moeten alle mensen die zeggen veel respect voor Paul te hebben (en dan vooral mensen die bijvoorbeeld zeggen respect voor Paul want hij is de hardcore altijd trouw gebleven...al deed hij dat niet...so fucking what? Er is meer dan hardcore...) die attitude als de sodemieter in de prullenbak gooien...en de artiesten de ruimte geven om zich ook op andere gebieden die ze altijd al wilden doen te ontwikkelen zonder ze bij voorbaat al als verrader of iets dergelijks te bestempelen...
Mensen die die attitude niet hebben hoeven zich niet aangesproken te voelen natuurlijk...
En dan beweren sommige mensen dat ik geen respect voor Paul heb...
Ik vind dat mensen met zo'n attitude eigenlijk het meest respectloze tegenover artiesten zijn van allemaal...
laatste aanpassing
Ik begrijp je standpunt en geef je hierin ook zeker gelijk! Je ziet het aan dat happy hardcore gebeuren van hem, dit werd totaal niet gewaardeerd.
Tja artiesten hebben het maar moeilijk met ons als publiek vindt je niet!
Ik vindt alleen dat mensen de dj's niet zo moeten aanvallen op alles wat ze dan ook maar doen. Niks is vaak goed maar ondertussen hebben ze wel vaak een groot publiek wat voor ze zit te juichen en te hakken en dansen, een beetje tegenstrijdig vindt je niet?
Niet op jou gericht hoor Tyharo want ik merk dat jij ook wel verder kijkt dan je neus lang is.
Laten we nou gewoon blij zijn dat ze er zijn en vooral dat er zo een verschijdenheid in dj's en muziekstylen zijn, dit houd het alleen maar interressant en leuk vindt ik! Ik ga nog steeds elke week met plezier naar feesten en ik vermaak me er hoe dan ook want sfeer maak je nog altijd zelf!
Tja artiesten hebben het maar moeilijk met ons als publiek vindt je niet!
Ik vindt alleen dat mensen de dj's niet zo moeten aanvallen op alles wat ze dan ook maar doen. Niks is vaak goed maar ondertussen hebben ze wel vaak een groot publiek wat voor ze zit te juichen en te hakken en dansen, een beetje tegenstrijdig vindt je niet?
Niet op jou gericht hoor Tyharo want ik merk dat jij ook wel verder kijkt dan je neus lang is.
Laten we nou gewoon blij zijn dat ze er zijn en vooral dat er zo een verschijdenheid in dj's en muziekstylen zijn, dit houd het alleen maar interressant en leuk vindt ik! Ik ga nog steeds elke week met plezier naar feesten en ik vermaak me er hoe dan ook want sfeer maak je nog altijd zelf!
Ik heb zelf mun eigen bepaalde feestjes tegenwoordig die ik bezoek... 
Feestjes waar mensen zoals Paul draaien vermijd ik tegenwoordig eigenlijk als ik eerlijk moet zijn...voel me niet meer verbonden met het publiek en kan met dat publiek ook totaal zelf geen sfeer meer maken voor mezelf...de muziek trekt me ook totaal niet meer en kan het ook niet meer opbrengen om zo'n bedrag keer op keer neer te tellen...
Waar ik normaal 1 feest voor bezocht toen ik nog naar die feesten ging daar bezoek ik er nu 3 a 4 a 5 voor als het een groot feest is en voor een feest a la hardcore 4 life bezoek ik er nu 2 voor...
Dus goed dat er verschil is ja...ik zou ook liever willen dat die 2 gescheiden/verschillend blijven...maar das een ander verhaal...
Feestjes waar mensen zoals Paul draaien vermijd ik tegenwoordig eigenlijk als ik eerlijk moet zijn...voel me niet meer verbonden met het publiek en kan met dat publiek ook totaal zelf geen sfeer meer maken voor mezelf...de muziek trekt me ook totaal niet meer en kan het ook niet meer opbrengen om zo'n bedrag keer op keer neer te tellen...
Waar ik normaal 1 feest voor bezocht toen ik nog naar die feesten ging daar bezoek ik er nu 3 a 4 a 5 voor als het een groot feest is en voor een feest a la hardcore 4 life bezoek ik er nu 2 voor...
Dus goed dat er verschil is ja...ik zou ook liever willen dat die 2 gescheiden/verschillend blijven...maar das een ander verhaal...
emmelding
Vergeet niet dat zo een dj misschien wel op 3/4 feesten per weekend staat dus waarschijnlijk moest hij daarna nog ergens anders heen en je kan niet altijd maar op elk feestje een topset draaien...
_________________________
ik ben het eens met alles wat je zegt betreffende artiesten in dit topic ... maar met het bovenstaande ben ik het totaal niet eens.
dat dj's meer nog meer te doen hebben op een avond zou niet ten koste mogen gaan van het feest waar ze op dat moment zijn of later gaan draaien.
er komt best veel geld bij kijken.
Voor organisator EN bezoeker ... en ik vind dat je daar een behoorlijke set voor mag verwachten.
tuurlijk heeft iedereen zijn mindere dag ... als je maar laat zien dat je je best doet en het "leuk" houd is men al gauw tevreden (is men toch al maar dat is een andere discussie)
maar simpelweg suf gaan staan en standaard "voorgeprogrameerde" setjes neerzetten vind ik niet kunnen
(ik zeg niet dat paul dit doet ... dat weet ik niet ik ben geen fan)
Vergeet niet dat zo een dj misschien wel op 3/4 feesten per weekend staat dus waarschijnlijk moest hij daarna nog ergens anders heen en je kan niet altijd maar op elk feestje een topset draaien...
_________________________
ik ben het eens met alles wat je zegt betreffende artiesten in dit topic ... maar met het bovenstaande ben ik het totaal niet eens.
dat dj's meer nog meer te doen hebben op een avond zou niet ten koste mogen gaan van het feest waar ze op dat moment zijn of later gaan draaien.
er komt best veel geld bij kijken.
Voor organisator EN bezoeker ... en ik vind dat je daar een behoorlijke set voor mag verwachten.
tuurlijk heeft iedereen zijn mindere dag ... als je maar laat zien dat je je best doet en het "leuk" houd is men al gauw tevreden (is men toch al maar dat is een andere discussie)
maar simpelweg suf gaan staan en standaard "voorgeprogrameerde" setjes neerzetten vind ik niet kunnen
(ik zeg niet dat paul dit doet ... dat weet ik niet ik ben geen fan)
DJ Paul heeft ooit een contract getekend waardoor die rechten (toen en nu nog steeds) van de Mid-Town clan zijn.
Die kunnen er mee doen wat ze willen...en nu gaan ze die happy hardcore shit opnieuw uitbrengen in een mix (ofzo)
DJ Paul probeert al jaren van z'n happy hardcore-image af te komen, maar zo schiet het niet echt op hehe
Het is jammer voor hem, maar als hij TOEN dat contract niet had getekend was er nu geen happy hardcore shit onder zijn naam op tv/radio...
Die kunnen er mee doen wat ze willen...en nu gaan ze die happy hardcore shit opnieuw uitbrengen in een mix (ofzo)
DJ Paul probeert al jaren van z'n happy hardcore-image af te komen, maar zo schiet het niet echt op hehe
Het is jammer voor hem, maar als hij TOEN dat contract niet had getekend was er nu geen happy hardcore shit onder zijn naam op tv/radio...
Als Paultje weer commercieeler wordt maakt mij dat nie uit.. Door die happy hcore in het verleden heeft hij een imperium kunnen opbouwen.
ben er van overtuigd dat door die happy hardcore rige nu nog bestaat. En Bass D en King Matthew hetzelfde met MOH. Dus kheb geen aanmerkingen op commerciele richtingen van producers/organisaties. Alleen ik zou het wel onder een andere naam doen.
ben er van overtuigd dat door die happy hardcore rige nu nog bestaat. En Bass D en King Matthew hetzelfde met MOH. Dus kheb geen aanmerkingen op commerciele richtingen van producers/organisaties. Alleen ik zou het wel onder een andere naam doen.
De laatste keren dat ik Paul heb gezien op feesten was het draaitechnisch gezien bagger. Hij staat ongeinspireerd plaatjes te draaien... mixxen kun je het eigenlijk niet noemen. En hij is niet de enige, er zijn er veel meer die al vanaf het begin meegaan maar nu als zakkenvullers op het podium staan. Ik heb respect voor wat ze in de 90er jaren hebben gedaan, maar om dan zo je publiek uit te melken is gewoon schandalig. Er is talent genoeg die er wel voor wil gaan en die de muziek wel als passie zien.
De laatste keren dat ik Paul heb gezien op feesten was het draaitechnisch gezien bagger. Hij staat ongeinspireerd plaatjes te draaien... mixxen kun je het eigenlijk niet noemen. En hij is niet de enige, er zijn er veel meer die al vanaf het begin meegaan maar nu als zakkenvullers op het podium staan. Ik heb respect voor wat ze in de 90er jaren hebben gedaan, maar om dan zo je publiek uit te melken is gewoon schandalig. Er is talent genoeg die er wel voor wil gaan en die de muziek wel als passie zien.
Mee eens
Maar betwijfel of het publiek het zelf ook in de gaten heeft dat ze af en toe best wel genaaid worden...en dat voor zulke bedragen die ze moeten betalen...
Ze vinden het schijnbaar prima...dat is hun beslissing...maar het kan toch allemaal echt wel goedkoper en zowieso van betere kwaliteit voor de bedragen die ze moeten neertellen...
Ik heb tig feestjes bezocht voor prijzen onder de 20 euro...waar dj's staan die ook al langer meedraaien als vandaag maar daar gewoon alles uit de kast halen op het gebied van mixen...
Iedereen kan na flink oefenen op beatmixen hetzelfde als wat Paul doet op dit moment...
Maar zelfs al zou iemand dat doen en ook precies dezelfde platen draaien dan nog zou de set van Paul als veel beter worden beschouwd ondanks dat er geen verschil in zit...
Dat vind ik vreemd...
Heeft dus toch met naamsbekendheid/hypen en dergelijke te maken?
Maar dat van happy is waar...
Dat is voor mij de originele vorm van happy hardcore...hardcore die vrolijk is...niks meer en niets minder dan dat...
Dat het later uitgebuid is en dergelijke staat daar geheel los van...
laatste aanpassing
laatste aanpassing
Wat Tyharo zegt over dat het maar een soort bijbaantje moet zijn klopt ook niet. Om een plaat te maken kost heel veel tijd en je kan dus als profesionele dj geen fulltime baan ernaast hebben. Ze zitten vaak dag en nacht in de studio om een cd op te nemen of dus nieuwe platen te maken neem dat maar van mij aan!!!
Dan vraag ik me toch af hoe Paul zun hypotheek bijvoorbeeld betaald enzo...de mensen van de belastingdienst accepteren het geld wat je verdiend met draaien en dergelijke iig NIET als inkomen...
En ja fulltime is ook weer wat he...dat zeg ik ook weer niet...
Dan vraag ik me toch af hoe Paul zun hypotheek bijvoorbeeld betaald enzo...de mensen van de belastingdienst accepteren het geld wat je verdiend met draaien en dergelijke iig NIET als inkomen...
En ja fulltime is ook weer wat he...dat zeg ik ook weer niet...
Tyharo: als je het topic wat beter had gelezen had je kunnen weten dat hij niet alleen plaatjes maakt voor zijn inkomen. Hij heeft toendertijd ook Rotterdam Records opgezet. En hij zal intussen vast wel meer hebben gedaan. Wat dacht je bijvoorbeeld van Labelmanager van Offensive Records?
Hij heeft dus genoeg achter de hand om een hypotheek van te betalen.
true! 
Anyway: Zo'n profi studio hebben vele mensen tegenwoordig. Paul maakt zn eigen sound, ook al vindt niet iedereen dit mooi. Maar blijkbaar wel genoeg mensen, want zn platen worden altijd goed verkocht.
En mensen die in dit topic gaan zeggen (dit is dus niet direct tegen Tyharo gericht!): je kan uit al die apparatuur veel mooiere geluiden halen of veel betere dingen mee doen: dat is een geval van je eigen voorkeur. Wat "hij" in zn studio maakt hoeft "men" niet mooi te vinden, maar ga dan niet lopen roepen dat hij kutmuziek maakt omdat je zelf van bv Enzyme stijl houdt. Een Opel-producent maakt immers ook geen Ferrari-modellen.
Anyway: Zo'n profi studio hebben vele mensen tegenwoordig. Paul maakt zn eigen sound, ook al vindt niet iedereen dit mooi. Maar blijkbaar wel genoeg mensen, want zn platen worden altijd goed verkocht.
En mensen die in dit topic gaan zeggen (dit is dus niet direct tegen Tyharo gericht!): je kan uit al die apparatuur veel mooiere geluiden halen of veel betere dingen mee doen: dat is een geval van je eigen voorkeur. Wat "hij" in zn studio maakt hoeft "men" niet mooi te vinden, maar ga dan niet lopen roepen dat hij kutmuziek maakt omdat je zelf van bv Enzyme stijl houdt. Een Opel-producent maakt immers ook geen Ferrari-modellen.
Ik vind het gewoon jammer dat hij te lang op hetzelfde voortborduurd...en dat ik dat zeg betekend ook dat ik geloof dat Paul absoluut meer kan... 
Welke sound boeit me niet...dat is idd zun eigen keus en hij hoeft absoluut niet muziek te maken die mij qua sound aanspreekt...maar het kan technisch gezien na al die jaren wel allemaal stukken beter lijkt mij...
Er zijn ook mensen met een vergelijkbare sound waar het technisch gezien beter in elkaar steekt naar mijn mening...zoals een evil activities...hou totaal niet van die sound maar vind hun tracks technisch gezien beter in elkaar steken als die van Paul...
Voor wat hij doet had ie niet zoveel apparatuur aan hoeven te schaffen iig...
Welke sound boeit me niet...dat is idd zun eigen keus en hij hoeft absoluut niet muziek te maken die mij qua sound aanspreekt...maar het kan technisch gezien na al die jaren wel allemaal stukken beter lijkt mij...
Er zijn ook mensen met een vergelijkbare sound waar het technisch gezien beter in elkaar steekt naar mijn mening...zoals een evil activities...hou totaal niet van die sound maar vind hun tracks technisch gezien beter in elkaar steken als die van Paul...
Voor wat hij doet had ie niet zoveel apparatuur aan hoeven te schaffen iig...
Dat is sowieso het geval! Daarom zal hij nu waarschijnlijk ook veel tijd in Offensive steken, zoals hij zelf zegt en zoals eerder in dit topic is gequoted. Juist in het begin moet een label de vorm krijgen diem in dit geval, Paul wil. Als dat goed verkoopt is het labeltje wat eraan hangt goed voor de inkomsten 
We hebben het toch ook over tegenwoordig... 
Ik weet dat Paul het kan...en meerderen weten dat...we vinden het alleen jammer...en zeker voor zijn fans...dat hij er tegenwoordig allemaal niet meer zoveel aandacht aan besteed...
Tuurlijk hoeft hij zun eigen niet meer te bewijzen maar je altijd voor de volle 100% inzetten voor je fans als dj lijkt me het minste wat je kan doen voor het feit dat ze je steunen...
Ik weet dat Paul het kan...en meerderen weten dat...we vinden het alleen jammer...en zeker voor zijn fans...dat hij er tegenwoordig allemaal niet meer zoveel aandacht aan besteed...
Tuurlijk hoeft hij zun eigen niet meer te bewijzen maar je altijd voor de volle 100% inzetten voor je fans als dj lijkt me het minste wat je kan doen voor het feit dat ze je steunen...

















